مهاجرت سرمایه گذاری در مالزی

کار آفرینی در مالزی

کار آفرینی در مالزی از جمله روش های مهاجرتی است که متقاضیان به واسطه آن می توانند به اهداف مهاجرتی و اقتصادی خود دست یابند. این روش مهاجرتی برای اشخاصی که خواهان استارت بیزینس در مالزی هستند و می خواهند از مزایای اقتصاد پایدار در مالزی استفاده نمایند مناسب تر بوده و همواره می توانند با همکاری وکلای مجرب اقدام به دستیابی به چنین اهدافی نمایند. به عبارتی متقاضیان می توانند با انتخاب این روش، با یک تیر دو نشان را بزنند. متقاضیان می توانند برای دریافت مشاوره در خصوص امور مهاجرتی با کارشناسان مجرب در موسسه سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

اقتصاد کشور مازی یکی از فاکتور های مهم در این کشور برای سرمایه گذاری در آن است. گفتنی است که متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور ملزم به بررسی دقیق اقتصاد مالزی از جهت اطمینان از امنیت سرمایه و سود خود می باشند. شایان ذکر است که متقاضیان سرمایه گذاری در کشور مالزی با سرمایه گذاری در این کشور می توانند اقامت مالزی را اخذ نموده و از مزایای آن نیز بهره مند شوند. اقتصاد پایدار مالزی به متقاضیان این امکان را می دهد تا بتوانند رشد سرمایه ای مطلوب را در این کشور تجربه کرده و به اهداف اقتصادی خود دست یابند.

برنامه MTEP اقامت از طریق کارآفرینی در مالزی

در سال 2017، برنامه MTEP اقامت از طریق کارآفرینی در مالزی با مأموریت تسهیل اکوسیستم استارتاپی فناوری کشور با ارائه ویزای کاری برای کارآفرینان فناوری خارجی که می‌خواهند در بازار ASEAN از مالزی کسب و کار ایجاد کنند، معرفی کرد. 2 نوع ویزای کاری تحت این برنامه وجود دارد:

  • گذرنامه ویزیت حرفه ای (PVP-MTE) که به مدت 1 سال اعتبار دارد.
  • پاس اقامت (RP-MTE) که تا 5 سال برای کارآفرینان خارجی جدید و تاسیس خارجی معتبر است.

این فقط برای کارآفرینانی اعمال می شود که مشاغل فناوری را اداره می کنند. برای درخواست برنامه MTEP اقامت از طریق کارآفرینی در مالزی کارآفرینان زیر جهت (PVP-MTE) واجد شرایط خواهد بود:

  • غیر مالزیایی و در کشور مقیم خود سابقه کیفری نداشته باشد.
  • با یک ایده کسب و کار دیجیتال نوآورانه و یک پیشنهاد دیجیتال قوی، خود اشتغال باشد.
  • حداقل MYR50000 (رینگیت مالزی) در حساب بانکی شخصی خود حداقل 3 ماه قبل از درخواست داشته باشد.
  • دارای یک سازمان حمایت کننده معتبر باشد که تحت MDH یا MaGIC ثبت شده است که می تواند حضور متقاضی را در مالزی تضمین کند و همچنین مسئولیت اقامت، نگهداری و بازگرداندن شما را در زمانی که در مالزی زندگی می کند، بر عهده دارد. اگر نتوانید یکی از آنها را پیدا کنید، MDEC سازمان حامی شما خواهد بود.
  • با یکی از MDH ها ثبت نام کرده باشد.

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر مقاله استارت آپ مالزی را بررسی بفرمائید. همچنین در خصوص بررسی کار آفرینی در مالزی به جزییات تصویر زیر دقت فرمائید:

بررسی اقامت از طریق کار آفرینی در مالزی

اخذ اقامت مالزی با سرمایه گذاری

به صورت کلی 2 طرح برای سرمایه گذاری در کشور مالزی و اخذ اقامت این کشور از این طریق وجود دارد. این 2 طرح در واقع در زمینه های خرید ملک در مالزی و استارت کسب و کار در کشور مالزی هستند. به عبارتی می توان گفت که این روش ها گزینه های کلی سرمایه گذاری در کشور مالزی اند تا متقاضیان بتوانند روش های قانونی و جوانب آن ها را بررسی نموده و به اهداف تجاری و اقتصادی خود بپردازند. نا گفته نماند که متقاضیان برای انجام امور سرمایه گذاری در این کشور ملزم به بررسی دقیق جوانب موجود می باشند.

2 گزینه کلی سرمایه گذاری در کشور مالزی عبارت اند از:

  • خانه دوم
  • ثبت شرکت

در طرح خانه دوم متقاضی می تواند در زمینه خرید ملک سرمایه گذاری نماید. اما در گزینه ثبت شرکت که همان کارآفرینی در کشور مالزی است، متقاضی میبایستی در چهار چوب قوانین موجود در کشور مالزی طرحی را ارائه کند تا با اجازه دولت این کشور بتواند آن طرح کسب و کار را اجرا کرده و مجوزهای مربوطه را اخذ نماید. پس از اخذ مجوزها متقاضی می تواند به امور اجرایی مربوطه پرداخته و کسب و کار خود را در کشور مالزی استارت کند. این روش علاوه بر اهداف اقتصادی بین المللی دارای مزیت اخذ اقامت نیز می باشد.

 

بررسی کار آفرینی در مالزی

کار آفرینی در کشور مالزی بهترین روش مهاجرت به این کشور است چرا که مشکلات و موانع روش های دیگر را نداشته و انجام آن با کمک وکلای مجرب به سهولت امکان پذیر است. اما اقدام به کارآفرینی در کشور مالزی مستلزم وجود منابع مالی زیادی است. گفتنی است که مالزی با اقتصاد پیشروی خود گزینه مطلوبی برای کارآفرینی می باشد اما اقتصاد پیشروی این کشور به معنی وجود رقابت شدید بین شرکت های موجود در مالزی است. شایان ذکر است در صورتی که بیزینس مورد نظر به اندازه کافی نتواند نسبت به تحولات اقتصادی مقاومت کند جایی در کشور مالزی نخواهد داشت. متقاضیان باید قبل از استارت بیزینس خود اقدام به دریافت مشاوره از وکلای مجرب نمایند.

اخذ اقامت کشور مالزی از طریق کارآفرینی در آن علاوه بر مزایای فراوان دارای موانعی نیز می باشد. متقاضیان با بررسی شرایط و جوانب حقوقی موجود می توانند به مشکلات غلبه کرده و آن ها را به بهتربن نحو از بین ببرند. گفتنی است که اقامت در مالزی به معنی بهره مندی از امکانات موجود در این کشور هم برای کارآفرینی و هم برای زندگی است و متقاضیان با این اقدام می توانند از مزایای بسیار زیادی بهره مند شوند.

برخی از مزایای اخذ اقامت مالزی از طریق کارآفرینی در این کشور عبارت اند از:

  • زندگی در مالزی
  • بهره مندی استارت آپ از امکانات توسعه ای
  • شرایط مطلوب اقتصادی
  • رفاه مطلوب در مالزی
  • امکان اخذ تابعیت کشور مالزی

در باب کار آفرینی در مالزی

مهاجرت به مالزی از طریق کار آفرینی در این کشور مستلزم اشراف به برخی از نکات می باشد. این نکات همواره به متقاضیان در تسهیل امور کمک کرده و باعث پیشروی هر چه بهتر کسب در کشور مالزی خواهند شد. شایان ذکر است که دانستن نکات مهم همواره در تمامی امور حائز اهمیت می باشد. برخی از این نکات عبارت اند از:

  • کارآفرین در کشور مالزی می تواند کسب و کار مورد نظر را از امکانات توسعه کسب و کار در این کشور بهره مند سازد.
  • متقاضیان می توانند به واسطه کارآفرینی در کشور مالزی اقدام به اخذ اقامت در این کشور نمایند و به شخصه به امور سرمایه گذاری خود نظارت کنند.
  • حضور وکلا در امور کسب و کار در کشور مالزی امری ضروری بوده و بدون وکلای مجرب امور حقوقی به مشکلات بزرگی بدل خواهند شد.
  • هزینه زندگی در مالزی بسیار پایین می باشد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از برجسته ترین موسسات در امور مهاجرت است که توانسته همواره لبخند رضایت را به متقاضیان خود ارائه کند. متقاضیان می توانند برای ارتباط با این موسسه با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *