مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته قلب و عروق در موناکو

رشته قلب و عروق در موناکو

رشته قلب و عروق در موناکو به صورت خدماتی در این کشور ارائه می شود. لذا برای آموزش رشته قلب و عروق دانشجویان این کشور به سایر کشورها می روند. موناکو کشوری بسیار کوچک در جنوب فرانسه است و زبان رسمی در آن فرانسوی است. لذا برای کار در رشته های پزشکی به خصوص در بیمارستان ها و رشته های پزشکی نیاز به دانش زبان فرانسوی دارید. همچنین دانشجویان در موناکو برای کسب تخصص رشته قلب و عروق در موناکو به زبان فرانسوی به دانشگاه های فرانسه مراجعه می کنند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در راستای مهاجرت شما مسیری مطمئن را به شما پیشنهاد کنند.

تحصیل رشته قلب و عروق در موناکو

بسیاری از دانشجویان در موناکو از همان ابتدای تحصیل در مقطع کارشناسی شروع به کار برای رسیدن به هدف خود برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب می کنند. با شروع آموزش قلب و عروق، می توانید در کلاس ها یا دوره های کارآموزی شرکت کنید تا در مورد تصویربرداری قلب و سایر مسئولیت های شغلی بیاموزید. برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی، نیازی به تکمیل یک مسیر پیش پزشکی یا حتی کسب مدرک علمی دارید. البته، شما باید در نهایت تحصیلات را تکمیل کنید، اما امکان ورود به برنامه های خوب با پیشینه غیر سنتی وجود دارد.

دانشکده های پزشکی ترکیبی از دوره آموزشی و تحصیل رشته قلب و عروق در موناکو است. در مجموع دانشجویان برای تحصیل رشته قلب و عروق در موناکو به فرانسه می روند و 6 سال تحصیل پزشکی عمومی دارند پس از تحصیل پزشکی، یک دوره رزیدنتی را به پایان خواهید رساند که 2 سال طول می کشد. در طول اقامت، شما در یک مرکز مراقبت های بهداشتی کار می کنید و مراقبت های اساسی تحت نظارت را ارائه می دهید. این همان جایی است که شما تصمیم می گیرید کدام تخصص را دنبال کنید. متخصصان قلب، بیماری های داخلی را انتخاب می کنند و برنامه آن 4 سال به طول می انجامد.

در جدول تحصیل رشته قلب و عروق در موناکو در دانشگاه های فرانسوی انجام می گیرد:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه پاریس
2دانشگاه سوربن
3دانشگاه پاریس ساکلای
4دانشگاه لورین
5دانشگاه بوردو
6دانشگاه ایکس-مارسی
7دانشگاه مونتپلیه

تحصیل رشته قلب و عروق در موناکو

انجمن رشته قلب و عروق در اروپا

انجمن رشته قلب و عروق در اروپا ESC یک رهبر جهانی در کشف و انتشار بهترین شیوه ها در پزشکی قلب و عروق است. تمامی فعالیت های آموزشی ESC عبارتند از:

  • تمرکز بر آخرین دستورالعمل های عملی ESC
  • بر روی برنامه درسی اصلی ESC ترسیم شده و از انسجام پیشنهاد جهانی اطمینان حاصل می کند
  • مبتنی بر مورد و با متخصصان توسعه یافته است
  • مبتنی بر شواهد و نیازهای آموزشی شرکت کنندگان

با توجه به حصول اطمینان از حرکت به سمت افزایش ابتکارات مبتنی بر شواهد و ارزیابی نیاز محور، ESC همچنین یک نیازسنجی کلی برای آموزش قلبی و بهبود عملکرد را آغاز کرده است. این نیازسنجی کلی با هدف درک بیشتر نیازهای آموزشی اعضای ESC در حوزه های کلیدی زیر انجام می شود:

  • شکاف ها و نیازهای آموزشی و عملکردی
  • واقعیت های عمل بالینی
  • مسائل و موانع ذاتی سیستم و زمینه کاری متخصصان قلب و عروق
  • چالش های تحقیق در قلب و عروق
  • تمام برنامه های آموزشی ESC، در صورت لزوم، برای اعتباربخشی CME/CPD به ارسال می شوند.

شورای اعتباربخشی اروپا برای آموزش مداوم پزشکی (EACCME) مؤسسه ای از اتحادیه متخصصان پزشکی اروپا (UEMS) است  که مسئول ارزیابی و اعتباربخشی برنامه های آموزش پزشکی است.

کار در رشته قلب و عروق در موناکو

به عنوان یک متخصص قلب برای کار در رشته قلب و عروق در موناکو، شما در پیشگیری از بیماری های قلبی و درمان های غیرتهاجمی، ارزیابی و درمان شرایط تهدید کننده زندگی تخصص خواهید داشت. به عنوان یک متخصص قلب، شما با بیماران کار می کنید و از آنها حمایت می کنید تا از بیماری قلبی و مشکلات شایع قلبی و قلبی عروقی جلوگیری کنید. شما برخی از روش ‌های تهاجمی برای مثال کاتتریزاسیون قلبی را انجام خواهید داد، اما جراحی قلب را انجام نمی ‌دهید (جراحان قلب این کار را انجام می‌دهند؛ شما مطمئناً برخی از آنها را می ‌شناسید، زیرا بیماران را به آنها ارجاع خواهید داد). شما همچنین به بیماران خود در مورد سلامت کلی قلب آموزش می دهید و با خانواده و عزیزان بیماران در حین انجام عملیات و درمان از نزدیک همکاری می کنید.

میزان درآمد کار در موناکو متخصصین قلب و عروق در موناکو جهت کار در رشته قلب و عروق در موناکو به شرح زیر است:

درآمد ماهیانه متخصص قلب و عروق در موناکو

گروه التهاب رشته قلب و عروق موناکو

گروه التهاب رشته قلب و عروق موناکو علاقه زیادی به امضای سلول های التهابی بافت عروقی و نحوه فعال شدن این سلول ها از طریق گیرنده های ایمنی ذاتی دارد. یک تکنیک کلیدی که ما در تیم خود استفاده می کند سیتومتری جرمی (CyTOF) و همچنین مدل های بیماری های قلبی عروقی است.

  • بیماری قلبی عروقی با التهاب مزمن بافت های عروقی همراه است که به پاتوژنز بیماری کمک می کند.
  • گیرنده‌های تشخیص الگو (PRR) مانند گیرنده‌های شبه عوارض (TLR)، گیرنده‌های NOD مانند و لکتین‌های نوع C، حسگرهای آسیب میکروبی و بافتی هستند که پاسخ‌های التهابی پایین‌دستی را آغاز می‌کنند.
  • نقش دقیق سیگنال دهی PRR در عروق و پتانسیل درمانی تداخل یا بهره برداری از سیگنالینگ PRR در بیماری های قلبی عروقی عمدتا ناشناخته است.

گروه التهاب رشته قلب و عروق موناکو روش ‌های نوآورانه ‌ای را برای جداسازی، کشت و هدف ‌گیری سلول ‌های جدا شده از ضایعات آتروم انسانی ایجاد کرده است. با استفاده از این سیستم همراه با مدل‌های in vivo نشان داده است که تشخیص الگو توسط TLRها بسته به الگوی حسی (برون سلولی در مقابل آندوزومی) می‌تواند اثرات محافظتی یا مضر در آترواسکلروز ایجاد کند. اکنون مطالعه می کند که چگونه تداخل سلولی بین زیر مجموعه های سلولی ساکن و التهابی بر ترکیب بافت شریانی و توسعه بیماری قلبی عروقی تأثیر می گذارد. این مطالعات بینشی در مورد تغییرات بافتی که با التهاب مزمن همراه است و اینکه چگونه این تغییرات در پاتوژنز بیماری‌های ایمونومتابولیک نقش دارند، ارائه می‌کند.

برای اعزام دانشجو به موناکو می توانید مطالب عنوان شده در این خصوص را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *