مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته ریاضی در مالزی

رشته ریاضی در مالزی

رشته ریاضی در مالزی بسیاری از عوامل و موارد اساسی و اصلی را در این خصوص به شما ارائه می دهد. برای تولید فارغ التحصیلان با دانش ریاضیات محاسباتی و صنعتی، قادر به تفکر انتقادی و حل مسئله که می تواند با محیط متنوع سازگار شود و به طور قابل توجهی در مشاغل مختلف مشارکت کند. در پایان برنامه در مقطع کارشناسی، فارغ التحصیلان در ریاضیات کاربردی قادرند. در خصوص اصول و مفاهیم ریاضیات و کاربردهای آن توضیح جامعی ارائه دهند. ریاضی عبارت است از مطالعه اشکال، فضاها، معادلات، فضاها، ساختار اعداد و همچنین تغییرات در اعداد. این علم محض است، اما برنامه های ریاضی کاربردی نیز وجود دارد. این دانش را می توان در کنار سایر موضوعات علمی فرا گرفت و تمرین کرد.

برخی از مشاغل احتمالی این رشته شامل مهندسی و فناوری اطلاعات و اقتصاد و بانکداری و مدیریتی و بسیاری از زمینه های دیگر است. در مالزی دانشجویان از بین بیش از 150 برنامه که در مقاطع مختلف از دیپلم تا مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می شوند، انتخاب می کنند. برخی از رشته های در دسترس دانشجویان شامل هنرهای خلاق، علوم اجتماعی، مهندسی، بازرگانی، مدیریت مهمان نوازی و حسابداری است. علاوه بر این، دانشجویان این فرصت را دارند که یک مدرک جایزه 2 گانه کسب کنند. برخی از دانشگاه هیا کشور مالزی با دانشگاه های دیگر در جهان همکاری دارند و لذا موجب می شوند تا مدرک تحصیلی شما نیز بین المللی باشد و برای ادامه تحصیل در دیگر کشورهای جهان آماده باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به مالزی راهنمای شما می باشد.

در نمودار زیر شاهد دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کشور مالزی می باشید:

دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کشور مالزیتحصیل رشته ریاضی در دانشگاه برتر مالزی

Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR) یکی از دانشگاه های خصوصی پیشرو در مالزی است. این شهرت به عنوان یک موسسه آموزش عالی که نتایج برجسته ای را هم در تدریس و هم در تحقیقات به ارمغان می آورد، ایجاد شده است. این دانشگاه بیش از 120 برنامه تحصیلی ارائه می دهد که از طریق 9 دانشکده مجزا، در کنار 3 مرکز و 3 موسسه برای کارهای تخصصی ارائه می شود. UTAR در سراسر جهان به دلیل برتری در زمینه های مختلفی از جمله علوم، مهندسی و فناوری و موضوعات علوم انسانی مشهور است. این تمرکز زیادی بر اهمیت یادگیری تجربی، توسعه مهارت های نرم و هوش فرهنگی و تحقیقات در سطح جهانی دارد. این دانشگاه سرمایه گذاری زیادی در یک ابتکار چشمگیر تحقیق، توسعه و تجاری کرده است.

این تمرکز روشن بر تحقیق و فرهنگ نوآوری همچنین منجر به طرح تحقیق در مقطع کارشناسی شده است که دانشجویان را قادر می سازد تجربه پروژه تحقیقاتی اضافی را بدست آورند.UTAR یک دانشگاه جهانی واقعاً جهانی است. این دانشگاه میزبان بیش از 22000 دانشجو از سراسر جهان است و با بیش از 460 دانشگاه یا شرکای صنعتی در سراسر جهان ارتباط نزدیک دارد. این ارتباطات برای فارغ التحصیلان این دانشگاه مزایای چشمگیری دارد، زیرا در طی 6 ماه پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، میزان اشتغال بیش از 95%-97% را به دست می آورند. پردیس اصلی دانشگاه در پردیس کامپر در پراک واقع شده است، که توسط مناطق کوهستانی و دریاچه های دیدنی احاطه شده است. یک محوطه دانشگاه دیگر نیز در Sungai Long وجود دارد که یک مرکز مدرن و مجهز است و در فاصله کمی از کلان شهر بین المللی کوالالامپور واقع شده است.

مزایای تحصیل رشته ریاضی در مالزی

برای ارائه فارغ التحصیلان با دانش صحیح ریاضیات، توانایی تفکر انتقادی و حل مسئله. به جامعه دانشگاه های این کشور تمام تلاش خود را می کنند. این توجه می تواند منجر به شکل گیری محیط متنوع سازگار شود و به طور قابل توجهی در مشاغل مختلف خود را بروز دهد. به عنوان فارغ التحصیل رشته ریاضی در مالزی می توانید تئوری ریاضی و کاربردی و آماری را که شامل استدلال های ریاضی، اثبات ها و مفاهیم انتزاعی است، توضیح دهید. همجنین باید محاسبات ریاضی را انجام دهید، از نرم افزار ریاضیات استفاده کنید و مشکلات دنیای واقعی را به عنوان مدل های ریاضی فرموله کنید. در حیطه کار نیز فعالیت های حرفه ای را با مهارت های اجتماعی خوب انجام دهید و احساس مسئولیت را در جامعه نشان دهید.

برخی از مهارت هایی که پس از اتمام تحصیل در مقاطع مختلف در مالزی به دست می آورید را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  1. ویژگی های تمرین مرتبط با حرفه ای بودن و مسئولیت اخلاقی در زمینه ریاضیات.
  2. با استفاده از تفکر انتقادی با مفاهیم موثر، دقیق و مرتبط ارتباط برقرار کنید.
  3. تجزیه و تحلیل و ارزیابی مشکلات ، و تدوین استراتژی برای دستیابی به راه حل ها.
  4. برای پیشرفت دانش و کاربردهای ریاضیات به یادگیری مادام العمر بپردازید.
  5. مهارت های مدیریتی و کارآفرینی را برای مدیریت منابع مورد نیاز برای انجام یک کار به کار گیرید.

دانشگاه های تحصیل رشته ریاضی در مالزی

دانشگاه های تحصیل رشته ریاضی در مالزی

دانشگاه سان وی با دانشگاه های برجسته ای مانند دانشگاه هاروارد و دانشگاه های آکسفورد و کمبریج همکاری می کند. این دانشگاه ارتباط نزدیک با دانشگاه لنکستر انگلیس دارد و دانشجویان را در بسیاری از برنامه ها قادر به واجد شرایط شدن در مقاطع لنکستر می کند. این دانشگاه همچنین شانه به شانه Le Cordon Bleu International است. این همکاری به فارغ التحصیلان برنامه های آشپزی و مهمان نوازی با مدرک یا دیپلم از دانشگاه و پوست از Le Cordon Bleu اعطا می کند. این دانشگاه به بسیاری از امکانات اجتماعی و اجتماعی نزدیک است که با گذرگاه های ایمن قابل دسترسی است. این یک مطالعه، محیط کار و اجتماعی منحصر به فرد و پایدار است. سان وی سیتی منعکس کننده حرکت جهانی 15 دقیقه شهرهای پایدار است. تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی در این رشته در این دانشگاه میسر است.

در جدول زیر شاهد رتبه بندی دانشگاه های برتر کشور مالزی در سال اخیر هستید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان در سال 2023
University of Malaya1301-350
Universiti Tunku Abdul Rahman2501-600
Universiti KebangsaanMalaysia3601-800
Universiti Putra Malaysia3601-800

تحصیل در مالزی

دانشجویان بین المللی در دانشگاهی متصل به جهان و آینده نگر استقبال می کنند که در یکی از مهیج ترین مکان های دانشگاه روی کره زمین در قلب گرم مالزی استوایی و آفتابی واقع شده است. Universiti Malaya (UM) به عنوان قدیمی ترین و بهترین موسسه آموزش عالی در مالزی دارای تاریخ غنی و برجسته است. علاوه بر این، این دانشگاه در بالای یک درصد از موسسات در جهان قرار داده و تنها دانشگاه در کشور باقی مانده است برای قرار گرفتن در 60 دانشگاه برتر جهان. این مرکز در کوالالامپور با بیش از 27000 دانشجو که 3500 دانشجوی بین المللی دارند، دارای یک جامعه دانشجویی بین المللی متنوع با دانشجویان از بیش از 90 کشور مختلف در سراسر جهان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به مالزی سابقه خوبی دارد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *