مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته اقتصاد در قبرس

رشته اقتصاد در قبرس

تحصیل رشته اقتصاد در قبرس در کشوری زیبا و خوش آب و هوا که در میان اروپا و آسیا قرار گرفته است یک انتخاب خوب برای تحصیل در خارج از کشور است. کشور قبرس دانشگاه های معتبر و خوبی برای تحصیل در مقطع کارشناسی دارد. همچنین اگر قصد ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی را دارید اعم از ارشد و دکترا می توانید در قبرس به زبان انگلیسی تحصیل کنید. تحصیل در رشته اقتصاد مستلزم علاقه به این دانش و داشتن توانایی در تجزیه تحلیل و تفسیر و کار با اعداد و ریاضی است. شما می توانید پس از اتمام تحصیل خود در این کشور به شغلی مناسب مشغول شوید. کشور قبرس معرف بسیاری از محصلان و تاجران می باشد. زیرا در این کشور مهاجران بسیاری برای کار و تحصیل وجود دارند.

کشور قبرس یک قطب تجارت جهانی پر رونق است. فرصت های سرمایه گذاری، سیستم های حقوقی و مالیاتی مدرن و قوی، زیرساخت های محلی پیشرفته، موقعیت استراتژیک و اقتصادی با رشد سریع تر از میانگین اتحادیه اروپا این جزیره را به گزینه ای ایده آل برای سرمایه گذاران در سراسر جهان تبدیل کرده است. لذا بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران به یک فرد متخصص در علم اقتصاد نیاز دارند تا امور مالی و اقتصادی آن ها را مدیریت کند. در واقع یک شخص با تحصیلات اقتصاد در این کشور می تواند به راحتی شغلی مناسب پیدا کند. به همین دلیل بسیاری از دانشجویان این کشور را برای تحصیل رشته اقتصاد انتخاب می کنند زیرا آینده شغلی خوبی وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به قبرس شما را یاری می کند.

تحصیل در قبرس

علم اقتصاد مهارت و فرصت اداره و ادغام رشته های مختلف در علم ریاضی و رفتار انسانی است. افراد حرفه ای در زمینه های تجارت، اقتصاد کلان و خرد، امور مالی، سیاست های عمومی و سایر موضوعات آموزش دیده اند تا به آنها در تحلیل و درک تصویر مالی ملی یا جهانی کمک کنند. قبرس دارای تحصیلات عالی دانشجو پسند است. این کشور دارای 3 دانشگاه دولتی و 4 دانشگاه خصوصی است. دانشگاه های دولتی دانشگاه های قبرس، دانشگاه آزاد قبرس و دانشگاه صنعتی قبرس هستند. این کشور دارای یک جامعه بین المللی است از این رو مانع زبان ممکن است چالشی برای دانشجویان نباشد. قبرس شمالی طرف ترکی جزیره قبرس است. در آنجا 9 دانشگاه با 55 هزار دانشجو از بیش از 90 کشور وجود دارد. یکی از این دانشگاه ها حتی در سال 2009 پردیس خود را در انگلستان افتتاح کرده است.

میزان دانشجویانی که هر ساله در این کشور به دانشگاه ها و موسسات خصوصی و کالج ها می روند نرخ جالب توجهی است که در نمودار زیر آن را مشاهده می کنید:

بررسی تحصیل رشته اقتصاد در قبرس

کلید مزایای رقابتی قبرس، استعداد انسانی با کیفیت عالی آن است که متشکل از افراد بسیار تحصیل کرده و ماهر در پیچیدگی های تجارت است. این عوامل باعث می شود قبرس مقصدی ایده آل برای تحصیل در رشته های امور مالی و اقتصادی باشد. این کشور فارغ التحصیلان با دانش عمیق و با مهارت های عملی در کار تولید می کند که توانایی اجرای دانش و مهارت هایی را دارند. تحصیل در رشته اقتصاد در قبرس درک درونی از چارچوب اقتصادی و مالی که در آن یک کسب و کار فعالیت می کند و همچنین روش هایی که شرایط اقتصادی داخلی و بین المللی بر تصمیم گیری تجاری تأثیر می گذارد برای شما فراهم می کند. شما یاد خواهید گرفت که موارد بالا را عملی کنید، و این یک چشم انداز جذاب برای کارفرمایان آینده است.

همچنین شما می توانید پس از اتمام تحصیل خود در مقطع کارشناسی و یا لیسانس ادامه تحصیل خود را آغا کنید و این بار راه تحصیل و اقامت برای شما راخت تر خواد بود. کارشناسی ارشد، یک عنوان محبوب در قبرس و در رشته اقتصاد است. در صورتی که بخواهید ادامه تحصیل دهید فرصت اخذ بورس تحصیلی برای تحقیقات و کار نیز برای شما راحت تر صورت می گیرد. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور موجب متخصص شدن شما در زمینه اقتصاد می شود و اگر بیان کنید کنید که در حال تحصیلات تکمیلی و تحقیقات هستید بیشتر مورد نظر کارفرمایان و شرکت ها قرار خواهید گرفت. همچنین اگر به زبان انگلیسی و یا ترکی و یونانی که در این کشور زبان های غالب هستند مسلط باشید فرصت های بهتری در انتظار شماست.

تحصیل در مقطع ارشد رشته اقتصاد در قبرس

بهترین کارشناسی ارشد در مطالعات اقتصادی قبرس شمالی در قبرس برنامه کارشناسی ارشد علوم (MS) در امور بانکی و دارایی است. این رشته و گرایش خاص برای تجهیز دانشجویان تحصیلات تکمیلی با مهارت های تحلیلی تخصصی قابل استفاده برای منافع حرفه ای آنها در امور مالی شرکت ها، ارزیابی سرمایه گذاری و تجزیه و تحلیل هزینه و سود، امور مالی پروژه، مدیریت ریسک مالی، بانکداری تجاری و سرمایه گذاری طراحی شده است. همچنین وزارت امور بانکی و دارایی یک برنامه کاملاً طراحی شده را برای متخصصانی ارائه می دهد که قصد دارند مدرک تحصیلات تکمیلی خود را بصورت آنلاین ضمن ایجاد شغل کسب کنند. برنامه کارشناسی ارشد اجرایی آنلاین دانشجویان خود را با دانش مدرن برای تکان دادن همراه با تغییرات مالی و بانکی جهانی مجهز می کند.

برخی از دروس و رشته های مختلف و مرتبط با اقتصاد در قبرس در دانشگاه های این کشور ارائه می شود که در جدول زیر آن را مشاهده می کنید:

رشتهمقطعدانشگاه
ریاضیلیسانس و ارشد و دکترادانشگاه قبرس
اقتصادلیسانس و ارشد و دکترادانشگاه شرق نزدیک
اقتصادلیسانس و ارشد و دکترادانشگاه قبرس
مدیریت آموزشی، نظارت، امور مالی و برنامه ریزیلیسانس و ارشد و دکترادانشگاه شرق نزدیک
اقتصاد پولی و مالیارشددانشگاه قبرس

گرایش های رشته اقتصاد در مقطع ارشد در قبرس

این رشته دانش آموزان را با تئوری اقتصاد کلان و خرد آشنا می کند تا به آنها فکر کند و بنویسند که در مورد مشکلات اقتصادی و سیاست ها به وضوح بنویسند و از داده های دنیای واقعی برای پیش بینی رفتار و بررسی روابط بین پدیده های مشاهده شده و مدل های اقتصادی استفاده کنند. به منظور تأمین اهداف متنوع دانشجویان، 3 گرایش تخصصی در دسترس است: الف) اقتصاد انرژی با تأکید بر اقتصاد نفت و گاز ، ب) اقتصاد تجارت و ج) بانک و امور مالی. این 3 تخصص به گونه ای طراحی شده است که دانش کافی از نظریه های اصلی و ابزارهای تحلیلی حوزه اقتصاد را در اختیار دانش آموزان قرار دهد و در عین حال انعطاف پذیری لازم را برای پاسخگویی به نیازهای تنوع در مسیرهای شغلی در انواع صنایع آینده دار، شرکت های خصوصی و سازمان ها داشته باشد.

رشته های مرتبط با علم اقتصاد نیز در کشور قبرس در حال ارائه به دانشجویان بین المللی می باشد. برخی از این رشته ها عبارت است از:

  • ریاضیات
  • مدیریت امور مالی
  • حسابداری
  • رشته مدیریت در قبرس
  • مطالعات منطقه ای و فرهنگی
  • باستان شناسی
  • علوم ارتباطات
  • مردم شناسی
  • مطالعات قومی

دانشگاه های قبرس

دانشجویان در برنامه لیسانس علوم با یک آموزش صحیح در اقتصاد و تئوری تجارت ارائه می شوند و مهارت های حل مسئله آنها برای رسیدگی به مواردی که در آینده مشاغل خود در مدیریت بازرگانی یا بخش عمومی با آن روبرو می شوند، توسعه یافته است. همچنین به دانشجویان فرصت داده می شود تا مهارت های لازم در فن آوری اطلاعات را برای تعامل موفق با محیط متغیری که در آن زندگی می کنیم، به دست آورند. به دانشجویان این فرصت داده می شود تا در اقتصاد کاربردی یا اقتصاد بین الملل و توسعه تخصص پیدا کنند. آنها همچنین ممکن است ترکیبی از دوره ها را که منجر به کارشناسی عمومی می شود را بگذرانند. این مقطع دانشجویان را با پایه های لازم آموزشی برای گزینه های شغلی در دنیای تجارت یا ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در اقتصاد یا در یک رشته مرتبط، آماده می کند.

تحصیل در قبرس در دانشگاه اروپا قبرس برای دانشجویان فراهم است. رشته اقتصاد و تجارت را یک برنامه میان رشته ای است که شامل بخش های اقتصاد، حسابداری و مدیریت خدمات مالی است. دانشجویان در زمینه اقتصاد سنجی سطح متوسط​​، اقتصاد خرد و اقتصاد کلان و همچنین در استفاده از ابزارهای کمی و کیفی تجزیه و تحلیل در تجارت، دانش و مهارت های اساسی کسب می کنند. این برنامه همچنین زمینه کاملی در تئوری و عمل تجارت و امور مالی بین المللی، استراتژی شرکت و نوآوری فراهم می کند. دپارتمان دانشگاه اروپا قبرس در علم اقتصاد با ارائه آموزش های کامل، مهارت های تحلیلی در اقتصاد و رشته های مرتبط را برای تصمیم گیری موثر و مسئولانه به دانشجویان ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر اقامت قبرس از طریق تحصیل شما را یاری می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *