مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل در ابی کالج انگلستان 

تحصیل در ابی کالج انگلستان 

تحصیل در انگلستان توجه بسیاری را به خود جلب می کند و بدون تردید تحصیل در ابی کالج انگلستان و امکانات ویژه این کالج نیز مستثنی نیست. در رابطه با شرایط تحصیل در بریتانیا سوالاتی پیش می آید که باید به آن ها پاسخ داده شود. مهم ترین این سوال ها عبارتند از:

  • اطلاعات شما درباره دانشگاه های انگلستان چقدر می باشد؟
  • آیا انگلستان شرایط مساعد اقتصادی و بازرگانی دارد و آیا تحصیل در این کشور مقرون به صرفه است؟
  • در مورد کشور انگلیس معلومات لازم را دارید؟
  • آیا دریافت ویزای تحصیلی این کشور سخت می باشد؟
  • دانشگاه ها و کالج های این کشور از چه امکاناتی برخوردار هستند؟
  • آیا این کالج که در انگلستان واقع شده از متقاضیان شهریه دریافت می کند؟
  • برای ورود به این کالج چه شرایطی قابل قبول است؟

برای کسب اطلاعات لازم درباره تحصیل در این کالج با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید. این کالج یکی از برترین کالج های بریتانیا می باشد که دانشجویان زیادی برای تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی به خود جذب کرده است. این کالج به دلیل داشتن کیفیت عالی در دوره های مختلف، نظر بسیاری از متقاضیان را نیز به خود جذب کرده است. برای شروع دوره های تحصیلی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در این کالج باید دوره زبان انگلیسی، دوره پایه و همچنین “دوره آ” را سپری کنید.

اینفوگرافی تحصیل در ابی کالج انگلستان

کشور پادشاهی انگلستان

انگلستان کشوری اروپایی می باشد که همسایه های آن در قسمت غربی ولز و در بخش شمالی این کشور اسکاتلند می باشند. بریتانیا یکی از اعضای اتحادیه پادشاهی است که پایتخت آن لندن نام دارد. جمعیت این کشور تقریبا به 65 میلیون نفر می رسد. واحد پول انگلیس £ (پوند) می باشد. این کشور در رشته های مختلف آموزش از اواخر قرن نوزدهم تا کنون پیشرفت چشمگیری داشته است. منچستر، لیورپول و شفیلد از شهرهای مهم انگلستان هستند.

این کشور به دلیل داشتن جاذبه های توریستی طبیعی، مانند سواحل و جنگل های زیبا، آب و هوای بسیار خوب و داشتن فرهنگ و تاریخ معاصر و کلیساها و همچنین رود معروف تایمز که از وسط پایتخت انگلستان عبور می کند باعث جذب توریست های زیادی شده است. در بین قدرت های تجاری و بازرگانی جهان قرار دارد و از نظر تولیدات، صادرات و صنایع مختلف یکی از 5 کشور برتر دنیا می باشد. زبان اصلی این کشور انگلیسی می باشد که لهجه خاص زبان انگلیسی آمریکایی بسیار متفاوت می باشد. اگر به فکر کار پس از تحصیل در انگلستان هستید، لازم به ذکر است که شما باید گواهی سکونت در این کشور و روادید کاری مورد نظر خود را دریافت کنید. روادید شما بستگی به کاری که انجام می دهید دارد. همچنین رشته تحصیلی دانشگاهی و توانایی های متقاضی تاثیر زیادی در پیدا کردن شغل مناسب متقاضی دارد.

تاریخچه ابی کالج انگلستان Abbey College

در این بخش تاریخچه ابی کالج انگلستان ذکر شده است. محل ابی کالج انگلستان از سال 1874 برای آموزش مورد استفاده قرار گرفته است و ساختمان اصلی در سال 1863 ساخته شده است. مدرسه اصلی ابی کالج در سال 1908 از 2 مکان قبلی در ووسسترشر به این مکان نقل مکان کرد. سازمانی که اکنون با نام ابی کالج شناخته می شود، در ابتدا در برایتون در دهه 1960 تاسیس شد و سپس به تادینگتون مانور در گلاسترشر منتقل شد و به کالج تادینگتون مانور معروف شد. Toddington Manor در اصل برای اولین بارون ساخته شد و الهام ‌بخش شکل معماری مجلس کنونی بریتانیا بود. با رشد سریع مدرسه موفق تادینگتون مانور، مالک آن زمان، آقای کاوه، سایت مدرسه ابی را در سال 1979 خریداری کرد و آن را به کالج بین المللی ابی تغییر نام داد و بعداً به کالج ابی تبدیل شد.

بسیاری از دانش آموزان قبلی مدرسه ابی به مدرسه ای که به تازگی ادغام شده بود در غرب مالورن به نام سنت جیمز و ابی نقل مکان کردند. این بعداً به سنت جیمز تبدیل شد و بعداً با کالج دخترانه مالورن ادغام شد و به مالورن سنت جیمز تبدیل شد. دانش ‌آموزان کالج کنونی ابی شامل فرزندان و نوه‌ های پادشاهان، سران کشورها و دیگر شخصیت‌های برجسته جهانی هستند. هدف این کالج فراهم کردن محیطی است که جوانان از سراسر جهان بتوانند در آن پیشرفت کنند و مهارت ‌هایی را که برای تبدیل شدن به رهبران آینده نیاز دارند، توسعه دهند.

بررسی تحصیل در ابی کالج انگلستان

اکثر والدین به فکر این می باشند که آینده تحصیلی فرزند خود را تامین سازند و در مورد انتخاب دانشگاه و کالج های معتبر بسیار حساس هستند. اگر می خواهید فرزند شما در انگلستان به موفقیت تحصیلی برسد، این کالج یکی از بهترین گزینه ها می باشد که در سطح جهانی اعتبار دارد.

پذیرش سنی در کالج این دانشگاه در نمودار زیر مشخص شده است:

پذیرش سن در ابی کالج انگلستان

بسیاری از متقاضیان به فکر مخارج تحصیل در دانشگاه های این کشور می باشند و مخارج دوره های پایه و سال های 2 و 3 تحصیلی نگرانی والدین را بیشتر می کند. این کالج پشتیبان بسیار خوبی برای محصلان می باشد. اگر متقاضی در آزمون های دوره اول نمره قبولی نگیرد، باز هم شانس رفتن به بهترین دانشگاه های جهان را دارد. همچنین می توانید مقاله کالج زبان در انگلستان را مطالعه فرمایید.

متقاضیانی که در این کالج درس می خوانند، موفق به ورود به دانشگاه های عالی در سطح جهانی در رشته دندان پزشکی جهان خواهند شد. برای کسانی که از این کالج فارغ التحصیل شده اند و شرایط لازم برای ورود به دانشگاه های انگلستان را ندارند. این امکان وجود دارد که به دیگر کشورهای جهان سفر کنند و برای ادامه دوره تحصیلی در دانشگاه های معتبر آن کشور اقدام کنند. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه معتبر مدیکال پراگ در کشور جمهوری چک می باشد که از 5 دانشگاه برتر جهان محسوب می شود.

دوره های ابی کالج مالورن انگلستان

دوره های ابی کالج مالورن انگلستان به 4 بخش تقسیم می شود. این دوره ها به صورت کلی از 14 تا 19 سالگی را پوشش می دهد.

دوره های ابی کالج انگلستان دوره های ابی کالج مالورن انگلستان به شرح زیر است:

دورهشرح
IGCSEگواهینامه عمومی بین المللی آموزش متوسطه (IGCSE) یک برنامه درسی زبان انگلیسی است که به دانش آموزان ارائه می شود تا آنها را برای دوره های سطح A و پایه آماده کنند. IGCSE یک جایگزین بین المللی است و به عنوان معادل GCSE شناخته می شود. دانش آموزان از ابتدای سال 10 شروع به یادگیری برنامه درسی می کنند و در پایان سال 11 در امتحانات شرکت می کنند.
A Levelsمسیر استاندارد بریتانیا برای ورود به دانشگاه بریتانیا است. دانش آموزان 4 درس را در سال اول (سطح AS) و 3 موضوع را در سال دوم (سطح A2) می گذرانند. دانش ‌آموزان معمولاً دو تا 3 ساعت تکالیف در شبانه روز در طول هفته دریافت می‌کنند و ممکن است در آخر هفته کارهای دیگری نیز وجود داشته باشد.
فاندیشیندوره های فاندیشین دانشگاه به دانشجویان مسیری سریع و 1 ساله را به طیف گسترده ای از دوره های تحصیلی دانشگاهی بریتانیا و سایر دانشگاه های بین المللی به عنوان جایگزینی برای A Levels ارائه می دهد. این دوره ها به طور خاص برای دانش آموزان خارج از کشور طراحی شده است که دارای مدرک دبیرستان یا سایر مدارک تحصیلی هستند که ممکن است توسط دانشگاه های بریتانیا یا سایر دانشگاه ها به رسمیت شناخته نشود.
دوره های آمادگی (زبان):دوره های آمادگی هستند که قبل از دوره اصلی تحصیل شما در انگلستان تکمیل می شوند. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که شما را قادر می سازد مهارت ها یا دانش لازم برای سازگاری با زندگی و تحصیل در انگلستان را بیاموزید.

خوابگاه ابی کالج مالورن انگلستان

انواع مختلف اقامتگاه و خوابگاه ابی کالج انگلستان با توجه به شرایط مختلف موجود است. اکثر دانش ‌آموزان انتخاب می‌کنند که در یکی از خوابگاه ها، به تفکیک سن و جنس، در محوطه دانشگاه بمانند، اگرچه خانه ‌ها و اتاق ‌های مستقل نیز موجود است. دانش ‌آموزان در برنامه‌های آکادمیک بسته به سن و در دسترس بودن، اتاق‌های یک یا دو نفره دارند. اتاق های دارای حمام اختصاصی نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند. دانش آموزان 24 ساعت در روز مراقبت می شوند. به دانش آموزان زیر 16 سال مراقبت و توجه ویژه ای می شود. خانه ها دارای اتاق مشترک و آشپزخانه کوچک هستند و خدمات اینترنت بی سیم در همه خانه ها ارائه می شود.

هزینه تحصیل در ابی کالج انگلستان

هزینه تحصیل در ابی کالج انگلستان با توجه به دوره های آن تعیین می شود. هزینه ثبت نام برای دوره های 1 ترمی 100£ (پوند) و برای دوره های بیش از 2 ترم 175£ (پوند) است. طبق آخرین آپدیت ها هزینه تحصیل در آبی کالج انگلستان در دوره های مختلف به شرح زیر است:

دوره های فاندیشین و A Level
نوع پرداختشهریه به پوند
ورودی سپتامبر (3 ترم تحصیلی)
کاهش هزینه برای پرداخت 1 سال کامل£29200
2 قسط£14900 (x2)
3 قسط£10199 (x3)
کاهش هزینه برای پرداخت 2 سال به طور کامل (5% تخفیف)£55480
ورودی ژانویه (2 ترم تحصیلی)
کاهش هزینه برای پرداخت کامل£20966
2 قسط£10733 (x2)
پرداخت در 1.5 سال£47658

هزینه شهریه برای دوره های 1 ترمی £9800 (پوند) است.

دوره های GCSE & IGCSE
نوع پرداختشهریه به پوند
ورودی سپتامبر (3 ترم تحصیلی)
کاهش هزینه برای پرداخت 1 سال کامل£29200
2 قسط£14900 (x2)
3 قسط£10199 (x3)
کاهش هزینه برای پرداخت 2 سال به طور کامل (5% تخفیف)£55480
ورودی ژانویه (2 ترم تحصیلی)
کاهش هزینه برای پرداخت کامل£20966
2 قسط£10733 (x2)
پرداخت در 1.5 سال£47658

هزینه دوره های کوتاه مدت به شرح زیر است:

دورهشهریه به پوند
دبیرستان£775 در هفته
دوره های تابستانی (آگوست)£775 در هفته
دوره های تابستانی (ژوئن و جولای)£790 در هفته

هزینه ثبت نام در این دوره ها 50£ (پوند) است.

الزامات تحصیل در ابی کالج انگلستان

الزامات تحصیل در ابی کالج انگلستان

قبل از اقدام مطمئن شوید که دوره تحصیلی مناسب را انتخاب کرده اید. تمام مدارک و رشته های انگلستان بسیار تخصصی هستند و به علایق مختلف دانشجویان پاسخ می دهند.

شما باید شهریه ها را در نظر بگیرید:

  • دانش آموزان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا و EEA (منطقه اقتصادی اروپا) شهریه کامل را خواهند پرداخت. همچنین، دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و EEA واجد شرایط دریافت وام و کمک هزینه نخواهند بود.
  • دانش آموزان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا هزینه های مشابهی را با اتباع بریتانیا می پرداختند. آن ها نیز از سال 2022 از شرایط وام و کمک هزینه نخواهند بود.

شرایط ورود به کالج را بررسی کنید. به خصوص کشف کنید که آیا نیاز به شرکت در هر آزمون زبانی مانند آیلتس یا تافل دارید یا خیر. در انگلستان، شما مدارک زیادی دارید که به زبان انگلیسی تدریس می شوند و می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. به همین دلیل، مگر اینکه از یک کشور انگلیسی زبان آمده باشید، باید مدرکی دال بر مهارت پیشرفته زبان انگلیسی ارائه دهید. آزمون های زبان پذیرفته شده عبارتند از:

  • آیلتس آکادمیک
  • تافل iBT
  • C1 پیشرفته
  • PTE آکادمیک

جهت مهاجرت به انگلستان و کسب اطلاعات جامع ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

مزایای تحصیل در ابی کالج انگلستان

در خصوص تحصیل در این کالج مزایایی شامل حال متقاضیان خواهد شد:

  • تدریس توسط استادهای نخبه انجام می شود.
  • داشتن کلاس های تقویتی رایگان جدا از برنامه درسی
  • امکان مشاوره با مشاوران و روانشناس های دانشگاه در صورت نیاز
  • داشتن مخارج کم و قابل پرداخت و به صرفه برای محصلان
  • وجود دانشگاه های معتبر و کالج های با کیفیت و سطح بالا

دانشگاه های بریتانیا نسبت به دانشگاه های کشور های اروپایی مانند مجارستان و بلاروس سطح بالاتری دارند و والدین متقاضیان معمولا دانشگاه های کشور انگلیس را به دلیل داشتن شرایط خوب، مقرون به صرفه بودن و کیفیت بالای تدریس انتخاب می کنند. این کالج برای افرادی که بین 12 تا 22 سال سن دارند بسیار مناسب خواهد بود. درصد بالایی از متقاضیان در خصوص تحصیل در این کشور به سمت دانشگاه های معتبر دندانپزشکی و پزشکی جهان هدایت می شوند.

بیشتر متقاضیان درباره داشتن مدرک زبان معتبر نگران هستند، دانشجویانی که کمتر از 18 سال سن دارند، به داشتن مدرک زبان نیازی ندارند. دانشجویانی که بیشتر از 18 سال سن دارند لازم است که مدرک زبان آیلتس داشته باشند. به صورت کلی، متقاضیان و محصلان این کالج، پس از تحصیل می توانند به بهترین دانشگاه های جهان راه یابند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما می باشد. تحصیل در انگلستان در مقاله مذکور به صورت جامع اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

سوالات پرتکرار در باب تحصیل در ابی کالج انگلستان 2023

در این بخش از مقاله به پاسخپویی سوالات پرتکرار در باب تحصیل در ابی کالج انگلستان در سال 2023 می پردازیم:

  •  شرایط سنی تحصیل در ابی کالج انگلستان به چه صورت می باشد؟ 12 الی 30 سال امکان پذیر است اما شرایط مناسب تری برای سنین 12 تا 22 سال دارد.
  • مزایای تحصیل در ابی کالج انگلستان شامل چه مواردی خواهد بود؟ داشتن کلاس های تقویتی، وجود دانشگاه های معتبر، هزینه تحصیل مقرون به صرفه، وجود اساتید خبره
  • هزینه تحصیل در ابی کالج انگلستان چه قدر می باشد؟ هزینه تحصیل در این کالج از حدود 30 هزار پوند خواهد بود اما با توجه به نوع رشته تحصیلی هزینه تحصیل متفاوت می باشد.
  • مدارک لازم جهت تحصیل در ابی کالج شامل چه مواردی خواهد بود؟ نامه پذیرش، دانش زبانی در حد b1 , b2، تمکن مالی، پرداخت شهریه دانشگاه
5/5 - (18 امتیاز)

12 دیدگاه برای “تحصیل در ابی کالج انگلستان 

  1. احد گفت:

    شنیدم کالج خوبیه نظر شما چیه؟

  2. amir abbas گفت:

    ضمن تشکر از مطلب خوبتون اگه میشه در مورد کشور اسکاتلند هم مطلب بذارید

  3. مهراد گفت:

    امکان پرداخت شهریه های کالج به صورت اقساط هم هست؟

  4. کمال عبد الناصر گفت:

    سلام در مورد سایر دانشگاه های انگلستان هم اگه میشه مطلب بدین. ممنون.

  5. لیدا بهرامی گفت:

    اطلاعاتتون خیلی کاربردی بود ممنون

  6. محمد سلطانی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    هزینه های خوابگاه چقدر است؟

  7. هما محمدی گفت:

    اطلاعات مفیدی بود.ممنون.

  8. hesam گفت:

    در مقایسه با کشور کانادا کدومشون کم هزینه تر هست ؟

  9. صالح ابوطالب گفت:

    من 28 سالمه میتونم اقدام کنم؟

  10. hiva گفت:

    سلام و احترام ایااین دانشگاه رشته هنر هم ساپورت میکنه؟ممنون

  11. تبسم فرجی گفت:

    سلام آیا شانس ویزا در کالج های روزانه انگلستان وجود دارد؟

  12. raha گفت:

    kheyli estefade kardam mamnoonam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *