مهاجرت کاری ژاپن

بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی

بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی

می توان گفت که با پیشرفت تکنولوژی در کره جنوبی، بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی در سال 2023 بسیار عالی بوده و درآمد عالی دارد. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمام اطلاعات درباره بازار کار کامپیوتر در کره جنوبی را در این نگارش در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

کره جنوبی، کشوری در آسیای شرقی می باشد. این کشور از شمال با جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره شمالی)، از شرق با دریای شرقی (دریای ژاپن)، از جنوب با دریای چین شرقی و از غرب با دریای زرد همسایه است. در جنوب شرقی با تنگه کره از جزیره تسوشیما ژاپن جدا شده است. این کشور حدود 45% از مساحت شبه جزیره را تشکیل می دهد. پایتخت این کشور شهر سئول است.

این کشور با کره شمالی در عرض یک منطقه غیرنظامی (DMZ) به عرض 2.5 مایل روبرو است که با توافقنامه آتش بس 1953 که در جنگ کره (1950 تا 53) به پایان رسید، ایجاد شد. DMZ که حدود 150 مایل را طی می کند، خط آتش بس نظامی 1953 را تشکیل می دهد و تقریبا عرض جغرافیایی 38 درجه شمالی (38 موازی) را از دهانه رودخانه هان در ساحل غربی شبه جزیره کره تا کمی در جنوب شهر Kosŏng کره شمالی در ساحل شرقی دنبال می کند. از لحاظ زمین شناسی، این کشور از قسمت های زیادی از سنگ های پرکامبرین (به عنوان مثال بیش از 540 میلیون سال قدمت) مانند گرانیت و گنیس تشکیل شده است. این کشور عمدتا کوهستانی است، دارای دره های کوچک و دشت های ساحلی باریک است.

درباره بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی

در بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی همراه با توسعه محصول سخت افزاری، نرم افزارها و سیستم هایی را توسعه می دهد، تحقیق می کند، طراحی می کند، آزمایش می کند، آزمایش می کند و ارزیابی می کند که رایانه ها را قادر می سازد برنامه های خود را با استفاده از اصول و فنون علوم کامپیوتر، مهندسی و تجزیه و تحلیل ریاضیات انجام دهند. موقعیت های پیش حرفه ای را شامل نمی شود.

مهندسان کامپیوتر سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتری یک شرکت را مدیریت و طراحی می کنند. این افراد ماهر ممکن است در سخت افزار یا نرم افزار تخصص داشته باشند. اغلب از آن ها به عنوان برنامه نویس یاد می شود. وظایف آن ها شامل توسعه سیستم های نرم افزاری، به روزرسانی سخت افزار و طراحی تجهیزات جدید است. با استفاده از فناوری موجود و ابزار آزمایش، تجزیه و تحلیل دوره ای سخت افزار از سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را انجام دهید.

وظایف یک مهندس کامپیوتر عبارتند از:

  • به تمام مسائل مربوط به رایانه پاسخ دهید و از همه كاركنان پشتیبانی فنی داشته باشد.
  • برای اطمینان از محافظت و امنیت حساب های ذخیره سازی ابری شرکت ، از آن ها نظارت کند.
  • تست اعتبار سنجی را برای مادربردهای جدید و بازسازی شده انجام دهد.
  • اطمینان حاصل کنید که تجهیزات رایانه ای موجود به روز هستند.
  • با آخرین فن آوری ها به روز باشید و فناوری جدید را در واحدهای موجود بگنجاند.
  • نقشه های جدید تجهیزات رایانه ای تهیه کنید و آن ها را به مدیریت ارائه دهد.
  • برنامه ریزی و مدیریت تولید تجهیزات سخت افزاری رایانه
  • سیستم های نرم افزاری را توسعه و نصب کند.

تحصیل در کره جنوبی

کره جنوبی با داشتن یکی از ارزش های اصلی، ایده آموزش به عنوان رمز موفقیت در زندگی و تقریباً 100% باسوادی، مقصد عالی برای تحصیل در خارج از کشور است. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، برای تحصیل در کره جنوبی از شهریه کم و هزینه های زندگی و فرصت های برنامه های بورسیه تحصیلی بهره مند خواهید شد.

مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر متمرکز بر آموزش نحوه نوشتن نرم افزار و سازماندهی منطقی هزاران کد است تا برنامه ها آنچه را که قرار است انجام دهند. برنامه نویسان باید بتوانند خطاهای کدگذاری را از طریق اشکال زدایی شناسایی کنند. دانش آموزان همچنین نحوه نگهداری پایگاه داده و طراحی رابط کاربر را فرا خواهند گرفت. برای اینکه شما یک دانشمند کامپیوتر موفق باشید، باید ذهنی منطقی، دانش قوی در مورد ریاضیات، مهارت حل مسئله و توانایی تجزیه و تحلیل و تلفیق اطلاعات داشته باشید.

در نمودار زیر توزیع سطح تحصیلات مهندسان کامپیوتر در کره جنوبی را مشاهده می کنید:

توزیع سطح تحصیلات مهندسان کامپیوتر در کره جنوبی

از آنجا که ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم، کار دانشمندان رایانه ضروری است. شما می توانید برنامه های ساده ای را طراحی کنید که کارهای کوچک را به صورت خودکار انجام دهد یا نرم افزار پیچیده ای را که صدها شرکت بین المللی برای کار و معاملات خود استفاده می کنند، خودکار کنند. همچنین ممکن است برای موسسات پزشکی، امنیت، حمل و نقل و غیره برنامه هایی ایجاد کنید. به زبان خلاصه، کار شما دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می کند و به مردم کمک می کند کارها را سریع تر انجام دهند. فناوری قطعا نقش مهمی در شکل گیری آینده خواهد داشت و شما می توانید با انتخاب یک مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر نقش مهمی داشته باشید.

درآمد در بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی

درآمد در بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی

بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی بسیار عالی بوده و با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز این رشته در این کشور پیشرفت خواهد کرد. متوسط حقوق ناخالص مهندس کامپیوتر در کره جنوبی 57.666.348₩ (ون) و معادل ساعتی 27.724₩ (ون) است. علاوه بر این، آن ها به طور متوسط 2.571.919₩ (ون) پاداش می گیرند. برآورد حقوق براساس داده های نظرسنجی حقوق و دستمزد که مستقیما از کارفرمایان و کارمندان ناشناس در این کشور جمع آوری شده است. یک مهندس سطح ابتدایی کامپیوتر که بین 1 تا 3 سال تجربه کاری دارد، به طور متوسط 40570.422₩ (ون) حقوق می گیرد.

از طرف دیگر، یک مهندس ارشد کامپیوتر که بالای 8 سال تجربه کاری دارد، به طور متوسط 72.000.707₩ (ون) حقوق می گیرد. این برآورد دستمزد به روز شده است تا شامل داده های تأثیر COVID-19 باشد. در جدول زیر درآمد در بازار کا رشته کامپیوتر در کره جنوبی براساس سال تجربه مشاهده می کنید:

سال های تجربهمتوسط درآمد به ون
کمتر از 2 سال2380000₩
بین 2 تا 5 سال3290000₩
بین 5 تا 10 سال4680000₩
بین 10 تا 15 سال5700000₩
بین 15 تا 20 سال6020000₩
بالای 20 سال6560000₩

چنانچه تمایل به کار در کره جنوبی در رشته کامپیوتر دارید یکی از موسساتی که می توانید جهت مهاجرت کمک بگیرید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد. این موسسه دارای سابقه عالی و درخشان در بخش مهاجرت دارد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *