مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته اقتصاد در مالزی

رشته اقتصاد در مالزی

رشته اقتصاد در مالزی از رشته هایی است که دانشجویان بین المللی را به خود جلب می کند. مالزی یکی از مهاجرپذیر ترین کشورها است. در حالی این کشور شرایط خوبی را برای دانشجویان فراهم می کند. این رشته در مالزی برای انتقال دانش و توسعه مهارت های مورد نیاز برای تولید متخصصان اخلاقی در زمینه رشد سریع اقتصاد طراحی شده است. این برنامه تفکر انتقادی و تحلیلی، تصمیم گیری و مهارت حل مسئله را از طریق آموزش و یادگیری ارتقا می دهد. روش های آموزش و یادگیری شامل استفاده از فن آوری مدرن، مطالعات موردی، بازدیدهای صنعتی، سخنرانان حرفه ای را می آموزید. همچنین اقتصاد اسلامی و دارایی حوزه های خوبی در این کشور برای فعالیت و تحقیق هستند.

این برنامه علاوه بر بسته های جزئی در فقه و اصول فقه و در مطالعات قرآن و سنت، تخصص هایی در اقتصاد اسلامی، اقتصاد بین الملل، توسعه و امور مالی ارائه می دهد. در دانشکده ها کارکنان بسیار مجرب و باتجربه از زمینه ها و تخصص های متنوع هستند. اهمیت تحصیل در رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی در مالزی بسیار زیاد است. نیروهای اقتصادی سودآوری و گردش کار مشاغل موجود و نحوه ظهور و رشد مشاغل جدید را شکل می دهند. درک اقتصاد به شما کمک می کند نیروهایی را که زندگی ما را شکل می دهند درک کنید، زیرا اقتصاد بر نحوه درآمد و میزان درآمد، نرخ بهره، نیز نظارت می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به مالزی شما را یاری می کند.

تحصیل رشته اقتصاد در مالزی

لیسانس اقتصاد یک نقطه شروع عالی برای حرفه ای در حرفه های حسابداری، مالی و بانکی است. این سازمان که از نظر ماژول هایی تأکید دارد که هم بر تئوری و هم بر کاربردهای مربوطه تأکید دارند، در معرض سیستماتیک قرار گرفتن ابزاری برای تجزیه و تحلیل بازارهای مالی، عملیات بانکی، تصمیم گیری مالی شرکت ها و گزارش های حسابداری است. پس از اتمام این برنامه، فارغ التحصیلان درک درستی از مباحث اساسی، بحث ها و مشکلات مربوط به عملکرد سیستم های مالی در هر دو سطح خرد و کلان، در زمینه اقتصاد ملی و جهانی خواهند داشت. آنها برای حرفه ای در حرفه های مختلف حسابداری، مالی و بانکی آماده خواهند بود. اقتصاد یک رشته تحصیلی بسیار جالب است که در حوزه تجارت نیز بسیار کاربرد دارد.

حوزه های رشته اقتصاد در مالزی

این رشته مطالعه تولید و مصرف کالاها و انتقال ثروت برای تولید و بدست آوردن آن کالاها است. علاوه بر این، اقتصاد توضیح می دهد که چگونه مردم در بازارها تعامل می کنند تا به خواسته های خود برسند یا اهداف خاصی را محقق می کنند. دانشگاه های برتر دوره اقتصاد در مالزی قادر خواهند بود شما را به دانش و مهارت های لازم برای یک حرفه موفق مجهز کنند. محیط تحریک فکری آنها که توسط اساتید مجرب و باتجربه پشتیبانی می شود، قطعاً تجربه یادگیری شما را افزایش می دهد. انتخاب یک دانشگاه برتر خصوصی برای تحصیل، توانایی شما را در داشتن شغل مناسب و تحرک رو به بالا در حرفه خود افزایش می دهد. در نظر داشته باشید که فرصت های شغلی در کشور مالزی نیز بالا است.

برخی از حوزه های مورد توجه در مالزی در خصوص اقتصاد را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • اقتصاد توسعه
  • اقتصاد محیط زیست
  • اقتصاد فرهنگی و سرمایه اجتماعی
  • اقتصاد تجربی
  • اقتصاد کاربردی

تحصیل اقتصاد در دانشگاه انگلیسی مالزی

دانشگاه ناتینگهام پردیس مالزی (UNMC) توسط وزارت آموزش و پرورش (MOE) از طریق آژانس صلاحیت مالزی (MQA) وضعیت اعتبار سنجی خود را دریافت کرده است. دانشکده اقتصاد دانشگاه ناتینگهام به دلیل برتری در تدریس و تحقیق در همه زمینه های اقتصاد مشهور است. این دانشگاه به رتبه های بالای خود در جدول های لیگ افتخار می کند. دانشکده اقتصاد ناتینگهام از شهرت حسادت آمیزی برخوردار است. آنها به طور مداوم در بین ده نفر برتر جدول لیگ آموزش عالی انگلستان قرار می گیرند و از طرف آژانس تضمین کیفیت انگلستان به دلیل کیفیت تدریس، امتیازات برتر را کسب می کنند. کیفیت تحقیقات این دانشگاه در سطح ملی و بین المللی شناخته شده است و در آخرین تمرین ارزیابی تحقیق انگلیس رتبه سوم را از نظر قدرت تحقیقاتی کسب کرده است.

این دانشگاه در خصوص رشته اقتصاد با هدف درک عمیق از نظریه های اقتصادی معاصر و به دست آوردن مهارت های قابل انتقال مانند کار گروهی، حل مسئله و نوشتن است. تدریس توسط سخنرانی ها، آموزش ها و سمینارها انجام می شود و در حالی که شما عمدتا از طریق آزمون ارزیابی می شوید، برخی از ماژول ها حاوی عناصر مبتنی بر سمینار یا مقاله هستند. شما همچنین می توانید یک پایان نامه را در سال سوم خود به پایان برسانید. بدیهی است که می توانید در این دانشگاه به زبان انگلیسی تحصیل کنید. البته به شرط داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر و با نمره مورد نظر این دانشگاه. به عنوان دانشجوی اقتصاد در این دانشگاه شما در یکی از شاخه های معتبرترین مدرسه های اقتصاد انگلیس تحصیل می کنید. همچنین برنامه مدرک تحصیلی شما همان برنامه ارائه شده در مدرسه در انگلستان است.

جایگاه رشته اقتصاد در مالزی

از آنجا که اقتصاد نیروی محرکه کنش متقابل انسان است مطالعه آن غالباً نشان می دهد که چرا مردم و دولت ها رفتارهای خاصی دارند. مطالعه اقتصاد می تواند تمام جنبه های اقتصاد یک کشور را توصیف کند، مانند چگونگی استفاده یک کشور از منابع خود، مدت زمانی که کارگران به کار و اوقات فراغت اختصاص می دهند، نتیجه سرمایه گذاری در صنایع یا محصولات مالی، تأثیر مالیات بر یک جمعیت، و چرا مشاغل موفق یا شکست می خورند. به افرادی که در اقتصاد کار می کنند اقتصاددان گفته می شود. اقتصاددانان به دنبال پاسخ به سوالات مهم در مورد چگونگی مردم، صنایع و کشورها هستند که می توانند بهره وری خود را به حداکثر برسانند، ثروت آفرینی کنند و ثبات مالی را حفظ کنند.

تحصیل در مقاطع مختلف در مالزی در رشته اقتصاد به زبان انگلیسی در دانشگاه های معتبر فراهم است. در نمودار زیر میزان تحصیل در مقاطع مختلف در مالزی را مشاهده می کنید:

تحصیل در مقاطع مختلف در مالز

دروس اقتصاد در مالزی

مطالعه اقتصاد می تواند به فرد کمک کند تا اندیشه و رفتار انسان را درک کند. تحصیل در یک دانشگاه برتر خصوصی در مالزی برای اقتصاد می تواند در آینده حرفه شما پیشرفت کند زیرا دانش بسیار ارزشمندی را از اساتید واجد شرایط و با تجربه کسب خواهید کرد. تعامل با سایر دانشجویان برتر، ذکاوت فکری شما را تیزتر می کند. تحصیل رشته اقتصاد بین الملل و اولین دوره کارشناسی اقتصاد تحلیلی در مالزی در دانشگاه چندرسانه ای امکان پذیر است. انتظار می رود فارغ التحصیلان لیسانس اقتصاد تحلیلی از دانشگاه چندرسانه ای (MMU) Cyberjaya در زمینه انجام تحقیقات جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، مدیریت پروژه ها، نظارت بر شرایط اقتصادی و ایجاد پیش بینی های دقیق متخصص باشند.

برنامه 3 ساله ای که برای دانشجویان اقتصاد تهیه شده است که منجر بع برای درک کامل اقتصاد و مباحث تخصصی می شود. برخی از دروس رشته اقتصاد تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی در مالزی را در جدول زیر مشاهده می کنید:

سال تحصیلدروس رشته
اولاقتصاد کلان- تجزیه و تحلیل داده های مبتنی بر رایانه -مهارت های مدیریت داده-اقتصاد پولی
دوماقتصاد جهانگردی – آمار – مقاله -اقتصاد صنعتی – مدیریت شخصی و حقوق صنعتی-حقوق تجارت
سوماقتصاد کشاورزی- مقاله -اقتصاد توسعه- دارایی عمومی-اقتصاد خرد پیشرفته- نظریه پیشرفته پولی-واسطه گری مالی-اقتصاد سنجی کاربردی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به اطلاعات جامع در خصوص تحصیل در مالزی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت در مالزی از طریق تحصیل شما را یاری می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *