مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته کامپیوتر در مالزی

دانشگاه رشته کامپیوتر در مالزی

تحصیل در رشته کامپیوتر در مالزی موجب می شود تا شما با گذراندن دوره های تحصیلی در رشته کامپیوتر در یک کشور آسیایی تجربه ای متفاوت داشته باشید. مالزی کشوری است که نقصد بسیاری از دانشجویان بین المللی در جهان است. شما می توانید با سوابق تحصیلی خوب و مناسب در زمینه ریاضیات در این رشته تحصیل کنید. به هر کجا که نگاه کنید، دانشمندان کامپیوتر و سیستم های هوشمند را در کار خواهید یافت. آنها همه چیز را از گزارش آب و هوای روزانه تا کشفیات تحقیقاتی جدید پشتیبانی می کنند. آنها پیشرفت های بیوانفورماتیک، بازی، شبکه، هوش مصنوعی و سایر زمینه هایی را که از اطلاعات استفاده می کنند و تغییر می دهند، تحت فشار قرار می دهند. بنابراین اگر می خواهید جایی باشید که در آن عمل می کنید، این دوره برای شما مناسب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به مالزی مشاور شماست.

تحصیل رشته کامپیوتر در مالزی

این دوره شامل 15 واحد اجباری (اصلی) در علوم کامپیوتر و ریاضیات، یک واحد انتخابی محدود از لیست تأیید شده موضوعات علوم کامپیوتر، 8 واحد انتخابی رایگان و یک پیوست صنعت است. انتخابی رایگان می تواند به عنوان یک رشته در یک رشته تحصیلی خاص در مدرسه یا رشته ای که توسط مدرسه دیگری ارائه می شود، انجام شود. یک پروژه برجسته که هر 2 ترم سال سوم را شامل می شود، مطالعات شما را به پایان می رساند. آیا فکر می کنید داخل کامپیوتر به عنوان یک اکوسیستم کاملاً منحصر به فرد است؟ آیا به نظر شما محاسبات به خودی خود یک زبان است؟ آیا الگوریتم ها و ساختار داده ها را منطقی و اثبات می کنید؟ مهم تر از همه، آیا تفاوت بین دانشمند کامپیوتر و برنامه نویس را می دانید؟ اگر چنین کنید، شاید تحصیل علوم کامپیوتر در مالزی برای شما عالی باشد.

علوم کامپیوتر یک موضوع گسترده است و از توسعه نرم افزار گرفته تا توسعه سخت افزار و هر چیزی در این بین را پوشش می دهد. شما علم محاسبات را خواهید آموخت که شامل مفاهیم بنیادی مانند الگوریتم ها و ساختار داده ها می شود. منطق و اثبات؛ پیچیدگی محاسباتی؛ مدل های محاسبه، معماری، اصول سیستم عامل و طراحی و پیاده سازی زبان برنامه نویسی از دروس مهم شما رد این رشته می باشند. مدرک علوم کامپیوتر به شما یک پایه محکم در مهارت های محاسبات مجهز می کند، به طوری که با پیشرفت این رشته، شما آماده سازگاری هستید. انعطاف پذیر و عملی، این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور مساوی خلاقانه و تحلیلی فکر کنید. شما همچنین با مهارت های مورد نیاز برای طراحی الگوریتم ها و ساختار داده ها فارغ التحصیل خواهید شد ایجاد نرم افزاری که به نفع مردم سراسر جهان خواهد بود.

دانشگاه رشته کامپیوتر در مالزی

دانشگاه رشته کامپیوتر در مالزی

مهم است که بهترین دانشگاه خصوصی در مالزی را برای تحصیل در رشته کامپیوتر انتخاب کنید تا بتوانید دانش و مهارت های لازم را برای یک حرفه موفق در زمینه رقابتی علوم کامپیوتر (CS) کسب کنید. تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در مالزی، روی موضوعاتی مانند نرم افزار، پایگاه های داده و شبکه تمرکز خواهد کرد. به طور کلی مدارک علوم رایانه تمایل دارند بر مبانی ریاضی و نظری محاسبات تمرکز کنند تا بر فناوری های خاص تأکید کنند. علاوه بر این، علوم رایانه از بسیاری از رشته های گسترده، از جمله هوش مصنوعی و مهندسی نرم افزار. در حالی که انتخاب بین دانشگاه های خصوصی یا کالج های مالزی که دوره آموزشی علوم کامپیوتر را ارائه می دهند دشوار است، متوجه خواهید شد که تفاوت های کلیدی بین آنها وجود دارد که می تواند به شما در تصمیم گیری مناسب در انتخاب مناسب کمک کند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر برای تحصیل در مقاطع مختلف مالزی در رشته کامپیوتر به همراه رتبه و اطلاعات و جزییات در مورد آن ها هستید:

نام دانشگاهشهررتبه در برترین دانشگاه های کامپیوتررتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه مالایاکوالالامپور872056162
Universiti Teknologiجوهور2584864350
Universiti Sainsپنانگ4455803048
Universiti Kebangsaanبانگی سلانگور4886532646
Universiti Putraسرودانگ4926262546

مزایا تحصیل رشته کامپیوتر در مالزی

مبانی شاخه علوم کامپیوتر برنامه نویسی و ریاضیات است. در این سال اول، دانش آموزان این فرصت را خواهند داشت که در معرض 2 دوره برنامه نویسی و ریاضی قرار گیرند. پس از اتمام سال اول، دانش آموز قادر خواهد بود در سال 2 برنامه کارشناسی علوم کامپیوتر را اعلام کند، زیرا شرایط ورود به بخش مربوط به مهارت های برنامه نویسی و ریاضی را برآورده کرده است. در پایان سال دوم، دانش آموز در درک عمیق از دانش، تکنیک ها، ابزارها، مهارت های برنامه نویسی و منابع مناسب برای دانشجویانی که در رشته کارشناسی علوم کامپیوتر انتخاب شده اند. در سال سوم، دانش آموز می تواند پروژه سال پایانی را آغاز کند. در سال پایانی، دانش آموز قادر خواهد بود هر آنچه را که دانش آموز آموخته است در ضمیمه صنعتی خود بکار گیرد وکارفرمایان بالقوه را جذب کرده و یک شبکه حرفه ای خوب ایجاد کند.

شاخه های علوم کامپیوتر در کشور مالزی شامل حوزه و زمینه های زیر می شود:

  • اینترنت پیشرفته
  • برنامه نویسی پیشرفته
  • هوش مصنوعی و زندگی مصنوعی
  • منطق محاسباتی
  • گرافیک کامپیوتری
  • مدل سازی رایانه
  • شبکه های کامپیوتر
  • امنیت رایانه
  • رمزگذاری
  • توسعه بازی ها
  • برنامه های موبایل
  • محاسبات چند رسانه ای
  • نظریه شبکه
  • مهندسی نرم افزار و طراحی

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش کار در حوزه کامپیوتر در کشور مالزی هستید:

افزایش کار در حوزه کامپیوتر در کشور مالزی

فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در مالزی

یکی از اهداف تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی، بدست آوردن شغلی پایدار است که در آینده تقاضا و حقوق بالایی داشته باشد تا بتوانیم از خانواده خود مراقبت کنیم. بنابراین، انتخاب تحصیل در رشته کامپیوتر در یک دانشگاه دولتی و یا خصوصی در مالزی اولین قدم برای رسیدن به این هدف است. آیا همیشه می خواهید استارتاپ بزرگ بعدی فناوری را بسازید؟ یک مدرک در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات (فناوری اطلاعات) ممکن است فقط راه شما را به سمت تکنولوژی باز کند. اما قبل از شروع مستقیم به دوره، ممکن است بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این زمینه کمی تحقیق کنید. پس از همه، یک مدرک در علوم کامپیوتر شما را ملزم به حل مسائل پیچیده محاسبات و یادگیری زبان های جدید می کند.

با دیجیتالی شدن جهان، زمان آن فرا رسیده است که دانشمندان کامپیوتر بیشتری پرورش دهیم. این که آیا به دنبال شغل هستید یا فقط می خواهید در این زمینه دانش کسب کنید، مهارت های لازم برای توسعه نرم افزار و سخت افزار را دارید. امروزه تقاضای دانشمندان رایانه در حال افزایش است و این از حقوق آنها منعکس می شود. اعم از سازمان ها، سازمان های دولتی یا کاربران جداگانه، آنها قطعاً به دانشمندان کامپیوتر احتیاج خواهند داشت و به فارغ التحصیلان این دوره تنوع گسترده ای از گزینه های شغلی را می دهند. تقاضای شغلی برای فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر یا محاسبات در مالزی و در سطح جهانی زیاد است. فاصله بین تقاضای استعدادهای اطلاعاتی و فناوری رایانه (ICT) و عرضه این استعدادها زیاد است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت در مالزی از طریق تحصیل مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *