مهاجرت کاری فنلاند

استخدام front end developer در فنلاند

استخدام front end developer در فنلاند

استخدام front end developer در فنلاند برای یک شخص حرفه ای نسبت به یک فرد مبتدی بدون سابقه حائز اهمیت خواهد بود. در این نقش شما مسئول توسعه رابط کاربری در برنامه های مرتبط برای نگهداری و نصب در پلتفرم های موبایل و کامپیوتر خواهید بود. شما یک توسعه‌ دهنده ارشد با ذهنیت مربیگری هستید، دانش و مهارت ‌های خود را به اشتراک می‌ گذارند تا به عنوان یک تیم توسعه چندمکانی و چندملیتی عمل کنند.

با گزارش به مدیر مهندسی، نقش مهمی را به عنوان بخشی از تیم ابزار محصولات در هلسینکی ایفا خواهید کرد. فعالیت های طراحی، توسعه و تست نرم افزا و راهنمایی و کمک به سایر اعضای تیم از وظایف شماست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به کشور فنلاند برای کار و زندگی خدمات ارائه می دهد.

شرکت استخدام front end developer در فنلاند

ماموریت نیتور توانمندسازی نسل بعدی متحولان جهان است. کسانی که مرزها را می شکنند، رویاهای خود را دنبال می کنند و تأثیر زیادی بر نسل های بعد از خود می گذارند. یک موقعیت کارآموز توسعه دهنده Front-End در منطقه هلسینکی ارائه می دهند. اگر می خواهید بخشی از تاریخ باشید و به ساخت اولین برند کفش ورزشی پایدار Nordics کمک کنید، این شغل برای شما مناسب است. پروژه های توسعه Nitor در حال حاضر حدود 200 نرم افزار حرفه ای را استخدام می کند که متخصصان برجسته در زمینه خود هستند. آنها از روش ‌های توسعه چابک، تست اتوماسیون و تحویل مداوم استفاده می ‌کنند.

این شرکت با برخی از بهترین شرکت‌ های شناخته شده فنلاند همکاری می‌کنند، بنابراین مطمئناً می ‌توانید در پروژه ‌های معنادار و جالب شرکت کنید. در Nitor، می ‌توانید از %10 ساعات کاری خود برای پروژه ‌های خود استفاده کنید، به این زمان Core می‌گویند. البته شما می توانید مهارت های خود را در بهترین آموزش ها و کنفرانس های صنعت توسعه دهید. همچنین فروم Frontend خود را دارند که همه Niroeans که به موضوعات Frontend علاقه مند هستند و می خواهند دانش و بهترین شیوه های خود را برای مثال فناوری های جدید Frontend به اشتراک بگذارند گرد هم می آورد.

در جدول زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه front end developer در فنلاند هستید:

نرخ استخدامسال
62%2020
67%2021
70%2022

کار و استخدام front end developer در فنلاند

شرکت های فنلاندی به دنبال یک همکار هستند که بخواهد رابط های کاربری را هم کاربر پسند و هم کاربردی بسازد. شایستگی در قابلیت استفاده و ارائه بصری یک مزیت بزرگ در کار است. در کل، توسعه ‌دهندگان فرانت ‌اند باید نحوه تعامل همه چیز را درک کنند: معماری راه ‌حل، REST و معماری میکروسرویس نه تنها در یک برنامه، بلکه همچنین رابط‌ های آن با سایر سیستم‌ ها. قابلیت آزمایش، ظرفیت برای توسعه بیشتر و قابلیت نگهداری حیاتی است. به دنبال یک توسعه دهنده عملگرا هستند که به فناوری های مدرن Frontend علاقه مند باشد و به زبان طراحان صحبت کند. شما علاقه مند به برنامه های کاربردی بصری، آسان برای استفاده و بصری جذاب هستید. شما مهارت ‌های جامعی در توسعه Frontend از بسته ‌بندی تا دسترسی دارید و شاید با Design Systems نیز کار کرده باشید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه front end developer در فنلاند هستید:

زمینه های کار در حوزه فرانت اند در فنلاند

مزایا استخدام front end developer در فنلاند

شما مجبور نیستید یک بسته آماده و کامل باشید، زیرا به طرق مختلف روی شما سرمایه گذاری می کنند، از جمله اینکه 10% از ساعات کاری خود را به عنوان زمان با کیفیت برای توسعه خود و Nitor به شما می دهند. این علاوه بر حداقل یک هفته آموزش با حقوق در سال است. شما می توانید در DevDays، کمپ های کد و طراحی، گفتگوهای داخلی لایتینگ و بحث های استراتژیک شرکت کنید. همچنین لازم نیست وقت خود را صرف نوشتن کد منبع باز کنید، بلکه برای انجام آن پول دریافت می کنید. قدم بعدی شغلی خود را در فنلاند بردارید با تیمی جهانی بردارید که به تحول جامعه و صنعت برای دستیابی به آینده ای مولدتر و پایدار انرژی می بخشد.

استخدام برنامه نویس در فنلاند مزایای خوبی به همراه دارد. مزایای دیگری که ممکن است برای شما جالب باشد عبارتند از:

  • مزایای گسترده سلامت شغلی، که شامل بیمه درمانی، پزشکان خاص، مراقبت های دندانپزشکی و خدمات برای حمایت از سلامت روان است.
  • تعطیلات کامل و پولی صرف نظر از اینکه کدام فصل از سال را شروع می کنید
  • شما می توانید تجهیزات کار خود را انتخاب کرده و با استفاده از بودجه ای که ماهانه افزایش می یابد، آن را به روز کنید.
  • شما می توانید در دوره های آموزشی و کنفرانس های انتخابی خود، در خارج از کشور نیز شرکت کنید.

الزامات استخدام توسعه دهنده فرانت اند در فنلاند

به طور کلی فنلاند یک پیشرو در فناوری است که با درایوهای کلاس جهانی به صنایع، زیرساخت ‌ها و سازندگان ماشین خدمات می ‌دهد. با محصولات، مقیاس جهانی و حضور محلی خود، به مشتریان خود کمک می کنند تا کارایی انرژی، بهره وری و ایمنی را بهبود بخشند. مردم و فرهنگ اساس موفقیت در فنلاند هستند. همه با هم هر روز برای مشتریان خود تفاوت ایجاد می کنند.

در فنلاند، ABB حدود 5000 کارمند دارد که آن را به یکی از بزرگترین کارفرمایان صنعتی در کشور تبدیل می کند. ABB فنلاند در بیش از20 مکان به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد و دارای سایت های تولیدی در هلسینکی، واسا، پوروو و هامینا است. به عنوان یک شرکت جهانی، همچنین قادر به ارائه فرصت های شغلی بین المللی هستند. بازار کار رشته java developer در فنلاند هم مانند توسعه فرانت اند در جریان است.

در لیست زیر شاهد الزامات استخدام front end developer در فنلاند می باشید:

  • چندین سال تجربه توسعه مرتبط
  • دانش صحیح از HTML، جاوا اسکریپت، CSS (SASS، LESS
  • یکی از فریمورک ها: Vue/React/Angular
  • دانش Azure، AWS یا Google Cloud و استفاده از Web API مزیت محسوب می شود
  • دانش تست واحد و تست اتوماسیون و تمایل به ایجاد و نگهداری تست ها
  • تجربه کار در یک محیط چابک ارزشمند است.
  • کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق و یا مرتبط

شرایط استخدام front end developer در فنلاندد

شرایط استخدام front end developer در فنلاند

در فنلاند به دنبال تیمی از افراد خودانگیخته، خلاق و فعال هستند تا به آکادمی دیجیتال بپیوندند و در محیطی پرسرعت از جمله پلتفرم ‌ها، معماری ‌ها و فناوری ‌های متنوع با موفقیت کار کنند. شما در طول فرآیند توسعه از نزدیک با توسعه دهندگان، مدیران پروژه، طراحان، تحلیلگران تجاری و سایر ذینفعان همکاری خواهید کرد.

پس از 6 ماه کارآموزی، شما این شانس را خواهید داشت که ارتقا پیدا کنید و یک قرارداد مدت نامشخص داشته باشید، تا گواهینامه ها و آموزش هایی را در زمینه مهارت های نرم و مهارت های سخت دریافت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ ویزای کاری فنلاند می تواند مشاوره کامل به شما ارائه دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *