مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته پرستاری در کره جنوبی

رشته پرستاری در کره جنوبی

رشته پرستاری در کره جنوبی یکی از پرطرفدارترین برنامه ها در سال 2023 در جهان می باشد که در دانشگاه های برتر این کشور تدریس می شود. اطلاعات درباره رشته پرستاری در این کشور و برترین دانشگاه ها جهت تحصیل در این برنامه توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. تحصیل در خارج از کشور فقط کار در کلاس است. همانطور که حرفه خود را در یک کشور خارجی دنبال می کنید، از آنجا که با افرادی که عقاید گوناگونی دارند ارتباط برقرار می کنید، از منظرهای مختلف چیزهایی را می فهمید.

این عامل قسمت مهمی از یادگیری شما است. خصوصا به عنوان یک پرستار، و این دقیقاً همان چیزی است که هنگام تحصیل در این کشور بدست می آورید. وقتی کسی به یادگیری خارج از کشور اشاره می کند، کشورهای اروپایی و آمریکایی اولین کسانی هستند که به ذهن خطور می کنند. با این وجود، آسیا در بحث آموزش و پرورش نیز سهم مناسبی از ورودی دارد.

تحصیل در کره جنوبی

رشته پرستاری در کره جنوبی، برترین برنامه در سراسر جهان می باشد. به طور کلی، دانشجویان پرستاری در دانشگاه های این کشور به دانش در رشته های مختلف مجهز هستند، بیشتر از آن هایی که ارتباط زیادی با پزشکی و صنعت بهداشت و درمان دارند.

برنامه های پرستاری در این کشور در سطوح مختلف ارائه می شود. به عنوان حداقل شرط لازم، باید یک مدرک کاردانی در این زمینه داشته باشید تا یک پرستار ثبت نام کنید. با این وجود، چندین دانشگاه در کشور برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در این زمینه ارائه می دهند. به عنوان مثال، کالج پرستاری دانشگاه کره کارشناسی (BSc) و کارشناسی ارشد (MSc) پرستاری را ارائه می دهد. دانشکده پرستاری دانشگاه یونسی نیز دارای برنامه های کارشناسی ارشد علوم و دکتری در همین زمینه است.

هزینه رشته پرستاری در کره جنوبی

چه دانشجوی بین المللی باشید و چه دانشجوی محلی، هزینه تحصیل شما همیشه در اولویت است. یکی از بهترین چیزها در مورد این کشور این واقعیت است که دانشجویان بین المللی و دانشجویان داخلی در دوره های مربوطه شهریه یکسانی را پرداخت می کنند. به طور متوسط ​، هزینه برنامه های کارشناسی در هر ترم بین 4350$ تا 4500$ (دلار) بستگی به دانشگاه و مقطع تحصیلی دارد. برخی از موسسات مانند کالج پرستاری دانشگاه یونسی پشتیبانی مالی را براساس سوابق مالی و موفقیت های تحصیلی دانشجو ارائه می دهند. اگر از حمایت مالی برخوردار شوید، به شما کمک زیادی می کند تا بتوانید در رشته پرستاری در این کشور تحصیل کنید.

مقررات تنظیم شده توسط مقامات کره جنوبی به دانشجویان خارجی اجازه می دهد تا در ساعات آزاد خود به صورت پاره وقت کار کنند. یک شرط این است که شما باید یک ویزای تحصیلی مربوطه داشته باشید. البته، همان چیزی است که شما برای تأمین موقعیت در هر دانشگاه از ابتدا نیاز دارید. دومین نکته که باید جهت تحصیل رشته پرستاری در کره جنوبی مد نظر داشت این است که از شما انتظار می رود که جهت کار ضمن تحصیل در کره جنوبی، فقط 20 ساعت در هفته کار کنید. با این حال، می توانید این خانه را در دوره تعطیلات گسترش دهید. وجهی که از شغل پاره وقت خود دریافت می کنید می تواند برای جبران هزینه های عقب افتاده شهریه و هزینه های خوابگاه استفاده شود.

هزینه رشته پرستاری در کره جنوبی

مدارک لازم مقطع پرستاری در کره جنوبی

شرایط تحصیل در رشته پرستاری در کره جنوبی به سطح تحصیلاتی که در آن درخواست می کنید بستگی دارد. این همچنین در دانشگاه ها متفاوت است زیرا هر موسسه آستانه های خود را دارد که یک داوطلب باید برای پذیرش از آن ها عبور کند. برای مثال، اگر شما مایل به تحصیل در مقطع کاردانی و کارشناسی هستید، یکی از شرایط عمومی کارنامه دبیرستان شما است.

همچنین ممکن است در برخی از دانشکده های پرستاری این کشور مانند دانشگاه ملی سئول تحت آزمون عملکرد باشید. از طرف دیگر، اگر می خواهید تحصیلات خود را پیش ببرید، برای درخواست مدرک کارشناسی ارشد به مدرک کارشناسی یا مدرک معادل آن احتیاج دارید. به همین ترتیب، تحصیلات دکترا به افرادی که دوره کارشناسی ارشد خود را با موفقیت به پایان رسانده اند، ارائه می شود.

دولت امیدوار است با ارائه انواع مشوق های مالی به موسسات و افراد، ساده سازی درخواست های ویزای دانشجویی و ارائه پشتیبانی شغلی برای افرادی که در کره جنوبی تحصیل کرده اند و مایل به ماندن و کار هستند، جوانان بیشتری را برای تحصیل در خارج از کشور در کره جنوبی ترغیب کند.

برترین دانشگاه پرستاری در کره جنوبی

پردیس جهانی اینچئون در خارج از سئول با دانشگاه هایی از سراسر جهان مشارکت دارد و مدارکی را از دانشگاه داخلی ارائه می دهد که توسط اعضای هیئت علمی مستقر در این کشور تدریس می شود. طبق برخی تخمین ها، تقریبا یک سوم دوره های دانشگاهی در این کشور اکنون به زبان انگلیسی تدریس می شود و بسیاری از دانشگاه ها پردیس های بین المللی اختصاصی جدید ارائه می دهند. برترین دانشگاه ها برای تحصیل پرستاری در این کشور عبارتند از:

  • دانشگاه ملی سئول
  • دانشگاه یونسی
  • دانشگاه کره

که در نمودار زیر رتبه جهانی آن ها را در سایت QSworld ملاحظه می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه های کره جنوبی

در جدول زیر مقاطعی که دانشگاه های پرستاری ارائه می دهند آمده است:

نام دانشگاهمقاطع تحصیلی رشته پرستاری
دانشگاه ملی سئولکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
دانشگاه کرهکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
دانشگاه یونسیکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا

دانشکده پرستاری دانشگاه کره (KUCON) از سال 1942 بیش از نیم قرن است که آموزش پرستاری در کره را هدایت می کند. هدف اصلی دانشکده این است که دانش آموزان را به پرستاران حرفه ای تبدیل کند که در زمینه تأمین خواسته های متنوع مراقبت های بهداشتی فعلی و همچنین برای پاسخگویی به چالش های آینده، ملی و جهانی دارای مهارت می باشند.

دانشکده پرستاری تشخیص می دهد که مهم ترین وظیفه پرستاری در قرن بیست و یکم ایجاد هویت حرفه ای به عنوان یک ارائه دهنده اصلی مراقبت های بهداشتی است. دانشجویانی که قصد اقامت پس از تحصیل در کره جنوبی دارند و علاقه مند به تحصیل در رشته پرستاری می باشند، برای دریافت مشاوره بیشتر می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

1/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “رشته پرستاری در کره جنوبی

  1. صدف گفت:

    سلام من کارشناسی پرستاری دارم میخوام بدونم که ادامه تحصیل در کره در مقطع کارشناسی ارشد ، بورسیه شامل این مقطع و رشته میشود؟
    و یا میتوانم با همین مدرک پرستاری پس از معادل سازی در کره کار پیداکنم و کار کنم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام. برای اخذ بورسیه شما باید به صورت مستقیم با دانشگاه مقصد و اساتید راهنما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *