مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته هتلداری در آرژانتین

رشته هتلداری در آرژانتین

رشته هتلداری در آرژانتین در دانشگاه های معتبر این کشور ارائه می شود. صنعت گردشگری و توریسم یکی از صنایع مهم در آرژانتین برای اقتصاد است. از این رو مشاغل زیادی در آرژانتین به این صنعت مربوط است. با داشتن مدرک در رشته هتلداری در آرژانتین می توانید در این بخش مشغول به کار شوید و یا اصلا کسب و کار خود در رشته گردشگری را ایجاد کنید. برای کار یا تحصیل در آرژانتین نیاز به داشتن تسلط به زبان اسپانیایی خواهید داشت. دانشگاه های مختلفی در آرژانتین در رشته هلتداری برنامه های خود را ارائه می کنند که در ادامه توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت معرفی شده اند.

تحصیل رشته هتلداری در آرژانتین

اگر مهارت ‌های خدمات مشتری عالی دارید و می‌خواهید در صنعتی با فرصت ‌های سطح بالا و شانس پیشرفت سریع شروع به کار کنید، شغلی در صنعت گردشگری می‌تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. این صنعت بسیار متنوع است و اندازه کارفرمایان از رستوران ‌ها، هتل‌ ها و گروه ‌های مسافرتی با نام خانوادگی بین ‌المللی تا کسب ‌و کارهای خانوادگی کوچک را شامل می‌شود. همچنین زمینه ای برای راه اندازی کسب و کار خود وجود دارد، اگرچه کارآفرینان بالقوه احتمالاً بهتر است در این صنعت کار کنند تا قبل از شروع به کار خود، تجربه و درک خود را به دست آورند.

این صنعتی است که فرصت هایی را به فارغ التحصیلان رشته هتلداری در آرژانتین و کسانی که دارای مدارک تحصیلات تکمیلی هستند ارائه می دهد. چه بخواهید شروع به کسب درآمد کنید، چه بخواهید به سمت بالا بروید یا تحصیلات عالی و ادامه تحصیل مرتبط را دنبال کنید، باید بتوانید مسیری را برای اشتغال پیدا کنید که مناسب شما باشد. با بررسی شرایط تحصیل در آرژانیتن در این رشته می توانید آماده ورود به بازار کار این کشور شوید.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده جهت تحصیل رشته هتلداری در آرژانتین معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1National University of Patagonia San Juan Bosco
2University of Business and Social Sciences
321st Century Business University
4CAECE University
5University Gastón Dachary

هزینه های تحصیل در آرژانتین را در مقاله لینک شده مطالعه کنید.

تحصیل رشته هتلداری در آرژانتین

صنعت گردشگری در آرژانتین

صنعت گردشگری در آرژانتین به ‌طور پیوسته در حال رشد است و رهبران بازارهای بین ‌المللی جای پای خود را در این منطقه گسترش می ‌دهند. این کشور با غلبه بر برزیل در سال 2017 به برترین مقصد گردشگری در آمریکای جنوبی تبدیل شد و در مجموع رکورد 10 میلیون گردشگر وارد این کشور شد. بخش گردشگری یکی از 5 عامل اصلی درآمدزایی این کشور است. با افزایش تعداد مسافران به آرژانتین، پایتخت، بوینس آیرس، به منطقه ای جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. اکثر رهبران بین المللی در حال حاضر در این منطقه حضور دارند. هتل ‌ها و استراحتگاه‌ های ویندهام برند دیگری را در شهر افتتاح کردند که بخش لوکس بازار را هدف قرار می‌دهد. نرخ اشغال 1٪ افزایش یافت و به حدود 69٪ در بوئنوس آیرس رسید و به دنبال آن میانگین درآمد روزانه افزایش یافت.

  • صنعت مهمان ‌نوازی در آرژانتین ترکیبی از هتل ‌های برند داخلی و بین ‌المللی و زنجیره ‌های آن ‌ها است که در سراسر کشور پراکنده شده ‌اند.
  • اکثر برندهای بین المللی عمدتاً در بوئنوس آیرس حضور دارند که تعداد بالایی از ورود گردشگران را به ثبت رسانده است.
  • برندهای بین المللی مانند Wyndham و Marriott به سرعت در حال گسترش در منطقه هستند و برندهای خود را یکی پس از دیگری معرفی می کنند.
  • ماریوت در حال گسترش برند First W Hotel خود در آرژانتین با حدود 150 هتل است که انتظار می رود در سال 2024 افتتاح شوند.

مشاغل گردشگری و رشته هتلداری در آرژانتین

بسیاری از مشاغل مشاغل گردشگری و رشته هتلداری در آرژانتین شامل برخورد رودررو با مشتریان به روش ‌های مختلف است. اما مشاغل پشت پرده نیز وجود دارد که شامل موقعیت هایی در فروش، بازاریابی و حسابداری می شود.

  • مشاغل خدمات غذایی نیز در صنعت مهمان نوازی فراوان است، از جمله کارکنان منتظر و مشاغل آماده سازی غذا.
  • مشاغل زیادی در سطح مدیریت در این مناطق نیز وجود دارد، از جمله مدیران هتل و سرآشپزهای اجرایی.

با توجه به این محدوده، مشاغل در صنعت مهمان‌ نوازی می ‌توانند شامل تعامل زیاد یا بسیار کم با مشتری باشند. بسیاری از مشاغل سطح ابتدایی هستند، اما مهمان ‌نوازی، مانند سایر مشاغل صنعت خدمات، زمینه ‌ای است که می ‌توانید به سمت یک نقش مدیریتی همراه با مسئولیت ‌های بیشتر پیشرفت کنید. بسیاری از هتل ها دارای اتاق کنفرانس یا فضاهای رویداد هستند که آنها را برای رویدادهای مختلف، از جلسات تا عروسی، اجاره می دهند. یک برنامه ریز رویداد با یک شرکت یا یک فرد کار می کند تا رویداد را ترتیب دهد و سپس از اجرای روان آن اطمینان حاصل کند. از جمله این مشاغل عبارتند از:

  • مدیر رویدادها
  • مدیر اجرایی کنفرانس
  • مدیر جلسات اجرایی
  • برنامه ریز جلسات و کنوانسیون
  • هماهنگ کننده جلسه
  • مدیر جلسه
  • برنامه ریز جلسه
  • کارشناس جلسات
  • مدیر رویدادهای ویژه

میزان درآمد مشاغل هتلداری در کشور آرژانتین در نمودار زیر آمده است:

با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین می توانید مشاغل مورد تقاضا در این صنعت را بیابید.

مزایای تحصیل رشته هتلداری در آرژانتین

مزایای تحصیل رشته هتلداری در آرژانتین زیاد است. تحصیل در رشته مدیریت هتلداری به شما این فرصت را می دهد که دنیا را ببینید. مدرک مدیریت هتلداری می تواند شما را به آنجا برساند. پیش ‌بینی می‌شود در دهه آینده تعداد گردشگران بین ‌المللی در آرژانتین افزایش می یابد. این بدان معناست که متخصصان رشته هتلداری در آرژانتین تقاضای زیادی خواهند داشت. شما می توانید بخشی از یک صنعت فوق العاده هیجان انگیز باشید.

صنعت گردشگری در 10 سال آینده می تواند بیش از 80 میلیون شغل جدید ایجاد کند، که به این معنی است که نه تنها در حال تکامل است، بلکه به طور باورنکردنی ایمن است. علاوه بر این، تا سال 2026، از هر 9 شغل، 1 شغل در بخش سفر و گردشگری خواهد بود. اما اینها فقط اعداد هستند. چیزی که این صنعت را بسیار هیجان‌انگیز می‌کند، روشی است که فناوری دیجیتال نحوه انتخاب، خرید – سپس اشتراک‌گذاری – تجربیات سفر و مهمان ‌نوازی ما را تغییر می‌دهد. اگر می خواهید نقش خود را در تکامل این صنعت ایفا کنید، می توانید این کار را با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در آرژانتین انجام دهید. برای کسب اقامت آرژانتین از طریق تحصیل و یا سایر روش ها می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالب را مشاهده کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *