شرایط یونان, مهاجرت به کشور یونان

ساعت آتن یونان

ساعت آتن یونان

ساعت آتن یونان که مهم ترین شهر این کشور است با ایران اختلاف جزئی دارد. جنبه های تاریخی و فرهنگی بیشتر در تمدن یونان باستان معروف است. آتن، با ساختمان ‌های بلند و مغازه‌ های امروزی، اولین شهر اروپایی است که از خاورمیانه به آن نزدیک می‌ شود. هنگامی که از غرب، از سایر نقاط اروپا به آن نزدیک می ‌شوید، چیزی که بازدیدکننده را به خود جلب می‌ کند، تأثیر شرق است در غذا، موسیقی، و زندگی پر هیاهوی خیابانی شاید بقایای زمانی که آتن از جامعه اروپایی زیر یوغ عثمانی جدا شده بود. با این وجود، اشتباه است که بگوییم آتن مخلوطی از شرق و غرب است: یونانی و به ویژه آتنی است. به هر حال این شهر هزاران سال پیش تمدن غرب را پرورش داده است.

بازی ‌های المپیک، که باعث تغییر چشمگیر آتن شد. آتن علاوه بر ساخت مجموعه‌ ای از مکان ‌ها و امکانات ورزشی جدید از جمله استادیوم طراحی شده توسط سانتیاگو کالاتراوا، پیشرفت‌ های گسترده ‌ای در زیرساخت‌ های حمل‌ و نقل انجام داد که شامل گسترش چشمگیر حمل ‌و نقل عمومی و ساخت فرودگاه بین ‌المللی جدید بود. هزاره های ظلم و ستم، به جای اینکه آتنی ها را به حیثیتی مبهم سوق دهد، شوخ طبعی آنها را تقویت کرده و آنها را سخت اما انعطاف پذیر کرده است، در حالی که قرن ها محرومیت فقط گرمی و سخاوت آنها را حفظ کرده است. سنت شفاهی طولانی که حتی در زمان مهاجم نیز زنده است، ذائقه گفتار غنی را منعکس کرده و برانگیخته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در آتن مشاور شماست.

معرفی آتن یونان

آتن، یونانی مدرن آتینای، یونان باستان آتنای، شهر تاریخی و پایتخت یونان است. بسیاری از ایده ‌های فکری و هنری تمدن کلاسیک از آنجا سرچشمه می‌ گیرد و این شهر عموماً زادگاه تمدن غرب در نظر گرفته می ‌شود. آتن در 5 مایل از خلیج فالرون، ورودی دریای اژه قرار دارد که در آن بندر پیرائوس، بندر آتن، در یک حوضه خشک در میان کوه ها قرار دارد که از شمال به جنوب توسط یک منطقه تقسیم شده است. خط تپه ها آتن بزرگ 165 مایل مربع مساحت دارد. رودخانه Kifisós، تنها یک قطره در تابستان، از نیمه غربی می گذرد. رودخانه Ilisós، اغلب خشک، نیمه شرقی را طی می کند. کوه های اطراف پرنیس، 4636 فوت می باشند. پنتلیکوس (پندلی)، 3631 فوت است. فلسفه، معماری، ادبیات و آرمان های سیاسی آن از مهم ترین و معروف ترین مسائل در این کشور است.

موقعیت آتن روی نقشه:

حدود سه قرن پس از مرگ پریکلس آتنیان وارد دوره اسارتی شدند که تقریباً 2000 سال به طول انجامید. این شهر در سال 1833 آزاد شد و در 170 سال بعد، صحنه بیش از 12 انقلاب، یک اشغال بی رحمانه خارجی دیگر و یک جنگ داخلی وحشیانه بود. این تاریخ طولانی شور و رنج تأثیر قابل توجهی بر شخصیت آتنی داشته است. هسته اصلی آن شخصیت، اراده ای سرسخت برای زنده ماندن است که با حس عمیق وفاداری (به ویژه به خانواده) و میهن پرستی تقویت شده است. کلیسای ارتدکس یونانی که توسط شورایی در آتن اداره می شود، نیروی اصلی در زنده نگه داشتن زبان یونانی بود، سنت و ادبیات زمانی که چنین چیزهایی ممنوع بود و هنوز هم اکثر مردم از آن حمایت می کنند.

فصول و ساعت آتن یونان

فصول و ساعت آتن یونان

بهار احتمالا بهترین زمان برای سفر به پایتخت یونان است. این فصل گرمای ملایم و بارش متوسط ​​را برای ایجاد راحتی واقعی ترکیب می کند. در نیمه اول فصل، دما از 16 درجه سانتیگراد به 20 درجه سانتیگراد افزایش می یابد. در ماه مه تا 24 درجه سانتیگراد گرم می شود. عصرها در همان زمان خنک هستند و دامنه رشد آنها 8-15 درجه سانتیگراد است. در هفته های آخر ماه مه، آب خلیج سارونیک تا 20 درجه سانتیگراد گرم می شود و این زمان کاملاً برای شروع فصل شنا است. میزان بارندگی و رطوبت نسبی هوا به سرعت در حال کاهش است. میزان بارندگی در ماه می 2 برابر کمتر از ماه مارس است. رطوبت هوا از %70 به %60 کاهش می یابد.

در جدول زیر شاهد دمای آتن یونان در ماه آوریل می باشید:

حداکثر میانگین دما به سانتی گرادحداقل میانگین درجه حرارتدمای آب به سانتی گرادساعات آفتابی در روزروزهای بارانی در ماه
20111684

کمبود بارندگی و گرمای طاقت فرسا نمی تواند توجه بازدیدکنندگان را از آتن منحرف کند. و تابستان آنجا واقعا گرم و خشک است. خورشید بی رحم تابستان هوا را تا 45 درجه سانتیگراد در گرمترین سالها گرم می کند و میانگین جولای و آگوست حدود 32 درجه سانتیگراد است. ژوئن با میانگین دمای 28 درجه سانتی گراد خنک تر است. عصرها در تمام تابستان 20-22 درجه سانتیگراد راحت است. بارندگی کم تا 0 است. بازدیدکنندگان می توانند رستگاری را در آب دریای مدیترانه بیابند. محدوده دلپذیر 22-25 درجه سانتیگراد دارد. افرادی که مشکلات سلامتی دارند باید در جولای و آگوست از آتن دیدن کنند. یا حداقل پیش بینی آب و هوا را به دقت بررسی کنید.

پاییز و زمستان آتن یونان

در پاییز در اواسط ماه ها دما به 28 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و در اکتبر به 23 درجه سانتیگراد می رسد. بارش های گاه به گاه بدون ابری طولانی، گرمای فصل را تکمیل می کند. دو ماه اول پاییز برای بازدید عالی است. در نوامبر، محدوده دمای روزانه بین 18 درجه سانتیگراد و 12 درجه سانتیگراد است. شب ‌های پاییز در سپتامبر و نوامبر به ترتیب 19 درجه سانتی‌گرادتا 12 درجه سانتی‌گراد دارند. دمای دریا به آرامی از 24 درجه سانتیگراد به 20 درجه سانتیگراد در طول فصل کاهش می یابد. میزان و دفعات بارندگی افزایش می یابد و همچنین رطوبت نسبی هوا در پاییز گذشته به %70 می رسد.

آتن که از بهترین شهرهای یونان است در زمستان دیدنی می شود. دمای هوا از حدود 6 درجه سانتیگراد در شب به 15 درجه سانتیگراد در بعد از ظهر تغییر می کند. به جای برف باران های سیل آسا می بارد. اوج بارندگی در ماه های دسامبر و ژانویه است. کل فصل بادی همراه با طوفان های گاه به گاه است. همچنین حدود 4 ساعت آفتاب در روز وجود دارد. به طور کلی هوای زمستانی در آتن برای گشت و گذار مناسب است. دریا به اندازه 17-15 درجه سانتیگراد سرد است، بنابراین فعالیت های ساحلی با تحسین مناظر محلی محدود می شود.

قوانین یونان در خصوص تابعیت و اقامت مهاجران تعیین تکلیف کرده است. در نمودار زیر شاهد تعداد روزهای بارانی در زمستان در آتن هستید:

تعداد روزهای بارانی در زمستان در آتن

اختلاف ساعت آتن یونان و ایران

اگر اختلاف ساعت ایران و آتن برای شما حائز اهمیت است برای برگزاری جلسه های مصاحبه شغلی برای کاریابی می توانید بین ساعت 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر وقت خود را در آتن، یونان امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در آتن، یونان زندگی می ‌کنید و می‌خواهید با فرد یا افرادی در تهران، ایران تماس بگیرید، بین ساعت 5:30 صبح تا 21:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 1 ساعت و 30 دقیقه از آتن، یونان جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به یونان از طریق کار به سوالات متداول شما پاسخ می دهد.

سوالات متداول در باب ساعت آتن یونان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ساعت آتن یونان می باشیم:

  • اختلاف ساعت آتن یونان و ایران چقدر است؟ 1 ساعت و 30 دقیقه عقب تر است.
  • آب و هوای آتن چگونه است؟ دمای هوا از حدود 6 درجه سانتیگراد در شب به 15 درجه سانتیگراد در بعد از ظهر تغییر می کند. به جای برف باران های سیل آسا می بارد. اوج بارندگی در ماه های دسامبر و ژانویه است. کل فصل بادی همراه با طوفان های گاه به گاه است. همچنین حدود 4 ساعت آفتاب در روز وجود دارد. به طور کلی هوای زمستانی در آتن برای گشت و گذار مناسب است.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *