مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته ایمنی شناسی در لوکزامبورگ

رشته ایمنی شناسی در لوکزامبورگ

رشته ایمنی شناسی در لوکزامبورگ در دوره های مختلف تحصیلات تکمیلی ارائه میشود. لوکزامبورگ دارای دانشگاه های معتبری نظیر دانشگاه لوکزامبورگ است. رشته ایمنی شناسی نیز از رشته های مهم پزشکی به دلیل اهمیت سیستم ایمنی بدن و بیماری های رایج و یا شایع مربوط به این رشته است. علاقمندان به تحصیل رشته ایمنی شناسی در لوکزامبورگ با پذیرش از دانشگاه مورد نظر همچنین پرداخت هزینه نسبتا بالای دانشگاه های این کشور می توانند در این کشور تحصیل کنند. برای تحصیل و کار در رشته ایمنی شناسی در کشورهای برتر اروپایی و آمریکایی می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در لوکزامبورگ

سیستم ایمنی دفاع اصلی ما در برابر عفونت ‌ها و بیماری‌ ها است با این حال بیماری‌ های مرتبط با سیستم ایمنی از رایج‌ ترین بیماری ‌ها در جهان هستند:

  • آسم
  • دیابت
  • ام اس و سرطان

متشکل از شبکه پیچیده و وسیعی از سلول ‌ها که با یکدیگر و انواع سلول ‌های دیگر در بدن تعامل دارند، سلول ‌های سیستم ایمنی به عوامل بیماری ‌زا مانند باکتری ‌ها و ویروس‌ ها، پاسخ می ‌دهند. برای حفظ سلامتی ما، همچنین باید به سلول های تغییر یافته، به عنوان مثال یک سلول سرطانی، پاسخ دهد. با این حال، اگر سیستم ایمنی بدن ما آنطور که باید کار نکند زمانی که به درستی تنظیم نشده باشد می تواند برعکس عمل کند و باعث بیماری شود.

از یک طرف، اگر سیستم ایمنی به خطر بیفتد، عفونت ها یا سلول های تومور می توانند از مزیت ها استفاده کنند و بدون اینکه به عنوان یک تهدید تلقی شوند رشد کنند. از سوی دیگر، اگر بیش از حد واکنش‌پذیر باشد، می‌تواند سلول ‌های ما را به ‌عنوان غریبه علامت‌ گذاری کند و شروع به حمله به آنها کند. این امر باعث بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس یا مولتیپل اسکلروزیس می شود. تمامی این موارد با تحصیل رشته ایمنی شناسی در لوکزامبورگ دنبال می شود.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در لوکزامبورگ معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه لوکزامبورگ
2موسسه سلامت لوکزامبورگ

دپارتمان ایمنی شناسی موسسه سلامت لوکزامبورگ

دپارتمان ایمنی شناسی موسسه سلامت لوکزامبورگ خود را به عنوان یک مرکز تحقیقاتی بالینی-ترجمه ای در تقاطع اکتشافات اساسی، کاربرد بالینی و خدمات بهداشت عمومی تعریف می کند. به این ترتیب، تمرکز اصلی دپارتمان بر تجزیه و تحلیل مکانیسم های پیچیده فرآیندهای بیماری عفونی و التهابی است. با رویکرد چند رشته ای، استراتژی تحقیق بر عناصر زیر استوار است:

  • کشف تجربی
  • پل زدن به کاربرد بالینی و توسعه فناوری

سوالات عمده پزشکی حل نشده در زمینه های التهاب آلرژی، آسم، خودایمنی، سرطان و بیماری های عفونی (HIV) دستور کار تحقیقاتی فعلی و آینده دپارتمان را هدایت می کند. هدف بلند مدت دپارتمان این است که به مرکز تجزیه و تحلیل سیستم ایمنی پیچیده تبدیل شود تا درک بهتری از آسیب‌ شناسی بیماری ‌های ناشی از سیستم ایمنی و بیماری ‌های عفونی ارائه دهد.

درباره مهاجرت قاچاقی به آلمان در اینجا بخوانید.

کار در رشته ایمنی شناسی در لوکزامبورگ

درآمد رشته های پزشکی در لوکزامبورگ با توجه به کمبود متخصص در این کشور بالاست. رشته ایمنی شناسی از رشته های با اهمیت زیاد در حوزه پزشکی تلقی می شود و متخصصین در این رشته از حقوق خوبی برخوردا هستند. میزان درآمد کار در رشته ایمنی شاسی جهت کار در لوکزامبورگ در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رشته ایمنی شاسی جهت کار در لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد بین المللی علوم زیست پزشکی دانشگاه لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد بین المللی علوم زیست پزشکی دانشگاه لوکزامبورگ یک دیپلم سه ملیتی با دانشگاه لوکزامبورگ، دانشگاه استراسبورگ و دانشگاه یوهانس گوتنبرگ ماینتس است. برنامه مطالعاتی مشترک بین المللی به دانشجویان آموزش چند رشته ای قوی در زمینه بیماری های قلبی عروقی و متابولیک، علوم اعصاب و ایمونولوژی ارائه می دهد. آنها این فرصت را دارند که یک آموزش تحقیقاتی چند رشته ای و همچنین رویکرد چند فرهنگی جوامع علمی در سراسر مرزها را تجربه کنند.

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد بین المللی در زیست پزشکی
  • مدت: 2 سال برنامه تمام وقت / 4 ترم (120 ECTS)
  • زبان: انگلیسی

ترم اول برنامه در دانشگاه لوکزامبورگ، دوم در دانشگاه استراسبورگ و سوم در دانشگاه یوهانس گوتنبرگ ماینتس برگزار می شود. در طول ترم چهارم، دانشجویان در یک دوره کارآموزی در زمینه تحقیقات زیست پزشکی یا در آزمایشگاه علوم در دانشگاه یا با یک شریک خارجی شرکت می کنند. در این زمان است که دانشجویان پایان نامه کارشناسی ارشد خود را می نویسند.

  • نقاط قوت کارشناسی ارشد بین المللی علوم زیست پزشکی دانشگاه لوکزامبورگ:
  • دیپلم سه ملیتی با دانشگاه استراسبورگ و دانشگاه یوهانس گوتنبرگ ماینتس
  • رویکرد چند رشته ای و چند فرهنگی
  • اندازه کلاس کوچک و راهنمایی فردی
  • دانشجویان از امکانات تجربی و محاسباتی پیشرفته استفاده می کنند
  • فرصت های تحصیلی و شغلی
  • فرصت های شغلی در صنایع بیوتکنولوژی و داروسازی
  • تحقیق در آزمایشگاه های بیولوژیکی، زیست پزشکی یا دارویی
  • برنامه دکترا در سیستم ها و زیست پزشکی مولکولی در دانشگاه لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد بین المللی علوم زیست پزشکی دانشگاه لوکزامبورگ

گروه ایمونولوژی و ژنتیک دانشگاه لوکزامبورگ

گروه ایمونولوژی و ژنتیک دانشگاه لوکزامبورگ دوره های مربوط به سیستم ایمنی بدن را ارائه می کند. سیستم ایمنی برای عملکرد سالم بدن بسیار مهم است و از ما در برابر عفونت شدید محافظت می کند. با این حال، ایمنی نامنظم می تواند باعث التهاب، بیماری های خود ایمنی و سرطان شود. به ویژه، کنترل متابولیسم سلول های ایمنی به عنوان یک راه قدرتمند برای تنظیم ایمنی ظاهر شد. آزمایشگاه گروه ایمونولوژی و ژنتیک دانشگاه لوکزامبورگ به بررسی تنظیم متابولیک سیستم ایمنی می پردازد و این که چگونه پاسخ ایمنی هماهنگ و هموستاز را تضمین می کند. این گروه به دنبال تعریف فرآیندهای مولکولی، متابولیک و سلولی التهاب و ادغام در شرایط آزمایشگاهی با مطالعات in vivo برای به دست آوردن تصویری جامع از التهاب و سرطان است. برای مهاجرت تحصیلی به لوکزامبورگ می توانید مطالب را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *