مهاجرت کاری مالزی

گرفتن ویزای کار مالزی

گرفتن ویزای کار مالزی

تعدادی از متقاضیان، تمایل به گرفتن ویزای کار مالزی دارند. مهاجرت کاری به علت وجود شرایط مختلف منجر به منافع بسیاری برای متقاضیان می شود. گفتنی است که کار در مالزی می تواند پیش زمینه اخذ اقامت دائم و یا تابعیت این کشور بوده و بهره مندی از زندگی در کشوری با سطح رفاه مطلوب را به ارمغان آورد. مهاجرت کاری متقاضیان به این کشور دلایل خاص خود را داشته و هر کدام از آن ها برای متقاضیان منحصر به فرد می باشد. متقاضیان می توانند برای دریافت راهنمایی در خصوص اخذ ویزای کار کشور مالزی با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

ویزای کاری کشور مالزی

اخذ ویزای کار مالزی در صورتی امکان پذیر خواهد بود که متقاضی دارای دعوتنامه ای از طرف کارفرما باشد. به عبارتی متقاضیان برای اخذ ویزای کار این کشور مستلزم اخذ پذیرش از طرف کار فرمای مالزیایی هستند. همچنین کار فرمایان نیز در مالزی ملزم به اخذ اجازه استخدام اتباع خارجی می باشند و برای این کار ملزم به اثبات این مسئله اند که هیچ فردی برای موقعیت شغلی مورد نظر در مالزی وجود ندارد. گفتنی است که پس از طی شدن مراحل مربوطه متقاضی باید اقدام به آماده سازی مدارک نموده و پس از آن اقدام به اخذ ویزای کار در سفارت کشور مالزی نماید.

ویزای کار مالزی دارای 3 نوع کلی می باشد، به عبارتی این 3 نوع ویزا هر کدام به منظور خاصی صادر می گردند و متقاضیان بسته به شرایط خود می توانند یکی از این 3 نوع را انتخاب کرده و اقدام به اخذ آن نمایند. انواع ویزای کار در کشور مالزی عبارت اند از:

  • این نوع ویزا برای مدت 6 الی 12 ماه صادر می گردد. و متقاضیانی که برای خدمات مشخصی مورد استخدام قرار می گیرند ملزم به اخذ این نوع ویزا می باشند.
  • این نوع برای متخصصانی است که به مدت 3 سال در کشور مالزی مشغول به کار بوده اند. و تا 10 سال قابل تمدید است.
  • این نوع نیز برای اشخاص دارای تخصص است که حداقل برای مدت 2 سال صادر می گردد.

مزایا گرفتن ویزای کار مالزی

کار در کشور مالزی شامل مزایای فراوانی است که متقاضیان زیادی را از اقصی نقاط جهان جذب نموده اند. یکی از بهترین مزایای کار در مالزی بهره مندی از استاندارد رفاهی این کشور است. نا گفته نماند که کار در مالزی می تواند منابع مالی مورد نیاز متقاضیان را برای زندگی دوباره د کشور مبدا و یا ادامه زندگی در کشور مالزی را فراهم نماید. لذا میزان درآمد و هزینه ها در این کشور در تعادل مطلوبی قرار دارد. شایان ذکر است که متقاضیان با اخذ هر کدام از انواع ویزای کار می توانند اقدام به اقامت موقت تا موعد مقرر در این کشور کنند که به معنی بهره مندی از تمام مزایای اجتماعی موجود در این کشور است.

برخی دیگر از مزایای کار در این کشور عبارت اند از:

  • اخذ پذیرش از کارفرمایان معتبر
  • روند ساده در صدور ویزا
  • روند مطلوب برای اسکان متقاضی در مالزی
  • حقوق ماهیانه کار در مالزی به صورت مطلوب

متقاضیان پس از اخذ پذیرش از طرف کارفرما می توانند بلافاصله اقدام به اخذ ویزای کار این کشور نمایند. اسکان متقاضیان در کشور مالزی یکی از مهمترین امور پس از مهاجرت است که خوشبختانه این امر در کشور مالزی بسته به شرایط فرهنگی موجود می تواند شرایط مطلوبی داشته و بدون ایجاد مشکل طی شود. گفتنی است که کار دز این کشور مزایای فراوانی داشته که مورد بحث قرار دادن آن ها نیازمند زمان فراوانی است. به عبارتی کار در کشور مالزی برای متقاضیان به صرفه بوده و امتیازات مورد نظر بسیاری از آن ها را به ارمغان می آورد.

مزایا گرفتن ویزای کار مالزی

بازار کار در کشور مالزی

بازار کار هر کدام از تحصص های مورد نیاز در مالزی متفاوت است. اما از آن جا که طبق قوانین موجود در این کشور کارفرما ملزم به بررسی کامل برای وجود منابع انسانی لازم است می توان گفت که در صورت اخذ پذیرش کاری از طرف کارفرما، متقاضی از لحاظ یافتن شغل می تواند اطمینان خاطر حاصل نماید. در ضمن متقاضیان می توانند پس از اخذ پذیرش با خیالی راحت به روند مهاجرت کاری ادامه دهند. چرا که اخذ پذیرش قبل از مهاجرت بوده و هزینه خاصی را در بر نمی گیرد.

روش های کاریابی در این کشور عبارت اند از:

گفتنی است که نرخ بیکاری در هر کشوری بیانگر شانس متقاضی برای یافتن شغل می باشد. این به معنی ارتباط مستقیم بین شانس یافتن شغل و نرخ بیکاری می باشد. شایان ذکر است متقاضیان با بررسی بازار کار تخصص خود و نرخ بیکاری در مالزی قادر به محاسبه و تخمین شانس خود برای اشتغال در مالزی خواهند بود. توصیه می شود تا متقاضیان برای سهولت در یافتن شغل متناسب با ویژگی های خود، به وب سایت های کاریابی در این کشور مراجعه کرده و آگهی های موجود را بررسی نمایند.

نرخ بیکاری نیز در مالزی به شرح زیر می باشد:

شرایط و مدارک گرفتن ویزای کار مالزی

اخذ ویزای کار در کشور مالزی مستلزم وجود برخی شرایط و مدارک است که بیانگر شایستگی متقاضی برای کار در این کشور است. به عبارتی متقاضیان اخذ ویزای کاری کشور مالزی مستلزم تهیه مدارکی خاص اند تا بتوانند توسط سفارت این کشور مورد تایید قرار گیرند. برخی از این شرایط و مدارک عبارت اند از:

  • رزومه کاری که بیانگر سوابق کاری متقاضی است.
  • رزومه علمی و تحصیلی که بیانگر سوابق و اعتبار متقاضی است.
  • مدارک هویتی
  • پاسپورت
  • گواهی عدم سوء پیشینه که اثبات کننده شایستگی متقاضی است.

متقاضیان می توانند برای انجام امور مهاجرتی خود به بهترین شکل ممکن، اقدام به همکاری با وکلای مجرب در زمینه مهاجرت نمایند. به عبارتی می توان گفت که حضور وکلای مهاجرتی می تواند روند را بهینه و تسریع نماید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از معتبر ترین موسسات حقوقی در زمینه مهاجرت است که آماده ارائه خدمت مهاجرتی به تمامی متقاضیان می باشد. متقاضیان می توانند برای همکاری با موسسه با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *