مهاجرت سرمایه گذاری در مالزی

استارت آپ مالزی

استارت آپ مالزی

ایجاد استارت آپ مالزی برای اشخاصی که علاقمند به ایجاد تجارت پر سود هستند امری هوشمندانه در خصوص ثبت شرکت های کارآفرینی و نوپا تلقی می شود. کارآفرینان می توانند با توجه به شرایط راه اندازی استارت آپ در مالزی اقدام به این امر کنند. هر شخصی که ایده ای جالب و جدید دارد. همچنین می تواند بخشی از نیازهای مردم را رفع و موجب تسهیل امور شود می تواند یک استارت آپ موفق را در مالزی ایجاد و مدیریت کند. در چند سال اخیر مالزی به عنوان یکی از مقاصد سرمایه گذاری مورد علاقه برای تجارت در مالزی و ایجاد تجارت در مالزی، به سرعت مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه رتبه بالای بانک جهانی در امر سهولت تجارت نشان دهنده این است که شروع کار در مالزی چندان دشوار نیست.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مسیر راهنمای شما خواهد بود. راهنمای جامع راهنمای شروع تجارت در مالزی و همچنین به شما کمک می کند هنگام شروع کار در مالزی، و راه اندازی کسب و کار و استارت آپ مالزی، در خصوص نحوه ثبت نام تجارت در مالزی خود را آگاه کنید. برای قدم اول باید در خصوص تجارت و فضای کسب و کار و مدارک لازم و سرمایه لازم و کافی اطلاعات مناسبی به دست بیاورید. شما باید برنامه های خود را مرتب کنید. هنگامی که هدف از شروع کار را فهمیدید می توانی با آگاهی بیشتر قدم بردارید. اگر به فکر شروع کار در مالزی هستید، یک طرح تجاری یکی از مراحل مهم است. اگرچه داشتن یک ایده تجاری به شما کمک می کند بازار را بشناسید و از کارهای دیگران مطلع شوید.

جایگاه استارت آپ در مالزی

مالزی با داشتن یکی از پیشرفته ترین اقتصادهای دیجیتال ، کشوری مهم برای استارت آپ های جنوب شرقی آسیا است. با مالکیت یک اکو سیستم راه اندازی شده، مالزی میزبان تعداد رو به رشد شرکت هایی است که هدف آنها ایجاد یک پایگاه عملیاتی جامع در آنجا قبل از گسترش در خارج از کشور است. استارتاپ ها و شرکت های فناوری ذکر شده در این زمینه در تعدادی از صنایع و مشاغل شرکت می کنند. از رسانه های دیجیتال گرفته تا تجارت الکترونیکی، خدمات مالی گرفته تا نرم افزار و موارد دیگر. استارت آپ های مالزی درگیر توسعه و ایجاد همکاری در یک صنعت در دل طیف وسیعی از صنایع گسترده هستند. استارت آپ های مالزیایی اغلب بر روی تجارت های کوچک تمرکز کرده و مشکلات حرفه ای را برطرف می کنند. استارت آپ های مالزی در زمینه های خود به رهبران ملی، منطقه ای یا حتی جهانی تبدیل شده اند.

در مالزی استارت آپ ها مانند هر کشور دیگری در جهان از لحاظ متفاوتی اعم از حوزه فعالیت و بودجه و سال تاسیس و کاربر دسته بندی و رتبه بندی می شوند. در جدول زیر شاهد رتبه بندی استارت آپ ها براساس موضوع فعالیت هستید:

رتبهحوزه فعالیت
1استارت آپ های مالی
2استارت آپ های آموزشی فرهنگی
3استارت آپ های خدماتی
4استارت آپ های تفریحی و تفننی

راه اندازی استارت آپ مالزی

راه اندازی استارت آپ مالزی

یک ایده عالی تجاری می تواند اولین انگیزه و قدم ایجاد استارات آپ در مالزی و یا راه اندازی کسب و کار باشد. البته اگر با یک طرح تجاری کاملا هماهنگ ترکیب شود. شما می توانید با یک تحقیق بازار، پیش نویس طرح تجاری خود را شروع کنید. یک تحقیق جامع در بازار انجام دهید تا بدانید که رقبای بالقوه شما در بازار البته با در نظر گرفتن نقاط قدرت و ضعف آن ها، روندهای فعلی بازار و همچنین خطرات احتمالی چه کسانی هستند. یک طرح تجاری خوب به شما کمک خواهد کرد تا ببینید شرکت شما به کجا می رود چه چالش هایی پیش رو دارید و برای ادامه کار باید چه کارهایی انجام دهید.

در قدم بعد بدانید که چگونه بودجه کسب و کار خود را تأمین مالی می کنید. چگونه می توانید تجارت خود را در مالزی ثبت کنید. این یک مرحله حیاتی است که به شما اجازه می دهد دریابید که تجارت شما به چه نوع راه حل تأمین مالی کسب و کار نیاز دارد. نوع تجارت را تعیین کنید زیرا تجارت انواع مختلفی از نهادهای تجاری در مالزی را شامل می شود. هر نهاد تجاری الزامات و ساختار مالیاتی و شرایط متفاوتی را دارد. 2 نهاد تجاری مشترک برای سرمایه گذاران خارجی وجود دارد. یک شرکت محلی یا یک شرکت خارجی. سرمایه گذاران خارجی می توانند با مالکیت اقامت دائم در مالزی، یک شرکت انحصاری یا مشارکت در مالزی تاسیس کنند. جدا از گزینه های فوق، سرمایه گذاران خارجی همچنین می توانند تجارت خود را به عنوان شرکت محدود خصوصی یا ثبت نام کنند.

مهم ترین استارت آپ های مالزی

در این بخش برترین استارت آپ های مالزی را با جزئیات مربوط به هر شرکت برای شما ذکر خواهیم کرد. PolicyStreet یک شرکت خدمات مالی است که در صنعت بیمه تخصص دارد. این مجموعه به لطف مشارکت با شرکت های بیمه اصلی، استفاده از فناوری های جدید و محصولات متناسب، مجموعه ای از بیمه نامه های هدف هزاره ها و نسل های جوان را فراهم می کند. Dropee یک بازار عمده فروشی است که به خرده فروشان کمک می کند محصولات را مستقیما از طریق برنامه آنلاین خود از تأمین کنندگان واجد شرایط تهیه کنند. Dropee که در سراسر مالزی و جنوب شرقی آسیا فعالیت می کند یکی از 10 شغل پر درآمد مالزی است که، به تامین کنندگان و خرده فروشان کمک می کند تا تجارت را به روشی سریع تر، ارزان تر و قابل اطمینان تر انجام دهند.

انواع استارت آپ ها در مالزی از مواردی است که کارآفرینان علاقمند هستند تا در خصوص آن بیشتر بدانند در نمودار زیر شاهد انواع استارت آپ ها در مالزی می باشید:

انواع استارت آپ ها در مالزی

 برترین کارآفرینی ها در مالزی

 BloomThis یک سرویس تجارت الکترونیکی است که در زمینه فروش و تحویل گل های تازه تخصص دارد. در لیست مشاغل مورد نیاز مالزی قرار دارد. این گل های طراح را در دسته گل ها، جعبه های کلاه مخصوص، جعبه های بلند، هدایا برای موقعیت های خاص و همچنین اشتراک برای تحویل دوره ای گل تازه در مالزی و سنگاپور فراهم می کند. PurelyB یک بستر محتوایی است که به سلامت و سلامتی در آسیا اختصاص داده شده است، همراه با یک بازار اختصاص داده شده به محصولات و خدمات برای یک سبک زندگی سالم می باشد. Katsana یک شرکت ارائه دهنده سیستم ردیابی GPS و سیستم مدیریت ناوگان است. Katsana به لطف موتور پیش بینی خود، درک رفتارهای راننده و امتیازدهی به آنها را برای بهبود عادت های رانندگی خود و همکاری با تولیدکنندگان خودرو و بیمه های موتوری را هدف قرار داده است.

  • Flower Chimp
  • Bookdoc
  • Cloudhax
  • Stampede
  • Servicehero
  • Dehakman
  • کارآفرین آسیایی
  • فضای نرم
  • فروشگاه هاب

مالزی به عنوان یکی از پیشگامان دنباله دار اقتصاد دیجیتال جنوب شرقی آسیا شناخته می شود. این یکی از اولین کشورهای منطقه است که منطقه اقتصادی ویژه ای برای مشاغل با فناوری پیشرفته ایجاد کرده است. در سال 1997 منطقه ای را در مرکز جنوبی سلانگور ایجاد کرده است. از آن زمان به بعد، مالزی همچنان به عنوان یک مقصد برتر فناوری برای استارت آپ های محلی و منطقه ای توسعه می یابد. اگر در خصوص اخذ ویزای کار در کشور مالزی سوالی دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شما را راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *