مهاجرت کاری ایتالیا

استخدام NET Developer.در ایتالیا

استخدام NET Developer.در ایتالیا

استخدام NET Developer.در ایتالیا که از مشاغل پرطرفدار و پرمتقاضی است پروسه سختی ندارد که در این مقاله بررسی می شود. از سال 1993 میراث مهندسی نرم افزار پیشرفته خود را برای تبدیل شدن به مهمترین ارائه دهنده خدمات تحول دیجیتال جهانی پیشرو در صنعت در توسعه محصولات دیجیتال و فیزیکی و خدمات مهندسی پلت فرم دیجیتال، به کار گرفته است. از طریق استراتژی نوآورانه خود؛ قابلیت های مشاوره، مشاوره و طراحی یکپارچه؛ تیم ‌های ترکیبی مستقر در سطح جهانی EPAM و منحصربه ‌فرد «DNA مهندسی»، با تقویت پلت ‌فرم‌ های سازمانی، آموزشی و بهداشتی بهتر که افراد را به هم متصل می ‌کند، تجربیات را بهینه می‌ کند و زندگی مردم را بهبود می ‌بخشد، به واقعی کردن آینده برای مشتریان و جوامع در سراسر جهان کمک می‌کند. در سال 2021، EPAM به S&P 500 اضافه شد و در فهرست شرکت های Forbes Global 2000 قرار گرفت.

تیم ‌های چند رشته‌ای جهانی EPAM که توسط Newsweek به ‌عنوان محبوب ‌ترین محل کار 2021 انتخاب شده ‌اند، به مشتریان در بیش از 45 کشور در 5 قاره خدمات ارائه می ‌دهند. به عنوان یک رهبر شناخته شده، EPAM در بین 15 شرکت برتر در خدمات فناوری اطلاعات در Fortune 1000 فهرست شده است و در 3 سال متوالی به عنوان برترین شرکت خدمات فناوری اطلاعات در فهرست 100 شرکت سریع ‌الرشد فورچون رتبه‌ بندی شده است. EPAM همچنین به مدت 3 سال متوالی در بین 25 شرکت برتر جهان Ad Age قرار دارد، و مجله Consulting EPAM Continuum را به عنوان 20 شرکت برتر با سریع ‌ترین رشد معرفی کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ اقامت از طریق کار در ایتالیا مشاور شماست.

کار و استخدام NET Developer.در ایتالیا

آیا مهارت های قوی جاوا اسکریپت، HTML و CSS دارید؟ آیا می توانید طرح ها و فریم های سیمی را به کد با کیفیت بالا ترجمه کنید؟ و آیا با فریمورک رایج جاوا اسکریپت تجربه ای دارید؟ اگر چنین است می توانید به EPAM در میلان بپیوندید. در این شرکت شما را به کار با جدیدترین زبان ‌ها فریم ‌ورک ‌های فرانت ‌اند تشویق می کنند یا در اسرع وقت در تمام جدیدترین فناوری ‌ها و پروژه ‌ها مهارت داشته باشید. ترجمه طرح ها و فریم های سیمی به کد با کیفیت بالا را با استفاده از Sass، Grid CSS، JSS و غیره، برنامه های وب فرانت اند بسیار خوش ساخت ایجاد کنید. بهینه سازی مولفه ها برای حداکثر کارایی در مجموعه وسیعی از دستگاه ها و مرورگرهای دارای قابلیت وب از وظایف شماست.

برخی از مهم ترین وظایف یک net developer در ایتالیا عبارت است از:

  • پیشنهاد اجرای ویژگی‌ ها و پیشرفت ‌های جدید
  • در فرآیند بررسی کد شرکت کنید
  • به شناسایی، تشدید، حل مشکلات فنی و مشکلاتی که ممکن است رخ دهد کمک کنید
  • با اعضای تیم مشورت و همکاری کنید
  • کد انعطاف پذیری بنویسید که به طور مداوم آزمایش، مستقر و در مقیاس اجرا شود
  • همکاری نزدیک با تیم طراحی UX/UI
  • با تحلیلگر تجاری، تیم توسعه، مهندسین اتوماسیون QA همکاری کنید
  • در صورت لزوم، به سایر توسعه دهندگان کمک کنید و دانش مورد نیاز را به اشتراک بگذارید،
  • از نزدیک با تیم در سمت مشتری ارتباط برقرار کنید

الزامات استخدام NET Developer.در ایتالیا

از الزامات مهم برای کار و استخدام net developer در ایتالیا می توان به تسلط کامل بر زبان انگلیسی و تسلط نسبی به زبان ایتالیایی اشاره کرد. همچنین در مواردی داشتن مدرک آکادمیک مانند کارشناسی و ارشد الزامی است و در اکثر موارد گواهینامه های تخصصی معتبر پذیرفته می شود. همچنین ارائه رزومه مناسب و ارائه نمونه کار قابل قبول در بیشتر موارد الزامی است. سطح پیشرفته در حوزه CSS و HTML و مهارت های قوی در طرح بندی های متقابل مرورگر و تجربه A11y و SEO و مهارت های API مرورگر هم مورد نیاز است. برای برخی از کارفرماها تجربه عملی با Figma، Storybook، Zeplin و تجربه ابزارهای کنترل نسخه و مهارت های کار در یک تیم متقابل و تجربه و درک اصول توسعه نرم افزار Agile الزامی است.

حقوق و استخدام NET Developer.در ایتالیا

حقوق برنامه نویسان وب در ایتالیا از €1530 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا €5300 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط حقوق €3600 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از €3600 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €3600 (یورو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از €2310 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از €2310 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان وب کمتر از €4810 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €4810 (یورو) درآمد دارند.

حقوق و استخدام NET Developer.در ایتالیا

معروف ترین شرکت های net developer در ایتالیا

Glueglue پروژه های بلندپروازانه ای را در سراسر اروپا با هدف ایجاد کاری که زندگی را برای کاربرانش بهتر می کند انجام می دهد. سبد مشتریان آنها بیشتر از کار برای مشاغل کوچک تا متوسط در صنایعی مانند محصولات و خدمات مصرفی، خدمات تجاری و فناوری اطلاعات تشکیل شده است. نمونه اخیر کار آنها کمک به طراحی برنامه برای محصول ذخیره عکس Zefiro بود. تیم آنها همه چیز را از نام تجاری گرفته تا صفحه فرود و رابط برنامه طراحی کردند تا یک سیستم یکپارچه و منحصر به فرد برای تعامل کاربران ایجاد کنند.

پلان استودیو درTRECASTAGNI، ایتالیا به یکی از قابل اعتمادترین منابع برای توسعه وب برای برندهایی تبدیل شده است که شامل Lions Club و بسیاری دیگر می شود. چه در حال گسترش استراتژی موجود باشد و چه ارائه خدمات به برندهایی که از صفر شروع می ‌کنند، استودیو پلان نتایج واقعی را ارائه می‌دهد. این چیزی است که آنها را در توسعه وب به یک نام تبدیل کرده است و به گسترش لیست مشتریان خود ادامه می دهند تا شرکت هایی مانند Crai Market ایتالیا را نیز در بر گیرند. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در ایتالیا را نیز مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه net developer در ایتالیا هستید:

نرخ بیکاریسال
18%2020
19%2021
16%2022

مزایا استخدام نت دولوپرها در ایتالیا

FAR RAINBOW SRL در لکو، ایتالیا یک شرکت توسعه نرم افزار مستقر در ایتالیا است و در سال 2020 تاسیس شد. آنها بیش از 200 کارمند دارند که خدمات توسعه نرم افزار سفارشی، توسعه وب و توسعه برنامه های کاربردی تلفن همراه را برای طیف وسیعی از مشتریان با تمرکز بر خدمات تجاری، تبلیغات و خدمات ارائه می دهند. یک کارآفرین Far Rainbow SRL را برای خدمات توسعه نرم افزار سفارشی استخدام کرد. کار در ایتالیا در حوزه توسعه دهنده وب در این شرکت ها امکان پذیر است. به لطف Far Rainbow SRL، مشتری به طور کلی تحت تأثیر انعطاف ‌پذیری تیم در طول تعامل قرار گرفت زیرا این برنامه هنوز به بیش از 200000 ثبت ‌نام بدون تبلیغات رسیده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت به ایتالیا از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *