مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته زمین شناسی در آرژانتین

رشته زمین شناسی در آرژانتین

یکی از بهترین رشته های گروه تجربی، رشته زمین شناسی در آرژانتین است. در دانشگاه های این کشور فرصت خوبی برای تحصیل مهیا است. این کشور فرصت های بسیار خوبی برای تحصیلات در دانشگاه های مختلف خود فراهم کرده است. این موقعیت های تحصیلی که به زبان انگلیسی و آرژانتینی است می تواند مقدمه خوبی برای تحصیل در کشورهای برتر را برای شما ایجاد کند. کشور آرژانتین یکی از کشورهای مهاجر پذیر در جهان محسوب می شود که هرساله دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان می پذیرد. اگر علاقمند به رشته زمین شناسی هستید می توانید در این کشور در دانشگاه های خوب تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به آرژانتین پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل رشته زمین شناسی در آرژانتین

زمین شناسی علمی است که ساختار و مواد فیزیکی زمین، تاریخچه سنگ ها، فرآیندهای موثر بر آنها و اقتصادی ترین روش استفاده از منابع جهان را مورد مطالعه قرار می دهد. زمین شناسی شامل روش ها و دانش زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضیات است. به عنوان دانشجوی زمین شناسی، با موضوعات مختلفی مانند منشا و توسعه مناظر، زمین لرزه ها، آتشفشان ها، پایداری، یخچال ها، ترکیب و فرآیندهای آب، سیل، جریان آب های زیرزمینی، تعامل بین انسان و کره زمین آشنا خواهید شد. زمین شناسی علمی است که ساختار و مواد فیزیکی زمین، تاریخچه سنگ ها، فرآیندهای موثر بر آنها و اقتصادی ترین روش استفاده از منابع جهان را مورد مطالعه قرار می دهد. زمین شناسی شامل روش ها و دانش زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضیات است.

زمین شناسی علمی بین رشته ای است، به این معنی که به شما مهارت و دانش می دهد تا مشکلات پیچیده را از زوایای مختلف بررسی کنید. در حالی که دوره های پایه را در علوم زمین به پایان می برید، دوره های ریاضی، شیمی، فیزیک و زیست شناسی را تکمیل می کنید. این شما را برای انواع مشاغل مختلف از جمله قوانین زیست محیطی تا آموزش، از جمله موقعیت های سنتی در مشاوره محیط زیست و صنایع منابع زمین مانند معدن و نفت آماده می کند. دانشگاه های کشور آرژانتین یک محیط آموزشی کاربردی و تجربی برای دانش آموزان خود ایجاد می کنند. شما 10 دوره از هسته علوم زمین اصلی را خواهید گذراند، که همه آنها دارای تجربیات میدانی و آزمایشگاهی هستند.

دروس رشته زمین شناسی در آرژانتین

برخلاف بسیاری از دانشمندان، زمین شناسان زیاد در خارج از منزل و همچنین در آزمایشگاه کار می کنند. بسته به علایق و پروژه های خود، آنها ممکن است به طور منظم در سراسر جهان سفر کنند. شما مهارت هایی را در همه علوم مهم و قابل انتقال به زمینه های دیگر مانند حل مسئله و مشاهده و جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل و تفسیر و ارائه شفاهی و کتبی توسعه خواهید داد. از شما انتظار می رود که هم به صورت جداگانه و هم به عنوان بخشی از یک تیم کار کنید. در سطح کارشناسی، زمین شناسی اغلب در کنار جغرافیا، مهندسی یا به عنوان بخشی از مدارک علوم زمین مورد مطالعه قرار می گیرد. در کنار زمین شناسی، علوم زمین ممکن است شامل جغرافیا، زیست شناسی، شیمی، باستان شناسی، روانشناسی، زیست محیطی و فیزیک باشد.

دوره ها به احتمال زیاد شامل واحدهای عمومی مانند موارد زیر می شود:

  • علوم کمی و معرفی علوم زمین و شیمی زمین
  • ابزار ریاضی و ژئوفیزیک و دیرینه شناسی و سنگ های رسوبی،
  • ریاضیات برای مواد و علوم زمین
  • محاسبات تجزیه و تحلیل داده ها
  • مهارت های ارتباطی و تغییرات آب و هوایی جهانی

شرایط تحصیل رشته زمین شناسی در آرژانتین

شرایط تحصیل رشته زمین شناسی در آرژانتین

برخی از ماژول های خاص ممکن است بر روی (اما محدود به آنها) تمرکز نکنند: ساختار و ترکیب سایر سیارات، مهندسی زمین شناسی، فرایندهای زمین ساختی، تکامل حوضه های رسوبی، منابع انرژی، مشاوره زمین و محیط زیست، رادیواکتیویته محیطی و نیروی هسته ای، طبیعی بلایا، انرژی تجدیدپذیر و چرخه جهانی کربن بسیاری از ماژول های دیگر وجود دارد که ممکن است در یک دوره زمین شناسی گنجانده شود و همیشه ارزش بررسی آنچه دانشگاه های جداگانه ارائه می دهند، است. برخی از دوره ها شامل سفرهای میدانی خواهد بود. علاوه بر این، ممکن است از شما خواسته شود که یک پروژه مستقل را از چند هفته تا یک سال انجام دهید. برای انجام زمین شناسی در دانشگاه، مطالعه فیزیک، شیمی، زیست شناسی، جغرافیا یا زمین شناسی از قبل مفید است. با این حال، شرایط متفاوت است.

فرصت های شغلی رشته زمین شناسی در آرژانتین

مشاغل زیادی در زمینه های زمین شناسی وجود دارد که می تواند در موضوعاتی مانند، کنترل آلودگی، زمین شناسی یخچالی و نقشه برداری زمین شناسی یا در خصوص منابع آب و همچنین زمین شناسی و آتشفشان شناسی، زلزله شناسی میدانی و مهندسی ژئوتکنیک باشد. معمول است که زمین شناسان به مطالعه بیشتر یا تحقیقات مستقل بپردازند. کارفرمایان احتمالی شامل آژانس ها و مشاوره های زیست محیطی هستند. شرکت های مربوط به نفت، گاز، آب های زیرزمینی، مهندسی عمران و شرکت های ساختمانی؛ نهادها و کمیسیون های تحقیقات هسته ای و آژانس های مدیریت پسماند؛ سازمان های دولتی و موزه ها می توانند شرکت ها و موسساتی باشند که شما را به عنوان زمین شناس استخدام کنند. بیشتر مشاغل زمین شناس شامل ترکیبی از کارهای میدانی، آزمایشگاهی و اداری است و چشم اندازهای رشد شغلی اغلب شامل برخی مسئولیت های مدیریتی است.

در نمودار زیر شاهد میزان اشخاصی است که در آرژانتین در رشته زمین شناسی تحصیل کرده اند و در این حوزه نیز کار می کنند:

نرخ اشتغال رشته زمین شناسی در آرژانتین

دانشگاه های رشته Geology در آرژانتین

Universidad de Belgrano در سال 1964 تأسیس شد و تبدیل به یکی از رهبران آرژانتین در آموزش عالی شد. در حال حاضر بیش از 50 درجه کارشناسی و کارشناسی ارشد را به بیش از 15000 دانشجوی محلی و بین المللی ارائه می دهد. امکانات آن شامل کلاس های مجهز، کتابخانه ها، کافه تریا، کتابفروشی و آزمایشگاه های رایانه است، که اکثر آنها در یک ساختمان مدرن در محله مسکونی طبقه بالا (بلگرانو) و تنها یک مترو سریع یا اتوبوس سواری دور از ساختمان تاریخی بوینس آیرس واقع شده اند. دانشگاه دارای بیش از 180 موافقت نامه مبادله و همکاری دانشگاهی با دانشگاه های سراسر جهان است که هر سال میزبان تقریبا 2000 دانشجوی بین المللی است.Universidad Austral یک موسسه آموزش عالی معتبر است که توسط وزارت آموزش، علوم و فناوری معتبر است.

دانشگاه های برتر کشور آرژانتین

همچنین این دانشگاه به دلیل ارتقاء تحقیقات و کار بین رشته ای؛ روش های فعال تدریس و روابط آزاد با محیط اجتماعیشناخته شده است. در شهر بوئنوس آیرس، Universidad Austral به راحتی در سان تلمو، منطقه تاریخی شهر واقع شده است، جایی که دانش آموزان می توانند سبک متمایز “porteño” را تجربه کنند، و همچنین در فاصله کمی پیاده روی توسعه واقعی شگفت انگیز پوئرتو مادرو قرار دارد. طبق مطالعه وزارت آموزش و پرورش اسپانیا، Universidad Católica Argentina (UCA) به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های خصوصی در آمریکای لاتین در نظر گرفته شده است. پردیس اصلی در پوئرتو مادرو، یکی از شیک ترین محله های بوینس آیرس واقع شده است. این دانشگاه توسط بیش از 15 کالج و موسسه مختلف شامل دانشکده هنرها و علوم موسیقی، دانشکده علوم کشاورزی، دانشکده علوم اجتماعی سیاست و ارتباطات، دانشکده حقوق و دانشکده هنر و بسیاری دیگر تشکیل شده است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور آرژانتین برای تحصیل به همراه رتبه های آنان در جهان و در آرژانتین می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان
University of Buenos Aires173
Austral University2367
Pontifical Catholic University Argentina3369
University of Belgrano4384

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه مهاجرت به کشور آرژانتین مشاوره تخصصب ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *