مهاجرت تحصیلی گرجستان

کالج زبان در گرجستان

کالج زبان در گرجستان

بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای یادگیری زبان، به خارج از کشور سفر کنند. کالج زبان در گرجستان می تواند انتخابی مناسبی باشد. در کالج زبان این کشور آموزش زبان بسیار متفاوت انجام می می شود. برای مثال مراحل یادگیری سرگرم کننده برگزار می شود. از روش اثر بخشی استفاده می شود، و همچنین کسانی که در کلاس حضور دارند به گروه های چند نفره و یا 2 نفره تقسیم می شوند. این امر باعث بالا رفتن توانایی مکالمه و برقرار کردن ارتباط می شود. کسانی که می خواهند در دوره های آموزش زبان در یک کالج زبان در گرجستان شرکت کنند. با دادن آزمون مربوطه سطح آن ها مشخص می شود و در کلاس مورد نظر حضور پیدا می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این باب می باشد.

درباره کشور گرجستان

این کشور که در قاره های اروپا و آسیا قرار دارد، از بخش شمالی با روسیه، از قسمت غربی همسایه ی دریای سیاه، قسمت جنوبی با ترکیه و ارمنستان، و از بخش جنوب شرق با جمهوری آذربایجان همسایه می باشد. پایتخت بزرگ این کشور تفلیس است. واحد پول گرجستان “لاری گرجستان” می باشد. اکثر مردم این سرزمین مسیحی می باشند. جمعیت این کشور بر اساس تحقیق های سال 2017 تقریبا 5 میلیون نفر می باشد. این کشور یکی از اعضاء ناتو و همچنین اتحادیه قاره اروپا می باشد. حکومت این کشور توسط دموکراسی نیابتی برگزیده می شود. تحصیل در دانشگاه های این کشور با داشتن شرایط خاص می تواند برای متقاضیان رایگان باشد. همچنین تحصیل در مدارس تا پایه نهم یعنی قبل از شروع دوره دبیرستان رایگان می باشد.

این کشور از نظر بهداشت بسیار با کیفیت است. دارای بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار خوب و مجهزی می باشد. زبان اصلی و تعیین شده این کشور گرجی می باشد. این کشور دارای فرهنگ غنی گرجی می باشد. گرجستان به دلیل شرایط و وضعیت جغرافیایی مناسب از صنایع و تولیدات خوبی برخوردار می باشد. دارای شرایط بازرگانی و تجاری مطلوب است.

تحصیل در دانشگا جورجیا گرجستان

دانشگاه جورجیا UG یکی از بزرگترین دانشگاه های خصوصی در کشور است که در تفلیس، گرجستان واقع شده است و بیش از 6000 دانشجوی داخلی و بین المللی دارد. این دانشگاه دارای برنامه های معتبر در 3 سطح آموزش عالی، مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در زبان های انگلیسی و گرجی است. UG با فرآیند آموزشی منضبط و امکانات مدرن متمایز است و دانش‌آموزان خود را قادر می‌سازد تا آموزش با کیفیت و مهارت‌های عملی کسب کنند. به همین دلیل فارغ التحصیلان دانشگاه گرجستان همواره از فرصت های شغلی برتر بهره مند می شوند. یکی از اولین سوالاتی که دانشجویان هنگام تصمیم گیری برای تحصیل در خارج از کشور از خود می پرسند، این است که آیا برای تحصیل در آنجا باید به زبان محلی صحبت کنم؟ هر کشوری و حتی گاهی خود دانشگاه ها شرایط خاص خود را برای زبان آموزشی دارند. برخی از کشورها دوره ‌های بین‌ المللی و برنامه ‌های تحصیلی را به زبان انگلیسی نیز ارائه می ‌دهند، اما به احتمال زیاد باید مدرکی دال بر مهارت انگلیسی نشان دهید.

طرق مختلف یادگیری زبان در گرجستان

یادگیری زبان در این کشور از روش های متعددی برخوردار می باشد، تعدادی از روش ها بدین شرح می باشد:

  • استفاده از کتاب های نوشته شده توسط متخصصین برای آموزش زبان
  • تدرسی روش سکونت در این کشور و تدریس داده زبانی به دانشجوها
  • تدریس متدهای جدید برای تبدیل دانشجویان به زبان آموزان مستقل
  • لازم به ذکر است که شما باید از تمام توانایی های خود جهت یادگیری استفاده کنید.

ارتقاء توانایی های زبان دانشجویان در گرجستان

پس از اتمام دوره فرا گرفتن زبان در این کشور، دانشجویان با وارد شدن به جامعه و ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف و همچنین صحبت کردن به زبان انگلیسی در این کشور، باعث می شوند تا مهارت و توانایی های خود در زبان ارتقاع یابد. همچنین دایره لغات و واژگان آن ها افزایش یابد و گسترش داشته باشد. از این رو پیشنهاد می شود مقاله تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی را مطالعه بفرمائید.

همچنین مزایای یادگیری زبان در این کشور در لیست زیر بیان شده است:

  • صحبت کردن شما بسیار روان تر و زیباتر می شود. اشتباهات کلامی و واژگانی شما هنگام مکالمه کاهش می یابد.
  • در موارد نوشتن، گوش دادن، خواندن و مکالمه با اعتماد به نفس بیشتری عمل خواهید کرد.
  • یادگیری درباره فرهنگ انگلیس
  • این دوره ها توسط استاد های بسیار خوب تدریس می شوند.
  • کلاس های آموزش زبان به دلیل داشتن فضاء مطلوب باعث یادگیری بهتر شما می شوند.

اطلاعات کالج زبان در گرجستان

دوره های زبان در مراکز آموزشی تفلیس برگزار می شوند. دانشجویانی که دوره های 40 ساعتی را انتخاب می کنند، باید 510GEL (لاری گرجستان) برای شهریه این دوره بپردازند. اگر دوره 60 ساعتی را انتخاب کنند، این مبلغ به 720GEL (لاری گرجستان) تغییر می کند. همچنین بیشترین تعداد دانشجویان در کلاس های این دوره ها 14 نفر می باشد. مزایای مراکز آموزشی زبان در این کشور عبارتست از:

  • لابی بسیار خوب همراه با اینترنت رایگان
  • کلاس های مدرن و نو با سیستم سرمایی و گرمایی مطلوب
  • وجود کافی شاپ های با کیفیت

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله اعزام دانشجو به گرجستان را از طریق لینک مذکور مطالعه بفرمائید.

موقعیت جغرافیایی کالج زبان در گرجستان

موقعیت جغرافیایی کالج زبان در گرجستان

کالج زبان در این کشور در بهترین منطقه ممکن قرار گرفته است. شما می توانید به راحتی به خدمات حمل و نقل عمومی، رستوران ها، مغازه ها و پارک ها دسترسی داشته باشید. داشتن شروط لازم برای سکونت در این کشور می تواند ورود به کالج زبان را برای شما آسان تر کند. با شرکت در آزمون زبان در این کشور سطح شما برای ورود به کلاس ها مشخص می شود. شما می توانید این آزمون را به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری انجام دهید. از این رو تا سطح شما برای ورود به کلاس و دوره زبان مشخص شود. مقاله درباره گرجستان در این خصوص اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

سطوح مختلف زبان کشور گرجستان

زبان رسمی این کشور، گرجی است. با خط مخدرلی نوشته شده است. این زبان رایج ترین زبان کارتولی است. خانواده زبان های کارتولی با هیچ یک از زبان های دیگر ارتباطی ندارد. به این ترتیب، گرجی زبانی است که دارای تاریخ و اهمیت فرهنگی فراوانی است.

جدول زیر سطوح مختلف زبان گرجی را نشان می دهد:

سطحتوضیحات
A1- کلید زبان (سطح پیشرفت)پایین ترین سطح مهارت زبان که در آن دانش آموز توانایی ابتدایی خواندن، شنیدن و نوشتن را دارد.
A2- مبانی زبان (سطح راه)این سطح مهارت زبانی است که در آن دانش ‌آموز می‌تواند فعال ‌تر در یک مکالمه شرکت کند. اگرچه، هنوز دانش ضعیفی از اشکال بیان دارد و به کمک همکار نیاز دارد.
B1-سطح آستانهاین سطح با 2 ویژگی متمایز مشخص می شود. به ویژه، یک دانش آموز می تواند در موقعیت های مختلف گفتگو کند. سطح آستانه عمدتا برای بازدیدکنندگان کوتاه مدت یک کشور خارجی طراحی شده است.
B2- سطح برتری (سطح آستانه پیشرفته)در این سطح، دانش آموز می تواند به راحتی ارتباط برقرار کند. یک مکالمه طبیعی و بدون تنش انجام دهد. همه چیزهایی را که به زبان ادبی با او صحبت می شود، کاملا درک کند، حتی اگر سروصدا او را آزار دهد.

شرایط شرکت در آزمون گرجستان

شرایط شرکت در آزمون های زبان این کشور بدین صورت می باشد:

  • اولین بار ثبت نام متقاضی
  • سپری شدن 6 ماه بعد از آزمون سطح بندی
  • کلاس آموزشی زبان از 6 ماه قبل خاتمه یافته باشد، بخواهید دوباره ثبت نام کنید.
  • درصورت ندانستن زبان انگلیسی، به شرکت در آزمون سطح بندی نیازی نیست.

هزینه این آزمون حدود 10GEL (لاری گرجستان) است. این آزمون تقریبا 1 ساعت طول می کشد. این کشور از بهترین کشورها برای یاد گیری زبان انگلیسی می باشد. پس با برنامه و طرح مناسب گام اول خود را برای فرا گرفتن این زبان بین المللی بردارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل و کالج های زبان این کشور شما را راهنمایی خواهند نمود.

سوالات متداول در باب کالج زبان در گرجستان

در این بخش از مقاله در خصوص سوالات متداول شما در خصوص کالج زبان در گرجستان بحث خواهیم کرد:

  • مزایا تحصیل زبان در گرجستان چیست؟ صحبت کردن شما بسیار روان تر و زیباتر می شود. اشتباهات کلامی و واژگانی شما هنگام مکالمه کاهش می یابد. در موارد نوشتن، گوش دادن، خواندن و مکالمه با اعتماد به نفس بیشتری عمل خواهید کرد. یادگیری درباره فرهنگ انگلیس این دوره ها توسط استاد های بسیار خوب تدریس می شوند. کلاس های آموزش زبان به دلیل داشتن فضاء مطلوب باعث یادگیری بهتر شما می شوند.
  • شرایط کالج زبان در گرجستان چگونه است؟ دوره های زبان در مراکز آموزشی تفلیس برگزار می شوند. دانشجویانی که دوره های 40 ساعتی را انتخاب می کنند، باید 510 GEL  (لاری گرجستان) برای شهریه این دوره بپردازند. اگر دوره 60 ساعتی را انتخاب کنند، این مبلغ به 720GEL  (لاری گرجستان) تغییر می کند. همچنین بیشترین تعداد دانشجویان در کلاس های این دوره ها 14 نفر می باشد.
  • آیا شرکت در آزمون زبان در گرجستان اجباری است؟ با شرکت در آزمون زبان در این کشور سطح شما برای ورود به کلاس ها مشخص می شود. شما می توانید این آزمون را به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری انجام دهید. از این رو تا سطح شما برای ورود به کلاس و دوره زبان مشخص شود.
  • هزینه آزمون زبان در گرجستان چقدر است؟ هزینه این آزمون حدود 10 GEL  (لاری گرجستان) است. این آزمون تقریبا 1 ساعت طول می کشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *