مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

دوره های زبان آفریقای جنوبی

اگر به دنبال دوره های زبان آفریقای جنوبی هستید، راهنمای زیر در کنار اخذ مشاوره از متخصصان می تواند راهگشای مناسبی برای شما باشد. در اینجا برآنیم تا در مورد نحوه و مکان کلاسی های زبان در کشور آفریقای جنوبی و هر آنچه که در این زمینه مورد نیاز است اطلاعاتی را در اختیار قرار دهیم. اگر در برنامه بلند مدت ادغام در جامعه آفریقای جنوبی در راستای مهاجرت به این کشور است، قطعا طی دوره زبان در این کشور می تواند گزینه هوشمندانه ای در سال 2022 باشد.

گذراندن یک دوره زبان می تواند به شما در گذراندن زندگی و آموزش شیوه زندگی در کشور آفریقای جنوبی کمک کند. شما به راحتی می توانید یک دوره زبان مناسب در آفریقای جنوبی را با توجه به نیازهای یادگیری زبان خود پیدا کنید. با این حال، ابتدا باید تصمیم بگیرید که کدام زبان را در آفریقای جنوبی می خواهید یاد بگیرند. مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اماده ارائه مشاوره در خصوص ویزای دانشجویی آفریقای جنوبی می باشند.

شرایط دوره های زبان آفریقای جنوبی

به عنوان یک تازه وارد و متقاضی دوره های زبان آفریقای جنوبی شما باید بدانید که آفریقای جنوبی دارای 11 زبان رسمی می باشد. همچنین بسیاری از زبان های غیر رسمی است. زبان رسمی که به ترتیب محبوبیت در اینجا آورده می شود عبارتند از:

  • ایسی ژولو
  • سه سوتو سابوبو
  • انگلیسی
  • سه سوتو
  • سیسواتی

با این حال، انگلیسی و آفریقایی رایج ترین زبان ارتباطی در زندگی عمومی، سیاست و رسانه ها محسوب می شود. به عنوان مثال، اسناد رسمی معمولا به زبانهای آفریکانس یا انگلیسی نوشته می شوند. بنابراین، به عنوان یک مهاجر، باید حداقل یکی از این 2 را برای مدیریت امور و زندگی روزمره خود در آفریقای جنوبی یاد بگیرید. همچنین باید به خاطر داشته باشید که در آفریقای جنوبی دوره های زبان مورد نیاز به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه وجود ندارد. بنابراین، تصمیم به یادگیری زبان و شرکت در انواع کلاس ها و هزینه های تحصیل کاملا به فرد مربوط می شود.

دانشکده و دوره های زبان جهت تحصیل در آفریقای جنوبی

دانشکده های زبان های مختلف دیگری نیز برای دوره های زبان آفریقای جنوبی وجود دارد. بدین ترتیب نه تنها زبان های محلی، بلکه سایر زبان های اروپایی یا آسیایی مانند هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی را نیز تدریس می کنند. به عنوان مثال، کیپ تاون انواع مختلف برنامه های زبان را به زبان آموزان و متقاضیان خارجی ارائه می دهد. شاید به همین دلیل است که یکی از شایع ترین و پرطرفدارترین مقاصد توریستی آفریقای جنوبی محسوب می شود. یکی از بهترین و معروف ترین دانشکده های زبان انگلیسی، مدرسه زبان Cape Studies است که در این شهر وجود دارد. از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعزام دانشجو به آفریقای جنوبی می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

 

مطالعه زبان های محلی در آفریقای جنوبی

اگر از خارج به کشور آفریقای جنوبی قدم می گذارید و به منظور دوره های زبان آفریقای جنوبی علاقمند به مطالعه یکی از زبان های محلی هستید، باید بدانید که دانشکده های زبان های محلی بسیاری در این کشور وجود دارد. قیمت ها بسته به سطح مهارت، دوره ای که در آن شرکت می کنید و برنامه های دانشکده زبان متفاوت است.

بعضی از دانشگاه ها، مانند دانشگاه ویتواتزرند، دانشگاه رودس، دوره های زبان را همراه با برنامه آموزشی خود ارائه می دهند. به عنوان مثال، دانشگاه رودز کلاس های زبان IsiXhosa را به عنوان زبان اضافی یا به عنوان یک زبان اول ارائه می دهد. در حالیکه دانشگاه ویتواتزرند دانشکده زبان ویتس را تاسیس کرده است، که یک دانشکده تخصصی زبان در دانشکده علوم انسانی این دانشگاه است. اغلب دانشکده های زبان، آموزش زبان های محلی را همراه با آموزش زبان فرانسه، اسپانیایی، پرتغالی، زولو و زبان گویش آفریقای جنوبی ارائه می دهند. شما به راحتی می توانید یادگیری یا ارتقاء دانش خود را از زبان های محلی ارتقاء دهید. بدین ترتیب حتی در هنگام تحصیل در دانشگاه به زبان انگلیسی انتظار داشته باشید.

 

چرا تحصیل در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی با تنوع چند ملیتی، 11 زبان ملی و مناظر فیزیکی و حیوانی متنوع قطعا جای مناسبی برای ارتقاء تجارب شخصی و علمی محسوب می شود. دانشجویانی که در حال تلاش برای اضافه کردن یک ماجراجویی کمی و کیفی به برنامه درسی و زندگی شخصی خود هستند، آفریقای جنوبی را یک مکان ایده آل می دانند. در این حین متقاضی می تواند تجربه بی نظیر مشاهده کوه های معروف این کشور، کاوش در مسیر معروف باغ ها یا غروب خورشید در یکی از سواحل شگفت انگیز آفریقای جنوبی را کسب نماید.

قطعا در کنار این سرگرمی ها و ماجراجویی ها تجربه های تحصیلی فوق العاده ای نیز نصیب خواهد شد. دانشگاه های آفریقای جنوبی برنامه های بی شماری را برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته اند. تحصیلات عالی در آفریقای جنوبی به دلیل تعهد این کشور به پرورش شهروندان مسئول و پایداری مفهوم شهروندی اجتماعی بسیار مهم بوده است. دانشجویان در سراسر جهان بعد از این دوره کم کم دریافتند. یک فرصت بزرگ برای تحصیل در خارج از کشور در آفریقای جنوبی وجود دارد.

علت دوره های زبان آفریقای جنوبی

شناخت آفریقای جنوبی بدون اشاره به نقش آپارتاید در شکل گیری چشم انداز فرهنگی و سیاسی امروز، غیرممکن است. با این وجود، از طریق کار سخت و آیکون های بین المللی مانند نلسون ماندلا، آفریقای جنوبی با هم متحد شده است. از این رو این کشور به عنوان کشور رنگین کمان شناخته شود. دانشجویان بین المللی با شناخت شیوهایی که تنوع فرهنگی برای ایجاد یک روایت ملی جدید ترکیب کرده اند. آن هم از طریق عبور از هر یک از مراکز مهم دانشجویی محبوب آفریقای جنوبی شگفت زده خواهد شد. امروز آفریقای جنوبی یک جمهوری پارلمانی با 3 پایتخت، پرتوریا، بلومفونتین و کیپ تاون است.

هر کدام مسئولیت سیاسی خود را دارند. علاوه بر این، آفریقای جنوبی ادعا می کند که دومین اقتصاد بزرگ قاره آفریقا است. با توجه به هر آنچه در این متن در زمینه دوره های زبان آفریقای جنوبی بیان شد اگر در تصمیم خود جویای مهاجرت به آفریقای جنوبی، اخذ ویزا و تحصیل هستید، حتما از مشاوره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *