مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته اقتصاد در بلاروس

رشته اقتصاد در بلاروس

تحصیل رشته اقتصاد در بلاروس فرصتی ایده آل در خصوص مهاجرت به این کشور و برخورداری از خدمات دانشگاه های این کشور می باشد. سالانه بیش از 6000 دانشجوی خارجی در دانشگاه های این کشور تحصیل می کنند. این کشور، واقع در شرق لهستان و غرب روسیه، ارزش بالایی را برای تحصیلات دانشگاهی تعیین می کند. دانشگاه های این کشور، شهریه های مقرون به صرفه ای را برای دانشجویان بین المللی و همچنین دوره های مختلف تحصیلی را ارائه می دهد.

تحصیلات دانشگاهی در این کشور ارزشمند است و این کشور نسبت به جمعیت عمومی از نسبت دانشجویی زیادی برخوردار است. اکثر دانشگاه ها در اینجا توسط انجمن های جهانی مانند یونسکو، WHO و MCI معتبر بوده و بسیاری از دانشگاه ها میزبان اساتید مهمان اغلب از ایالات متحده، از انگلستان و سایر مناطق اروپا می باشند. در ادامه رشته اقتصاد در بلاروس برای علاقه مندان به این رشته توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت معرفی شده است.

معرفی رشته اقتصاد در بلاروس

قبل از تحصیل رشته اقتصاد در بلاروس، باید با تئوری این موضوع آشنا شوید. اقتصاد در جهان موضوع بسیار مهمی است و در هر موسسه کشوری تدریس می شود. زیرا کل جهان براساس آن بنا شده است. در عصر حاضر این موضوع به ستون فقرات اقتصاد جهان تبدیل شده است و جهان به فارغ التحصیلان با استعداد اقتصاد نیاز دارد.

دانشجویانی که این رشته را برای تحصیل انتخاب می کنند، آینده بسیار درخشانی در انتظار آنان است. زیرا، هم در شرکت های خصوصی و هم دولتی، به آن ها احتیاج دارند. اقتصاد را می توان در موضوعات و زمینه های مختلف مورد مطالعه قرار داد. برخی از دانشجویان اقتصاد بازرگانی و برخی دیگر مانند اقتصاد جهانی را می خوانند اما هر 2 بسیار مهم و سودمند هستند.

مطالعات اقتصادی 2 نوع است که عبارتند از:

  • اقتصاد کلان
  • اقتصاد خرد

معرفی رشته اقتصاد کلان در بلاروس

رشته اقتصاد کلان، به دانشجویانی آموزش داده می شود که می خواهند به طور معمول در کشور خود برای رونق کشورشان کار کنند. آن ها دلایل این که چرا مردم کشور منابع کافی برای مطابقت با سبک زندگی بهتر خود ندارند یا مردم بیکار هستند و چندین نفر دیگر را تجزیه و تحلیل می کنند. این کشور دارای دانشگاه های برجسته اقتصاد با کیفیت بالای آموزش در شهرهای مختلف است. شهر مینسک دارای دانشگاه اقتصاد دولتی بلاروس است که به طور معمول دانشجویان اقتصاد را از هر گوشه جهان آموزش می دهد.

معرفی رشته اقتصاد خرد در بلاروس

معرفی رشته اقتصاد خرد در بلاروس

رشته اقتصاد خرد، یکی دیگر از رشته های اقتصادی است که دانشجویان را در مشاغل و آژانس ها آماده می کند تا فرصت های بهتری را برای افراد و سازمان ها فراهم کنند. به طور معمول حوزه های تجاری شرکت ها را در هر مکان پوشش می دهد. به طوری که، آن ها را با دانش بهتر در تصمیم گیری بهتر برای رقابت در بازارها آموزش می دهد. این مبحث در بسیاری از دانشگاه های دولتی تدریس می شود و فارغ التحصیلان آن ها به خوبی با استراتژی ها و دانش اقتصاد شرکت ها در هر مکان مجهز هستند. برای اطلاع می توانید مقاله معرفی دانشگاه های بلاروس را مطالعه نمایید.

تحصیل رشته اقتصاد در بلاروس

همانطور که همه ما می دانیم اقتصاد ستون فقرات هر کشور در جهان است. بنابراین، این کشور آن را تصدیق کرده و این موضوع در در دانشگاه های مختلف تدریس می شود.

موضوع اقتصاد به 2 زبان در این کشور تدریس می شود که عبارتند از:

  • روسی
  • انگلیسی

دانشجویانی که از کشورهای انگلیسی زبان می آیند به طور مستقیم برای برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود به برنامه های مدرک خود در رسانه انگلیسی می پیوندند. دانشجویان کشورهای غیر انگلیسی زبان به مدت 10 ماه به برنامه پایه اول می پیوندند. در آنجا، زبان روسی را با موضوعات علمی به طور معمول و بدون پیوستن به برنامه های مدرک خود می آموزند. این موضوع نه تنها شما را برای حرفه خود بلکه برای دیگران و آینده کشور نیز آماده می کند. فارغ التحصیلان رشته اقتصاد بازرگانی در سراسر جهان فرصت های زیادی مانند همه جا دارد و رشد اقتصادی و اجتماعی هر کشور براساس اقتصاد کشورشان است.

فارغ التحصیلان اقتصاد در هر کشوری بسیار مورد احترام هستند و همچنین همه برای مشاوره و مهارت خود به آن ها احتیاج دارند. زیرا این نقش اصلی در حرفه هر انسانی دارد. درصورتی که تحصیل در رشته اقتصاد را برای شغل خود انتخاب کنید، مطمئن باشید که می توانید در زمینه امور حسابداری بانکی یا حتی بازاریابی مدیریت کار کنید. زیرا، این مطالعه به شما دانش مناسبی از این زمینه ها می دهد. پس از فارغ التحصیلی در این رشته، شما آماده کار در هر بخش تجاری در هر گوشه از جهان خواهید بود.

علاقه مندان به تحصیل در بلاروس در رشته های مختلف به خصوص در رشته اقتصاد در بلاروس، می توانند مقاطع مختلفی را انتخاب نمایند که عبارتند از:

مقاطع مختلف تحصیلی در بلاروس

دانشگاه دولتی اقتصادی بلاروس

دانشگاه اقتصادی دولتی بلاروس (BSEU) یک مرکز آموزشی پیچیده است. این دانشگاه، رشته های زیر را ارائه می دهد:

  • اقتصاد و مدیریت
  • امور مالی و بانکی
  • حسابداری و آمار
  • تجارت
  • روابط اقتصادی بین المللی
  • سیاست های اقتصادی
  • تکنیک های ارتباطات تجاری
  • بازاریابی
  • تدارکات
  • قانون اقتصادی
  • اقتصاد و مدیریت گردشگری
  • اقتصاد کار و طبیعت
  • فعالیت های تبلیغاتی و شکل گیری قیمت

در جدول زیر اطلاعات دانشجویان بین المللی را مشاهده می کنید:

پارامترتوضیحات
تعداد کل دانشجویان بین المللی27000
تعداد کشورهای دانشجویان بین المللی23
تعداد تخصص ها55
تعداد رشته ها23

همان طور که در جدول مشاهده می کنید، تعداد کل دانشجویان اعم از تمام وقت و نیمه وقت به 27000 نفر می رسد. در این میان دانشجویان بین المللی از 23 کشور جهان هستند. دانشجویان در 23 رشته و 55 تخصص آموزش می بینند. در نمودار زیر، تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه را مشاهده می کنید:

تعداد اعضای هیئت علمی در دانشگاه دولتی اقتصادی بلاروس

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، بیش از 1300 عضو هیئت علمی وجود دارد. تقریبا نیمی از آن ها دارای مدرک پیشرفته و عناوین علمی می باشند. در جدول زیر، می توانید درجه اعضای هیئت علمی و تعداد آن ها را مشاهده کنید. از جمله 100 دکتر و استادان تمام و 610 نفر دارای درجه دکترا می باشند. علاقه مندان به تحصیل رشته اقتصاد در بلاروس می توانند اقامت بلاروس را دریافت کنند. با توجه به توضیحاتی که درباره این رشته شد، چنانچه با سوالی مواجه شدید، می توانید با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *