مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته ژنتیک در اسلواکی

رشته ژنتیک در اسلواکی

تحصیل در رشته ژنتیک در اسلواکی در مقاطع مختلف ا امکان پذیر است و شما می توانید با داشتن مدارک لازم و شرایط به این کشور مهاجرت کنید. در اسلواکی دانشگاه های خوبی برای تحصیل رشته ژنتیک وجود دارد علاوه بر آنکه شرایط کاری نیز در این کشور برای این رشته به خوبی مهیا است. تحصیل به زبان انگلیسی که زبانی است معمول در سراسر جهان موجب می شود تا مدرکی که شما اخذ می کنید در دیگر کشورها نیز معتبر باشد. این یک مزیت بزرگ است و شما می توانید از مدرک خود برای رزومه تحصیلی و کاری استفاده کنید. درست است که داشتن مدرک زبان انگلیسی مورد نیاز است اما زبان شما بیشتر و بیشتر تقویت خواهد شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی و شرایط آن به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل در اسلواکی

تحصیل رشته ژنتیک در مقاطع مختلف برای علاقمندان و واجدان شرایط تحصیل در اسلواکی در دسترس است. اشخاصی که قصد تحصیلات تکمیلی دارند باید داشتن مدرک کارشناسی ژنتیک و یا مدرک مرتبط را رعایت کنند. شهریه های دانشگاه های این کشور نیز بنابر نوع دانشگاه اعم از خصوصی و دولتی و همچنین رتبه دانشگاه متفاوت است. البته که هزینه زندگی نیز برای شما از مهم ترین موضوعات می باشد. بدین منظور می توانید از بورسیه های موجود در دانشگاه های کشور اسلواکی نیز بهره مند شوید در مواردی این بورسیه ها به شدت کمک کننده هستند و بسیاری از هزینه ها را پوشش می دهند. راهکار دیگر که همه دانشجویان بین المللی آن را پیگیری می کنند کار پاره وقت و نیمه وقت در طول تحصیل است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور اسلواکی و رتبه های آن در جهان می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان
Comenius University in Bratislava1821
University of Agriculture in Nitra2875
University of Technology3922
Constantine the Philosopher University in Nitra4935
University of Veterinary Medicine and Pharmacy5951
Technical University of Kosice6978
Pavol Jozef Safarik University in Kosice7995
Slovak Medical University in Bratislava81021

تحصیل رشته ژنتیک در اسلواکی

فارغ التحصیلان این برنامه تحصیلات کارشناسی ارشد دارای شرایط مناسب برای ادامه تحصیلات دکترا در برنامه های مطالعاتی پی در پی یا مرتبط هستند، یا ممکن است در زمینه های صنعت، علوم و مناطق بازاریابی استخدام شوند. تطبیق پذیری این مدرک کارشناسی ارشد این فرصت را برای دانشجوی کارشناسی ارشد فراهم می کند تا در تمام کشورهای اتحادیه اروپا در موسسات تحقیقاتی، در کارخانه های بیوتکنولوژی متمرکز بر فن آوری های تخمیر، تولید دارو، تغذیه انسان و حیوانات، یا حفاظت از محیط زیست استخدام شود. فارغ التحصیلان ممکن است در زمینه های توسعه، تولید، تجزیه و تحلیل، ذخیره سازی و فروش محصولات و مواد شیمیایی مختلف ، مواد غذایی ، نوشیدنی ها و سوخت های زیستی نیز به کار گرفته شوند. درک اصول فیزیکی تکنیک های مختلف تحلیلی و تشخیصی، فارغ التحصیل را قادر می سازد به عنوان مثال به عنوان مجری تجهیزات بالینی در بیمارستان ها کار کند.

در جدول زیر شاهد دروس رشته ژنتیک در دانشگاه های کشور اسلواکی هستید:

سال اولسال دومسال سوم
زیست شناسی سلولی و بافت شناسیآمار زیستیژنومیک، پروتئومیکس و آنتراکتومیک
علم شیمیبوم شناسیبیوانفورماتیک
ریاضیاتزیست شناسی مولکولی پروکاریوت هاکمی و بهبود ژنتیک
میکروب شناسیژنتیک مولکولی یوکاریوت هاژنتیک انسانی
آزمایشگاه مجتمع Iسیتوژنتیکژنتیک و تولید مثل
زیست شناسی حیوانات و گیاهانآزمایشگاه مجتمع IIIآزمایشگاه مجتمع V
بیوشیمیآزمایشگاه مجتمع IVترم 2
آزمایشگاه مجتمع IIتوسعه زیست شناسیسیر تکاملی
ژنتیکژنتیک جمعیتتشخیص ژنتیکی مولکولی
فیزیولوژی حیواناتجهش زاییژنتیک پزشکی
فنون ابزاریسیستم های زیست شناسی
اخلاق زیستی و قانونگذاری
آزمایشگاه مجتمع VI

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه اسلواکی

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه اسلواکی

این برنامه در مقطع کارشناسی و ارشد و همچنین دکترا در بیوتکنولوژی از دانشگاه صنعتی اسلواکی در براتیسلاوا این امکان را برای فارغ التحصیل فراهم می کند که دانشجو هنگام کار یا در تحقیق، توسعه، بازاریابی، آزمایشگاه های صنعتی و آزمایشگاهی و یا ادامه تحصیل بعدی، بتواند سازگار باشد. تاریخچه آموزش عالی فنی در اسلواکی در سال 1762 توسط بنیاد آکادمی معدن و جنگلداری در Banská iatiavnica آغاز شده است. تأسیس آکادمی معدن و جنگلداری لحظه مهمی در تاریخ آموزش عالی فنی بود، زیرا اولین موسسه آموزشی در اسلواکی بود که آموزش فنی را در سطح دانشگاه ارائه می داد. STU آموزش در زمینه های فنی را ارائه می دهد و دانشجویان را در تحقیقات علوم طبیعی، علوم رایانه، ساخت و ساز، معماری، فن آوری مواد، شیمی و فن آوری های مواد غذایی درگیر می کند. STU یک دانشگاه تحقیق محور است.

در جدول زیر شاهد رتبه این دانشگاه در کشور اسلواکی در 3 سال اخیر در جهان هستید:

201920202021
751751801

مزایای تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه صنعتی اسلواکی

تحصیل در مقاطع مختلف اسلواکی برای دانشجویان امکان پذیر است. هر دانشکده و موسسه مدیریت دانشگاه صنعتی اسلواکی در براتیسلاوا دفتر امور دانشجویان خود را دارند. دانشجویان می توانند برای اسکان در اتاق های 1-3 تخته در خانه های دانشجویی دانشگاه صنعتی اسلواکی در براتیسلاوا اقدام کنند. ظرفیت ها محدود است و بنابراین اشخاصی که سریع تر اقدام کنند به نتیجه مطلوب می رسند. محل اقامت در خانه های دانشجویی بر اساس نامه پذیرش رسمی برای تحصیل ارائه می شود. قیمت های تخت متفاوت است: 70€-100€ (یورو) در ماه. دانشگاه صنعتی اسلواکی در براتیسلاوا 7 کتابخانه تخصصی دارد. هر کتابخانه در داخل دانشکده واقع شده است. هر کتابخانه حاوی ادبیاتی است که به برنامه های آموزشی اعضای هیئت علمی متمرکز است. دانش آموزان می توانند از دسترسی به پایگاه های علمی و منابع اطلاعات الکترونیکی لذت ببرند، اما می توانند لحظات آرام تحصیل را نیز در آنجا بگذرانند.

در نمودار زیر شاهد نرخ سالانه فارغ التحصیلی دانشجویانی هستیذ که به تحصیل در اسلواکی به زبان انگلیسی مشغول بوده اند:

فارغ التحصیلی در اسلواکی

فرصت های شغلی رشته ژنتیک در اسلواکی

دانشگاه فناوری اسلواکی در براتیسلاوا واقع شده است و البته که یکی از بهترین دانشگاه های فنی در این منطقه است. براساس رتبه بندی های جهانی این دانشگاه هر ساله پیشرفت چشم گیری دارد و نرخ اشتغال دانشجویان فارغ التحصیل نیز در این دانشگاه خوب است. سایر رتبه های جهانی STU را به عنوان بهترین دانشگاه فنی در اسلواکی و سومین بهترین در اسلواکی ذکر کرده است. فارغ التحصیلان STU نه تنها در اسلواکی، بلکه در خارج از کشور نیز در بازار کار موفق هستند و طیف گسترده ای از مشاغل را پیدا می کنند. دانش آموختگان STU تقاضای زیادی دارند (بیش از 50% کارفرمایان اسلواکی آنها را استخدام می کنند) و پردرآمدترین پردرآمدترین فارغ التحصیلان دانشگاه در اسلواکی هستند. نرخ بیکاری فارغ التحصیلان آن کمترین است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به اسلواکی سابقه خوبی دارد و می توانید با این موسسه تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *