مهاجرت کاری یونان

استخدام برنامه نویس در یونان

استخدام برنامه نویس در یونان

هر سال استخدام برنامه نویس در یونان نه مانند کشورهای درجه اول اروپا اما با شدت کمتری صورت می گیرد که قابل بررسی است. رشته برنامه نویسی امروز از واجبات هر شرکت فناوری و دیجیتال است و به صورت گسترده در سطح جهان این رشته کاربرد دارد. یونان از کشورهای ضعیف از نظر اقتصادی است و نرخ بیکاری نسبتا بالایی دارد با این حال برنامه نویسان ماهر و دارای تجربه کافی می توانند برای استخدام در این کشور شانس خود را بیازمایند. البته تسلط به زبان یونانی می تواند بسیار کمک کننده باشد و یک امتیاز مثبت تلقی می شود. برای بررسی شرایط استخدام برنامه نویس در یونان در ادامه مطلب را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دنبال کنید.

وظایف شغلی و استخدام برنامه نویس در یونان

برنامه نویسی کامپیوتر فرآیندی است که از فرمول بندی اصلی یک مسئله محاسباتی به برنامه های کامپیوتری قابل اجرا منتهی می شود. وظایف شغلی و استخدام برنامه نویس در یونان شامل فعالیت هایی مانند تجزیه و تحلیل، توسعه درک، تولید الگوریتم ها، تأیید الزامات الگوریتم ها از جمله صحت و مصرف منابع و پیاده سازی است (که معمولاً به عنوان کدگذاری الگوریتم ها در یک زبان برنامه نویسی هدف شناخته می شود).

  • برخی از برنامه نویسان کامپیوتر برای دولت ها یا برای مشاغل بزرگ مانند بانک ها و شرکت های کامپیوتری کار می کنند.
  • برخی دیگر به عنوان مشاور مستقل کار می کنند و ممکن است بسیاری از کارهای خود را خارج از دفاتر خانگی انجام دهند.
  • برنامه نویسان در هر کجا که کار می کنند، احتمالاً زمان زیادی را صرف کار با سخت افزار و نرم افزار پیشرو می کنند.

برنامه نویسان اغلب ساعات طولانی یا نامنظم کار می کنند. کسانی که به صورت تمام وقت در شرکت های بزرگ کار می کنند ممکن است 24 ساعت شبانه روز برای رفع نقص ها آماده باشند. کسانی که به عنوان مشاور مستقل کار می کنند، گاهی اوقات برای تکمیل یک پروژه بر اساس برنامه، «تمام شب» را کار می کنند. با این حال، تعداد کل ساعات کار آنها در هفته معمولاً بسیار معقول است. اکثر برنامه نویسان به طور متوسط ​​بین 40 تا 50 ساعت در هفته کار می کنند.

در شکل زیر می توانید راه های کاریابی برای استخدام برنامه نویس در یونان را ببینید:

بررسی استخدام برنامه نویس در یونان

راه های استخدام برنامه نویس در یونان

راه های استخدام برنامه ‌نویس در یونان مانند سایر مشاغل است. برنامه ‌نویسان می ‌توانند هم به ‌صورت حضوری هم به صورت دورکاری در این کشور کار کنند اکثر برنامه ‌نویسان کامپیوتر در یونان با شرکت در دوره‌ های آموزشی در دانشگاه ‌ها حداقل لیسانس برنامه ‌نویسی را کسب می‌کنند و با انجام کارورزی یا انجام پروژه ‌های مختلف در زمینه برنامه ‌نویسی تجربه کسب می ‌کنند پس یکی از راه ‌های استخدام برنامه ‌نویس در یونان کسب مدرک برنامه ‌نویسی در یونان و سپس ورود به بازار کار است.

افرادی که خارج از یونان قرار دارند می ‌توانند با ارائه رزومه‌ی خود به سایت ‌ها و موسسات معتبر کاریابی در یونان و در اتحادیه اروپا به ‌دنبال کار در این کشور باشند البته استفاده از این روش بسیار سخت است و کارفرماهای یونانی کمتر رغبت دارند به افرادی که خارج از اتحادیه اروپا هستند پیشنهاد شغلی ارائه کنند. در هر صورت شبکه ‌سازی، جستجو و درخواست، ایجاد نمونه کار و کسب تجربه از راه‌ های استخدام برنامه‌نویس در یونان هستند.

نرخ بیکاری در یونان در نمودار زیر مشخص است:

نرخ بیکاری در یونان

مسئولیت های برنامه نویس در یونان

مسئولیت های برنامه نویس در یونان به بخش کلی وظایف اصلی و فرعی تقسیم می شود.

مسئولیت اصلی:

  • با ایجاد تغییرات مناسب و سپس بررسی مجدد برنامه برای اطمینان از تولید نتایج مورد نظر، خطاها را تصحیح کنید.
  • اجرای آزمایشی برنامه ها و برنامه های نرم افزاری را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات مورد نظر را تولید می کنند و دستورالعمل ها درست هستند.

مسئولیت جزئی:

  • کامپایل و نوشتن مستندات توسعه برنامه و تجدید نظرهای بعدی، درج نظرات در دستورالعمل های کد گذاری شده تا دیگران بتوانند برنامه را درک کنند.
  • برنامه های کامپیوتری یا بسته های نرم افزاری را بنویسید، به روز کنید و نگهداری کنید تا کارهای خاصی را انجام دهید، مانند ردیابی موجودی، ذخیره یا بازیابی داده ها، یا کنترل تجهیزات دیگر.

مسئولیت های برنامه نویس در یونان

مهارت های لازم برنامه نویسی در یونان

برنامه نویسان کامپیوتر در یونان اغلب به 2 نوع کلی تقسیم می شوند:

  • برنامه نویسان برنامه های کاربردی
  • برنامه نویسان سیستم

برنامه نویسان برنامه های کاربردی نرم افزاری را برای انجام وظایف خاص می نویسند. از طرف دیگر برنامه نویسان سیستم تمرکز گسترده تری دارند. آنها به کل سیستم های کامپیوتری نگاه می کنند و مطمئن می شوند که برنامه ها و تجهیزات مختلف به خوبی با هم کار می کنند. برای موفقیت به عنوان یک برنامه نویس به چه چیزی بیشتر از مهارت های برنامه نویسی نیاز دارید؟

موفقیت در صنعت به ترکیبی از مهارت های نرم و دانش فنی بستگی دارد. یک برنامه نویس تنها با مهارت های تفکر انتقادی می تواند یک کد مناسب بنویسد و برای ایجاد یک برنامه پیچیده پس از یک سری شکست نیاز به پشتکار دارد. اینها از مهارت های برنامه نویسی در یونان است. اگر بتوانید مشکلات را حل کنید، چیزها را سریع یاد بگیرید، چیزها را به خوبی نام ببرید و با مردم برخورد کنید، در درازمدت سطح موفقیت بسیار بیشتری نسبت به تخصص در هر فناوری خاصی خواهید داشت. شرایط مهاجرت کاری به یونان را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *