مهاجرت کاری فنلاند

بازار کار رشته NET Developer در فنلاند

بازار کار رشته NET Developer در فنلاند

در میان کشورهای هدفمند اروپایی، توسعه بازار کار رشته NET Developer در فنلاند مسیری سریع را برای رشد طی می کند. این کشور از جمله سرآمدهای حوزه فناوری در اروپا به شمار می آید. فنلاند با 2 پروژه کلیدی تحول اقتصاد دیجیتال، جاه طلبی خود را برای تبدیل شدن به یک پیشگام بین المللی در اقتصاد دیجیتال تا سال 2030 افزایش داده است. وزارت امور اقتصادی پروژه Real Time Economy (RTE) را اجرا کرده است که قرار است تا سال 2024 اجرا شود. هدف این ابتکار هم تحکیم موقعیت فنلاند در خط مقدم دیجیتالی شدن جهانی و هم استفاده از فناوری اطلاعات برای تقویت رقابت بین المللی است. شرکت های بومی در اقتصاد دیجیتال پروژه RTE به رهبری MEA، که از برنامه رشد پایدار فنلاند پدید آمده است، با اداره ثبت اختراع و ثبت فنلاند هماهنگ شده است.

این پروژه که توسط سازمان‌های بخش خصوصی حمایت می‌شود، توسط تسهیلات بازیابی و تاب‌آوری اتحادیه اروپا (EU-RRF) تامین مالی می‌شود. اتحادیه اروپا 723.8 میلیارد € (یورو) وام و کمک های بلاعوض (338 میلیارد € (یورو) به کشورهای اتحادیه اروپا برای پروژه های نوآوری مرتبط با دیجیتال در سال های 2021-2024 ارائه کرده است که فنلاند جزو اولویت های اصلی است. اجرای RRF توسط اتحادیه اروپا در سال 2020 منجر به تقویت سرمایه گذاری دولت فنلاند برای حمایت از فعالیت های تحقیق، توسعه و نوآوری در بودجه 2021 شد. چنانچه شما نیز می خواهید از اعضای باشگاه بزرگ و پیشرفته فناوری فنلاند باشید، می توانید مسیر مهاجرتی خود را از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت طی کنید.

توسعه بازار کار رشته NET Developer در فنلاند

فنلاند می تواند نقش مهمی در افزایش درک آنچه که نرم افزار هوش مصنوعی می تواند برای جامعه انجام دهد ایفا کند. از سوی دیگر فنلاند کسب و کارهای فناوری را تشویق می کند تا در تحقیق و توسعه 5G سرمایه گذاری کنند تا فرصت های صادراتی ایجاد کنند. همچنین سازمان ‌ها در فنلاند در حال توسعه قابلیت ‌های محاسبات کوانتومی از طریق مشارکت بخش خصوصی و دولتی هستند. علاوه بر این، برای شرکای بخش خصوصی، کنفدراسیون صنایع فنلاند، صنایع فناوری فنلاند، امور مالی فنلاند، فدراسیون شرکت‌ های فنلاند و انجمن شرکت‌ های حسابداری فنلاند، پروژه RTE دروازه ‌ای کم‌ خطر برای مشارکت در برنامه ‌های دولتی است که ترویج می ‌کنند.

استفاده از فناوری ‌های دیجیتالی ‌سازی پیشرفته، شرکت ‌ها را قادر می‌ سازد تا داده ‌های تجاری را به ‌طور خودکار پردازش کنند و در زمان و هزینه‌ های سرمایه صرفه‌ جویی کنند، زیرا سازمان ‌ها کنترل بیشتری بر داده ‌های خود دارند و در عین حال از آن داده‌ ها به طور موثرتری در کسب ‌و کار خود استفاده می ‌کنند. یکی از اهداف اصلی پروژه RTE این است که شرایطی را برای شرکت‌ های فنلاند ایجاد کند تا به طور بهینه به سمت اقتصاد دیجیتال بلادرنگ به یکپارچه ‌ترین و مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین راه حرکت کنند.

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در فنلاند

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در فنلاند

آموزش علوم کامپیوتر، تئوری با عمل را ترکیب می کند. آموزش عملی ما شامل تمرین های هدایت شده و پروژه های همکاری با استفاده از ابزارهای حرفه ای است. آموزش زمینه های اصلی علوم کامپیوتر مانند نرم افزار و الگوریتم ها، مدیریت اطلاعات و امنیت، رابط های کاربری، معماری کامپیوتر، سیستم عامل ها و ارتباطات داده را پوشش می دهد. برنامه لیسانس در علوم کامپیوتر مهارت هایی را ارائه می دهد که هم اکنون و هم در آینده، در محل کار و همچنین در تحقیقات مفید هستند. این رشته چشم انداز روشنی برای اشتغال ارائه می دهد. فارغ التحصیلان لیسانس فرصت های شغلی متنوعی متناسب با مدارک خود پیدا می کنند.

تحصیلات دکتری ارائه شده توسط دانشکده علوم فنلاند، نسل بعدی محققان برتر را ایجاد می کند. این مدرک، فارغ التحصیلان را واجد شرایط یک حرفه تحقیقاتی بین المللی در بهترین دانشگاه ها و برای موقعیت های تخصصی در جامعه می کند. تحصیلات دکترا بر اساس تحقیقات انجام شده توسط گروه های تحقیقاتی بین المللی بسیار معتبر دانشکده، از جمله چندین مرکز عالی آکادمی فنلاند است. یک نکته جذاب در مورد دانشکده علوم فنلاند این است که دپارتمان علوم کامپیوتر دوره های آنلاین آزاد و با کیفیت بالا را به صورت رایگان برای همه فراهم می کند. شما می توانید دوره های مناسب را در طیف متنوعی از تحصیلات بدون در نظر گرفتن سطح دانش خود بیابید.

چشم انداز بازار کار NET Developer در فنلاند

فنلاند به عنوان کشوری پیشرو شناخته می شود که راه حل های جدیدی را توسعه داده و معرفی می کند که با دیجیتالی شدن و پیشرفت های تکنولوژیکی امکان پذیر می شود و این کار را در سراسر مرزهای اداری و بخشی انجام می دهد. هدف افزایش قابلیت‌ های فناوری و دیجیتالی شدن بخش عمومی و ارتقای همکاری بین بخش‌ های دولتی و خصوصی است. برنامه ارتقای دیجیتالی شدن برای اجرای هدف مندرج در برنامه دولت تنظیم شده است. برنامه دیجیتالی سازی از مقامات دولتی حمایت می کند و آنها را تشویق می کند تا خدمات خود را تا سال 2023 به صورت دیجیتالی در اختیار شهروندان و مشاغل قرار دهند. وزارت دارایی برنامه ارتقای دیجیتالی شدن را در 25 فوریه 2020 ایجاد کرد.

خدمات عمومی دیجیتال با کیفیت بالا حداقل مطابق با الزامات قانون ارائه خدمات دیجیتال در دسترس شهروندان و مشاغل خواهد بود استفاده از خدمات حضوری و مبتنی بر کاغذ توسط اپراتورهای تجاری به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت و تعدادی از خدمات تجاری فقط دیجیتالی در دسترس خواهند بود. خدمات پشتیبانی دیجیتال از کاربران در سراسر کشور با رعایت نیازهای فعالان تجاری در دسترس خواهد بود. هدف از پشتیبانی دیجیتال برای کاربران خدمات آنلاین، بهبود در دسترس بودن پشتیبانی در سراسر کشور و تسهیل یافتن آن خواهد بود.

در تصویر زیر به بررسی رشد بازار کار فناوری در فنلاند می پردازیم:

رشد بازار کار فناوری در فنلاند

درآمد شاغلان بازار کار توسعه دهنده وب در فنلاند

شاغلان در فنلاند به عنوان برنامه نویس، معمولا حدود 4470€ (یورو) در ماه درآمد دارد و دستمزدها از 2060€ (یورو) تا 7110€ (یورو) متغیر است که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. با این حال، میانگین حقوق 4830€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 4830€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4830€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از برنامه نویسان کمتر از 3100€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 3100€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از برنامه نویسان کمتر از 6450€ (یورو) درآمد دارند.

تجربه یکی از فاکتورهای اثرگذار بر سطح حقوقی در فنلاند است که بر این اساس، در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 3120€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 4610€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 48€ (یورو) بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. جهت اخذ مستر کارت فنلاند می توانید امور حقوقی و اداری این موضوع را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *