مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته مدیریت در مالزی

رشته مدیریت در مالزی

تحصیل رشته مدیریت در مالزی یک انتخاب هوشمندانه است، زیرا رشته مدیریت از رشته های پرکاربرد و مهم در حال حاضر شمرده می شود. در مالزی رشته مدیریت جایگاه مناسبی در جامعه دارد. شما می توانید در مالزی به زبان انگلیسی تحصیل کنید. به همین دلیل با تحصیل رشته مدیریت در دانشگاه های مالزی می توانید مدارک معتبری کسب کنید که در دیگر کشورها نیز مورد قبول باشد. تحصیل در رشته مدیریت در مالزی موجب می شود تا خود را برای یک شغل با ارزش در زمینه های مختلف آماده کنید. یکی از بهترین قسمت های مربوط به تحصیل در رشته مدیریت این است که عملاً هر شرکتی برای شما جایگاهی دارد. می توانید در مشاغل مربوط به مدیریت مشغول شود و یا می توانید یک کارآفرین شوید و شرکت خود را تأسیس کنید.

مدرک تحصیلی مدیریت در مالزی شما را به مهارت و دانش لازم برای کار در مالزی یا هر جای دیگر جهان مجهز می کند. قبل از اینکه تحصیلات خود را در زمینه مدیریت شروع کنید، باید تحقیق کاملی در مورد اینکه برای کدام دانشگاه اقدام کنید، انجام دهید. انتخاب یک دانشگاه معتبر می تواند در بازار کار به شما کمک کند. مدرک لیسانس مدیریت در مالزی به چهار سال تحصیل نیاز دارد، در حالی که تحصیلات تکمیلی مدت زمان بیشتری نیز طول خواهد کشید. از این رو مهم است که انتخاب دانشگاهی که با آن احساس راحتی می کنید اهمیت بیشتری دارد، که آموزش با کیفیت بالا ارائه می دهد و برای شما مقرون به صرفه باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه های مالزی به شما یاری می رساند.

در نمودار زیر جنسیت دانشجویان در مالزی در رشته مدیریت را مشاهده می کنید:

جنسیت دانشجویان در مالزی در رشته مدیریت

تحصیل رشته مدیریت در مالزی

هنگامی که تحصیل در کشور مالزی را انتخاب می کنید، می توانید بر روی موضوعاتی را متمرکز شوید که شامل تمرکز بر رهبری، مهارت های سازمانی، حسابداری، امور مالی، بازاریابی، فروش و موارد دیگر باشد. پس از اتمام تحصیلات، شما یک پایه محکم برای یک حرفه با ارزش در تجارت و مدیریت خواهید داشت که می تواند شما را در سراسر جهان حرفه ای جلوه ای دهد. در زمینه تحصیل در رشته های بازرگانی و مدیریت در مالزی کمبود مدرسه وجود ندارد. این رشته یک مطالعه محبوب در بین دانشجویان خارجی است که برای تحصیل به مالزی می آیند. دانشگاه های ارائه دهنده رشته مدیریت شامل دانشگاه Sunway، کالج KDU، دانشگاه UCSI و دانشگاه بین المللی Manipal هستند.

هزینه های تحصیلی و شهریه دانشگاه های دولتی و خصوصی در مالزی در مقاطع مختلف برای دانشجویان مهاجر مهم است. در جدول زیر به طور میانگین هزینه تحصیل در مقاطع مختلف را مشاهده می کنید:

مقطع تحصیلیشهریه به دلار
پایه یا بنیاد2000$ الی 5750$
دیپلم1500$ الی 7500$
کارشناسی2250$ الی 10000$
کارشناسی ارشد و دکترا3250$ الی 10000$

مزایا تحصیل رشته مدیریت در مالزی

این کشور برای اقامت کشوری بسیار آرام است و ترکیبی کامل از طبیعت و مدرنیته است. شهرهای محبوب مالزی کوالالامپور، جورج تاون، مالاکا سیتی و کوچینگ هستند. سواحل خیره کننده، پارک های تفریحی، استراحتگاه های مرتفع و رستوران ها و مراکز خرید برای تحصیل و تفریح دانشجویان وجود دارند. سیستم آموزش عالی مالزی دارای استانداردهای بین المللی است که توسط وزارت آموزش عالی نظارت دقیق می شود. موسسات بسیاری از کشورهایی مانند انگلستان و ایالات متحده آمریکا وجود دارد که پردیس خود را در مالزی دارند. روش های مهاجرت آسان برای مهاجرت تحصیلی آسان است. دانشجویان می توانند در هنگام تحصیل در مالزی تا 20 ساعت در هفته کار کنند که این امر به آن ها کمک می کند تا هنگام تحصیل از زندگی خود حمایت کنند.

وجود مزیت های بسیار برای تحصیل و زندگی در کشور مالزی مهم ترین دلیل مهاجرت و افزایش تعداد مهاجران به این کشور می باشد. برخی از مهم ترین مزایا تحصیل در مالزی عبارتند از:

  • دریافت آموزش های تخصصی
  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • آشنایی با فرهنگ مالزی
  • تحصیل در محیط بین المللی
  • ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر
  • اخذ اقامت در مالزی
  • فرصت های شغلی مناسب

جزئیات رشته مدیریت در مالزی

جزئیات رشته مدیریت در مالزی

بنیاد تجارت و مدیریت توسط مرکز زبان انگلیسی و آموزش بنیاد (CELFE) اداره می شود و هدف آن دانشجویان بین المللی و مالزیایی است که می خواهند آمادگی خوبی برای تحصیل در دوره کارشناسی داشته باشند. در مالزی در خصوص رشته مدیریت زمینه مقدماتی در علوم اجتماعی و اقتصادی و همچنین کار چالش برانگیز در مورد تفکر انتقادی و مهارت های ارتباطی را می آموزید. تأکید بر انگلیسی برای اهداف دانشگاهی شما را قادر می سازد تا در دیگر کشورها نیز مورد قبول واقع شوید. هر ترم شامل 10 الی 12 هفته تدریس و 1 تا 3 هفته ارزیابی دیگر است. مسیر پایه شما به مهارت و میزان تحصیلات رسمی که انجام داده اید بستگی دارد. اگر حداقل 11 سال تحصیلات رسمی را گذرانده باشید، برنامه 3 ترمی ایده آل است، در حالی که حداقل 12 سال تحصیلات رسمی را گذرانده اید برای ارتقاء مهارت های خود برای ادامه تحصیل، برنامه 2 ترمی مناسب است.

پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه بنیاد، می توانید دوره های کارشناسی زیر را بسته به عملکرد تحصیلی و علاقه خود انتخاب کنید. دوره های ابتدایی برای پیشرفت عبارتند از:

  • مطالعات روانشناسی و مدیریت کاربردی
  • اقتصاد و دارایی تجارت
  • اقتصاد و مدیریت تجارت
  • اقتصاد
  • اقتصاد و اقتصاد بین الملل
  • امور مالی و حسابداری و مدیریت
  • مدیریت تجارت بین الملل

تحصیل در مالزی

مالزی کشوری پر جنب و جوش با بیش از30 میلیون نفر در مرکز جنوب شرقی آسیا واقع شده است. این کشور با داشتن منابع طبیعی فراوان در فرهنگ متنوع، سواحل زیبا، جشنواره های بی نظیر و غذاهای خوشمزه را ارائه می دهد. فرهنگ غنی مالزی به دلیل اقلیت های بزرگ و فرعی که در این کشور زندگی می کنند یکی از دلایل اصلی است که از بهترین مقاصد برای تحصیل می باشد. در موسسات آموزش عالی مالزی، مدارس خصوصی و بین المللی و مراکز زبان وجود دارند. هزینه های زندگی نیز در مقایسه با سایر کشورها کمتر است. مالزی از نظر جغرافیایی ایمن است که دارای زیرساخت های مدرن و حمل و نقل کارآمد است. بورسیه تحصیلی مالزی نیز یک راه برای کاستن هزینه های تحصیل است. اگر در خصوص مهاجرت تحصیلی به مالزی سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *