مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته هنر در ایتالیا

رشته هنر در ایتالیا

رشته هنر در ایتالیا در سال 2023 برای علاقه مندان به هنر می تواند بهترین گزینه باشد چرا که این کشور مهد هنر در جهان می باشد. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا در این مقاله درباره رشته هنر در ایتالیا اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

این کشور، یکی از مقصد های برتر برای مطالعات هنری و تعطیلات هنری است. اگر علاقه مند به هنر می باشید، چه از نظر شغلی و چه از نظر سرگرمی، عاشق بازدید از کشوری هستید که دارای بیشترین فرهنگ میراث جهانی یونسکو است. می توانید احساسات را در دیدن یک قطعه هنری مشهور که فقط در یک کتاب درسی یا روی صفحه دیده بودید، احساس کنید. اگر می خواهید این کشور را برای تحصیل و یا تعطیلات انتخاب کنید، در اینجا 3 دلیل خوب وجود دارد که باید هنر را در این کشور بخوانید:

  • زادگاه بی شمار هنرمندان و جنبش های هنری
  • وجود هنر در هر گوشه ای از کشور
  • بهترین دوره های هنری

بررسی رشته هنر در ایتالیا

مطالعه رشته هنر در ایتالیا، راهی عالی است برای آن دسته از دانشجویانی که خلاق بوده و می توانند همزمان کار خود را زیر نظر اساتید ماهر انجام دهند و از انبوه آثار مشهوری که کشور را وطن می نامند بیاموزند. بسیاری از استادان مانند داوینچی، میکل آنژ و بوتیچلی آثار برجسته خود را در معماری، مناظر شهری و بوم های این کشور برجای گذاشته اند و این شبه جزیره را به کلاس درس و زندگی دانشجویان بین المللی تبدیل کرده اند. اگر در این کشور در رشته هنر تحصیل کنید، نه تنها ممکن است فرصت داشته باشید در تاریخ هنری که به نظر می رسد در همه جا ظاهر می شود، کاوش کنید و یا تکنیک های هنری منحصر به فرد اعمال شده در این کشور را مطالعه کنید.

بررسی رشته هنر در ایتالیا

تحصیل رشته هنر در ایتالیا

هنگام تحصیل رشته هنر در ایتالیا، ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که «چرا باید در این کشور هنر بخوانم». زیرا، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که برنامه تحصیل در خارج از کشور نه تنها یک ماجراجویی بین المللی سرگرم کننده است، بلکه یک دانشگاهی ارزشمند نیز است. بنابراین، پاسخ سوال شما این است که این کشور پر از هنر می باشد.

با شنیدن «رنسانس ایتالیا»، می توان حدس زد که از این کشور شروع شده است. به طور کلی، دوره رنسانس و بسیاری دیگر از انقلابات هنری ممکن است بتواند تولد آن ها را به این کشور بازگرداند. این می تواند مکانی عالی برای دانشجویان برای مطالعه برخی از کارهای اصلی و مطالعات هنرهای زیبا باشد. وقتی در استودیو کار نمی کنید یا در کلاس درس نمی خوانید، ممکن است بخواهید با قدم زدن در خیابان ها و دیدن سایت ها به قلب تاریخ هنری شهر خود بپردازید.

به عنوان مثال، اگر خود را در رم می یابید، می توانید به شهر واتیکان بروید تا نگاهی به نقاشی دیواری معروف رافائل، مدرسه آتن بیندازید. یا شاید کنجکاو باشید که تولد بوتتیچلی ونوس را در شکوه او در اوفیزی در فلورانس ببینید. البته، شما نمی خواهید دیدن برخی از کارهای باشکوه میکل آنژ مانند شام آخر در میلان یا کارهای عظیم در کلیسای سیستین در شهر واتیکان را از دست بدهید. به نظر می رسد مهم نیست که به کجای کشور سفر کنید، می توانید یک کار استاد را ببینید و مطالعه کنید. وقتی در خانه درس می خوانید، ممکن است این آثار هنری را فقط در یک کتاب درسی مشاهده کنید. اما در این کشور، می توانید آن ها را رو در رو دیده و مطالعه نمایید.

هزینه تحصیل رشته هنر در ایتالیا

بسته به مدت اقامت شما، می توانید 1 ترم یا حتی یک سال تحصیلی کامل برای تحصیل رشته هنر در ایتالیا و گذراندن دوره های هنری ایتالیا داشته باشید. به جای اینکه با عجله از بین آن ها عبور کنید و محدود به قطعات توریستی باشید، ممکن است این فرصت را داشته باشید که به دیدن آثار قبلی و کمتر شناخته شده نقاشان، مجسمه سازها و کشورها سفر کنید. دیدن طرح های نوجوانان داوینچی ممکن است به شما کمک کند متوجه شوید که او با همان مهارت هایی که امروز دارید شروع کرده است.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که تحصیل رشته هنر در این کشور نیازی به تداخل در تحصیل در خانه شما ندارد. با گذراندن 1 ترم یا سال در خارج از کشور در این کشور، این شانس را دارید که اعتبارات ارزشمندی کسب کنید تا بتوانید در خانه خود استفاده کنید. به این ترتیب، در حالی که هنوز برای رسیدن به اهداف علمی خود تلاش می کنید، می توانید یک تجربه بین المللی کسب کنید. این یک موقعیت برنده است.

دانشگاه های دولتی در این کشور شهریه خود را براساس رشته و نوع درجه یعنی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تعیین می کنند. در نمودار زیر هزینه تحصیل در ایتالیا در دانشگاه های خصوصی و دولتی آمده است:

هزینه تحصیل در ایتالیا

توجه داشته باشید که هزینه نشان داده شده در نمودار برای دانشجویانی است که عضو اتحادیه اروپا، EEA نمی باشند. به طور متوسط، شهریه در دانشگاه های دولتی 5000€ (یورو) در سال است. دانشگاه های خصوصی شهریه بیشتری را در مقایسه با دانشگاه های دولتی می گیرند. بیشتر آن ها برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا یا EEA متوسط ​​شهریه در دانشگاه های خصوصی بین 3000€ تا 35000€ (یورو) در سال است.

تحصیل در ایتالیا

گنجینه های تاریخی و غذاهای باشکوه این کشور همچنان که قرن هاست بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. برای دانشجوی بین المللی که به دنبال آموزش کلاس جهانی اما مقرون به صرفه است، با طیف گسترده ای از فعالیت های اجتماعی و اوقات فراغت، تعداد کمی از کشورها به عنوان گزینه این کشور هیجان انگیز هستند. در جدول زیر برترین دانشگاه های این کشور که در سایت QSworld2023 رتبه کسب کرده اند، مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه در QSworld2023
Politecnico di Milano139
Alma Mater Studiorum – University of Bologna167
Sapienza University of Rome171
Università di Padova243

اهمیت فرهنگی این کشور به دوران باستان بر می گردد و گذشته در هر گوشه خیابان به دانشجوی تاریخ و باستان شناسی خوش آمد می گوید. برای بسیاری، رم هنوز شهر ابدی است. مرکز امپراطوری ای که حدود 2000 سال پیش از بریتانیا بارانی تا بیابان های سوریه گسترش یافته است. در اوج خود مصر، بخش عمده ای از آفریقای شمالی و تقریبا تمام قاره اروپا را نیز در بر گرفت.

می توان نتیجه گرفت که تحصیل رشته هنر در ایتالیا برای علاقه مندان به این رشته یکی از بهترین گزینه ها می باشد. چنانچه تمایل به مهاجرت تحصیلی به ایتالیا دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه و دانشگاه های برتر آن با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *