مهاجرت سرمایه گذاری در اتریش

بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز

بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز

در این مقاله به بررسی بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز خواهیم پرداخت که هر ساله مورد استقبال افراد در خصوص کار و زندگی قرار گرفته است. کشور اتریش یکی از کشورهای عضو اتحادیه شنگن می­ باشد. این کشور در رتبه چهاردهم اقتصادی در جهان قرار دارد. کشور اتریش تقریباً دارای 8500000 جمعیت دارد. پایتخت این کشور شهر وین است. این کشور دارای کوه های مرتفع و زیادی است. همچنین دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. اکثراً توریستان این کشور را برای گردشگری انتخاب می ­کنند. از آنجائیکه کشور اتریش مهاجرت خیز می ­باشد افراد زیادی از سایر کشورها به این کشور مهاجرت می­ نمایند.

انواع روش های مهاجرتی به کشور اتریش عبارتند از:

  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق تولد و روش های دیگر

افرادی که از طرق مختلف وارد کشور اتریش شده اند، اکثراً سعی در دریافت اقامت این کشور را دارند. کشور اتریش در صورت موافقت اقامت دائم مهاجرین، یک کارت قرمز سفید قرمز که پرچم این کشور بر روی آن تصویر شده است به آنها اعطاء خواهد نمود. کسانی می­ توانند موفق به دریافت کارت قرمز سفید قرمز اتریش، که نشان دهنده اقامت دائم شخص در این کشور است شوند که امتیازات این اقامت دائم را کسب نمایند. کشور اتریش به افرادی که دارای تخصص در یک حرفه، کسانی که شغل آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز کشور اتریش است. همچنین فارغ التحصیلان دانشگاهی از کشور اتریش امتیاز دریافت کارت سفید قرمز سفید را می ­دهد.

درباره کار در اتریش

کار در اتریش می تواند برای مهاجرین بسیار جذاب باشد. زیرا این کشور یکی از بهترین کشورها برای کار و زندگی است. شهر وین به عنوان پایتخت این کشور همواره در لیست بهترین شهرهای دنیا جهت زندگی است. به همین خاطر خواهان فراوانی برای کار و زندگی دارد. در حال حاضر اتریش ویزایی جهت کار افراد ماهر و یا نیروی کار متخصص دارد. این ویزا مخصوص متقاضیانی است که علیرغم تخصص در کار خود بدون داشتن دعوتنامه کاری می توانند به اتریش جهت کار مهاجرت نمایند.

در خصوص دریافت هرگونه از ویزاها یا روش های مهاجرتی به این کشور اروپایی ابتدا نمودار هزینه زندگی در این کشور را بررسی بفرمائید:

هزینه های اصلی زندگی در اتریش

این یکی از ایده آل ترین ویزاهای کار در سراسر دنیا است. زیرا اغلب کشورهای دنیا جهت اخذ ویزای کاری نیاز به داشتن قرارداد کاری یا دعوتنامه از کمپانی یا شرکتی را در کشور مقصد دارند. اما در مورد اتریش با توجه به عدم داشتن دعوتنامه ویزایی جهت جستجوی کار و یافتن آن در این کشور به افراد متخصص اعطاء می نمایند. این ویزا برای متخصصین امتیازبندی است که در ادامه بررسی خواهیم نمود. جهت کار در این کشور ابتدا مقاله ویزای کاری اتریش در سال 2023 را مطالعه بفرمائید.

امتیازبندی بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز

اولین نوع این روش Very Highly Qualified Workers یا نیروی کار بسیار ماهر است. که باید از 100 امتیاز حداقل 70 امتیاز را کسب نمود. این امتیاز بندهای ها به شرح زیر است:

شرایط مورد نظر جهت واجد شرایط شدن افرادامتیاز
مهارت های تخصصی و تجربه هابیشترین امتیاز 40
مدارک تحصیلی حداقل مدت تحصیل 4 سال20
در رشته های ریاضی، اطلاعات، علوم طبیعی و تکنولوژی30
مدارک فوق دکترا40
تحقیقات علمی که منجر به ثبت اختراع شود20
جوایز علمی20
تجربه کاریحداکثر 20 امتیاز
سابقه کاری هر سال2
6 ماه سابقه کار در اتریش10
مهارت های زبانحداکثر 10 امتیاز
زبان آلمانی یا انگلیسی در سطح A15
زبان آلمانی یا انگلیسی در سطح A210
سنحداکثر 20 امتیاز
تا 35 سال20
تا 40 سال15
تا 45 سال10
تحصیل در اتریشحداکثر 10 امتیاز
اخذ دیپلم از اتریش5
مدرک کارشناسی اخذ شده از اتریش10

سایر شرایط ویزای جاب سیکر اتریش حداقل امتیازی که از 100 احتیاج دارند 55 امتیاز خواهد بود.

مهاجرت از طریق بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز

دانشجویانی که برای ادامه تحصیل کشور اتریش را انتخاب می­ کنند، به معنای این است که اقامت موقت این کشور را دریافت نموده اند. دانشجویان نیز پس از اتمام تحصیلات خود در این کشور و یافتن کار می ­توانند اقامت موقت خود را به بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز تبدیل نمایند. همچنین جهت تحصیل در این کشور می توانید ابتدا مقاله ویزای تحصیلی اتریش را مطالعه بفرمائید.

  • مهاجرت اتریش از طریق کار با شرایط ثابت: در این روش افراد اقامت موقت کشور اتریش را برای انجام کارهای موقت بطور مثال کارهای فصلی کشاورزی، گردشگری دریافت می­ کنند. در این روش مهاجرتی افراد در یک بازه­ی زمانی مشخص در کشور اتریش حضور دارند. پس از پایان اعتبار اقامت موقت این کشور را ترک می ­نمایند.
  • بهترین روش اقامت قرمز سفید قرمز: کارت قرمز سفید قرمز اتریش به معنای دریافت اقامت دائم این کشور می ­باشد. این کارت در واقع شبیه یک کارت بانکی است که پرچم کشور اتریش بر روی آن به تصویر کشیده شده است. افرادی که دارنده این کارت هستند در واقع نه تنها اقامت دائم کشور اتریش را دریافت نموده اند بلکه مجوز کار در این کشور را نیز دارا هستند.

مهاجرت از طریق بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز

اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت

افرادی که قصد دریافت اقامت از طریق برنامه های تجاری و یا سرمایه گذاری در کشور اتریش را دارند. در ابتدا بایستی طرحی از برنامه تجاری خود به این دولت ارائه دهد. سفارت این کشور در ابتدا برنامه تجاری فرد را مورد بررسی قرار می دهد در صورتیکه برنامه تجاری فرد باعث رشد اقتصادی و یا نوآوری در این کشور شود با در خواست وی موافقت خواهد شد. در صورتیکه فرد از طریق سرمایه گذاری به کشور اتریش مهاجرت نماید و بتواند به مدت 5 سال در کار تجاری خود موفق عمل نماید، برای کسب بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز این کشور اقدام خواهد نمود.

استخدام از طریق ثبت شرکت در اتریش، در کشور اتریش با استخدام شدن فرد در یک شرکت اتریشی و یا هر شرکتی که در کشور اتریش وجود دارد باعث دریافت اقامت دائم فرد خواهد شد. بطور مثال یک شرکت ایرانی در کشور اتریش وجود دارد از فردیکه در ایران است جهت انجام کار دعوت می­ نماید. مادامیکه فرد به استخدام شرکت در می­ آید می ­تواند به اخذ کارت قرمز سفید قرمز اتریش نیز اقدام نماید که در واقع اقامت دائم کشور اتریش می­ باشد.

اقامت از طریق خودحمایتی اتریش

در این روش دریافت اقامت افراد دارای تمکن مالی بسیار خوبی می ­باشند. متقاضیانی که این کشور را برای ادامه زندگی انتخاب می نمایند. در نهایت بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز را از آن خود خواهند نمود. در این روش فرد تقاضاء اقامت خود حمایتی کشور اتریش را می ­نماید، که از مهمترین شرایط دریافت این نوع اقامت داشتن شرایط مالی خوب است.

یکی از شرایط موافقت اتریش با این درخواست ارائه مدارکی است که نشان دهنده شرایط مالی مناسب فرد برای زندگی در اتریش است. شخص بایستی در حساب بانکی خود حداقل 22000€ (یورو) به ازای هر فرد از اعضای خانواده خود داشته باشد. همچنین فرد بایستی ثابت نماید که در طول یکسال توانایی تأمین هزینه های زندگی خود و خانواده را دارد.

اگر شما یک کارگر واجد شرایط و شهروند یک کشور ثالث (کشوری خارج از اتحادیه اروپا) هستید که به دنبال زندگی و کار در اتریش هستید. برای انجام این کار، به کارت قرمز-سفید-قرمز نیاز دارید. شما و همچنین اعضای خانواده می توانید برای کارت قرمز-سفید-قرمز درخواست دهید. کارت قرمز-سفید-قرمز برای یک دوره 24 ماهه صادر می شود و به شما به عنوان دارنده حق استخدام به مدت معین توسط کارفرمای مشخص شده در درخواست شما را می دهد.

خرید ملک در کشور اتریش

در این روش دریافت اقامت اتریش، افراد سعی در خرید ملک می­ نمایند. امکان خرید املاک برای ایرانیان در کشور اتریش وجود دارد. درصورتیکه افراد املاکی را در این کشور خریداری نمایند و مبلغی حدود 1 میلیون € (یورو) وارد این کشور شود. بدین ترتیب چون باعث تأثیر مثبت اقتصادی در این کشور است به فرد بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز تعلق خواهد گرفت.

افراد هنگام مهاجرت به کشور اتریش با سوالات زیادی روبرو خواهند شد از جمله:

  • بهترین روش مهاجرت به کشور اتریش کدام است؟
  • جهت سرمایه گذاری در کشور اتریش حداقل سرمایه فرد چقدر باید باشد؟
  • آیا با دریافت اقامت فرد در کشور اتریش می­ توان برای سایر اعضاء خانواده اقامت این کشور را دریافت نمود؟

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به سوالات افراد در زمینه بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز می ­باشد. همچنان افراد جهت مشاوره می ­توانند با کارشناسان این موسسه ارتباط برقرار نمایند.

4.9/5 - (11 امتیاز)

10 دیدگاه برای “بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز

  1. ارشاد گفت:

    این نوع اقامت رو باید فقط از طریق داشتن موقعیت کاری بدست آورد؟
    پس چرا یه وکیل میگه من می تونم با مبالغ خیلی زیاد این کار رو براتون بکنم ؟

  2. ماهان باکوئی گفت:

    این اقامت برای ما تابعیت رو به ارمغان میاره؟

  3. پوریا گفت:

    آیا کارت اقامت از ایران صادر میشه؟ برای 33 سال سند با مدرک زبان و 5 سال سابقه کار میشه؟

  4. صبا صابری گفت:

    سلام

    ممنون از مطالب کامل و جامع شما

  5. اصغرزاده گفت:

    بهترین روش اقامت اتریش قرمز سفید قرمز

  6. قراری گفت:

    سلام. آسانترین راه مهاجرت به اتریش و اقامت در آن کشور کدام است؟

  7. امیرحسین گفت:

    مقاله خیلی خوب و مفیدی بود.

  8. هانا گفت:

    ممنون بابت اطلاعات خوبتون

  9. leila گفت:

    وین یکی از شهرهای مورد علاقه منه و واقعا زیباست

  10. mani گفت:

    بسیار مقالتون به من کمک کرد،ممنونم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *