مهاجرت تحصیلی چین

رشته آسیب شناسی در چین

رشته آسیب شناسی در چین

در میان کشورهای آسیایی فعال در حوزه پزشکی آسیب شناسانه، رشته آسیب شناسی در چین به قلب تپنده پژوهش های آسیب شناسی پزشکی تبدیل شده است. همین امر نشان می دهد که شناخت ساختار و عملکرد بیماری های همه گیر در چین یک سیاست علمی مهم است و دولت حمایت های بی شماری از پزشکان و متخصصان می کند. این موضوع نوید دریافت اعتبار در حوزه مدرک دانشگاهی و یافتن موقعیت شغلی را در چین و سایر کشورها می دهد. چراکه مدارک دانشگاه های چینی در حوزه پزشکی اعتباری فراتر از مرزهای این کشور دارند. در همین زمینه موسسه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت حامل تجارب بی شماری در حوزه اعزام دانشجویان پزشکی به چین می باشد که متقاضیان می توانند از طریق گفتگو با کارشناسان همکار موسسه از اطلاعات بیشتری بهره مند شوند.

هزینه زندگی دانشجویی در چین

متوسط ​​شهریه در دانشگاه های دولتی چین بین 2500$ تا 10000$ (دلار) در سال تحصیلی متغیر است. همچنین می توانید چندین برنامه را بدون هزینه تحصیل پیدا کنید. اینها معمولاً توسط دانشگاه های کشورهای دیگر (به عنوان مثال بریتانیا، آلمان، دانمارک) که دارای پردیس در چین هستند ارائه می شوند. دانشگاه های خصوصی معمولا شهریه بالاتری دارند. در حالی که بیشتر دوره ها کمتر از 30000$ (دلار) در سال هزینه دارند، برای برخی از برنامه های MBA می توانید بیش از 40000$ (دلار) در سال پرداخت کنید. هزینه ها در موسسات خصوصی سایر کشورها می تواند حتی بیشتر باشد. به عنوان مثال، دانشگاه نیویورک شانگهای، که با همکاری دانشگاه عادی چین شرقی شانگهای تأسیس شده است، دارای شهریه بیش از 50000$ (دلار) در سال است. در مورد مقرون به صرفه ترین دانشگاه ها می توان از دانشگاه نینگبو نام برد که شهریه آن 2600$ تا 4700$ (دلار) است.

دانشگاه عادی پکن نیز شهریه بین 3470$ تا 4670$ (دلار) در سال دارد. در مورد میانگین هزینه های زندگی در شهرهای چین، می توان گفت که پکن یکی از گران ترین شهرها است و برای تامین هزینه های خود بین 1000$ تا 1200$ (دلار) در ماه نیاز دارید. شانگهای و شنژن دومین شهر گران قیمت هستند که در آن بین 850$ تا 1200$ (دلار) در ماه هزینه خواهید کرد. در سایر شهرهای چین، می توانید با 600$ تا 1000$ (دلار) در ماه مدیریت کنید. اگر در اقامتگاه زندگی می کنید، این مبلغ می تواند شامل محل اقامت نیز باشد. به خاطر داشته باشید که هزینه های زندگی در چین بسیار متفاوت است. عواملی مانند شهریه، اعتبار و نوع دانشگاه، وسعت شهر و عادات خرج کردن شما می توانند هزینه های شما را کاهش دهند.

در شکل زیر برخی از هزینه های زندگی در چین اشاره شده است:

 

سایر هزینه دانشجویان رشته آسیب شناسی در چین

علاوه بر موارد قبلی که نشان می داد کشور چین یک مقصد عالی برای تحصیل در خارج از کشور است، این کشور به خاطر غذاهای متنوع، جالب و بسیار مقرون به صرفه خود نیز مشهور است. یک وعده غذایی در غذاخوری دانشگاه، یک رستوران کوچک محلی یا یک فست فود زنجیره ای باید بین 1$ تا 4$ (دلار) هزینه داشته باشد. گزینه های غذاخوری میان رده (قیمت های بین 4$ تا 7$ (دلار) شامل غذاهای چینی و بین المللی می شود. اگر از سوپرمارکت های محلی غذا بخرید، حدود 170$ تا 200$ (دلار) در ماه هزینه خواهید کرد. می توانید سوپرمارکت های زنجیره ای بین المللی مانند Walmart، Carrefour، Auchan یا Metro را پیدا کنید. اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، باید سعی کنید در خانه آشپزی کنید.

همچنین میوه و سبزیجات را از بازارهای تازه بخرید و تنها با 2$ تا 3$ (دلار) می توانید یک کیسه خرید بزرگ پر از میوه تهیه کنید.در شکل زیر به سایر هزینه های زندگی در برزیل اشاره شده است. در حمل و نقل، چین دارای حمل و نقل عمومی عالی با قیمت های بسیار پایین است و حتی تاکسی سواری نیز بسیار ارزان است. در اینجا لیست کلی قیمت های حمل و نقل عمومی آمده است: مترو سواری: 0.5$ (دلار)، نرخ تاکسی در هر کیلومتر: 0.33$ (دلار)، 20 دقیقه تاکسی در سراسر شهر4$ (دلار) و اتوبوس شهری 0.3$ (دلار) هزینه دارد. گذرنامه ترانزیت دانشجویی برای حمل و نقل عمومی حدود 15$ تا 20$ (دلار) در ماه هزینه دارد. هزینه های اضافی کتاب و مواد مطالعه شامل 30$ تا 50$ (دلار) در هر ترم است.البته اگر در رشته های علوم پزشکی تحصیل می کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

سایر هزینه دانشجویان رشته آسیب شناسی در چین

معرفی رشته آسیب شناسی در چین

رشته آسیب شناسی در چین شامل شاخه های مختلفی می شود که به عنوان مثال یک شاخه آن آسیب شناسی تومور است که در این شاخه تحقیق در مورد مکانیسم های مقاومت چند دارویی. اثرات پلی فنل های گیاهی در معکوس کردن مقاومت چند دارویی تومور و بررسی مکانیسم آن و بیان ژن های مرتبط با سرطان در تومورها و اهمیت پاتولوژیک آن صورت می گیرد. شاخه دیگر آسیب شناسی کلیه است که به تحقیق در مورد مکانیسم سخت شدن نفریت گلومرولی می پردازد. گزینه دیگر آسیب شناسی انسانی یک علم پزشکی پایه است که به بررسی علت، مکانیسم و ​​قوانین توسعه بیماری های انسانی، مورفولوژی و ساختار بدن، تغییرات مکانیسم عملکردی و پیش آگهی ضایعه می پردازد. به همین دلیل، آسیب شناسی به عنوان پل پزشکی پایه و پزشکی بالینی در نظر گرفته می شود و نقش مهم بی بدیل خود را در پزشکی کاملاً نشان می دهد.

وظیفه یک متخصص پاتولوژی در چین استفاده از روش های مختلف برای بررسی علت بیماری است. وی همچنین روند توسعه بیماری در شرایط بیماری زایی و عملکرد بدن در فرآیند بیماری، تغییرات ساختار متابولیکی و مورفولوژیکی، تبیین ماهیت به منظور درک و درک قواعد وقوع است. و توسعه بیماری ها، زمینه های نظری لازم را برای پیشگیری و درمان بیماری ها فراهم می کند. در کل باید گفت آسیب شناسی در چین شامل نظریه کلی و 2 بخش به هم پیوسته است، اولی مطالعه قانون اساسی مشترک بیماری های مختلف است، دومی مطالعه قوانین خاص هر بیماری اندام یا سیستم اندام است.

به عنوان مصال کارشناسی ارشد در آسیب شناسی و فیزیولوژی پاتولوژی در دانشگاه ژنگژو یک برنامه 3 ساله کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی است که به زبان انگلیسی تدریس می شود و توسط سازمان بهداشت جهانی به رسمیت شناخته شده است.

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در چین

فردی که به عنوان پزشک پاتولوژی در چین کار می کند، معمولاً حدود 24100 CNY (یوان) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 11800 CNY (یوان) تا 37600 CNY (یوان) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 11800 CNY (یوان) در ماه (حداقل حقوق) تا 37600 CNY (یوان) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 24600 CNY (یوان) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان دستیار آسیب شناسی کار می کنند، کمتر از 24600 CNY (یوان) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 24600 CNY (یوان) درآمد دارند. از سوی دیگر %25 از پزشکان پاتولوژی کمتر از 16400 CNY (یوان) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 16400 CNY (یوان) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. بر این مبنا پزشک پاتولوژی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 14000 CNY (یوان) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 18000 CNY (یوان) در ماه درآمد کسب کند، یعنی 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 24800 CNY (یوان) در ماه به دست می آورد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در چین می باشد:

 

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در هر زمان ممکن، آماده هستند اطلاعات بیشتری را درباره مهاجرت به چین به متقاصیان محترم منتقل نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *