مهاجرت تحصیلی استونی

رشته ژنتیک در استونی

دانشگاه های برتر رشته ژنتیک در استونی

رشته ژنتیک در استونی یکی از رشته های محبوب و پرطرفدار محسوب می شود. مهاجران زیادی این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند. که از خارج کشور نیز مهاجران تحصیلی برای تحصیل رشته ژنتیک به کشور استونی مهاجرت می کنند. این کشور می تواند برای دانشجویان بین المللی که به این کشور مهاجرت تحصیلی می کنند فرصت های خوبی برای تحصیل و همچنین کار را ارائه دهد. آنچه که برای شما مهم است تحصیل معتبر و بهره مندی از استادان متخصص و شرایط و امکانات خوب در رشته ژنتیک است. همچنین وجود فرصت های شغلی در طول تحصیل و فرصت های کاری خوب پس از فارغ التحصیلی نیز از مهم ترین درخواست های دانشجویان است که در این کشور وجود دارد. برای مهاجرت به کشور استونی و اخذ ویزای تحصیلی باید با مشاوران متخصص مشورت نمایید لذا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

جایگاه رشته ژنتیک در استونی

برای ساکنان استونی، آزمایش های ژنومی ممکن است به زودی به اندازه فشار خون معمول شود. این کشور اولین مرحله از خدمات ملی آزمایش و اطلاع رسانی ژنتیك با حمایت دولت را راه اندازی كرده است كه به دنبال كمك به ساكنان است كه براساس DNA آنها خطر بیماری خود را به حداقل برسانند. اگر این آزمایش به خوبی انجام شود، ممکن است کشورهای دیگر با سیستم های بهداشتی ملی نیز از این الگو پیروی کنند. این ابتکار، که از 20 مارس آغاز شده است ، با ارائه اطلاعات مربوط به خطر ابتلا به ژنتیک برای برخی بیماری ها به 100000 نفر از 1.3 میلیون نفر از ساکنان آن آغاز خواهد شد. اطلاعات ژنتیکی این پروژه ابتدا به پزشک خانواده تحویل داده می شود، بنابراین بیماران در مورد معنای واقعی نتایجشان و اینکه چگونه می توانند سبک زندگی خود را برای جلوگیری از بیماری سازگارتر کنند، مشاوره می گیرند.

 طبق اعلامیه مطبوعاتی موسسه ژنومیک دانشگاه تارتو که میزبان این سرویس جدید است، این کشور قصد دارد در نهایت آزمایشات ژنتیکی رایگان را به همه ساکنان خود ارائه دهد. استونی تنها کشوری نیست که آزمایشات ژنتیکی رایگان یا کم هزینه را به بیشتر ساکنان خود ارائه می دهد. سرویس بهداشت ملی (NHS) در انگلستان نیز آنها را ارائه می دهد، اما اغلب فقط برای کمک به پزشکان در تشخیص بیماری ها، و بیماران در NHS هنوز مجبور به پرداخت هزینه پردازش آزمایشگاهی هستند. . با افزودن ژنتیک به برنامه مراقبت های بهداشتی مورد حمایت دولت خود، این فقط می تواند مدلی برای راهی بهتر برای استفاده از ژنتیک برای سلامتی ارائه دهد. جای تعجب نیست که استونی در میان اولین کسانی است که روندهای مدرن را پذیرفته است.

دانشگاه های برتر رشته ژنتیک در استونی

دانشگاه های برتر رشته ژنتیک در استونی

همه چیز، از کشاورزی و باغداری گرفته تا علوم دامپزشکی و بهداشت انسانی، تحت تأثیر درک سریع ما از ژنتیک است. اگرچه ممکن است آینده قابل پیش بینی نباشد، اما تردیدی وجود ندارد كه دانش ژنتیك پایه خوبی برای بسیاری از فرصت های شغلی و شغلی طی دهه های آینده خواهد بود. تحصیلات عالی استونی در سراسر جهان مورد احترام است. این کشور در روند بولونیا شرکت دارد ، که هدف آن استاندارد سازی آموزش عالی در سراسر اروپا است و مدارک دانشگاهی آن در سطح بین المللی پذیرفته شده است. در حال حاضر 15 دانشگاه دولتی در استونی و 9 دانشگاه خصوصی وجود دارد. انگلیسی به طور گسترده ای صحبت می شود و اکثر دانشگاه های استونی طیف گسترده ای از برنامه های تحت آموزش انگلیسی را ارائه می دهند.

در جدول زیر شاهد رتبه بندی دانشگاه های برتر کشور استونی هستید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان
University of Tartu1384
Tallinn University of Technology21067
Tallinn University31653
Estonian University of Life Sciences41860

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه تارتو

تحصیل در استونی دانشگاه تارتو (UT) در سال 1632 تاسیس شد و قدیمی ترین و بزرگترین و تنها دانشگاه کلاسیک در استونی با 14000 دانشجو و بیش از 1800 کارمند علمی است. UT به عنوان دانشگاه ملی استونی بر اهمیت همکاری بین المللی و همکاری با دانشگاه های معتبر تحقیقاتی در سراسر جهان تأکید می کند. این دانشگاه برای حمایت و توسعه صلاحیت حرفه ای دانشجویان و کادر علمی خود، با 69 موسسه شریک در 26 کشور جهان توافق نامه همکاری دو جانبه منعقد کرده است. UT مرکز تحقیق و آموزش استونی است. تحقیقات در UT بر موضوعات متنوعی مانند پزشکی و فلسفه، ژنتیک و علوم رایانه متمرکز است. دانشگاه تارتو در حال حاضر در میان 2 درصد بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و در رتبه میان 300-400 وجود دارد.

در نمودار زیر شاهد رتبه این دانشگاه در سال های اخیر هستید:

رتبه دانشگاه تارتو در استونی

کار در مرکز علوم ژنتیک در Estonia

 (ISI Web of Science) مرکز ژنوم استونی (EGC) یک موسسه تحقیقاتی UT است که هدف آن ترویج توسعه تحقیقات ژنتیکی انسان با جمع آوری اطلاعات در مورد سلامت و ژنتیک جمعیت استونی است. فعالیت های EGC متمرکز بر استفاده از نتایج آخرین تحقیقات ژنومی برای بهبود سلامت عمومی و توسعه داروهای شخصی در استونی است. در حال حاضر، روش های جدیدی ارائه شده است که می تواند به پیش بینی و پیشگیری از بیماری کمک کند و بیماران را براساس داده های مربوط به ژنومیک و سایر اطلاعات مربوط به سلامت درمان کند. با همکاری موسسه علوم رایانه ای، EGC در حال کار بر روی ابزارهای خودکارتر برای استخراج داده های مربوط به سلامت از ثبت و پایگاه داده و همچنین برای پیاده سازی اطلاعات ژنتیکی در سیستم مراقبت های بهداشتی است. به طور خلاصه می توان گفت شما فرصت های کارآموزی و کارورزی را در این مرکز دارید.

شرایط کار پس از تحصیل در استونی برای شما حائز اهمیت است. در نمودار زیر شاهد افزایش نرخ حقوق مشاغل مرتبط با ژنتیک در چند سال اخیر در کشور استونی هستید:

رتبه دانشگاه تارتو در استونی

موسسه تحقیقاتی علوم ژنتیک در Estonia

موسسه ژنومیک (IG) یک موسسه تحقیقاتی و آموزشی است که متعلق به دانشکده علوم و فنون دانشگاه تارتو است و در تاریخ 1 ژانویه 2018 بر اساس مرکز ژنوم استونی دانشگاه تارتو و استونی تشکیل شد. ماموریت موسسه ژنومیک است که به یک مرکز علمی تحقیقات بین المللی رقابت در تکنولوژی بالا خواستار زمینه های علوم طبیعی و پزشکی، تمرکز بر تحقیقات ژنتیکی میان رشته ای با هدف پیدا کردن و توضیح علل و انجمن از تنوع ژنتیکی از طریق تحقیقات اساسی و کاربردی. مأموریت IG فراهم آوردن صلاحیت در این زمینه ها در استونی، جمع آوری داده های بهداشتی جمعیت و اطلاعات ارثی، انجام مطالعات بین رشته ای ژنتیک، استفاده از نتایج تحقیقات ژنتیکی برای بهبود سلامت عمومی و به عنوان نیروی اصلی در توسعه پزشکی شخصی در استونی. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت استونی از طریق تحصیل به شما مشاوره می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *