مهاجرت کاری کانادا

بازار کار رشته NET Developer در کانادا

بازار کار رشته NET Developer در کانادا

اگر به دنبال راهیابی به حوزه فناوری دیجیتالی هستید، بازار کار رشته NET Developer در کانادا جزء مطلوب ترین گزینه ها است. چراکه در کانادا نوآوری سریع ادامه یافته و شرکت‌ های کانادایی را وادار می ‌کند تا به سرعت سازگار شوند و زیرساخت ‌های فناوری اطلاعات خود را ارتقا دهند تا از نظر دیجیتالی ایمن و رقابتی باقی بمانند. علاوه بر این، فناوری ‌های جدیدی مانند هوش مصنوعی، پرینت 3 بعدی و بلاک چین به ظهور خود ادامه خواهند داد و در نتیجه از تقاضای کارگران در این شغل حمایت می‌ کنند. نفوذ قوی‌ تر فناوری‌ های جدیدتر در صنعت ارتباطات، اطلاعات و خدمات فرهنگی مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزود.

از سوی دیگر، برنامه نویسان کامپیوتری کانادا کدهای کامپیوتری را برای برنامه های نرم افزاری، برنامه های کاربردی پردازش داده، نرم افزارهای سطح سیستم عامل و نرم افزارهای ارتباطی می نویسند، اصلاح می کنند، یکپارچه می کنند و آزمایش می کنند. توسعه دهندگان رسانه های تعاملی کدهای کامپیوتری را برای برنامه های کاربردی اینترنت و موبایل، نرم افزارهای آموزشی مبتنی بر کامپیوتر، بازی های رایانه ای، فیلم، ویدئو و سایر رسانه های تعاملی می نویسند، اصلاح می کنند، یکپارچه می کنند و آزمایش می کنند. برای آشنایی با زمینه های دیگر شغلی این رشته در کانادا، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا از طریق مشاوران خود، دانش لازم در این زمینه را به شما منتقل نماید.

فرصت شغلی و بازار کار رشته NET Developer در کانادا

حوزه ‌های فوق‌ العاده ‌ای که متخصصان علوم کامپیوتر می ‌توانند به دنبال شغلی در کانادا باشند شامل علوم پزشکی قانونی، توسعه سیستم ‌های امنیتی، نوشتن فنی، بانکداری، برنامه ‌های کاربردی پزشکی مانند بیو انفورماتیک و توموگرافی، تجهیزات تجاری، طراحی بازی، طراحی به کمک رایانه است. بنابراین، فرصت های شغلی برای متخصصان علوم کامپیوتر بالا است، زیرا کامپیوتر به بخشی جدایی ناپذیر از همه سازمان ها و بخش های اقتصاد تبدیل شده است. البته شرایط مختلفی برای پذیرش وجود دارد که در اینجا شرایط اولیه پذیرش درخواست شده توسط موسسات برای پذیرش در علوم کامپیوتر در کانادا آمده است، اگرچه موسسات آموزشی مختلف در کانادا معیارهای واجد شرایط متفاوتی را در نظر خواهند گرفت.

استراتژی رشد بازار کار NET Developer در کانادا

دولت کانادا برنامه استراتژیک عملیات دیجیتال 3 ساله سازمانی گسترده را طراحی نموده که مدیریت یکپارچه خدمات، اطلاعات، داده ها، فناوری اطلاعات و امنیت سایبری را تعیین می کند. مطابق با استانداردهای دیجیتال GC، TBS این طرح را با در نظر گرفتن کاربران طراحی کرد.ه است این بازخورد دریافتی در مورد برنامه ‌های استراتژیک قبلی را در بر می‌ گیرد و سایر سیاست‌ ها، دستورالعمل‌ ها، برنامه ‌ها و استراتژی ‌های کلیدی را تکمیل می‌ کند که الزامات فرآیندهای برنامه ‌ریزی بخش ‌ها را تعیین می ‌کند. این برنامه 4 ستون استراتژیک را دارد که اولویت‌ های کل دولت را تعیین می ‌کند و فعالیت ‌های کلیدی را برای بخش ‌ها و سازمان ‌ها فهرست می‌ کند.

این اولویت ها و فعالیت ها به بخش ها کمک می کند تا به سمت برنامه های دیجیتال و ارائه خدمات برای کانادایی ها حرکت کنند. DOSP به روز شده توسط تیم Digital Government و با پشتیبانی خدمات عمومی و تدارکات کانادا و مدرسه خدمات عمومی کانادا توسعه یافته است. در مجموع سرمایه گذاری کانادا در حوزه استارت آپ های برنامه نویسی و شتاب دهنده ها به گونه ای است که کل شبکه فناوری را دارای سیستم ها، شبکه ها و زیرساخت های فناوری اطلاعات با استفاده آسان، قابل اعتماد، مدرن و ایمن باشد که از عملیات کل دولت پشتیبانی می کند.

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در کانادا

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در کانادا

برنامه نویسی کامپیوتر در کانادا صنعتی است که روی ساختن رایانه ها و سیستم عامل های نرم افزاری کار می کند که کارهای جدید را یاد بگیرند، به این معنی که فناوری کانادا هوشمندتر می شود. در کانادا برای تحصیل دوره های برنامه نویسی، شما زمان زیادی را صرف توسعه دانش خود در زمینه نوشتن، اجرا و اشکال زدایی کدها و همچنین یادگیری زبان های برنامه نویسی مختلف خواهید کرد. اغلب اوقات، برنامه نویسی کامپیوتر به عنوان یک برنامه درجه مشترک افتخاری با عنصر دیگری از فناوری و مهندسی کامپیوتر ارائه می شود. اگر این مورد برای مدرک شما باشد، برخی از دوره ها بر روی سیستم های کامپیوتری، برنامه های کاربردی وب، سیستم های اطلاعاتی و شبکه های کامپیوتری متمرکز خواهند بود.

مدرک تحصیلی شما در حوزه برنامه نویسی در کانادا، احتمالا در ترکیبی از حالت ها تدریس می شود. این می تواند شامل سخنرانی ها و سمینارها و همچنین پروژه های برنامه نویسی و کارهای آزمایشگاهی باشد. برخی از دانشگاه ها ممکن است شانس شرکت در یک سال یا ترم را ارائه دهند.

در لیست زیر نام کالج های ارائه دهنده دوره های برنامه نویسی در کانادا اشاره شده است:

  • کالج اجتماعی نیوبرانزویک
  • کالج نیاگارا
  • کالج کانادور
  • کالج سنکا
  • کالج لمبتون
  • کالج شریدان (انتاریو)

مزایای تحصیل رشته توسعه دهنده وب در کانادا

درک حرفه‌ ای در علوم کامپیوتر در کانادا باعث می ‌شود که دانشجویان واجد شرایط شغلی در بسیاری از مشاغل مرتبط با کامپیوتر باشند، در حالی که به طور همزمان پایه محکمی در علوم مرتبط و اصول ریاضی فراهم می ‌کند. این رشته تحصیلی با مهندسی، تجارت الکترونیک، سیستم های اطلاعاتی، مدیریت شبکه، مخابرات، اینترنت، کامپیوتر، رباتیک و برنامه های فناوری عمومی ارتباط نزدیک دارد. در این کشور، دانشجویان می توانند مدرک دیپلم، فوق لیسانس، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر را در موسسات کانادا دنبال کنند. از دیگر مزایای تحصیل برنامه نویسی در کانادا، گرفتن مدرک معتبر بین المللی است و گرفتن ویزای دانشجویی و پذیرش در موسسات کانادایی آسان است.

از سوی دیگر تنوع خوبی در انواع برنامه های ارائه شده توسط موسسات کانادایی در جریان علوم کامپیوتر وجود دارد. برنامه های مورد مطالعه در موسسات کانادا، زمینه تئوری دقیقی را برای دانشجویان فراهم می کند. علاوه بر این، در حین آموزش به دانشجویان، تمرکز دقیقی بر نیازهای صنعتی که به سرعت در حال تغییر هستند، پیدا می کنند.

درآمد شاغلان رشته توسعه دهنده وب در کانادا

شخصی که به عنوان برنامه نویس در کانادا کار می کند، معمولا حدود 117000CAD (دلار کانادا) در سال درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت می باشد و از 54000CAD (دلار کانادا) در سال (حداقل حقوق) تا 187000CAD (دلار کانادا) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. البته میانگین حقوق 127000CAD (دلار کانادا) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 127000CAD (دلار کانادا) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 127000CAD (دلار کانادا) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از برنامه نویسان کمتر از 81400CAD (دلار کانادا) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 81400CAD (دلار کانادا) درآمد دارند.

در صورتی که تجربه را معیار قرار دهیم، یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 61300CAD (دلار کانادا) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، سالانه 81900CAD (دلار کانادا) درآمد کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 121000CAD (دلار کانادا) در سال به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر تغییرات حقوقی بر اساس تجربه در شغل برنامه نویسی در کانادا اشاره شده است:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب دلار کانادادر سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات خوبی را درباره پیش نیازهای پایلوت برنامه کانادا برای اتخاذ تصمیمی عاقلانه پیش از مهاجرت کاری به این کشور انتخاب نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *