مهاجرت تحصیلی در صربستان

رشته سم شناسی در صربستان

رشته سم شناسی در صربستان

به عنوان دانشجویان رشته سم شناسی در صربستان همچنین به فعالیت های اجتماعی مانند ورزش و همچنین سایر فعالیت های فوق برنامه در داخل و خارج، دسترسی دارید. همچنین همزمان با تحصیل در صربستان، ممکن است این شانس را داشته باشید که با خانواده های محلی بمانید و فرصت های خود را در اینجا گسترش دهید.

علاوه بر این دانشجویان می توانند از طیف وسیعی از امکانات برای اسکان، فعالیت های شدید و حتی سفر انتخاب کنند. زیرا در جهان دانشگاه های صربستان، هدف این است که شما در حین بازدید از مکان های حومه شهر که می توانید مرتبط ترین بناهای تاریخی این کشور را بیابید و از فرهنگی متفاوت لذت ببرید، علم را بیاموزید. تصمیم بگیرید با ما مطالعه کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله سعی به طرح چشم اندازی روشن درباره فضای تحصیل در صربستان دارد.

فرآیند ویزای تحصیل رشته سم شناسی در صربستان

زمانی که شما برای مهاجرت تحصیلی جهت شروع مطالعه رشته سم شناسی در صربستان اقدام می کنید، باید مدارک زیر را به افسران مهاجرت در بندر ورودی ارائه دهید:

  • پاسپورت شما که باید حداقل 6 ماه دیگر اعتبار داشته باشد.
  • بلیط رفت و برگشت یا رفت و برگشت
  • بیمه درمانی مسافرتی که مدت اقامت شما را پوشش می دهد
  • شما یک مهر توریستی در پاسپورت خود دریافت می کنید که به شما امکان می دهد تا 90 روز در صربستان بمانید.
  • برای اقامت بیش از 90 روز، دانشجویانی که در صربستان تحصیل می کنند به ویزای تحصیلی نیاز دارند.

نکات ویزای تحصیل رشته سم شناسی در صربستان

یکی از پرسش های رایج اکثر مهاجران به صربستان این است که چه چیزی آنها را برای ویزای دانشجویی در صربستان واجد شرایط می کند؟ در این زمینه باید گفت که مهم است معیارهای زیر باید رعایت شود:

  • نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است.
  • نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند.
  • باید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
  • بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود.
  • مطالعه باید فقط از موسسات آموزشی تایید شده و دارای مجوز انجام شود.

نکات ویزای تحصیل رشته سم شناسی در صربستان

فضای دانشگاهی رشته سم شناسی در صربستان

موسسات پزشکی و سم شناسی صربستان مانند همه جای دنیا، متعهد هستند که زندگی دانشجویی را تا حد امکان جذاب کنند. با فعالیت ‌های مختلف، از ابتکارات در دانشگاه گرفته تا خارج از دانشگاه، دانشجویان هرگز از کارهایی که باید در موسسات صربستان انجام دهند کوتاهی نمی‌کنند. هنگامی که پرواز خود را به این کشور شگفت انگیز انجام دادید، از ترم تحصیلی خود در محیطی فریبنده و فضایی بی نظیر لذت می برید! علاوه بر سفرها و کنفرانس‌های فرهنگی، هر مؤسسه تبادلات ورزشی منظمی را ترتیب می‌دهد که به دانشجویان این فرصت را می‌ دهد تا با مردم محلی ترکیب شوند و مهارت‌ های جدید صربی خود را تمرین کنند و در همان زمان دوستان جدیدی پیدا کنند.

از نظر اسکان، دانشجویان بین ‌المللی در دانشگاه ‌های دولتی، معمولا در خوابگاه ‌ها، حق مسکن با یارانه بالا را دارند. بنابراین، اکثر دانشجویان در خصوص شرایط تحصیل در صربستان در دانشگاه فشاری برای یافتن شغل ندارند و می ‌توانند در فعالیت ‌های فوق ‌العاده مختلف ارائه‌ شده توسط موسسات دانشگاهی شرکت کنند. ورزش‌ها، به‌ویژه فوتبال، در بین دانشجویان پسر محبوب است، اگرچه ورزش‌ های رایج کمتری از جمله فریزبی نهایی نیز ارائه می ‌شود. دانشجویان، به‌ویژه در شهرها، از نظر سیاسی فعال هستند و احزاب مخالف اصلی مانند کارناوال صربستان دارای اشتراک دانشجویی بزرگ هستند.

درآمد شاغلان رشته سم شناسی در صربستان

فردی که به عنوان سم شناس در صربستان کار می کند، معمولا حدود 144000RSD (دینار) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 75100 RSDتا 221000RSD(دینار) متغیر است که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت می باشد. البته حقوق متوسط RSD139000 (دینار) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از RSD139000 (دینار) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از RSD139000 (دینار) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از سم شناسان کمتر از RSD96200 (دینار) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از RSD96200 (دینار) درآمد دارند.

یک متخصص سم شناسی با کمتر از 2 سال سابقه تقریبا RSD85300 (دینار) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال RSD114000 (دینار) در ماه کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل RSD149000 (دینار) در ماه دریافت می کند که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه کار است.

در نمودار زیر به سایر تغییرات حقوقی در صربستان در رشته سم شناسی اشاره شده است:

تغییرات حقوقی در صربستان در رشته سم شناسی

پیش از آغاز فرآیندهای مهاجرت به صربستان می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، از مطالب مختلفی که درباره این کشور به نگارش درآمده، جهت پیدا کردن نگاهی واقع بینانه استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *