مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته قلب و عروق در مکزیک

رشته قلب و عروق در مکزیک

رشته قلب و عروق در مکزیک به زبان اسپانیایی و به صورت تحصیلات تکمیلی ارائه می شود. مکزیک یکی دیگر از کشورهای قاره آمریکا می باشد. البته افرادی که به زبان لاتین مسلط هستند و همچنین علاقه مند به کشور مکزیک هستند این گزینه برای آنها مناسب است. به صورت کلی مکزیک مقصدی نه چندان جذاب برای تحصیل دانشجویان خارجی است. این کشور البته می تواند گزینه ای ارزان و مقرون به صرفه برای تحصیل باشد. مهم هدف از تحصیل و مهاجرت است که سرانجام آینده ای درخشان برای شما به همراه داشته باشد لذا توصیه می شود در ابتدا مشاوره ای با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت داشته باشید.

تحصیل رشته قلب و عروق در مکزیک

متخصصان قلب در تشخیص و درمان آن دسته از بیماری هایی که بر قلب و عروق خونی (سیستم قلبی عروقی) تأثیر می گذارند، تخصص دارند. آموزش برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب در مکزیک مانند سایر کشورهای دنیا سخت است. در مکزیک، بیش از 10 سال مطالعه طول می کشد. بیماری های قلبی بدون توجه به جنسیت و قومیت، علت اصلی مرگ و میر در مکزیک است. تخمین زده می شود که حدود %47 از بزرگسالان در حال حاضر فشار خون و کلسترول بالا را تجربه می کنند. تحصیل رشته قلب و عروق در مکزیک در دانشگاه های معتبر پزشکی این کشور در دوره های بالینی، انترنی و دوره های تحصیلات تکمیلی و تحقیقاتی ارائه می شود.

در جدول زیر معرفی دانشگاه های مکزیک و ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در مکزیک آمده است:

ردیفدانشگاه
1National Polytechnic Institute
2National Autonomous University of Mexico
3Metropolitan Autonomous University
4Monterrey Institute of Technology
5Autonomous University of Nuevo Leon

انجمن رشته قلب و عروق در مکزیک

انجمن رشته قلب و عروق در مکزیک

انجمن قلب و عروق مکزیکی که در سال 1935 توسط دکتر ایگناسیو چاوز تأسیس شد، تحقیقات و آموزش قلب و عروق را در مکزیک رهبری کرد. انجمن قلب و عروق مکزیک به گسترش این تخصص در سراسر کشور کمک کرد و بعداً منجر به تأسیس مؤسسه ملی قلب و عروق و انجمن قلب و عروق بین آمریکایی در سال 1944 شد. تقریباً 80 سال بعد، به نظر می رسد این تلاش ها از بین رفته است. در ژانویه 2016، اریک الکساندرسون، MD، رئیس جدید انجمن قلب و عروق مکزیک، و رئیس منتخب ACC برای مجمع فرمانداران بین المللی، برنامه های جدیدی را برای دوره خود اعلام کرد که نوید تغییر اوضاع را می دهد.

در گذشته، کاردیولوژیست برای ایفای نقش منفعل در انجمن رشته قلب و عروق در مکزیک تنزل یافته بود. در سال های اخیر، جوامع قلبی عروقی در سراسر جهان به طور فعال متخصصان قلب و عروق را در حال آموزش درگیر می کنند. هدف انجمن قلب و عروق مکزیک ایجاد یک دسته بندی مشابه با آن در کالج آمریکایی است. در حال حاضر، بیش از 200 همکار قلب و عروق ثبت نام کرده اند تا بخشی از این پروژه باشند، که شامل ادامه آموزش پزشکی، تشکیل رهبری، مربیگری و فعالیت های آکادمیک سازماندهی شده توسط همکاران، برای فلوشیپ ها خواهد بود.

درآمد متخصصین قلب و عروق در مکزیک

مکزیک در آمریکای شمالی واقع شده است. با ایالات متحده آمریکا هم مرز جنوبی است. این کشور با بیش از 120 میلیون نفر جمعیت، یازدهمین کشور پرجمعیت است. زبان رسمی مکزیک اسپانیایی است و پرجمعیت ترین کشور اسپانیایی زبان جهان است. مکزیک که پانزدهمین تولید ناخالص داخلی اسمی بزرگ است، توسط بانک جهانی به عنوان کشوری با درآمد متوسط ​​بالا طبقه بندی شده است. همچنین تخمین زده می شود که مکزیک می تواند تا سال 2050 به عنوان پنجمین یا ششمین اقتصاد بزرگ جهان ظاهر شود.

میزان درآمد رشته های پزشکی در مکزیک نسبت به سایر مشاغل تخصصی در این کشور بالاست. در هر حال داشتن پیشنهاد کاری برای کار در مکزیک و کسب ویزای کاری لازم است. میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در مکزیک به شرح زیر است:

درآمد ماهیانه متخصص قلب و عروق در مکزیک موسسات معتبر کاریابی در مکزیک در اینجا معرفی شده اند.

دانشگاه ملی پزشکی مکزیک

دانشکده پزشکی دانشگاه ملی مکزیک (UNAM) بزرگ ‌ترین دانشکده پزشکی در مکزیک است که فعالیت ‌های آموزشی و تحقیقاتی را در زمینه زیست ‌پزشکی انجام می‌دهد. این دانشکده قدیمی ‌ترین دانشکده پزشکی در مکزیک است که اولین مدرک دکتری پزشکی را در سال 1553 اعطا کرده است. از سال 1956، دانشکده در Ciudad Universitaria، یک سایت میراث جهانی یونسکو از سال 2007، به عنوان یکی از مهمترین نمادهای شهرسازی مدرن و معماری در آمریکای لاتین واقع شده‌ است. هدف آموزش رهبرانی در زمینه پزشکی است که پایه و اساس یک آموزش گسترده را برای بهبود سلامت از طریق مراقبت از بیمار، تحقیق و آموزش خواهند داشت. این دانشکده هر سال از بیش از 1000 دانشجو برای تحصیل در مقطع کارشناسی پزشکی به کلاس های درس خود پذیراست.

برنامه های تحصیلی دانشگاه ملی پزشکی مکزیک عبارتند از:

  • مدرک جراحی پزشکی (درجه پزشکی)
  • مدرک لیسانس در تحقیقات پایه زیست پزشکی
  • مدرک لیسانس در رشته پزشکی قانونی
  • لیسانس فیزیوتراپی
  • برنامه مشترک MD/PhD
  • 21 برنامه دستیاری پزشکی
  • 57 فلوشیپ بالینی
  • مدارک تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و علوم بهداشتی.

موسسه ملی رشته قلب و عروق در مکزیک

موسسه ملی رشته قلب و عروق در مکزیک (Instituto Nacional de Cardiologia Ignacio Chavez) که در سال 1994 توسط دکتر ایگناسیو چاوز سانچز تأسیس شد، اولین موسسه از این دست در جهان است. اکنون این موسسه توسط وزارت بهداشت مکزیک اداره می شود. این سیستمی متشکل از 12 بیمارستان مکزیکی است که خدمات بسیار تخصصی در جریان قلب و عروق ارائه می دهد. علاوه بر این، انجمن قلب و عروق مکزیک و انجمن ملی متخصصان قلب مکزیک نیز نقش مهمی در تحقیقات قلب و عروق در مکزیک دارند. در مکزیک 750000 بیمار با عوارض قلبی عروقی زندگی می کنند و این مشکل رو به افزایش است. با در نظر گرفتن این مشکل، تمام موسسات مکزیکی، جوامع با هم کار می کنند تا از تحقیقات در مورد قلب و عروق حمایت کنند.

حجم مقالات منتشر شده توسط مکزیکی ها در مجلات مختلف قلب و عروق در سطح بین المللی به وضوح میزان تحقیقات در این کشور را نشان می دهد. برای اعزام دانشجو به مکزیک می توانید مطالب را در وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دنبال کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *