مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته معماری در لوکزامبورگ

رشته معماری در لوکزامبورگ

رشته معماری در لوکزامبورگ یکی از رشته های ارائه شده در دانشگاه این کشور است. معماری از گذشته مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. لوکزامبورگ یکی از کشورهای قدرتمند از نظر مالی و اعتباری در اروپاست. با تحصیل در این کشور و اخذ مدرک معماری می توانید وارد بازار کار در اتحادیه اروپا شوید. همچنین میزان حقوق و درآمد در لوکزامبورگ بسیار بالاست. البته فراموش نکنید هزینه زندگی و تحصیل نیز در لوکزامبورگ زیاد است. چنانچه به دنبال تحصیل و یا کار در رشته معماری هستید پیشنهاد می کنیم این مقاله را که به دست گروه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده را مطالعه کنید.

تاریخچه رشته معماری در لوکزامبورگ

قدیمی ترین خانه های یافت شده در لوکزامبورگ مربوط به دوران نوسنگی در حدود 7000 سال پیش است. دیواره های این سازه ها با تنه درختان قاب شده بود که با مش شاخه های کوچک پر شده در یک لایه ضخیم از گل و خاک رس خشک پوشانده شده است. با تبدیل جوامع نوسنگی به سلتیک، فن آوری های ساختمان پیچیده تر شدند. دوره La Tène Celtic که از سال 450 قبل از میلاد شروع می شود با پیشرفت هایی در ذوب آهن و فلزکاری همراه شده است. به دلیل وجود رسوبات آهنی که در جنوب غربی لوکزامبورگ با نام minette شناخته می شود، قبیله سلوریک Treveri به این منطقه کشیده شد. آنها بزرگترین شهرک خود را در تیتلبرگ ساختند که پس از فتح روم تا سال 400 میلادی همچنان به اشغال خود ادامه داد.

در فرهنگ های باستان مصر، یونان و روم نیز از گچ بر روی سنگ تراشی بسیار استفاده می شد. این وسیله ای برای پنهان کردن نقص در سنگ تراشی و ایجاد سطوح صاف بود. رومی ها این روش را به تیتلبرگ به لوکزامبورگ آوردند. پس از آن رومی ها تاثیر بسزایی در معماری لوکزامبورگ و ایجاد قلعه ها و بناهای دیگر شدند.

تحصیل رشته معماری در دانشگاه های لوکزامبورگ

لوکزامبورگ دارای بخش آموزش عالی در حال رشدی است که طیف وسیعی از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. دانشگاه لوکزامبورگ اصلی ترین دانشگاه دولتی است که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های مختلف ارائه می کند. همچنین مؤسسات خصوصی و مراکز تحقیقاتی تخصصی وجود دارند که فرصت های آموزشی در زمینه هایی مانند تجارت، مالی، حقوق و فناوری اطلاعات ارائه می دهند. لوکزامبورگ تاکید زیادی بر تحقیق و نوآوری دارد. این کشور در موسسات تحقیقاتی سرمایه گذاری می کند و از پروژه های تحقیقاتی در زمینه های مختلف از جمله فناوری، مالی، فضا و توسعه پایدار حمایت می کند.

دانشگاه لوکزامبورگ، همراه با سایر مراکز تحقیقاتی، فعالانه به پیشرفت های علمی کمک می کند و با شرکای بین المللی همکاری می کند. لوکزامبورگ دارای یک سیستم آموزش حرفه ای توسعه یافته است که آموزش عملی و مبتنی بر مهارت را ارائه می دهد. برنامه های آموزش حرفه ای یادگیری در کلاس را با آموزش حین کار ترکیب می کند و دانش آموزان را برای حرفه ها و مشاغل خاص آماده می کند. این برنامه ها بسیار مورد توجه بوده و به توسعه نیروی کار کشور کمک می کند.

در این بخش شاهد دانشگاه های برتر جهت تحصیل رشته معماری در لوکزامبورگ هستید:

دانشگاه های برتر جهت تحصیل رشته معماری در لوکزامبورگ

کار در رشته معماری در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ یکی از کشورهای قدرتمند اروپا و از مراکز مالی اتحادیه اروپاست. این کشور میزبان بسیاری از شرکت های بین المللی و مهم اروپاست. با داشتن مدرک معتبر در زمینه معماری می توانید وارد بازار کار این کشور شوید. البته داشتن ویزای کاری لوکزامبورگ برای علاقه مندان به کار در این کشور ضروری است. توجه داشته باشید که این کشور چند زبانه است و زبان های فرانسوی، لوکزامبورگی و آلمانی رواج دارد. علاوه بر این نیز جهت کار در این کشور در وهله اول باید پیشنهاد مستقیم دریافت کنید و سپس نیز مجوز اقامت را دریافت کنید. افرادی که در حال تحصیل در این کشور هستند می توانند تا 6 ماه پس از تحصیل در لوکزامبورگ به دنبال کار باشند.

طبق بررسی های انجام شده یک معمار در کشور لوکزامبورگ به صورت متوسط 4560€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کند. البته این در حالی است که کم ترین میزان درآمد اعلام شده در مشاغل رشته معماری در لوکزامبورگ به میزان 2190€ (یورو) می باشد و حداکثر آن در حدود 8780€ (یورو) می باشد.

جهت بررسی حقوق کار در لوکزامبورگ در مشاغل معماری می توانید نمودار زیر را بررسی کنید:

حقوق مشاغل معماری در لوکزامبورگ

تحصیل رشته معماری در لوکزامبورگ

با تحصیل در لوکزامبورگ در رشته معماری دانشجویان آموزش می بینند که باید استراتژیک و آینده نگرانه فکر کنند و عمل کنند. آنها یک مجموعه مهارت گسترده ایجاد می کنند و برای شغل در بخش خصوصی، در نهادهای اداری یا تحصیل دکترا در دانشگاه ها آماده می شوند. با تحصیل معماری در این کشور شما اثرات تاریخی، اجتماعی، سیاسی و زیست محیطی را که در حال شکل دادن به معماری است، جستجو خواهید کرد. می توانید در یک دانشگاه مدرن و کاملاً حرفه ای در دانشگاه بین المللی و چند زبانه که به سرعت در حال رشد است تحصیل کنید. همچنین با انتخاب طیف وسیعی از سمینارهای تخصصی می توانید برنامه درسی خود را مطابق با علایق شخصی خود تنظیم کنید. پروژه های میان رشته ای و کار گروهی بخش عمده ای از آموزش روزمره در لوکزامبورگ را تشکیل می دهند.

برنامه معماری با همکاری با طیف وسیعی از بازیگران و موسسات ملی به طور فعال در بحث معماری و تقویت فرهنگ معماری در لوکزامبورگ ارائه می شود. توجه داشته باشید که تنها دانشگاه لوکزامبورگ در این کشور برنامه ها معماری را ارائه می کند و میزان هزینه تحصیل در لوکزامبورگ در رشته معماری برای شهروندان غیر عضو اتحادیه اروپا بسیار بالاست.

جهت تحصیل در کشور لوکزامبورگ در رشته معماری می توانید دانشگاه های زیر را در نظر داشته باشید:

شهرنام دانشگاه
لوکزامبورگ سیتیدانشگاه لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد معماری در دانشگاه لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد معماری در دانشگاه لوکزامبورگ یک برنامه 2 ساله به زبان انگلیسی است که ترکیبی از یک برنامه درسی سنتی آموزش معماری و یک برنامه اصلی است که در 3 موضوع اصلی ساختار یافته است:

  • معماری
  • شهرنشینی اروپا
  • جهانی سازی.

کارشناسی ارشد معماری با مهارت های اضافی خاص در تحقیق و دانش در زمینه طراحی شهری به ویژه شهرسازی اروپا و جهانی سازی، معماران آینده را آموزش می دهد. کارشناسی ارشد معماری بر روی موارد زیر تمرکز دارد:

  • طراحی معماری و شهری در مقیاس های مختلف در یک زمینه اروپایی، با تأکید بر جنبه های استراتژیک طراحی.
  • تحقیقات معماری و شهری با ابزارهای معماری که به ویژه بر شهرنشینی اروپا تمرکز دارند.
  • تحقیق در مورد تأثیر جهانی شدن در شهرها و مناطق و همچنین در تجزیه و تحلیل مقایسه ای از گونه شناسی در معماری و شهرنشینی در سراسر جهان.

برنامه کارشناسی ارشد معماری یک رشته ثابت نیست، بلکه یک رشته حرفه ای است که در آن بسیاری از بازیگران به هم پیوسته مجبورند تغییرات در زمینه کار خود را پیش بینی کنند، ممکن است از نظر جمعیتی، سیاسی، اجتماعی، زیست محیطی، فرهنگی یا فناوری باشد. طراحی همزمان با تحقیقات انجام می شود و اصل برنامه کارشناسی ارشد رابطه بین طراحی توسط تحقیق و تحقیق توسط طراحی را برجسته می کند.

توسعه Architecture در لوکزامبورگ

توسعه Architecture در لوکزامبورگ

چه در داخل و چه در خارج از کشور، معماران لوکزامبورگ در حال ایجاد مجموعه هایی هماهنگ از عناصر سنتی و سبک های معاصر هستند که به زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سبک آنها احترام می گذارند. برنامه ریزی شهری در لوکزامبورگ نباید واقعاً با چالشهای زیادی روبرو شود. لوکزامبورگ یکی از پر متراکم ترین مناطق اروپا را تشکیل می دهد. این کشور به عنوان یک قدرت اقتصادی واقعی دائماً به فضای کار و مسکن بیشتری احتیاج دارد. سبک و زیبایی در ساختمان های جدید در راه حل های نوآورانه ترکیب شده است که با حفظ ویژگی های سنتی مفاهیم جدید را به نمایش می گذارد. ذهن باز، تعدد گرایش ها و مهارت های محلی مبتنی بر دانش پیشرفته ترین فناوری، حفظ کیفیت زندگی در لوکزامبورگ را که یکی از بهترین ها در جهان است، تضمین می کند.

از سال 2017، تمام ساخت و سازهای جدید ملزم به مطابقت با هنجارهای تعیین شده برای دستیابی به طبقه بندی در کلاس انرژی A هستند، یعنی ساختمان هایی که انرژی بسیار کمی مصرف می کند. پایداری به یک عامل اصلی در طراحی و ساخت ساختمان تبدیل شده است. تمام ساخت و سازهای جدید با توجه به ردپای اکولوژیکی آنها طراحی شده اند و بر ویژگی هایی از انتخاب مواد تا عملکرد انرژی متمرکز هستند. بسیاری از پروژه های نمونه وجود دارد که می توان در سرتاسر کشور یافت. هر منطقه دارای تعدادی پروژه قابل توجه معاصر است که میراث موجود را با معماری جدید با در نظر گرفتن موقعیت مکانی ترکیب می کند. بسیاری از بناهای نمادین در کشورهای دیگر نیز توسط شرکت های معماری مستقر در لوکزامبورگ طراحی شده اند.

بناهای برجسته شهر لوکزامبورگ

شهر لوکزامبورگ به دلیل تفاوت چشمگیر بین استحکامات قدیمی، ساختمان های کلاسیک قرن 18 و 19 و سنگ های معماری مدرن شهرت دارد. در سال 1994، شهر قدیمی و استحکامات این شهر به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شد. از ساخت و سازهای باستانی مربوط به قرن 1500 تا شگفتی های مدرن معماری، شهر لوکزامبورگ مملو از ساختمان های چشمگیر است که بازدید از آن را برای علاقه مندان به معماری و علاقه مندان به تاریخ ساخته است.

در اینجا برخی از آنها معرفی شده اند:

نام بناشرح
دیوان عدالت اروپادادگاه اروپا بالاترین دادگاه در اتحادیه اروپا است و در فلات کرچبرگ، درست در شرق شهر لوکزامبورگ واقع شده است. این ساختمان که در ابتدا در سال 1973 ساخته شد، تحت مرمت قرار گرفته است.
گالری لافایتیکی از برجسته ترین ساختمان های لوکزامبورگ، مانند بسیاری دیگر، ساختمان رسمی دولت یا دفتر مالی نیست، بلکه جهت خرید بنا شده است. این ساختمان در مرکز لوکزامبورگ، در انتهای Grand Rue و Rue Aldringen واقع شده است، این اولین ساختمان در یک ساخت و ساز مهم با استفاده معماری ترکیبی توسط معماران است.
تالار شهر لوکزامبورگتالار شهر لوکزامبورگ (هتل دو ویل لوکزامبورگ) در دهه 1830 توسط معمار فرانسوی جاستین رمونت ساخته شد و با استفاده از مصالح صومعه تخریب شده قرن سیزدهم فرانسیسان ساخته شد که قرنها قبل در جای خود قرار داشت.
کاخ بزرگ دوکالکاخ بزرگ دوکال (Palais Grand-Ducal) که در اصل در سال 1572 ساخته شد، در قرن 19 بال جدیدی به آن اضافه شد و در سال های 1992-1995 مورد مرمت و بازسازی کامل قرار گرفت. امروزه، این ساختمان شبیه قلعه ای افسانه ای است.

جهت مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار می توانید مطالب مربوط را در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیابید.

سوالات مکرر در خصوص رشته معماری در لوکزامبورگ

در این بخش از مطلب به سوالات مکرر در خصوص رشته معماری در لوکزامبورگ پاسخ داده ایم:

  • درآمد یک معمار در لوکزامبورگ چقدر است؟ طبق بررسی های انجام شده یک معمار در کشور لوکزامبورگ به صورت متوسط 4560€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کند.
  • شرایط تحصیل در رشته معماری در لوکزامبورگ چیست؟ با تحصیل در لوکزامبورگ در رشته معماری دانشجویان آموزش می بینند که باید استراتژیک و آینده نگرانه فکر کنند و عمل کنند. آنها یک مجموعه مهارت گسترده ایجاد می کنند و برای شغل در بخش خصوصی، در نهادهای اداری یا تحصیل دکترا در دانشگاه ها آماده می شوند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *