مهاجرت کاری برزیل

استخدام برنامه نویس در برزیل

استخدام برنامه نویس در برزیل

استخدام برنامه نویس در برزیل را در این مقاله با توجه به شرایط کار و حقوق برنامه نویسان در برزیل بررسی می کنیم. برزیل طیف وسیعی از مشاغل را در کارفرمایان برتر فناوری اطلاعات برای انتخاب دارد. درست مانند بسیاری دیگر از بازارهای بزرگ فناوری اطلاعات، برزیل دارای اکوسیستم وسیعی است که باید در مورد گزینه های شغلی از آن استفاده کرد. از شرکت ‌های چندملیتی بزرگ فناوری گرفته تا شرکت ‌های برزیلی با حضور قوی محلی، برزیل مجموعه ‌ای از کارفرمایان بالقوه برای افراد داخلی و خارجی دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری و یا تحصیلی به برزیل مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کار و استخدام برنامه نویس در برزیل

Acesso Digital همچنین به‌خاطر «ماراتن‌ های دوره‌ ای» با هدف افزایش قابل توجه عملکرد مالی شرکت شناخته می ‌شود. از سال 2009، شرکت اهداف تهاجمی را تعیین می کند و در صورت تحقق آنها، همه کارکنان از نظافتچی گرفته تا مدیریت ارشد با سفرهای خارج از کشور پاداش دریافت می کنند. امسال همه کارکنان به عنوان پاداش موفقیت در فروش سال گذشته به لاس وگاس سفر کردند. این شرکت متخصصان را تشویق می کند تا رزومه های خود را ارسال کنند. سپس اطلاعات با موقعیت های خالی جدید مطابقت داده می شود. در سال 2015، Acesso Digital قصد دارد حدود 30 متخصص را استخدام کند. به گفته این شرکت، هیچ برنامه فوری برای استخدام افراد غیر برزیلی وجود ندارد. با این حال، اشاره می کند که 2 متخصص از شرکت های فناوری مستقر در دره سیلیکون در سائوپائولو به عنوان یک صرافی 3 ماهه در سال 2012 کار کردند. کار و استخدام به عنوان برنامه نویس در برزیل مستلزم داشتن ویزا کار برزیل می باشد. آگاهی از مدارک ویزای کاری برزیل می تواند به شما در خصوص سهولت گرفتن ویزا کمک کند.

شرایط استخدام برنامه نویس در برزیل

براساس رتبه ‌بندی سالانه موسسه Great Place to Work ، از جمله دانش خودی درباره برخی از شرکت‌ های چندملیتی ذکر شده، که به طور انحصاری ارائه شده است. گوگل با 582 کارمند در برزیل، امسال برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین محل کار فناوری در این کشور انتخاب شد. کارمندان شرکتی که نظرات شرکت را برای پلتفرم اطلاعات کاریLove Mondays ارائه می‌ کنند، گفته ‌اند که مزایای ارائه شده به کارکنان درGoogle بی ‌شمار» است، از عضویت رایگان در باشگاه گرفته تا غذا، و همچنین حقوق ‌های بهتر از متوسط ​​و محیط کاری که باعث تقویت آن می‌شود. با این حال، کار کردن برای شرکتی که در خط مقدم پیشرفت های فناوری قرار دارد، گاهی اوقات می تواند کمی دلهره آور باشد.

Google در حال حاضر تعدادی شغل در دفاتر خود در شهرهای سائوپائولو و بلو هوریزونته برزیل در دسترس است که در زمینه‌هایی مانند پشتیبانی فناوری اطلاعات، مهندسی نرم‌افزار و مشاوره فنی متفاوت است.Acesso Digital یک شرکت برزیلی است که در حال حاضر حدود 120 پرسنل دارد. این شرکت با تمرکز بر دیجیتالی کردن داده ها، در سال 2007 در سائوپائولو تاسیس شد و همچنین توسط Deloitte به عنوان یکی از 10 شرکت بزرگ و سریع در حال رشد برزیل در فناوری رتبه بندی شد. چنین مزایایی که همه توسط شرکت پرداخت می شود شامل پذیرایی هایی مسابقات کارتینگ و همچنین دوره های زبان انگلیسی و سایر برنامه های آموزشی است.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات برنامه نویسان در برزیل می باشید:

تحصیلات برنامه نویسان در برزیل

درآمد برنامه نویسی در برزیل

توسعه دهندگان راه دور در برزیل به طور متوسط ​​63000$ (دلار )در سال درآمد دارند. این میانگین حقوق تخمینی بر اساس حقوق مورد انتظار در آن مکان است. حقوق توسعه دهندگان از راه دور در برزیل تقریباً در آمریکای لاتین متوسط ​​است. همچنین باید تعیین کنید که چگونه مالیات شما ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد، هزینه های عملیاتی، در دسترس بودن استعدادها در آن مکان، از جمله معیارهای دیگر به هنگم استخدام در برزیل به عنوان برنامه نویس است. جستجوی مشاوره تخصصی محلی تشویق می شود.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص حقوق و در آمد برنامه نویسی در برزیل می باشید:

میانگین حقوق به دلارحداقل حقوق به دلارنرخ افزایش دستمزد
69000$$60000%12

در اینجا چند شرکت قابل توجه با قطب های مهندسی یا تیم های مهندسی در این مکان آورده شده است:

  • شعبه راه دور IBM در برزیل
  • منبع آی بی ام
  • ریودوژانیرو ، برزیل
  • شعبه راه دور آمازون در برزیل
  • آمازون
  • سائوپائولو ، برزیل
  • شعبه راه دور ADP در برزیل
  • ADP
  • پورتو آلگره ، برزیل

حقوق و مزایا استخدام برنامه نویس در برزیل

میانگین حقوق برنامه نویس ارشد بنابر سال های تجربه و سوابق درخشان او سنجیده می شود. همچنین تفکیک حقوق بر اساس نوع توسعه دهنده در کشور برزیل را می توانید ببینید. حقوق برنامه نویس در برزیل از €2596 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا €5820 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط €4329 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی %50 از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از €5684 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €6000 (یورو)درآمد دارند.25%از برنامه نویسان/برنامه نویسان کمتر از 7000€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از €4000 (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از برنامه نویسان / برنامه نویسان کمتر از €12700 (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 12700 (یورو) درآمد دارند.

کارمندان مرد برای کار در برزیل به طور قابل توجهی بیشتر به عنوان مهندس نرم افزار/ توسعه دهنده/ برنامه نویس در مقایسه با رنان مورد توجه هستند. میزان مشارکت آنها %89 است در حالی که در زنان فقط %11 است. با افزایش سنوات تجربه، دستمزد آنها نیز افزایش می یابد. برای مهندس نرم افزار یا برنامه نویس با تجربه بین 1 الی 4 سال سال، حقوق آنها حدود $5000000 (دلار) است. هنگامی که تجربه به 5 الی 9 سال برسد، حقوق مهندس نرم افزارمجدداً به 8100000$ (دلار) افزایش می یابد و 2800000$ (دلار) به آخرین افزایش حقوق اضافه می شود.

حقوق و مزایا استخدام برنامه نویس در برزیل

الزامات استخدام برنامه نویس در برزیل

کارآفرینی در برزیل مهارت های خاصی را نشان می دهد که می تواند تأثیر مستقیمی بر حقوق مهندس نرم افزار و توسعه دهنده برنامه نویس داشته باشد. این به وضوح مهارت های مورد نیاز برای یک پست مهندس نرم افزار و توسعه دهنده برنامه نویس را در هنگام استخدام توسط یک کارفرما برجسته می کند. حیاتی ترین مهارت مورد انتظار مهندس نرم افزار یا برنامه نویس جاوا است که بیشترین تأثیر را نسبت به بقیه مهارت های نشان داده شده با 57% نسبتاً خیره کننده دارد. بنابراین، حقوق افراد تا حد زیادی به مهارت آنها در جاوا بستگی دارد. مهارتی که کمترین احتمال را دارد بر پرداخت فرد تأثیر بگذارد، PHP با %11 است. می توان گفت که مهارت PHP بعید است تاثیری بر حقوق و دستمزد داشته باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت از طریق کار در برزیل مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *