مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته قلب و عروق در اتریش

رشته قلب و عروق در اتریش

تخصص رشته قلب و عروق در اتریش در میان دوره های ارائه شده رشته پزشکی در اتریش در دانشگاه های معتبر این کشور ارائه می شود. این دوره به صورت عمومی در رشته پزشکی ارائه می شود و سپس پس از تحصیل پزشکی عمومی متقاضیان دوره های تخصصی رشته قلب و عروق را بگذرانند. اتریش یکی از کشورهای پیشرفته اروپا دارای دانشگاه های پزشکی معتبری است که دوره های مختلف از جمله رشته های تخصصی را ارائه می کند. فراموش نکنید دوره های ارائه شده در این کشور به زبان آلمانی است و شرایط خاصی برای تحصیل پزشکی وجود دارد. لذا می توانید شرایط را از مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

تحصیل رشته قلب و عروق در اتریش

تحصیل رشته قلب و عروق در اتریش به صورت تخصصی بعد از تحصیل پزشکی عمومی در دوره های تخصصی انجام می گیرد. قلب و عروق در اتریش یک خدمات پزشکی جامع و بسیار مؤثر است که به یک متخصص برای ارائه تلاش‌های عظیم، صبر و بالاترین سطح صلاحیت حرفه‌ای نیاز دارد. علاوه بر این، درمان سیستم قلبی عروقی نیازمند تجهیزات مناسب و تکنیک های درمانی موثر است. تمام موارد فوق در مراکز قلب و عروق اتریش به طور کامل وجود دارد و همین امر آنها را به یکی از محبوب ترین موسسات پزشکی با این مشخصات در اتحادیه اروپا تبدیل می کند. تحصیل رشته های پزشکی در این کشور با استفاده از تجهیزات مدرن و دوره های تخصصی ارائه می شود.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته قلب و عروق در اتریش معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه پزشکی وین
2دانشگاه وین
3دانشگاه گراتس
4دانشگاه پزشکی گراتس
5دانشگاه اینسبروک

تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه پزشکی وین اتریش

در مجموع بیش از 7500 نفر از اتریش و خارج از کشور در حال حاضر آموزش پزشکی خود را در دانشگاه پزشکی وین هستند. 1200 استاد در دسترس آنها هستند. جدای از برنامه های پزشکی و دندانپزشکی در آینده و پزشکان کاملاً آموزش دیده و همچنین سایر دانشمندان نیز مجموعه جذابی از برنامه های دیگر و آموزش مداوم ارائه می شود. این از دوره های دکترا و تا مقطع کارشناسی ارشد در انفورماتیک پزشکی تا 18 دوره تحصیلات تکمیلی می باشد.

فقط در دوره های دکترا، که در مدت کوتاهی از زمان ایجادشان به شکلی بسیار پویا توسعه یافته اند، در حال حاضر بیش از 1400 دانشجو وجود دارد. بسیاری از این افراد تحصیلات خود را به عنوان کارکنان دائمی دانشگاه دنبال می کنند. به منظور تقویت بیشتر روحیه بین المللی در دانشگاه پزشکی وین برنامه های تبادلی با دانشگاه های شریک به طور مداوم در حال گسترش هستند. دانشگاه پزشکی وین هر ساله صدها تا هزاران دانشجو را در برنامه های زیر آموزش می دهد:

  • برنامه مدرک پزشکی
  • برنامه مدرک دندانپزشکی
  • برنامه کارشناسی ارشد انفورماتیک پزشکی
  • برنامه کارشناسی ارشد پزشکی دقیق مولکولی
  • برنامه های دکترا (16 برنامه مختلف)
  • برنامه دکتری علوم کاربردی پزشکی (10 برنامه مختلف)
  • 18 دوره فوق لیسانس دانشگاه

از جمله برنامه های علوم پزشکی کاربردی و دکترا در اتریش:

  • مهندسی زیست پزشکی
  • بیماری های قلبی عروقی و ریوی
  • ارتباطات سلولی در سلامت و بیماری
  • غدد بالینی
  • انکولوژی تجربی بالینی
  • غدد درون ریز و متابولیسم
  • ایمونولوژی التهاب و ایمن
  • مکانیسم های زیست شناسی سلولی و صدها برنامه دیگر

تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه پزشکی وین اتریش

کار در رشته قلب و عروق در اتریش

متخصصان قلب و عروق در اتریش پزشکانی هستند که برای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های سیستم قلبی عروقی، که شامل قلب و رگ‌ های خونی بدن می‌شود، آموزش‌های بیشتری دیده ‌اند. قبل از شروع به کار به عنوان یک متخصص قلب، پزشکان باید از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شوند، یک دوره رزیدنتی را به پایان برسانند و در پزشکی داخلی گواهی هیئت مدیره دریافت کنند، و سپس یک فلوشیپ در رشته قلب و عروق را تکمیل کنند. دوره های دستیاری قلب معمولاً 2 سال بیشتر طول می کشد. نقش ها و مسئولیت های یک متخصص قلب می تواند متفاوت باشد، اما کلیات خاصی ممکن است.

هنگامی که یک متخصص قلب می داند بیمار چه مشکلی دارد، باید بهترین گزینه درمانی را انتخاب کند. ممکن است لازم باشد بیمار را برای انجام عمل جراحی مانند تعویض دریچه به جراح قلب و عروق ارجاع دهد. او ممکن است تصمیم بگیرد که وضعیت بیمار با دارو درمان شود. گاهی اوقات تغییر در سبک زندگی مورد نیاز است و متخصصان قلب ممکن است به بیماران در مورد چگونگی اعمال تغییرات مورد نظر مشاوره دهند. متخصصان قلب ممکن است بیماران را برای مراقبت های بعدی، مانند معاینه بیمار در فواصل منظم پس از حمله قلبی، ببینند. آنها ممکن است به عنوان بخشی از تیم پزشکی بیمار، با سایر پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی برای بهینه سازی سلامت بیمار همکاری کنند.

درآمد متخصصین قلب و عروق برای کار در کشور اتریش به شرح زیر است:

درآمد متخصص قلب و عروق در اتریش (یورو)

شرایط کار متخصصین قلب و عروق در اتریش

متخصصان قلب معمولاً در مطب های خصوصی یا بیمارستان ها کار می کنند. آنها بیماران را می بینند و مراقبت های تخصصی، تشخیص و درمان بیماری قلبی را به آنها ارائه می دهند. متخصصان قلب و عروق باید اطلاعات بسیار محرمانه بیمار را حفظ کنند و به دلیل بارهای کاری سنگین و نیازهای عاطفی اغلب تحت استرس کار می کنند. آنها همچنین ممکن است تحقیقات قلبی خود را انجام دهند و انتشاراتی بنویسند.

اکثر متخصصان قلب و عروق که پزشک هستند در ساعات کاری عادی به طور تمام وقت کار می کنند. اکثر بیمارستان ها دارای آزمایشگاه های کاتتریزاسیون قلبی هستند که مراقبت های 24 ساعته را برای روش هایی مانند آنژیوپلاستی و جراحی بای پس عروق کرونر ارائه می دهند، بنابراین متخصصان قلب که در بیمارستان ها کار می کنند معمولاً با سایر اعضای بالینی ساعت کار نمی کنند. مهارت های زیر برای این شغل مورد نیاز است:

  • متخصص قلب باید بتواند به طور موثر با بیماران و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی ارتباط برقرار کند.
  • متخصصان قلب باید بتوانند زمان را به خوبی مدیریت کنند تا مطمئن شوند که می توانند همه بیماران خود را به موقع ببینند.
  • متخصصان قلب باید بتوانند در هنگام انجام عمل جراحی یا تصمیم گیری حیاتی در مورد مراقبت از بیمار، تحت فشار کار کنند.
  • متخصصان قلب باید مهارت های تحلیلی عالی داشته باشند تا بتوانند بیماری های قلبی را به درستی تشخیص دهند.
  • این یک رشته بسیار تخصصی است و شما باید از بدن انسان، سیستم های مختلف آن و نحوه کار آنها با یکدیگر اطلاعاتی داشته باشید.

با استفاده از مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید درباره ویزای تحصیلی اتریش شرایط را بررسی کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *