شرایط آلمان, مهاجرت به کشور آلمان

ساعت اسن آلمان

ساعت اسن آلمان

ساعت اسن آلمان که یکی از شهرهای این کشور است با ایران اختلاف ساعت چند ساعته دارد. همه 53 شهر در منطقه هر یک چیز مشترک دارند. آنها با موفقیت به گذار قابل توجه از صنعت به فرهنگ دست یافته اند. آنچه پدیدار شده متراکم ترین چشم انداز فرهنگی اروپا با 1000 بنای تاریخی صنعتی، 200 موزه، 250 جشنواره، 120 تئاتر و سه تئاتر موزیکال است. رویدادهای مهم بین‌المللی، مانند جشنواره هنر و موسیقی Ruhrtriennale، در مکان‌هایی در سرتاسر منطقه برگزار می ‌شوند و برخی از هیجان ‌انگیزترین اجراهایی را که در حال حاضر روی صحنه‌ ها و سالن‌ های کنسرت در هر کجا دیده می‌شوند، به نمایش می ‌گذارند. بازدیدکنندگانی که از طریق این منطقه سفر می کنند، برخلاف هر جای دیگری، با گرمای زمینی روبرو خواهند شد.

منطقه روهر که سابقاً منطقه معدن زغال سنگ آلمان بود، یکی از بزرگترین مناطق همشهری در اروپا را تشکیل می دهد و اکنون به عنوان یکی از متراکم ترین مناظر فرهنگی این قاره شناخته می شود. مکان هایی مانند بوخوم، دورتموند، دویسبورگ، اسن و اوبرهاوزن گرد هم آمده اند تا یک منطقه شهری جذاب و پر از شگفتی ها را تشکیل دهند. کوره‌ های بلند، گازسنج ‌ها و برج ‌های پیچ در پیچ همچنان بر چشم ‌انداز روهرگبیت تسلط دارند و به عنوان مکان ‌هایی برای تئاتر، موسیقی، نقاشی، رقص، اجرا، ورزش، آرامش و غیره عمل می‌کنند. آنها را می توان در پارک چشم انداز صنعتی و در امتداد مسیر میراث صنعتی، یک مسیر 400 کیلومتری از طریق Ruhrgebiet که 54 بنای تاریخی چشمگیر را به گذشته و حال صنعتی آلمان می برد، کاوش کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و کار در اسن آلمان مشاور شماست.

معرفی اسن آلمان

اسن، شهر، سرزمین نوردراین-وستفالن (ایالت)، غرب آلمان است. بین کانال راین-هرن و رود روهر واقع شده است. اسن در اصل مقر یک صومعه اشرافی بود که هنوز توسط کلیسای جامع (Münsterkirche؛ اکنون مقر یک اسقف کاتولیک رومی) که تکمیل شد نشان داده می شود. در حومه Werden کلیسای صومعه به عنوان بخشی از یک صومعه تاسیس شد. صومعه و صومعه تا زمان انحلال آنها ، زمانی که اسن به پروس منتقل شد، به عنوان ایالت های امپراتوری از حاکمیت محلی استفاده می کردند. توسعه کارخانه های آهن، فولاد و معادن زغال سنگ باعث رشد سریع اسن از یک شهر کوچک به بزرگترین شهر صنعتی در میدان زغال سنگ روهر شد. این شهر توسط فرانسوی ها اشغال شد و در جنگ جهانی دوم به عنوان مرکز صنعت جنگ آلمان متحمل ویرانی های سنگین شد.

از آن زمان این شهر با ساختمان ها و مسکن های اداری و اداری بزرگ و مدرن بازسازی شده است. زغال سنگ زمانی صنعت پیشرو بود، اما تمام معادن از آن زمان بسته شده اند. مجتمع معدن زغال ‌سنگ Zollverein که زمانی بزرگ ‌ترین معدن در جهان بود، در فهرست یونسکو قرار گرفت. مرکز صنعتی روهر، اسن همچنین یک مرکز تجارت خرده فروشی ، یک تقاطع راه آهن، و یک مرکز خدمات تجاری است. در نیمه دوم قرن بیستم، شهر از یک شهر تولیدی برجسته به یک مرکز مدرن فعالیت ‌های اقتصادی متنوع، از جمله ساخت ‌و ساز، صنایع شیمیایی و شیشه ‌گری، و کارخانه ‌های منسوجات و ابزار دقیق تبدیل شد. یکی از این بناها مجتمع صنعتی معدن زغال سنگ Zollverein است که در فهرست میراث جهانی یونسکو در اسن قرار دارد که اخیراً به عنوان پایتخت سبز اروپا نامگذاری شده است.

فصول و ساعت اسن آلمان

بهار، از مارس تا می، فصلی ناپایدار است. از یک طرف، جریان های شمال غربی می تواند دوره های سردی را به همراه داشته باشد، به طوری که در ماه مارس، و گاهی تا اواسط آوریل، همچنان برف می بارد. علاوه بر این، برخی از روزهای سرد، با حداکثر دمای حدود 10 درجه سانتیگراد هنوز هم می توانند در ماه مه، به ویژه در نیمه اول ماه رخ دهند. از سوی دیگر، جریان‌های جنوب غربی می ‌توانند دوره ‌های بسیار ملایم یا کاملاً گرم را به همراه داشته باشند، با اوج ‌گیری بیش از 20 درجه سانتی‌گراد در آوریل و بالای 25 درجه سانتی‌گراددر ماه می. تابستان، از ژوئن تا آگوست، ملایم یا دلپذیر گرم است. جریان جبهه های آتلانتیک حتی در این فصل نیز متوقف نمی شود. باد اغلب از سمت دریای شمال می وزد که دور نیست و بارندگی نیز بسیار مکرر است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در بهار در اسن می باشید:

میانگین دما به سانتی گرادحداقل دما به سانتی گرادحداکثر دما به سانتی گرادمیانگین بارش به اینچ
12-21829

با این حال، دوره های خوشایندی وجود دارد، با دمای روز بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد اما همچنین دوره های خنک تر، با دمای زیر 20 درجه سانتی گراد حتی در طول روز. در شب، ممکن است کمی سرد شود، در واقع، دما حتی در جولای و آگوست می تواند به زیر 10 درجه سانتیگراد برسد. گاهی اوقات، ممکن است روزهای گرمی وجود داشته باشد که دمای آن به 30 درجه سانتیگراد می رسد. به ندرت، حتی می تواند از 35 درجه سانتیگراد فراتر رود. بالاترین رکورد 40 درجه سانتیگراد است و در جولای ثبت شده است.

در نمودار زیر شاهد میزان رشد توریست ها در فصل تابستان در اسن آلمان در سال های اخیر هستید:

میزان رشد توریست ها در فصل تابستان در اسن آلمان

پاییز و زمستان اسن آلمان

پاییز، از شهریور تا آبان در ابتدا در شهریور خوش آب و هوا است و گاهی در اوایل مهرماه (هرچند کمبودی در بارندگی وجود ندارد) سپس به تدریج سرد، کدر، مرطوب و وزش باد می شود. اولین یخبندان شبانه معمولاً در ماه نوامبر و گاهی اوقات در ماه اکتبر نیز رخ می دهد. زمستان ‌ها سرد است اما یخ‌ بندان نیست، در حالی که تابستان ‌ها معتدل یا گرم است. اقیانوس اطلس بر آب و هوا تأثیر می گذارد و در بیشتر سال ابر و باران و هوای سرد و ناپایدار از دریای شمال به همراه دارد. با این حال، به دلیل توده‌های هوا که از عرض ‌های جغرافیایی نیمه گرمسیری اقیانوس می ‌آیند، ممکن است دوره‌های ملایم در زمستان و دوره ‌های گرم تا گرم از اواخر آوریل تا اوایل اکتبر وجود داشته باشد.

بارندگی نسبتاً فراوان است، (36 اینچ) در سال، اما مهمتر از همه، مکرر و به خوبی در طول فصول توزیع شده است. با این حال، پرباران ترین فصل (حداقل از نظر کمی) تابستان و کم بارش ترین فصل بهار است. بارندگی اغلب به صورت رگبار کوتاه یا نم نم باران رخ می دهد، در حالی که در طول تابستان، رعد و برق می تواند در بعد از ظهر رخ دهد. زمستان، از دسامبر تا فوریه، سرد است: دمای روز به طور متوسط ​​چند درجه بالاتر از انجماد (0 درجه سانتیگراد) است، در حالی که در شب، در حدود انجماد است. باد و رطوبت اغلب احساس سرما را تشدید می کنند. هنگامی که غرب می وزد، دما می تواند کاملاً ملایم باشد و به12 درجه سانتی گراد برسد، اما ممکن است باد و باران وجود داشته باشد. می توانید مقاله شرایط اخذ بلوکارت آلمان را نیز مطالعه کنید.

اختلاف ساعت اسن آلمان با ایران

اختلاف ساعت اسن آلمان با ایران

ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از اسن، آلمان است پس هنگامی که می خواهید میان اسن آلمان یک جلسه بین المللی برای معرفی محصول و یا خدمات بین المللی خود و یا ثبت شرکت در آلمان این اختلاف زمان را در نظر داشته باشید. لذا باید قبل از اینکه یک ملاقات آنلاین از راه دور را ترتیب دهید برای اختلاف زمان نیز تدابیر مناسب بیاندیشید. به طور مثال اگر ساعت 12 زمان جلسه کاری شماست برای ایران حدود ساعت 10 می باشد. برای کسب اطلاعات تخصصی و کامل تر در خصوص مهاجرت برای تحصیل و کار در کشور آلمان و همچنین اقامت آلمان از طریق کارآفرینی با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *