مهاجرت تحصیلی مالزی

تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی

تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی

تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی از جمله مزایایی است که این کشور به متقاضیان مهاجرت تحصیلی ارائه می کند که در این مقاله بررسی می شود. به عبارتی دانشجویان می توانند در دوره های مشخص شده در کشور مالزی به زبان انگلیسی به تحصیل بپردازند. شایان ذکر است که تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی می تواند مقدمه رقم زدن آینده شغلی در مقیاسی فرا تر از این کشور شود، چرا که تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی منجر به تسلط کافی به این زبان و کسب تخصص مورد نیاز می شود و در نتیجه متقاضی می تواند به صورت بین المللی به کار در بازار کار کشور های دیگر نیز بپردازد. متقاضیان می توانند برای مشاوره تخصصی با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

مزایا تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی

تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی می تواند مزایای بی شماری را عاید متقاضیان نماید. به عبارتی مزایای که کاربرد ویژه ای برای کار پس از تحصیل متقاضی خواهند داشت. یکی از مهمترین مزایای تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی، می تواند تقویت تسلط دانشجو به این زبان باشد که در کنار آن تخصص ویژه ای از رشته خود را نیز فرا می گیرد. شایان ذکر است متقاضیان در کنار این مزیت از امکانات آموزشی و اجتماعی موجود در کشور مالزی نیز بهره مند خواهند شد.

نا گفته نماند که تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی دیگر مزایایی نیز دارد که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • امکان اخذ اقامت دائم
  • امکان کار پس از تحصیل در بازار کار کشورهای مختلف
  • کار پس از تحصیل در مالزی
  • تقویت تسلط به زبان تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی
  • غیره

تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی این فرصت بهره مندی از امکانات رفاهی و تحصیلی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا بتوانند به سهولت و با خیالی آسوده اقدام به تحصیل در این کشور نمایند. همچنین اجازه کار حین تحصیل نیز از دیگر مزیت های مهم تحصیل در این کشور است که به دانشجویان متقاضی تحصیل به زبان انگلیسی نیز تعلق می گیرد. اما مسئله آن جا است که تسلط به زبان مالزیایی یکی مهمترین شروط پذیرش شغلی است. متقاضیان باید بدانند که برای ارتباط بهتر با مردم در این کشور نیز میبایستی تسلط حداقل را به این زبان داشته باشند. چرا که در مواقعی ممکن است فردی برای ترجمه وجود نداشته باشد.

دوره های تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی

تحصیل در کشور مالزی به زبان انگلیسی در تمامی دوره ها و مقاطع تحصیلی این کشور موجود نیست اما متقاضیان با بررسی شرایط موجود می توانند مدارس و موسسات آموزش عالی را در این کشور پیدا کنند که خدمات تحصیل به زبان انگلیسی را ارائه می دهند. لذا میبایستی تحقیقات لازم در خصوص انتخاب و اخذ پذیرش از موسسه مورد نظر صورت گیرد. شایان ذکر است که تنوع رشته های قابل تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور بالا بوده و متقاضیان شرایط خوبی را تجربه خواهند کرد. همچنین دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی در کشور مالزی همواره کم هزینه تر از سایر نقاط جهان می باشد که خود مزیتی بزرگ به شمار می آید.

گفتنی است که دوره های تحصیلی که در مالزی به زبان انگلیسی ارائه می شوند شامل بسیاری از رشته ها در مقاطع تحصیلی مختلف بوده و متقاضیان می توانند با توجه به شرایط مد نظر خود از بین آن ها انتخاب نمایند. برخی از این دوره ها عبارت اند از:

ردیفدوره
1تحصیل در دوره های رشته پزشکی
2تحصیل در دوره های رشته دندانپزشکی
3تحصیل در دوره های رشته مهندسی
4تحصیل در دوره های مرتبط رشته مکانیک

هزینه تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی

هزینه تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی

هزینه تحصیل در کالج های مختلف این کشور متفاوت می باشد. و به طور کلی می توان گفت $800 (دلار) به ازای هر ماه علاوه بر هزینه خوابگاه هزینه در بر خواهد داشت. به عبارتی تحصیل در این کشور که امکانات مطلوب را با هزینه مقرون به صرفه ای ارائه می کند می تواند فرصت مناسبی برای تحصیل ارزان باشد. همچنین نا گفته نماند که تحصیل در دوره های فشرده، هزینه های اضافی را در بر خواهند داشت که خود منجر به افزایش فشار مالی به برخی از دانشجویان می شود.

هزینه های تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی شامل موارد گوناگونی می شود که عبارت اند از:

  • هزینه های جانبی تحصیل
  • هزینه های خوابگاه
  • شهریه
  • هزینه ها زندگی
  • هزینه های حمل و نقل
  • غیره

متقاضیان بایستی همواره به این نکته توجه فرمایند که مدیریت برخی از هزینه ها کاملا در دست آنان میباشد و می توانند همواره با استفاده از تکنیک های مدیریت مالی خود، هزینه ها را کاهش داده و تعادل را به نسبت میان درآمدها و هزینه های خود بازگردانند. برخی از هزینه های قابل مدیریت توسط دانشجویان عبارت اند از: هزینه های جانبی که شامل هزینه های تهیه برخی اقلام آموزشی می باشد، هزینه تهیه خوراک، هزینه تهیه پوشاک، هزینه های مرتبط با حمل و نقل و غیره.

گفتنی است که متقاضیان برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود می توانند از روش های مختلفی استفاده کنند که عبارت اند از:

  • کار حین تحصیل
  • بورسیه های تحصیلی
  • همکاری در پروژه های اساتید
  • سایر مشاغل دانشجویی

تحصیل در مالزی

تحصیل در این کشور تحت شرایطی مطلوب صورت می گیرد اما همچنان هزینه های جانبی خود را دارا می باشد. علاوه بر آن این کشور از جمله کشور های مهم از نظر اقتصادی در جنوب شرق آسیا است. این مسئله موجب شده تا این کشور بتواند استاندارد های رفاهی مطلوبی را برای شهروندان فراهم کند. متقاضیان برای تحصیل در این کشور بایستی ابتدا بسته به شرایط خود موسسه آموزشی را انتخاب نموده و سپس برای اخذ پذیرش در زمان مناسب مدارک مورد نیاز را ارسال نمایند. پس از اخذ پذیرش میبایستی به سفارت خانه این کشور مراجعه کرده و برای اخذ ویزا اقدام نمایند. پس از آن می توانند به کشور مالزی سفر کرده و ادامه فرایند را در آن جا طی نمایند. به عبارتی این فرآیند به صورت کلی عبارت است از:

فرآیند تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی

متقاضیان می توانند به واسطه همکاری با موسسات حقوقی در زمینه مهاجرت روند مهاجرت تحصیلی خود را به سهولت طی کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از برجسته ترین موسسات حقوقی است که همواره در تلاش است تا به تمام متقاضیان انواع روش های مهاجرتی قانونی خدمات رسانی کند. متقاضیان می توانند برای ارتباط با مجموعه از طرق فرم مربوطه با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *