مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته تربیت بدنی در قبرس

رشته تربیت بدنی در قبرس

رشته تربیت بدنی در قبرس رشته ای است که در خصوص ورزش و حرکات ورزشی و حرفه های ورزشی و تربیت بدنی به دانشجویان مستعد و علاقمند می آموزد. از آنجا که قبرس شرایط خوبی برای تحصیل دارد از آب و هوا گرفته تا امکانات و فضای بین المللی و اعتبار دانشگاه ها و فرصت های شغلی همگی یک مقصد خوب برای تحصیل محسوب می شود. همچنین این کشور مهمان پذیر فرهنگ جذابی دارد. با توجه به موقعیت جغرافیایی قبرس شاید تصور کنید بیشتر آسیایی ها این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند. اما این کشور دانشجویان اروپایی بسیاری را در سال های اخیر پذیرش کرده است. آموزش ورزش در مدارس و سایر مراکز آموزشی در قبرس از واجبات محسوب می شود. این رشته در قبرس به، مطالعات تربیت بدنی دانش و مهارت در زمینه آموزش و ورزش و مربیگری می باشد. این مقاله توسط کارشناسان و تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

تحصیل در قبرس

سومین جزیره بزرگ و پرجمعیت در دریای مدیترانه، قبرس یک مقصد محبوب گردشگری است. این جزیره به لطف آب و هوای مناسب، زندگی شبانه عالی و رشته کوه زیبا مقصد گردشگری و از کشورهای مهاجرپذیر می باشد. این کشور با سرمایه گذاری در حدود 7 درصد از تولید ناخالص داخلی خود در آموزش و پرورش در میان سه مصرف کننده برتر آموزش در جهان قرار دارد. از آنجا که قبرس مستعمره سابق انگلیس است انگلیسی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. زبان های رسمی ترکی و یونانی هستند. با این حال، زبان تدریس برای بسیاری از مدارک و برنامه ها در قبرس انگلیسی است. این امر آن را به مقصدی مناسب برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند.

در نمودار زیر زبان های رایج در قبرس را مشاهده می کنید:

زبان های رایج در قبرس

قبرس همچنین یک سیستم آموزشی غنی و با کیفیت را در خود جای داده است. حتی اگر قبرس یک جزیره مدیترانه ای باشد، هنوز تعداد شگفت انگیزی از موسسات ارائه دهنده مدرک و برنامه دارد. این موسسات ترکیبی از دانشگاه های دولتی و خصوصی هستند. هر دو امکانات عالی و درجاتی از استاندارد بالا با هزینه مناسب ارائه می دهند. قبرس از نظر مساحت هشتادمین جزیره بزرگ جهان است. این کشور بسیار نزدیک به ترکیه است و این کشور به عنوان دو قسمت شمالی و جنوبی دیده می شود. منطقه حائل سازمان ملل متحد معروف به خط سبز وجود دارد که این دو منطقه را از هم جدا می کند. قبرس به ویژه برای تعطیلات ساحلی یک مقصد محبوب گردشگری است. دلیل این امر آن است که قبرس یکی از گرمترین مناطق را در قسمت از اتحادیه اروپا دارد.

تحصیل رشته تربیت بدنی در قبرس

این مهارت ها به این معنی است که شما می توانید حرفه ای را به انتخاب خود برگزینید. در کشور قبرس مدرک سطح کارشناسی در تربیت بدنی، بنیاد دانش تربیت بدنی در منطقه را برای شما فراهم می کند. شما ممکن است واحدهایی در مورد اصول مربی گری ورزشی، آموزش تربیت بدنی، علوم ورزشی، رشد و تکامل کودکان و نوجوانان، و فعالیت بدنی و سلامتی را مطالعه کنید. مدرک شما از طریق ترکیبی از حالت ها تحویل به دست می آید. برخی از دروس شما نظری و تئوری و اکثرا عملی هستند. این رشته در قبرس شامل سخنرانی ها و سمینارها و همچنین شامل جلسات عملی خواهد بود. بسته به دوره شما، ممکن است فرصتی برای شرکت در سمینارهای اضافی نیز ا به شما ارائه شود. تربیت بدنی در قبرس این فرصت را می دهد تا مهارت های خود را در یک محیط واقعی آموزش به کار گیرید و توسعه دهید.

دروس رشته تربیت بدنی در قبرس عبارت است از:

  • دو میدانی
  • شنا
  • ژیمناستیک
  • مربی گری
  • تناسب اندام
  • والیبال
  • بسکتبال
  • فوتبال
  • ورزش و سلامت
  • مدیریت ورزشی

 دانشگاه های تربیت بدنی قبرس

دانشکده تربیت بدنی و ورزش در کشور قبرس زندگی علمی خود را با گروه تربیت بدنی و آموزش ورزش و گروه مدیریت ورزش در سال تحصیلی 2015-2016 آغاز کرد. سپس، گروه آموزش مربیان ورزشی و گروه آموزش تفریحی در سال تحصیلی 2017-2018 افتتاح شدند. دانشکده تربیت بدنی و ورزش، دانشگاه بین المللی قبرس با هدف آموزش مربیان ورزشی پویا و معاصر تاسیس شده است. این دانکده تخصصی در قبرس در زمینه علوم ورزشی با مهارت های تحقیقاتی با کیفیت بالا، روحیه تیمی و مشارکت فعالیت می کند. هدف این دانشکده تأکید بر اهمیت علوم ورزشی در زندگی آکادمیک و اجتماعی است و مأموریت آن ایجاد آگاهی در این زمینه است. تدریس در این دانشکده مبتنی بر دانش و علم است.

امکانات دانشگاه تربیت بدنی قبرس

این دانشکده مدرن با اطلاعات و شیوه های نوین با دانشگاه های جهان در زمینه علوم و فنون ورزشی رقابت می کند و برنامه های تربیت بدنی و ورزشی معاصر را در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا ارائه می دهد. همچنین هدف این است که معلمان، مربیان و مدیران ورزشی را که دارای ارزش های مدرن و جهانی هستند، بر اساس چشم انداز یک کشور سال، آموزش دهیم. دانشکده تربیت بدنی و ورزش با آموزش ارائه شده در مجموعه ورزشی CIU Arena ،7500 متر مربع مساحت دارد. علاوه بر این، مدرسه ضمن حفظ توسعه بخش ورزش با ساختار دانشگاهی موجود، رشد شخصی دانشجویان را بسیار جدی می گیرد. علاوه بر دوره های کارشناسی سایر مدل های آموزشی، مانند دوره های کاربردی کوتاه مدت، برنامه های گواهینامه و سمینارها، که با نمایندگان بخش برنامه ریزی شده است، برای افزایش دانش و توسعه شخصی دانشجویان در دسترس است.

هزینه تحصیل رشته تربیت بدنی در قبرس

هزینه تحصیل رشته تربیت بدنی در قبرس

قبرس از یورو (EUR) به عنوان واحد پول خود استفاده می کند. موسسات آموزش عالی در قبرس قادر به تعیین هزینه تحصیل خود هستند. هزینه متوسط ​​یک مدرک لیسانس، بسته به دانشگاه انتخابی در قبرس، در حدود 3400€ تا 8000€ (یورو) در سال است. هزینه کارشناسی ارشد معمولاً بین 5000€ تا 10000€ (یورو) در سال است.مدارک دکترا و MBA احتمالاً گران ترند. از آنجا که قبرس یکی از اعضای اتحادیه اروپا است، دانشجویان غیر اتحادیه اروپا احتمالاً مجبور به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به کسانی هستند که از کشورهای اتحادیه اروپا هستند می باشند. اکثر دانشگاه های بزرگ قبرس خوابگاه خود را دارند. این کار معمولاً با هزینه مناسب انجام می شود و کمتر از اجاره آپارتمان به صورت خصوصی است. در صورت نیاز، بسیاری از دانشگاه ها به دانشجویان در تهیه محل اقامت ارزان و مطمئن کمک می کنند.

در جدول زیر هزینه های زندگی در قبرس را مشاهده می کنید:

کالا یا خدماتهزینه به یورو
نان€1.66
برنج 1 کیلوگرم€2.02
تخم مرغ 12 عددی€2.92
کاپوچینو€3.11
سیب زمینی 1 کیلوگرم€1.05
پیاز 1 کیلوگرم€0.90
گوجه 1 کیلوگرم€2.36
موز 1 کیلوگرم€1.58
سیب 1 کیلوگرم€2.30
پرتقال 1 کیلوگرم€1.56

کار در قبرس

کار دانشجویی در قبرس راهی عالی برای تأمین هزینه های تحصیل و زندگی شماست. با این وجود مقرراتی وجود دارد که تعداد ساعات کار یک فرد غیر مقیم را محدود می کند. این بدان معناست که برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در قبرس نباید به کار خود اعتماد کنید. موسسه تحصیلی شما ممکن است از شما بخواهد اسناد مختلفی را ارائه دهید. مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در قبرس به عنوان مثال یک کپی از گذرنامه خود، اثبات مهارت انگلیسی و یک فرم درخواست تکمیل شده. اگر دانشجوی غیر اتحادیه اروپا هستید برای تحصیل در قبرس نیاز به ویزای دانشجویی دارید. برای به دست آوردن یکی از این موارد، باید یک دانشجوی تمام وقت باشید که حداقل12 واحد ترم را می گذراند. برای کسب اطلاعات تخصصی در خصوص مهاجرت به قبرس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *