مهاجرت تحصیلی هلند

رشته هنر در هلند

رشته هنر در هلند

تحصیل رشته هنر در هلند گزینه ای ایده آل در خصوص شناخت رشته هنر و تاریخ هنر باشد که هر ساله افکار زیادی را به سمت خود سوق می دهد. پایتخت این کشور، آمستردام است که در آن بیش از 20 موسسه آموزشی با اندازه های مختلف پیدا خواهید کرد. می توان گفت که این شهر قطب فرهنگی هلند است. به طوری که، دارای موزه ها و مکان های دیدنی متعدد و همچنین دارای یک صحنه اجتماعی و زندگی شبانه بسیار فعال است. هنر و طراحی در هر کاری که می بینیم و انجام می دهیم یکپارچه است.

این امر مستقیما بر درک ما از جهان پیرامون و نحوه تعامل ما با آن تأثیر می گذارد. در پشت صحنه کار می کنید تا جذاب ترین تجربه ها را ارائه دهید و از کار با دست گرفته تا آزاد کردن خلاقیت، دلایل زیادی برای رفتن به این زمینه نشاط آور وجود دارد. اما تمام درجات هنری و طراحی برابر نیستند. یکی از مهیج ترین مکان ها برای پیگیری رویاهای هنری خود این کشور می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله، نگاهی دقیق به مزایای تحصیل رشته هنر در هلند، می اندازد.

رشته هنر در اکادمی مینروا هلند

یکی از آکادمی هایی که برای تحصیل رشته هنر در هلند مناسب است، آکادمی هنر مینروا می باشد. آکادمی هنر مینروا یکی از 17 مدرسه دانشگاه علمی کاربردی هانزه، شامل هنرهای زیبا و طراحی، انستیتوی فرانک مور و آکادمی فرهنگ پاپ مینروا است. آن ها با هم، یک محیط پویا و بین المللی را در گرونینگن پر جنب و جوش فراهم می کنند. به طوری که، در آن مجموعه متنوعی از دانشجویان برای یادگیری، همکاری، ایجاد و به اشتراک گذاری دور هم جمع می شوند.

2 سال کار در جامعه ای متشکل از هنرمندان، طراحان و مجریان از طیف وسیعی از کشورها در سراسر جهان، و همزمان قرار گرفتن در یک منطقه نسبتا پیرامونی این کشور، شرکت کنندگان برنامه را در گرونینگن با یک موقعیت منحصر به فرد. آگاهی مداوم از ارتباطات و تحولات جهانی، تبادل شدید بین فرهنگی، در محیطی که تمرکز را دعوت و پشتیبانی می کند، مخلوطی ویژه برای مطالعه شدید تشکیل می دهد. آن ها همچنین فعالانه تشویق می شوند تا کارهای خود را از طریق سکوی مینروا، یک بستر عمومی هنر، طراحی، هنرهای نمایشی و ارائه تحقیقات، به اشتراک بگذارند.

سکوی مینروا شامل موارد زیر است:

  • کارگاه ها و امکانات تئاتر، گچ و سرامیک، عکاسی، رسانه های دیجیتال، پلاستیک، چوب، فلز، گرافیک، طراحی و نقاشی، و رسانه های ناپایدار و الکترونیک
  • اتاق های نمایشگاه و پروژه که دانشجویان و مدرسین می توانند با مقیاس و سایت آزمایش کنند.
  • فضاهایی برای همکاری و مستندسازی آثار
  • علاوه بر این، سکوی مینروا میزبان تعداد زیادی از سخنرانان مهمان حرفه ای و سایر فعالیت های ارتباطی است. این فرصت ایده آل برای دانشجویان برای تعمیق، توسعه و نوآوری شیوه ها و دیدگاه های هنری است.

بررسی رشته هنر در هلند

بررسی رشته هنر در هلند

هنگام انتخاب مقصد برای مطالعات هنری و طراحی خود ، گزینه های زیادی دارید. که یکی از گزینه ها تحصیل رشته هنر در هلند می باشد. برای مبتدیان، این کشور دارای تاریخ غنی از طراحی است. در حکم این کشور به عنوان مکانی برای بازدید علاقه مندان به طراحی، این کشور همیشه جایی در لیست علاقه مندان به هنر داشته است. موزه ون گوگ و موزه Rijksmuseum در آمستردام وجود دارد و آثار استادان هلندی در سراسر کشور پاشیده شده است. با این وجود جنبش هنری دیگری وجود دارد که به همان اندازه مهم است اما اغلب در حضور بسیاری از شاهکارهای دیگر نادیده گرفته می شود. De Stijl به معنای «سبک» در زبان هلندی جنبش هنری مینیمالیستی است که در قرن بیستم ظهور کرد زمانی که یک گروه پیشگام از هنرمندان و طراحان هلندی فقط موارد ضروری را در کارهای خود به کار گرفتند:

  • خطوط عمودی و افقی
  • سیاه و سفید
  • رنگ های اصلی

در واقع، فرهنگ کشور در اعتقاد به قدرت هنر و طراحی غوطه ور است. سبک همه چیز در مورد نقاشی نبوده است. هدف نهایی هنرمندان ایجاد جامعه ای جدید از طریق کارهای اضافی در زمینه طراحی داخلی، مبلمان و معماری بود.

هزینه تحصیل رشته هنر در هلند

دانشگاه های دولتی این کشور برای کلیه دانشجویان بین المللی فارغ از کشور مبدا، شهریه می گیرند. همان طور که می دانید دانشجویانی که شهروند اتحادیه اروپا، EEA، سوئیس و سورینام می باشند، اغلب شهریه کمتری نسبت به دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و EEA پرداخت می کنند.

در درگاه های خود، ما از اصطلاحات اتحادیه اروپا و برای ایجاد تفاوت بین هزینه های تحصیل استفاده می کنیم. برای اطلاع از هزینه تحصیل در هلند، اگر از وب سایت های دانشگاه فردی بازدید کنید، ممکن است با اصطلاحات مختلفی روبرو شوید. در نمودار زیر هزینه تحصیل مقاطع مختلف این کشور برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و EEA را مشاهده می کنید:

هزینه تحصیل مقاطع مختلف ماهانه در هلند

همان طور که در نمودار بالا نشان می دهد، هزینه تحصیل در دوره کارشناسی بین 6000€ تا 15000€ (یورو) در سال است. از آن طرف، هزینه برنامه های کارشناسی ارشد، بین 8000€ تا 20000€ (یورو) در سال می باشد. حداکثر هزینه برای تحصیل در این کشور در جدول زیر آمده است:

مقطعحداکثر هزینه به یورو
مقطع کارشناسی19400€
مقطع کارشناسی ارشد52000€

گران ترین مدرک در رشته هایی مانند مدیریت بازرگانی یا ارتباطات ارائه می شود. همچنین به احتمال زیاد در دانشگاه های خصوصی این کشور با هزینه های بیشتری روبرو خواهید شد. به طور کلی، تحصیلات عالیه در این کشور توسط دولت یارانه داده می شود و به شما کمک می کند تا هزینه های تحصیل در زیر مقصد تحصیل در خارج از کشور ایالات متحده آمریکا، استرالیا و انگلستان پایین باشد.

تحصیل در هلند

مدارک تحصیلی چشم انداز شغلی شما را افزایش می دهد و همچنین به عنوان یک متفکر «خارج از جعبه» برای انتخاب یک مقصد کمتر شناخته شده نشان می دهد. هلندی ها از مردم خوش فکر و بردبار استقبال می کنند و شما در بسیاری از شهرها و دانشگاه های آن ها فرهنگ بسیار متنوعی خواهید یافت. کارهای زیادی برای انجام و دیدن در این کشور وجود دارد، که بیشتر آن ها در مقاله درباره هلند گفته شده است.

این کشور حمل و نقل عالی برای حمل و نقل به سایر کشورهای اروپایی ارائه می دهد که امکان سفر و گشت و گذار در سایر مقصد های معروف از جمله فرانسه و آلمان را با هزینه کم در مدت زمان حضور در آنجا به شما می دهد. به طور کلی، تحصیل رشته هنر در هلند برای کسانی که در اول راه می باشند می تواند مفید باشد. دانشجویان و دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل رشته هنر در این کشور می باشند، برای دریافت ویزای تحصیلی می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *