شرایط مجارستان, مهاجرت به کشور مجارستان

ساعت دبرسن مجارستان

ساعت دبرسن مجارستان

ساعت دبرسن مجارستان که دومین شهر بزرگ مجارستان است. این منطقه در شرق بوداپست، در آلفولد شمالی واقع شده است. منطقه ای که وقتی صحبت از منابع زمین گرمایی به میان می آید، غنی ترین منطقه مجارستان است. تنها با دو ساعت رانندگی از پایتخت از طریق بزرگراه جدید، این شهر همچنین دارای یکی از معدود فرودگاه های بین المللی کشور است. این شهر دو بار به عنوان پایتخت کشور به ترتیب در سال 1849 و در نوبت 1944-1945 خدمت کرده است. هر بار نمایانگر قسمت‌های دراماتیک انقلاب و جنگ بود، زمانی که کلیسای بزرگ اصلاح‌ شده و کالج به مکان ‌های نمادین مناسبت‌ های تاریخی مهم تبدیل شدند. امروزه، دبرسن با میدان ‌های رنگارنگ و پارک ‌های بزرگ، حس یک شهر استانی دلپذیر را در خود دارد. در عین حال، به عنوان مرکز تجاری، اداری، فرهنگی و آموزشی مجارستان شرقی نیز عمل می کند.

حضور چندین شرکت چندملیتی و همچنین دانشگاه، با جمعیت دانشجویی 30 هزار نفری، از جمله هزاران دانشجوی خارج از کشور، فضایی جهانی به شهر می بخشد. این موضوع توسط رویدادهای ورزشی و فرهنگی بین المللی بیشتر برجسته می شود. علاوه بر رژه سالانه مشهور بین المللی گل دبرسن در 20 اوت، تمام سال مملو از جشنواره‌ های پرهیاهوی فرهنگی و خوراکی است. با این حال، این شهر به اندازه‌ای بزرگ است که به طور کامل پذیرای کسانی است که ترجیح می ‌دهند از همه چیز دور شوند و پناهگاه‌ هایی امن بدون سر و صدای روزهای هفته پیدا کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به مجارستان و تحصیل در دانشگاه های دبرسن مشاور و راهنمای شماست. در ادامه در خصوص اختلاف ساعت دبرسن و ایران صحبت می کنیم.

معرفی دبرسن مجارستان

دبرسن، یکی از مهم ترین شهرهای شرق مجارستان است. این شهر زیبا و فعال در منتهی الیه جنوب غربی دشت شنی منطقه نییرسگ و در انتهای شرقی استپ هورتوباگی پوزتا (Hortobágy puszta) واقع شده است. این شهر به عنوان یک مرکز بازار و به عنوان یک عرصه مذهبی، سیاسی و فرهنگی سابقه طولانی دارد. در قرن چهاردهم منشور شد و در طول دوره اشغال ترکیه و پس از آن برجسته شد. نمایشگاه‌ های دبرسن که برای اسب ‌ها و دام‌ ها مورد توجه قرار گرفته ‌اند، یکی از ویژگی‌ های معروف قرون وسطی بود و این شهر به یکی از ثروتمندترین و تأثیرگذارترین شهرهای مجارستان تبدیل شد. به دلیل اهمیتی که برای اعتقادات اصلاح ‌شده در اروپای شرقی مرکزی داشت، مدت ‌ها به «رم کالوینیست» معروف بود. این خانه قدیمی ‌ترین چاپخانه موجود مجارستان را در خود جای داده است که از سال 1561 فعالیت می ‌کند.

اولین منطقه حفاظت ‌شده تعیین ‌شده کشور، محله Nagyerdő، مرکز سلامت و اسپای Aquaticum را در خود جای داده است که قدرت شفابخش آب حرارتی و همچنین طیف وسیعی از امکانات تفریحی را ارائه می ‌دهد. دبرسن مکانی است که در آن امکانات پیشرفته شهری در نزدیکی آرامش و آرامش طبیعت است. حفره‌ های دنج مرکز شهر با زیبایی‌ های طبیعی منحصر به ‌فرد و گزینه ‌های گشت و گذار در نزدیکی Erdőspuszta و پارک ملی Hortobágy تکمیل می ‌شوند، پارک ملی Hortobágy که تنها با نیم ساعت رانندگی از مرکز شهر فاصله دارد. این مجموعه ای از فعالیت های اوقات فراغت، تجربه های تعطیلات را بدون هیچ گونه مصالحه ای به گردشگران در هر گروه سنی ارائه می دهد. هر انتخابی که داشته باشید، مطمئنا اقامت خود در دبرسن را فراموش نخواهید کرد.

فصول و ساعت دبرسن مجارستان

میانگین دما در دبرسن به شدت متفاوت است. با در نظر گرفتن رطوبت، دما در حدود نیمی از سال سرد و در غیر این صورت خوب است و احتمال بارش تقریباً در نیمی از سال وجود دارد. این منطقه تا حدودی معتدل است. آب و هوای مطبوع در مقایسه با مقاصد گردشگری در سراسر جهان در این شهر وجود دارد. هفته های با آب و هوای ایده آل در این شهر گزارش شده است. اگر به دنبال گرم ترین زمان برای بازدید از دبرسن هستید، گرم ترین ماه ها جولای، آگوست و سپس ژوئن هستند. میانگین دمای ماهانه را در این شهر تجربه کنید. گرم ‌ترین زمان سال معمولاً اواسط جولای است، جایی که اوج ‌ها معمولاً در حدود (29 درجه سانتی‌گراد) است و دما به ندرت در شب به زیر (16 درجه سانتی‌گراد) می ‌رسد.

در 1 آگوست، گرم ترین روز سال، دما در دبرسن به طور معمول از 61 درجه فارنهایت تا 81 درجه فارنهایت متغیر است،. تابستان در دبرسن، پوشش ابری کاهش می یابد، با درصد زمانی که آسمان ابری یا اغلب ابری است، از 45% به 36% کاهش می یابد. کمترین احتمال ابری یا اکثرا ابری 29% در 13 آگوست است. صاف ترین روز تابستان 13 آگوست است که در 71% مواقع هوا صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. کوتاه ترین روز تابستان 31 آگوست با 13 ساعت و 26 دقیقه روشنایی روز و طولانی ترین روز آن 21 ژوئن با 15 ساعت و 59 دقیقه روشنایی روز است. اولین طلوع تابستان در دبرسن ساعت 4:35 بامداد در 16 ژوئن و آخرین طلوع خورشید 1 ساعت و 15 دقیقه بعد در ساعت 5:50 صبح روز 31 اوت است.

پاییز و زمستان در دبرسن مجارستان

در حالی که در 21 ژانویه، سردترین روز سال، از 24 درجه فارنهایت تا 35 درجه فارنهایت متغیر است. برای مرجع، در 28 دسامبر، ابری ترین روز سال، احتمال ابری یا اکثرا ابری 64% است، در حالی که در 13 آگوست، صاف ترین روز سال، احتمال آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری وجود دارد. 71% است. یک روز مرطوب، روزی است که حداقل 0.04 اینچ بارندگی داشته باشد. در دبرسن، شانس یک روز مرطوب در طول تابستان به سرعت در حال کاهش است، فصل را با 32% شروع و آن را با 20% به پایان می رساند. برای مرجع، بالاترین شانس روزانه یک روز مرطوب در سال 33% در 11 ژوئن و کمترین شانس آن 14% در 1 مارس است.

در نمودار زیر شاهد مهاجران در دبرسن مجارستان هستید:

مهاجران در دبرسن مجارستاندر جدول زیر شاهد روزهای بارانی در پاییز در دبرسن مجارستان هستید:

ماه هاروزهای بارانی
اکتبر5
نوامبر6
دسامبر5

اختلاف ساعت دبرسن مجارستان و ایران

ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از دبرسن، مجارستان است. اگر روابط تجاری و یا معاله های تجاری با دبرسن دارید و یا اگر می خواهید در این شهر تحصیل کنید باید اختلاف ساعت را در نظر داشته باشید. همچنین اگر برای کار در مجارستان برنامه ریزی می کنید باید برای مصاحبه های بین المللی این اختلاف ساعت را در نظر داشته باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تابعیت از طریق تولد در کشور مجارستان مشاور و راهنمای شماست. همچنین می توانید شرایط ویزای همراه مجارستان را در این مقاله مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *