مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته ارتودنسی در اتریش

رشته ارتودنسی در اتریش

رشته ارتودنسی در اتریش مزایای متعددی برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از جمله تجربه فرهنگ ها و بهبود مهارت های زبانی شما دارد. اتریش یا به طور رسمی جمهوری اتریش کشوری محصور در خشکی است که در بخش مرکزی اروپای شمالی واقع شده است. این کشور با کشورهای زیبای آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان، اسلوونی، ایتالیا، سوئیس و لیختن اشتاین مرز مشترک دارد و نزدیک به 9 میلیون نفر جمعیت دارد و در قلب کوه های آلپ قرار دارد. برای تحصیل در این کشور زیبا شما نیز می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تحصیل در اتریش

تحصیل در اتریش بهترین تصمیمی است که می توانید بگیرید. بر اساس شاخص رفاه لگاتوم که 167 کشور در سراسر جهان را مورد مطالعه قرار داده است، اتریش رتبه 4 در ایمنی و امنیت، 22 در آموزش، 5 در محیط طبیعی، 11 در شرایط زندگی و 14 در آزادی شخصی است. به علاوه، ارزیابی سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) اتریش را از نظر رفاه بالاتر از هر کشور دیگری در اروپا قرار داده است. بدون شک رشته ارتودنسی در اتریش مزایای فوق العاده ای برای شما خواهد داشت.

سیستم آموزشی اتریش شامل دانشگاه‌ های معتبر و بین‌ المللی است که می‌ توان آن‌ ها را به‌ عنوان یک دانشگاه چند فرهنگی، سریع، نوآور و پژوهش‌ گرا توصیف کرد. آنها آماده استقبال از دانشجویانی هستند که هدفشان پیشرفت حرفه‌ ای است. در راستای فرآیند “بولونیا”، ساختار سیستم آموزشی اتریش 3 لایه است و شامل مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است.

ویزای تحصیلی رشته ارتودنسی در اتریش

برای دانشجویان بین المللی، دو نوع ویزای دانشجویی در اتریش وجود دارد:

  • ویزای C: به شما امکان می دهد حداکثر 90 روز (3 ماه) در اتریش و تمامی کشورهای شنگن بمانید و اگر در وهله اول اجازه ورود به کشور بدون ویزا را داشته باشید، ضروری نیست.
  • ویزای D: برای اقامت حداقل 91 روز و حداکثر 6 ماه مورد نیاز است.

از آنجایی که اکثر دانشجویان بین المللی عمدتاً قصد دارند برای اهداف تحصیلی بیش از 6 ماه در اتریش بمانند، آنچه شما باید در این مورد انجام دهید این است که برای مجوز اقامت دانشجویی اقدام کنید که به شما امکان می دهد در اتریش بمانید. درخواست ویزای تحصیلی در اتریش را می توان قبل از ورود شما فقط در نمایندگی های رسمی اتریش ارسال کرد. به خاطر داشته باشید که تمدید ویزای دانشجویی در اتریش مجاز نیست. به طور کلی، ویزای دانشجویی شما بسته به حجم درخواست ها ظرف 1 تا 4 هفته پردازش می شود و حدود 100€ (یورو) برای شما هزینه خواهد داشت.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا تحصیلی

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا رشته ارتودنسی در اتریش:

  • فرم درخواست کاملاً تکمیل شده و امضا شده
  • پاسپورت معتبری که باید برای کل مدت اقامت شما در اتریش اعتبار داشته باشد.
  • عکس رنگی در اندازه پاسپورت.
  • بیمه سلامت.
  • عدو وجود گواهی اعتراضی از مدرسه یا دانشگاه
  • مدرک ثبت نام برای تحصیل توسط دانشگاه اتریش شما.
  • مدرکی دال بر تمکن مالی کافی برای پوشش هزینه های زندگی حداقل به مدت 12 ماه.
  • رسید پرداخت هزینه ویزای دانشجویی.
  • گواهی عدم سو پیشینه.

هزینه های تحصیل و زندگی در اتریش

هزینه های مقرون به صرفه زندگی در اتریش هر ساله نه تنها دانشجویان بین المللی بلکه اروپایی ها را نیز جذب می کند که هدفشان کشف جذابیت این کشور آلپ است. علیرغم اینکه اتریش در میان ثروتمندترین کشورهای جهان قرار دارد، هزینه های زندگی در اتریش در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی زیاد نیست.

هزینه زندگی به طور قابل توجهی به سبک زندگی شما بستگی دارد، اینکه آیا شما برای تحصیل در دانشگاه خصوصی یا دولتی هستید و البته به شهر انتخابی هم بستگی دارد. همیشه انتظار داشته باشید که در پایتخت، شهر زیبای وین هزینه بیشتری بپردازید. شهرهای لینز، سالزبورگ و اینسبروک یک زندگی تحصیلی آرام و مقرون به صرفه را ارائه می دهند. قبل از اینکه تصمیم به تحصیل رشته ارتودنسی در اتریش داشته باشید، باید این نکته را در نظر بگیرید که هزینه های زندگی از جمله مواد غذایی، تحصیل و اقامت چیزی در حدود 1000€ (یورو) در ماه می باشد.

برترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در اتریش

برترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در اتریش

در وهله اول شما باید در این کشور به زبان آلمانی تسلط داشته باشید و حداقل مدرک C1 را در زبان داشته باشید. برترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در اتریش به شرح زیر است:

  • دانشگاه پزشکی اتریش
  • دانشگاه وین
  • دانشگاه پزشکی اینسبروگ
  • دانشگاه پزشکی پاراسلسوس
  • دانشگاه گراتز

هزینه های تحصیل رشته ارتودنسی در اتریش

تحصیل در این کشور رایگان نیست و دانشجویان خارجی ملزم به پرداخت 1200€ تا 2600€ (یورو) در سال هستند. کسانی که مشغول تحصیل در رشته ارتودنسی در اتریش هستند می توانند در کنار آموزش به کار نیز مشغول شوند و درآمد ماهانه 900€ تا 1200€ (یورو) در ماه داشته باشند. درآمد در رشته ارتودنسی و دندانپزشکی در اتریش تقریبا برابر است.

با اینکه شرایط تحصیل در اتریش برای ایرانیان سخت است و این کشور به سختی ویزای تحصیلی برای دانشجویان ایرانی صادر می کند، ولی مزایای خاص خود را دارد. شما نیز می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا بتوانیم شما را بیشتر راهنمایی کنیم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *