مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته جراحی زنان و زایمان در بلغارستان

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در بلغارستان

سالانه دانشجویان بسیاری برای تحصیل رشته های پزشکی به خصوص رشته جراحی زنان و زایمان در بلغارستان به این کشور مهاجرت می کنند. این کشور، کشوری در اروپای جنوب شرقی است. این کشور تمام قسمت شرقی بالکان را اشغال می کند و از شمال با رومانی، از غرب با صربستان و مقدونیه شمالی، از جنوب با یونان و ترکیه و از شرق با دریای سیاه همسایه است. این کشور 110994 کیلومتر مربع مساحت دارد و شانزدهمین کشور بزرگ اروپا است. صوفیه پایتخت و بزرگترین شهر کشور است. شهرهای بزرگ دیگر پلوودیو، وارنا و بورگاس هستند.

یکی از اولین جوامع در سرزمین‌ های این کشور امروزی فرهنگ نوسنگی کارانوو بود که قدمت آن به 6500 سال قبل از میلاد برمی‌گردد. در قرن ششم تا سوم پیش از میلاد، این منطقه میدان نبرد تراکیایی ‌ها، پارس ‌ها، سلت ‌ها و مقدونی‌ های باستان بود. ثبات زمانی حاصل شد که امپراتوری روم منطقه را در سال 45 پس از میلاد فتح کرد. پس از انشعاب دولت روم، تهاجمات قبیله ای در منطقه از سر گرفته شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش کسانی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان را دارند، راهنمایی کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در بلغارستان

این کشور با تاریخ طولانی و غنی اولین زبان نوشتاری اسلاوی را در خود جای داده است که اکنون در چندین کشور دیگر صحبت می شود. طی دهه گذشته این کشور خود را به کشوری مدرن تبدیل کرده است. یعنی از یک اقتصاد عمدتا کشاورزی در اواسط دهه 1900 تا یک اقتصاد علمی و فناوری در عصر حاضر. این کشور با قرن ها تجربه به هر دانشجوی بین المللی آموزش عالی با کیفیت ارائه می دهد.

تحصیل در این کشور از یک سیستم سنتی پیروی می کند. 3 سطح مطالعه وجود دارد که عبارتند از:

سطح مطالعه در بلغارستاندر این کشور موسسات آموزش عالی به 3 دسته تقسیم می شوند. آن ها شامل دانشگاه، مدارس عالی تخصصی و کالج ها هستند. مانند بسیاری از کشورها سال تحصیلی از سپتامبر تا ژوئن است. مقطع کارشناسی 4 سال و مدرک کارشناسی ارشد بین 1 تا 2 سال طول می کشد.

بسیاری از مؤسسات در این کشور در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده اند و دارای دانشکده های قوی هستند. شما 1 تا از دانشگاه های این کشور را در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2023 خواهید یافت. این دانشگاه صوفیه است که در گروه 591 تا 600 قرار دارد. در سال های اخیر، تحصیل پزشکی در این کشور به خصوص رشته جراحی زنان و زایمان در بلغارستان و سایر کشورهای اروپایی به طور فزآینده ای محبوب شده است. برای تامین این علاقه، چندین دانشگاه پزشکی در این کشور وجود دارد و اکثرا دوره‌ هایی را به زبان انگلیسی ارائه می ‌دهند. دانشگاه پزشکی بلغارستان برای کسانی که به تحصیل در بلغارستان رشته جراحی زنان و زایمان علاقه دارند، توصیه می شود.

هزینه تحصیل و زندگی در بلغارستان

هزینه تحصیل در بلغارستان که باید در دانشگاه های این کشور بپردازید به نوع رشته ای که برای تحصیل انتخاب می کنید بستگی دارد. هزینه تحصیل در نمودار زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار
کارشناسیبین 3650 تا $7100$
تحصیلات تکمیلیبین 3650$ تا $6100$
دکترابین 2100$ تا $4700$

برنامه هایی مانند پزشکی در بلغارستان، داروسازی و دندانپزشکی می توانند تا 9750$ (دلار) در سال هزینه داشته باشند. بلغارها، و همچنین سایر شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس، هنوز شهریه پرداخت می کنند، اما این هزینه ها معمولا کمتر از شهریه هایی است که توسط دانشجویان سایر نقاط پرداخت می شود. به طور متوسط هزینه های زندگی در این کشور پایین است. در واقع، به طور متوسط، آن ها در بین 27 کشور اتحادیه اروپا کمترین رتبه را دارند. متوسط هزینه مسکن نیز در این کشور کمتر است. بسیاری از دانشجویان بین المللی خود را در صوفیه پایتخت می بینند. این هزینه ها منعکس کننده هزینه های زندگی در پایتخت خواهد بود.

متوسط هزینه زندگی در بلغارستان در صوفیه 575$ (دلار) در ماه بدون احتساب اجاره بها است. اجاره معمولا در این کشور به عنوان هزینه جداگانه محاسبه می شود. در مورد مراقبت های بهداشتی، سیستم این کشور به سرعت در حال بهبود است. مراقبت های بهداشتی در این کشور کاملا رایگان نیست. معمولا برای مراجعه به پزشک و درمان باید مبلغی بپردازید. افرادی که در این کشور کار می کنند از طریق مالیات به سیستم مراقبت های بهداشتی کمک می کنند. این بدان معنی است که برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی باید از بیمه پزشکی خود استفاده کنید. برخی از بیمه‌ گران نیز به شما امکان دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی خصوصی را می‌ دهند.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در بلغارستان

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در بلغارستان

این الگوی شرح شغل متخصص زنان شامل لیستی از مهم ترین وظایف و مسئولیت های متخصص زنان می باشد. قابل تنظیم و آماده ارسال به تابلوهای شغلی است. از آن برای صرفه جویی در زمان، جذب نامزدهای واجد شرایط و استخدام بهترین کارمندان استفاده کنید. متخصص زنان یک متخصص مراقبت های بهداشتی است که در مراقبت از زنان و سلامت باروری آن ها تخصص دارد. متخصصان زنان با تمرکز بر مسائل مربوط به اندام های زنان، درمان های پزشکی را برای زنان ارائه می دهند.

برای جذب متخصص زنان و زایمان که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، نوشتن شرح وظایف متخصص زنان و زایمان واضح و دقیق بسیار مهم است.بیمارستان ها به دنبال یک متخصص زنان و زایمان با مجوز هستند که با ارائه مراقبت و مشاوره عالی، سلامت بیماران زن خود را بهبود بخشد.

الزامات متخصص زنان عبارتند از:

  • توانایی گفتگو درباره اطلاعات حساس با بیماران و خانواده ها
  • توانایی ایجاد یک حضور آرام برای بیمارانی که در مضیقه هستند.
  • توانایی تصمیم گیری سریع و آرام ماندن تحت فشار
  • چند سال تجربه به عنوان متخصص زنان و زایمان
  • مدرک پزشکی از دانشگاه معتبر و صدور مجوز در ایالت مربوطه
  • ارتباط کلامی و نوشتاری عالی به زبان بلغاری

حقوق ماهیانه کار در بلغارستان برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در بلغارستان برای متخصصان زنان و زایمانچنانچه قصد مهاجرت به بلغارستان و اخذ ویزای تحصیلی بلغارستان را دارید، کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند در این امر شما را یاری کند و همچنین در باب شرایط اعزام دانشجو به بلغارستان به سوالات شما پاسخ دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *