مهاجرت تحصیلی یونان

رشته اقتصاد در یونان

رشته اقتصاد در یونان

یکی از رشته های خوب و جالب و کاربردی که می توانید در یونان تحصیل کنید رشته اقتصاد است. رشته اقتصاد در یونان در چندین دانشگاه خوب و معتبر به دانشجویان بین المللی به زبان انگلیسی و یونانی ارائه می شود. دانشجویان می توانند در مقاطع تحصیلی کارشناسی و ارشد و دکترا در رشته اقتصاد تحصیل کنند و خود را برای آینده شغلی مناسبی آماده کنند. دانشجویان در این کشور از آسیا و اروپا آمده اند و لذا فضایی چند فرهنگی و بین المللی را برای دانشجویان ترسیم کرده اند. دانشجویان می توانند در طول تحصیل خود در این کشور به صورت پاره وقت کار و درآمد مختصری کسب کنند. در یونان فضای تحصیلی و آموزشی خوبی حاکم است که دانشجویان از آن استقبال می کنند. دانشجویان پس از اتمام مقطع تحصیلی خود می توانند ادامه تحصیل دهند و یا به کار مشخصی مشغول شوند.

گروه اقتصاد در سال 1985 تاسیس شد و امروز یکی از برجسته ترین بخش های اقتصادی در یونان است. هدف اصلی این گروه توسعه و ارتقا اقتصاد از طریق آموزش عالی علمی و کاربردی و تحقیقات علمی کامل است. این بخش در 3 دوره آموزش با کیفیت بالا در اقتصاد ارائه می دهد. نتایج تحقیقاتی این بخش قابل توجه است و تقریباً همه زمینه های اصلی اقتصاد را پوشش می دهد. بعلاوه، همانطور که آمار ارجاعات نشان می دهد، تأثیر قابل توجهی در تحقیقات اقتصادی انجام شده در سطح ملی و بین المللی دارد. به عنوان یک قاعده، فارغ التحصیلان دپارتمان مشاغل حرفه ای موفق را در بخش خصوصی و یا دولتی اقتصاد، در موسسات مالی و سازمان های بین المللی و دانشگاه های اروپایی دنبال می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به یونان به شما کمک خواهد کرد.

تحصیل رشته اقتصاد در یونان

دانشجویان اقتصاد را هم در سطح کلان یعنی کل اقتصاد، و سیاست های دولت با آن مقابله می کنند و هم در سطح خرد یعنی میزان مصرف کنندگان یا سرمایه گذاران، یک بازار واحد یا شرکت و سیاست های محکم مربوط به نحوه به حداکثر رساندن سود یا حداقل ضرر و زیان می باشد. علاوه بر این، دانشجویان می توانند زمینه های خاصی از اقتصاد کاربردی مانند مدیریت، سرمایه گذاری، محیط زیست، املاک و مستغلات، بانکداری، نیروی کار، توسعه، دفاع ،بیمه یا اقتصاد دریایی را مطالعه کنند. همچنین در تاریخ اقتصادی تجارت بین المللی دانش آموزان تکنیک های کمی لازم را مانند اقتصاد ریاضی، آمار و اقتصاد سنجی می خوانند. اقتصاد مطالعه این است که چگونه افراد و جامعه، در مواجهه با منابع تولید ناچیز، انتخاب می کنند که کدام کالاها و خدمات را تولید کنند.

 یک اقتصاددان به مهارت های خاصی نیاز دارد و این مهارت ها را باید در طول تحصیل خود به دست بیاورد. برخی از مهارت ها عبارت است از:

  • یک تفکر محکم و ساختاریافته
  • توانایی انجام تحقیقات مستقل و همچنین جمع آوری و ساختاردهی مطالب
  • توانایی نوشتن مختصر و منسجم
  • مهارت های کمی (ریاضیات و آمار)، از جمله توانایی مدل سازی یک مسئله (با یا بدون استفاده از ریاضیات

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه اقتصاد در یونان

بخش اقتصاد، دانشگاه ملی و دانشگاه کاپودیستریان آتن بخش و قسمت مورد نظر شما برای تحصیل رشته اقتصاد در یونان است. با تحصیل در این بخش شما اکنون عضو قدیمی ترین دانشگاه یونان هستید. این دانشگاه دارای 32 بخش، 80000 دانشجو فعال و 2500 عضو هیئت علمی است. در رتبه بندی علمی بین المللی جایگاه برجسته ای را به خود اختصاص داده است. دپارتمان اقتصاد یک برنامه درسی غنی برای کمک به شما در پیشبرد مشاغل علمی و تخصصی خود ارائه می دهد. این سایت توضیحات دوره را ارائه می دهد، مدیریت و ساختار سازمانی دپارتمان و خدمات در دسترس دانشجویان را توضیح می دهد. این به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید کدام دوره ها را انتخاب کنید.

از کتابخانه استفاده کنید، به دنبال کتاب بگردید و روی دانشی که به شما ارائه می شود سرمایه گذاری کنید. مواظب اعلامیه های آزمایشگاه کامپیوتر باشید که دوره ها و سمینارها را ارائه می دهد. دسترسی آسان افراد معلول امکان پذیر است، کلاس های درس به تجهیزات مدرن و امکانات میکروفون مجهز هستند. این دانشگاه در سال تحصیلی 2010 برنامه درسی جدیدی را که از استانداردهای مدرن بین المللی پیروی می کند افتتاح کرده اند. باید راهنمای مطالعه را بررسی کنید تا ببینید چگونه انتخاب کلاس های خود را با توجه به اهداف خود باید پیش ببرید. همچنین دوره های متنوعی ارائه می شود که یک مزیت مهم و منحصر به فرد برای تحصیلات شما محسوب می شود. این گروه چندین برنامه تحصیلات تکمیلی، حرفه ای و علمی را ارائه می دهد.

در نمودار زیر شاهد تحصیل دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در رشته اقتصاد هستید:

تحصیل اقتصاد در مقاطع مختلف یونان

فرصت های شغلی رشته اقتصاد در یونان

یکی از مسائلی دانشجویان به آن فکر می کنند فرصت های شغلی و در آمد و شغل مناسب و شرایط کار پس از تحصیل در یونان می باشد. اقتصاد، خصوصاً در آغاز و اواسط شغل شخص، در مقایسه با سایر رشته ها، چشم انداز اشتغال و درآمد بالایی دارد. یکی از دلایل این مزیت مهارت های یک اقتصاددان آموزش دیده و انعطاف پذیری حرفه است. به عنوان یک اقتصاددان، نمونه کار گسترده شغلی، شامل موقعیت های مختلف از بانک، بیمه و امور مالی، دولت، آموزش عالی و تحقیقات، صنعت، خرده فروشی و املاک و مستغلات امکان پذیر است. انعطاف پذیری شغلی در یک زمینه جهانی بهترین عملکرد را دارد. البته اشخاصی که تحصیلات تکمیلی دارند و در مقاطع ارشد و دکترا تحصیل کرده اند موقعیت های بهتری دارند.

در جدول زیر برخی از موقعیت های شغلی و تحصیلات مورد نظر در یونان را در رشته اقتصاد مشاهده می کنید:

شغلمقطع تحصیلی
حسابدارکارشناسی و ارشد
مشاور اقتصادیکارشناسی و ارشد
مدیر مالیکارشناسی ارشد
کارگزار بانککارشناسی ارشد
مدیر بانکارشد و دکترا
امور دولتیدکترا

فرصت های شغلی رشته اقتصاد در یونان

تحصیل در یونان

تحصیل در یونان که یکی از قدیمی ترین ملت های جهان است که دارای تاریخ و فرهنگ خارق العاده ای است و دارای چندین دانشگاه است که سالانه از هزاران دانشجوی بین المللی استقبال می کند. در یونان، این فرصت شگفت انگیز را دارید که رشته مورد علاقه خود را مطالعه کنید، از مکان های قابل توجهی از دوران باستان بازدید کنید و از آرام ترین فضای تصور خود لذت ببرید. یونانی ها از مهمان نوازترین مردم جهان هستند و دانشگاه های یونان استانداردهای مدرن آموزش عالی را ارائه می دهند. دانشگاه های یونان سابقه طولانی در دانشگاهیان دارند. اگر در خصوص اقامت پس از تحصیل کشور یونان سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *