مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته ارتودنسی در آمریکا

رشته ارتودنسی در آمریکا

رشته ارتودنسی در آمریکا پلی برای ورود به یکی از معتبرترین و بهترین کشورهای دنیا است. ارتودنسی و دندانپزشکی از رشته های پولساز می باشد. این کشور مقصد بسیاری از افراد برای تحصیل می باشد. چون تقاضا برای تحصیل در رشته ارتودنسی در آمریکا زیاد است، ورود به دانشگاه های معتبر آن نیز به مراتب سخت می باشد. داشتن مهارت در زبان انگلیسی یک امر واجب برای برگزیده شدن در دانشگاه های معتبر می باشد. شما می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط بوده و رزومه تحصیلی خود را با آنها در میان بگذارید.

تحصیل در کشور آمریکا

ایالات متحده از نظر جغرافیا، فرهنگ و نفوذ آن در جهان غول پیکر است. ایالت آلاسکا به تنهایی به اندازه اروپای غربی است. این کشور همچنین بزرگترین کشور انگلیسی زبان در جهان است، این امر ایالات متحده را به مکانی ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل می کند. ایالات متحده از 50 ایالت به اضافه ناحیه کلمبیا تشکیل شده است. هر ایالت دارای شخصیت، ویژگی ها و مناظر و صداهای منحصر به فرد خود برای کشف است. علاوه بر تأثیرات از سراسر جهان، ایالات از اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام، تا خلیج مکزیک یک قاره کامل از ماجراجویی در یک کشور است.

خلاصه کردن ایالات متحده می تواند مشکل باشد. از قطب‌ های شهری نیویورک، میامی، بوستون و لس‌ آنجلس، تا دشت‌ های وسیع و باز و قله‌ های مونتانا، آتشفشان‌ ها و دره‌های پنهان هاوایی، چیزهای زیادی برای دیدن، انجام دادن و تجربه کردن وجود دارد. این تطبیق پذیری است که آن را به مکانی عالی برای مطالعه تبدیل می کند، صرف نظر از اینکه رشته شما چیست، تنوع ایالات متحده نیز بر آن افزوده است. وجود سابقه طولانی مهاجرت به خصوص رشته ارتودنسی در آمریکا باعث می شود بیش از 330 میلیون ساکن آن یکی از متنوع ترین جمعیت ها در جهان باشند.

سیستم تحصیلی در آمریکا

در مقایسه با سایر سیستم های آموزش عالی در سراسر جهان، آموزش عالی در آمریکا عمدتاً مستقل از مقررات دولتی است و بسیار غیرمتمرکز است. این بدان معناست که به دانش آموزان طیف گسترده ای از انتخاب داده می شود. از مدارس دولتی یا خصوصی، مدارس با جمعیت دانش آموزی کوچک یا بزرگ، یا مدارس وابسته به مذهب حق انتخاب دارند. آموزش عالی آمریکا با توجه به تاکید شدید آن بر تحقیقات مستقل، کیفیت، تنوع و دسترسی بسیار محبوب است. از این رو، بیش از 16 میلیون دانشجو هر ساله در یک برنامه دانشگاهی برای تحصیل در مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا ثبت نام می کنند.

مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا رقابتی ترین مقاطع تحصیلی هستند و مستلزم آن است که دانشجو قبل از درخواست، یک دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد را تکمیل کرده باشد. طول تحصیل متفاوت است، اما ممکن است برای رشته ارتودنسی در آمریکا طول تحصیل بین 2 تا 5 سال باشد. در این بین، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا اغلب از طریق فرصت های تدریس از طریق دانشگاه، تجربه عملی و کمک هزینه تحصیلی کسب می کنند.

ویزای تحصیلی رشته ارتودنسی در آمریکا

اگر می خواهید در ایالات متحده تحصیل کنید، به ویزا نیاز دارید. سیستم ویزای آمریکا سختگیرانه است، بنابراین باید مطمئن شوید که ویزای دقیقی را برای نیازهای خود دریافت می کنید. اگر این کار را نکنید، اجازه ورود به کشور را نخواهید داشت. 3 نوع مختلف ویزای تحصیلی وجود دارد: ویزای F، ویزای M و ویزای B. اگر در خارج از کشور تحصیل می کنید، به احتمال زیاد به ویزای F نیاز دارید.

  • ویزای F دوره های بلند مدت و کوتاه مدت، اکثر برنامه های آموزش زبان را پوشش می دهد. ویزای F معمولاً برای مدت زمان برنامه شما معتبر است. اما، پس از اتمام تحصیل، باید ظرف شصت روز ایالات متحده را ترک کنید.
  • ویزای M برنامه های آموزش حرفه ای را پوشش می دهد. آنها برنامه های زبان را پوشش نمی دهند. اما این ویزاها تحصیلات غیر آکادمیک را نیز در بر دارند. به عنوان مثال، کارآموزی بدون حقوق.
  • ویزای B دوره های کوتاه مدت را پوشش می دهد. به عنوان مثال، اگر برای دو یا سه هفته به ایالات متحده می‌روید تا مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، ویزای B ممکن است راهی برای شما باشد.

ویزای تحصیلی رشته ارتودنسی در آمریکا

هزینه های زندگی در آمریکا

هزینه زندگی در سراسر ایالات متحده بسیار متفاوت است. دانشجویان بین المللی در ایالات متحده می توانند خود را در شهرهای کوچک و بزرگ بیابند. اما این بخش بر هزینه زندگی در آمریکا در یک شهر بزرگ، آتلانتا، جورجیا تمرکز می کند تا امکان برنامه ریزی بودجه در مکان های گران تر را فراهم کند. توجه داشته باشید که شهرهایی مانند نیویورک، سانفرانسیسکو و لس آنجلس می توانند هزینه زندگی بسیار بالاتری نسبت به سایر نقاط ایالات متحده داشته باشند.

برخی از هزینه های متوسط زندگی یک دانشجو رشته ارتودنسی در آمریکابه شرح زیر است:

  • اجاره ماهانه (آپارتمان 1 خوابه): 1100$ (دلار )
  • خدمات آب و برق (متوسط ماهانه): 160$ (دلار)
  • کارت حمل و نقل عمومی ماهانه: 95$ (دلار)
  • وعده غذایی (رستوران ارزان): 14$ (دلار)
  • قهوه: 4$ (دلار)
  • شیر (1 لیتر): 0.80$ (دلار)
  • سبزیجات (1 کیلوگرم): 2$ (دلار)
  • تخم مرغ (دوجین): 2$ (دلار)
  • آب (1.5 لیتر): 1.80$ (دلار)
  • مرغ (1 کیلوگرم): 10$ (دلار)

بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در آمریکا

لیست زیر 5 دانشگاه برتر این رشته را نشان می دهد:

  • دانشکده دندانپزشکی دانشگاه میشیگان
  • دانشگاه لوما لیندا
  • دانشگاه مریلند، بالتیمور
  • دانشکده دندانپزشکی دانشگاه پنسیلوانیا
  • دانشگاه آگوستا

هزینه تحصیل در آمریکا

به طور کل هزینه های تحصیل در این کشور بسیار بالا می باشد. وقتی صحبت از رشته ارتودنسی می شود این هزینه ها بیشتر نیز می گردد. به طور معمول یک دانشجو ارتودنسی باید انتظار $36800 تا 72400$ (دلار) در سال را داشته باشد. شرایط کار نیز همانند یک دندانپزشک در آمریکا می باشد. شما پس از اخد مدرک می توانید مشغول به کار شده و درآمد متوسط $23600 (دلار) در ماه داشته باشید. اگر شما بتوانید پس از تحصیل اقامت و مجوز کار دریافت کنید، مسیر خوبی را در جهت به دست آوردن شهروندی آمریکا برداشته اید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *