مهاجرت به کشور برزیل

راه های اخذ پاسپورت برزیل

راه های اخذ پاسپورت برزیل

از دیرباز کشور برزیل، کشوری جذاب برای ایرانیان بوده است و همین مسئله اهمیت آگاهی از راه های اخذ پاسپورت برزیل را افزایش می دهد. برزیل یکی از کشورهایی است که از طریق تولد نیز، پاسپورت خود را در اختیار افراد قرار می دهد. همین موضوع نیز از موارد مهم و قابل توجه است. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این باب به سوالات زیر پاسخ خواهند داد.

مهم ترین سوالات مطرح شده در رابطه با راه های اخذ پاسپورت برزیل عبارتند از:

  • ساده ترین روش برای اخذ پاسپورت این کشور چیست؟
  • چه روش هایی برای ورود به کشور برزیل وجود دارد؟
  • شرایط تحصیل در برزیل چگونه است؟
  • برای تولد فرزند در برزیل چه پروسه را باید پشت سر گذاشت؟
  • شرایط کار در کشور برزیل چگونه است؟

بررسی شرایط و روش های اخذ تابعیت برزیل

تلاش ما بررسی نمودن کلیه روش های مهاجرت به این کشور است. متقاضیان ملزم می باشند که از یکی از روش های مهاجرت نمودن به این کشور اقدام نمایند. این روش ها عبارتند از:

  • روش مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل
  • روش اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد فرزند
  • روش اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج
  • روش اخذ اقامت برزیل از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • روش اخذ اقامت برزیل از طریق ویزای کاری
  • روش اخذ اقامت برزیل از طریق پناهندگی

در ادامه این مقاله به بررسی تمامی این روش ها به غیر از روش پناهندگی خواهیم پرداخت.همچنین این روش پر خطر به هیچ وجه مورد تایید مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نمی باشد.

روش مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل

در این روش مهاجرت تمامی بورسیه های تحصیلی دارای تناسب با نیاز دانشجویان خواهد بود. بورسیه ها فقط در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و مقطع تحصیلی دکتری ارائه خواهند شد. ازجمله مزیت های بسیاری که تحصیل و اعزام دانشجو به برزیل برای شخص متقاضی دارد عبارتند از:

  • تحصیل نمودن در میان دانشگاه هایی با رتبه عالی و رنکیگ بالا
  • می توان شرایط اقامت و اخذ پاسپورت این کشور را فراهم نمود.

همچنین روش ورود به این کشور به وسیله کالج های زبان و همچنین ویزاهای تحصیلی را می تواند در راستای پیدا نمودن کار در این کشور را به دست آورند. دلیل اصلی این موضوع این می باشد که با اقدام به آموختن زبان این کشور و همچنین تحصیل نمودن در این کشور هم شانس و فرصت کافی در زمینه پیدا نمودن شغل در دسترس شخص قرار بگیرد.

شخص متقاضی کار در این کشور بعد از مدت زمانی به میزان 3 الی 4 سال اقامت موقت خود را به دست آورد. در این صورت شخص می تواند را به حق اقامت دائم این کشور دست یابد. در نهایت شخص قادر می باشد که حق تابعیت این کشور را به دست آورد.

راه های اخذ پاسپورت برزیل از طریق تولد فرزند

نظام حقوقی این کشور از جمله معدود کشورهایی می باشند که از سیستم خاک این کشور تبعیت می نمایند. معنای این عبارت این می باشد که در صورتی که فرزند متعلق به این اشخاص در میان خاک این کشور برزیل به دنیا آید. در این صورت و به علت این تولد به واسطه همین تولد, حق تابعیت و همچنین پاسپورت این کشور به این شخص داده خواهد شد. لازم به ذکر می باشد که کلیه هزینه های مربوط به درمان و همچنین مربوط به زایمان و سایر هزینه های مربوط به تولد فرزند در میان این کشور رایگان می باشد. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به برزیل مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

راه های اخذ پاسپورت برزیل از طریق تولد فرزند

روش اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج

در صورتی که این اشخاص با یک شخص که دارای تابعیت این کشور باشند ازدواج نمایند به این واسطه این ازداواج قادر به دریافت نمودن حق اقامت دائم برزیل می باشند. همچنین از این لحاظ این کشور مانند سایر کشورهای موجود در جهان این اصل را پذیرفته است که در صورتی که شخص با تابعیت خارجی بتواند با یکی از اشخاصی که دارای تابعیت این کشور باشد. قادر می باشد که حق اقامت و همچنین حق تابعیت این کشور را به دست آورند.

روش اخذ اقامت برزیل از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

این روش از جمله روش های بسیار پرطرفدار و پر متقاضی از روش های اخذ اقامت این کشور می باشد. با اقدام به ثبت نمودن شرکت در این کشور این اشخاص می توانند که حق اقامت موقت این کشور را برای مدت یک سال دریافت نماید.که این نوع اقامت موقت به صورت یک سال تمدید خواهد شد. بعد از مدت زمانی به میزان 4 الی 5 سال به اقامت دائم این کشور برسند. این اشخاص ملزم می باشند که در راستای تمدید نمودن حق اقامت خود و خانواده خود از روش ثبت شرکت در این کشور مالیات هر سال خود را بپردازند.

متقاضی می تواند به دلیل ثبت نمودن شرکت اقدام به خرید نمودن ملک تجاری و یا مسکونی نماید. با خرید نمودن ملک نمی تواند حق اقامت را به دست آورند. جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در برزیل می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

روش اخذ اقامت برزیل از طریق ویزای کاری

این اشخاص در راستای موفقیت در زمینه دریافت نمودن ویزای کار در برزیل دارای شرایط خاصی باشند اولین شرط این می باشد که شخص متقاضی دارای یک پیشنهاد شغلی باشد. شخص کارفرما ملزم می باشد که در این کشور به صورت قانونی موفق به دریافت نمودن مجوز استخدام بین المللی را به دست آورند. در نتیجه این شخص ملزم به انجام کلیه امور قانونی برای دریافت نمودن ویزای کاری این کشور می باشد. شرط اصلی و مهم آن داشتن یک پیشنهاد شغلی مناسب می باشد.

پس از به پایان رساندن این مقاله با موضوع راه های اخذ پاسپورت برزیلدرصورتی که شما هم برای مطلع شدن از سایر شرایط راه های اخذ پاسپورت برزیل و سایر موضوعاتی نظیر مانند ثبت شرکت در برزیل دارای تمایل می باشید با مطالعه نمودن این مقالات که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *