مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته شنوایی سنجی در مکزیک

دروس رشته شنوایی سنجی در مکزیک

رشته شنوایی سنجی در مکزیک رشته ای با بازار کار خوب است که دانشجویان بسیاری را جذب میکند. در مکزیک با دنیایی از شگفتی ها رو به رو خواهید شد. رشته شنوایی سنجی رشته ای است که در میان پزشکی وجود دارد. در این رشته می توانید در خصوص سمعک و کاشت حلزون و همچنین درمان بیماری های شنوایی و پیشگیری از آن بخوانید. علم شنوایی سنجی علمی نو است که با امکانات و ابزارهای جدید روز ترکیب شده است. در مکزیک دانشگاه های پزشکی و علوم بهداشت رشته شنوایی سنجی را در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اعزام دانشجو به مکزیک و مهاجرت به کشور مکزیک پاسخگوی سوالات شما می باشند.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مکزیک

آسیب به گوش و بیماری های گوش داخلی، مانند بیماری منیر یا یک بیماری خود ایمنی که بر گوش داخلی تأثیر می گذارد. قرار گرفتن منظم در معرض صداهای بلند و یا پرده گوش پاره شده که این نوع کم شنوایی معمولا دائمی است. می تواند خفیف، متوسط یا شدید باشد. همگی زیر نظر شنوایی سنج مورد بررسی قرار می گیرد. معاینه شنوایی سنجی نیازی به آمادگی خاصی ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به موقع در قرار خود حاضر شوید و دستورالعمل های شنوایی شناس را دنبال کنید. چند آزمایش در شنوایی سنجی وجود دارد. تست تون خالص آرام ‌ترین صدایی را که می‌توانید در سطوح مختلف بشنوید اندازه‌گیری می‌کند. این شامل استفاده از شنوایی سنج است که دستگاهی است که صداها را از طریق هدفون پخش می کند.

دروس رشته شنوایی سنجی در مکزیک

شنوایی شناس یا دستیار اوصداهای مختلفی مانند صداها و گفتار را در فواصل زمانی مختلف در یک گوش پخش می کند تا محدوده شنوایی فرد را تعیین کند. شنوایی شناس برای هر صدا دستورالعمل هایی به فرد می دهد. به احتمال زیاد، وقتی صدایی شنیده می شود، از او می خواهند که دست خود را بالا ببرید. یکی دیگر از تست های شنوایی به شنوایی شناس اجازه می دهد تا توانایی شما در تشخیص گفتار از نویز پس زمینه را ارزیابی کند. یک نمونه صدا برای بیمار پخش می شود و از او خواسته می شود کلماتی را که می شنوید تکرار کنید. تشخیص کلمات می تواند در تشخیص کم شنوایی مفید باشد. بنابر وضعیت ممکن است از بیمار آزمایش های دیگری نیز بشود و یا معاینات دیگری به عمل آید.

در جدول زیر شاهد برخی از دروس رشته شنوایی سنجی در مکزیک می باشید:

سال اولسال دومسال سومسال چهارم
مقدمه ای بر اختلالات ارتباطیرشد زباناختلالات بیانی و واجیاختلال صدا
مقدمه ای بر شنوایی شناسیزبان شناسیاختلالات روانیتشخیص و ارزیابی اختلالات ارتباطی،
آناتومی و فیزیولوژی در آسیب شناسی گفتار و زبان،آناتومی و فیزیولوژی در شنوایی شناسیاختلالات زبانی کودکعلم گفتار

دروس رشته شنوایی سنجی در مکزیک

مراکز شنوایی سنجی در مکزیک

گروه Hospiten یک شبکه بین‌المللی از بیمارستان ‌های خصوصی در سراسر شهرهای بزرگ در مقاصد گردشگری سلامت است. این گروه متعهد به ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی درجه یک است و هر سال بیش از 1900000 بیمار را دریافت می کند. این مرکز شامل حدود بیست بیمارستان و مرکز پزشکی واقع در کشورهایی مانند اسپانیا، مکزیک، جامائیکا، جمهوری دومینیکن و پاناما است. آنها بیش از صد مرکز بهداشتی سرپایی دارند، از جمله مراکز درمانی خودشان و همچنین مراکز مرتبط با نام تجاری Clinic Assist آنها در حال حاضر به یک میلیون و هفتصد هزار بیمار در سال با نیروی کار بیش از 5000 نفر خدمات ارائه می دهند. بیمارستان گوادالاخارا یک مرکز پزشکی مشهور است که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی در تیهوانا، مکزیک شناخته می شود.

این بیمارستان در سطح جهانی است که خدمات پزشکی همه جانبه و پیشرفته ترین فناوری را ارائه می دهد. این بیمارستان مراقبت های بالینی اختصاصی را به بیمار و خانواده هایشان ارائه می دهد. بیمارستان گوادالاخارا در 9 مه 1966 افتتاح شد تا به مردم هم در داخل و هم در خارج از کشور خدمت کند و نیاز به خدمات بهداشتی ثالث به بیماران را برطرف کند. با بیش از 50 سال تجربه، تمایز خود را در ترویج نوآوری، توسعه فن آوری و رفتار مهمان نواز ثابت کرده است. بیمارستان Americano یک بیمارستان خصوصی در مکزیک است که خدمات یکپارچه برای مراقبت های پزشکی، تشخیص، آموزش و کمک های اجتماعی در کانکون ارائه می دهد. این بیمارستان بیش از 30 سال تجربه دارد زیرا آنها اولین بیمارستان در کانکون بودند. کار علوم آزمایشگاهی در مکزیک نیز یک فرصت خوب برای اشتغال می باشد.

تحصیل در مکزیک

بسیاری از شناخته شده ترین دانشگاه های آمریکای لاتین در مکزیک واقع شده اند. دانشگاه های مکزیک اغلب به 2 نوع تقسیم می شوند: موسسات خصوصی و دولتی. سپس می‌توان آنها را به دانشگاه‌های توسعه حرفه‌ای یا دانشگاه‌های تحقیقات علمی تقسیم کرد، که به موضوعی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. دانشجویانی که به دنبال تحصیل مدرک در مکزیک هستند، در صورتی که دوره تحصیلی آنها بیش از 6 ماه طول بکشد، باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنند که برای اکثر دانشجویان بین المللی که در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند، صادق است. اگر قصد دارید کمتر از شش ماه در مکزیک تحصیل کنید، می توانید به عنوان توریست در یکی از دانشگاه های مکزیک ثبت نام کنید. بسته به ملیت خود ممکن است نیاز به پرداخت هزینه ویزای توریستی در بدو ورود به فرودگاه داشته باشید. هزینه تحصیل و زندگی در مکزیک به صرفه است.

اگر قصد دارید بیش از 6 ماه در مکزیک تحصیل کنید، باید جداگانه برای ویزای دانشجویی از طریق سفارت یا کنسولگری مکزیک در کشور خود درخواست دهید. برای دریافت ویزای دانشجویی خود، باید پاسپورت معتبر (با اعتبار بیش از 6 ماه از اقامت برنامه ریزی شده خود)، مدرک پذیرش در دانشگاه مکزیک، مدرکی مبنی بر سرمایه کافی و مدرک بازگشت خود را ارائه دهید. بلیط. هزینه های ویزا متفاوت است، اما معمولا بین 18 تا $30 (دلار) آمریکا متغیر است. ویزای دانشجویی شما فقط 30 روز در مکزیک معتبر خواهد بود و در این مدت باید برای مجوز اقامت از اداره ثبت ملی اتباع خارجی درخواست دهید. این مجوز تا 1 سال معتبر خواهد بود و به شما امکان می دهد چندین بار وارد کشور شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به مکزیک مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *