مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته چشم پزشکی در اتریش

رشته چشم پزشکی در اتریش

رشته چشم پزشکی در اتریش از رشته هایی است که می توانید در آن در خصوص چشم کاملا یک متخصص حرفه ای بین المللی شوید. پس از اتمام تحصیل در کشور خود یا در اتریش به یک پزشک عالی تبدیل شوید. در این کشور دانشگاه های پزشکی برای تحصیلات بین المللی رشته چشم پزشکی به زبان انگلیسی تحصیل کنید. همچنین شرایط خوبی برای تحصیلات بین المللی نیز فراهم است که شامل اسکان و بورسیه نیز می شود. کشور اتریش بورسیه های خوبی برای رشته های پزشکی دارد که بخش بزرگی از هزینه های تحصیل و تحقیق را پوشش می دهد. در این کشور می توانید در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز خود را تقویت کنید و برای کار در این کشور مجوز پزشکی را از طریق مراحل معین اخذ کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی کشور اتریش مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته چشم پزشکی در اتریش

حرفه اپتومتری در اتریش به طور مداوم در حال پیشرفت است و همچنان یک حرفه سلامت رقابتی است. بنابراین دانشگاه های این کشور هیجان زده هستند که در خط مقدم توسعه پزشکان بینایی سنجی قرار دارد که به رفاه بصری کشور و جهانکمک می کنند، و همچنین محققانی که در خارج از مرزهای کشور به بورس تحصیلی در حرفه کمک خواهند کرد. کشور اتریش از دانشجویان آینده نگر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، یا همراهان فوق دکترا دعوت می کند تا فرصت های آموزشی را در برنامه پویا بررسی کنند. رشته چشم پزشکی در اتریش همچنین دارای یک برنامه تحصیلات تکمیلی فعال است که بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از دیگر کشورهای جهان برای تحصیل مهاجرت به اتریش می کنند. در ادامه این مقاله در مورد دانشگاه های برتر کشوراتریش و همچنین شرایط اخذ پذیرش از آن ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

کلینیک چشم پزشکی در اتریش

دومین کلینیک بزرگ چشم در اتریش، بخش چشم پزشکی بخشی از بیمارستان دانشگاهی گراتس است. مسئولیت های اصلی آن شامل مراقبت از بیمار، آموزش به رهبری پژوهش، تحقیق، آموزش و اطلاعات برای مردم در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های چشمی است. این کلینیک مرکز قبول و آموزش رزیدنت ها در بخش چشم پزشکی هستند. در بخش چشم پزشکی، این کلینیک متخصصانی را در زمینه تخصصی چشم پزشکی و بینایی سنجی با پیروی از یک مفهوم آموزشی شناخته شده بین المللی آموزش می دهند. این کلینیک دانشجویان بین المللی را نیز از سراسر جهان پذیرش می کند و محدودیتی برای ملیت ها ندارد. لذا می توانید با کسب تجریه در زمینه پزشکی و چشم پزشکی در خود را در فضای کاری غرق کنید.

در نمودار زیر شاهد میزان پذیرش دانشجویان بین المللی و میزان پذیرش دانشجویان اتریشی در کلینیک چشم پزشکی اتریش می باشید:

پذیرش دانشجویان بین المللی  در کلینیک چشم پزشکی اتریش

دپارتمان رشته چشم پزشکی در اتریش

بخش چشم پزشکی و بینایی سنجی MedUni وین در بیمارستان عمومی وین یکی از بزرگترین کلینیک های چشم در اروپا است. دپارتمان با توجه به سطح مسئولیت خود، هم عملکرد آکادمیک و هم پزشکی دارد. به عنوان مثال، حوزه دانشگاهی وظایف مهمی مانند آموزش دانشجویان و متخصصان جوان و توسعه علمی پیشرفت های تشخیصی و درمانی در حوزه خود را انجام می دهد. در عین حال، بیمارستان نقش مهمی در ارائه مراقبت های پزشکی به مردم، به ویژه برای ساکنان وین ایفا می کند. بخش چشم پزشکی برای ارائه مراقبت های پزشکی جامع و بهینه با سایر بخش ها و بخش ها همکاری نزدیک دارد. همچنین همکاری های بین المللی را با دیگر کشورهای هم مرز پیگیری می کند.

این بخش نه تنها بیماران را در کلینیک چشم پزشکی خود درمان می کند، بلکه خدمات مشاوره چشم پزشکی را به تمام بخش ها و بخش های داخل بیمارستان ارائه می دهد. دپارتمان چشم پزشکی با همکاری بین المللی خود با سایر مؤسسات پزشکی، مؤسسات تأمین مالی تحقیقاتی و شرکای صنعتی، ارزش بسیار زیادی دارد. بهترین شهرها برای تحصیل چشم پزشکی در اتریش بر اساس تعداد دانشگاه ها و رتبه آنها عبارتند از وین , گراتس , سالزبورگ و اینسبروک. لذا می توانید با توجه به اینکه مرکز مورد نظر شما در کدام شهر قرار دارد خود را برای تحصیل و دوران کارورزی در اتریش آماده کنید. همچنین می توانید قبل از تحصیل در این رشته در دوره های زبان آلمانی که در دانشگاه های پزشکی این کشور برگزار می شود شرکت نمایید.

فرصت های شغلی رشته چشم پزشکی در اتریش

فرصت های شغلی رشته چشم پزشکی در اتریش

هنگامی که تحصیلات و دوره های آموزشی خود را به پایان رساندید، می توانید جستجوی شغل خود را آغاز کرده و برای موقعیت هایی در رشته فوق تخصصی خود درخواست دهید. برخی از چشم پزشکان اغلب در بیمارستان یا کلینیک فعلی خود استخدام می شوند، جایی که آموزش فوق تخصصی خود را کسب کرده اند. دیگران انتخاب می کنند که محیط های کاری متفاوتی را دنبال کنند. سرپرستان قبلی ممکن است شما را به بیمارستان ها یا کلینیک های دیگر توصیه کنند. آنها همچنین ممکن است منابعی برای کمک به شما در یافتن دفاتر یا بیمارستان هایی که استخدام می کنند داشته باشند. می‌توانید آگهی‌ های شغلی آنلاین را جستجو کنید تا بدانید چه تجربه‌ها و مهارت‌هایی برای موقعیت‌های چشم پزشکی مورد نیاز است. می توانید رزومه خود را طوری بسازید که شامل مهارت های مرتبط، تجربه کاری، تحصیلات و آموزش، گواهینامه ها و هرگونه وابستگی حرفه ای باشد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور اتریش برای تحصیل رشته چشم پزشکی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در اتریش
دانشگاه پزشکی وین1
دانشگاه وین اتریش2
University of Graz3
Paracelsus Medical University4
Medical University of Graz5
دانشگاه Innsbruck اتریش6
Medical University of Innsbruck7
University of Veterinary Medicine, Vienna8
Johannes Kepler University Linz9

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین نتایج را در چند سال اخیر در زمینه اعزام دانشجو به سراسر جهان در کارنامه کاری حرفه ای خود ثبت کرده اند. شما می توانید با تماس با مشاوران متخصص در این زمینه خود را برای تحصیل رشته چشم پزشکی در اتریش آماده کنید. همچنین این موسسه به شما تحصیل رشته قلب و عروق در اتریش و رشته های خوبی از این قبیل را پیشنهاد می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *