مهاجرت کاری استرالیا

ویزای کاری استرالیا

ویزای کاری استرالیا

متقاضیانی که تمایل به مهاجرت کاری به استرالیا دارند بایستی مطابق قوانین سال 2023 اقدام به اخذ ویزای کاری استرالیا نمایند. اخذ ویزای کاری استرالیا در سال 2023 فرصتی بینظیر برای افراد زیر می باشد تا اقدام به مهاجرت کاری نمایند:

  • کارمندان و کارگران ماهر
  • سرمایه گذاران
  • کارآفرین
  • فارغ التحصیلان

کشور استرالیا دارای یکی از بهترین اقتصادی های دنیا می باشد و این موضوع موجب مهاجرت متقاضیان زیادی برای اشتغال، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، کارآفرینی و یا سایر امور به کشور استرالیا شده است. در ادامه می توانید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را همراهی کنید تا درباره شرایط اخذ، هزینه ها و انواع ویزای کاری استرالیا اطلاعات کافی کسب کنید.

اینفوگرافی ویزای کاری استرالیا

شرایط کار در استرالیا

اگر تمایل به کار در استرالیا دارید، شما یک مقصد عالی برای مهاجرت کاری انتخاب کرده اید. این کشور یکی از محبوب ترین مقصد های مهاجرت در جهان است و مایل به جذب کارگران ماهر در بخش های مختلف است. خبرهای عالی برای فارغ التحصیلان و متخصصان واجد شرایط این است که آن ها می توانند از فرصت های زیادی برای کار کردن در کشور استرالیا بهره مند شوند. اقتصاد استرالیا تحت سلطه بخش خدمات است و پس از آن صنعت و کشاورزی نقش مهمی در اقتصادی این کشور دارند. گردشگری همچنین یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی استرالیا می باشد، بخصوص در شهرهای بزرگ و توریستی این کشور. صنایع در حال رشد کشور استرالیا عبارتند از:

  • ساخت و ساز
  • آموزش
  • مهندسی
  • مراقبت های بهداشتی
  • معدن و انرژی
  • علم و تکنولوژی

نمودار زیر، آورده مالی صنایع مختلف در استرالیا را نشان می دهد:

درآمد صنایع برتر در استرالیا

متوسط ​​ساعت کار در استرالیا در هفته 38 است و کارمندان از دوشنبه تا جمعه کار می کنند و یک کارمند تمام وقت حق داشتن چهار هفته مرخصی سالانه و همچنین تعطیلات عمومی را دارد. زبان اصلی در استرالیا زبان انگلیسی است، بنابراین متقاضیان برای برخی از کار در این کشور و درخواست ویزا ممکن است نیاز به اثبات مهارت خود در این زبان داشته باشند.

عوامل موثر بر کار و بیکاری در استرالیا

این کشور به عنوان یکی از پویاترین کشورهای جهان، نیازهای بسیار زیادی برای استعدادهای ماهر دارد. با درخواست ویزای کار این کشور از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

دلایل اینکه سالانه افراد بسیاری قصد اخذ ویزای کار در این کشور را دارند عبارتند از:

  • وجود اقتصاد پایدار در این کشور با رشد سالانه 5%
  • فرصت های شغلی بسیار در بخش های مختلف
  • حداقل حقوق بالا و فرصت پس انداز عالی
  • مزایای اجتماعی استثنایی از قبیل مراقبت های بهداشتی رایگان
  • شهرهای زیبا با زندگی چند فرهنگی پر جنب و جوش

هنگامی که در این کشور کار می کنید، از حقوق اولیه و قانون حفاظت در محل کار مانند سایر کارمندان محلی برخوردار خواهید بود. همه این ها استرالیا را به مقصدی جذاب برای ایجاد شغل تبدیل می کند. به علاوه، این کشور نرخ بیکاری کمی دارد. نمودار زیر نرخ بیکاری را از سال 2019 تا 2022 نشان می دهد:

نرخ بیکاری در استرالیا

هزینه ویزای کار این کشور هر از گاهی تغییر می کند. هزینه ویزای شما بستگی به تاریخ دریافت درخواست شما دارد. اگر بین تاریخی که درخواست خود را ارسال می کنید تا زمانی که اداره مهاجرت درخواست شما را دریافت می کند افزایش قیمت وجود داشته باشد، باید هزینه درخواست جدید را پرداخت کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که بودجه موجود برای پوشش هزینه های اضافی را دارید.

انواع ویزای کاری استرالیا در سال 2023

به طور کلی، متقاضیان باید با نظر گرفتن شرایط و اهداف خود اقدام به کسب ویزای کاری استرالیا کنند، زیرا برای انجام امور مختلف مانند سرمایه گذاری، اشتغال، کارآفرینی و سایر امور مرتبط، ویزای های مختلفی وجود دارد. رایج ترین روش برای مهاجرت کاری به استرالیا و کسب ویزای کاری استرالیا، اقدام از طریق برنامه مهاجرت ماهر استرالیا می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که علاوه بر برنامه مهاجرت ماهر استرالیا، متقاضیان می توانند از طریق ویزای های مختلف برای انجام فعالیت های گوناگون به استرالیا مهاجرت کنند.

در جدول زیر به 7 ویزای کاری استرالیا که به عنوان ویزاهای کاری اصلی برای مهاجرت به استرالیا از طریق برنامه مهاجرت ماهر شناخته می شوند اشاره شده است:

مواردنوع ویزای کاری استرالیازیرمجموعه یا Sub Class
1ویزای (موقت) حمایتی کارفرمایان منطقه ایSub Class 494
2ویزای طرح مهاجرت حمایت مالی منطقه ایSub Class 494
3ویزای مستقل ماهرSub Class 189
4ویزای مهارتی استرالیا با اسپانسر ایالتیSub Class 190
5ویزای کارگران ماهر ویژه فارغ‌ التحصیلانSub Class 476
6ویزای کارگران ماهر (موقت)Sub Class 489
7ویزای کارگران ماهر منطقه ایSub Class 887
8ویزای تخصصی با اسپانسر مناطق کم‌جمعیت و اسپانسر فامیلیSub Class 491

با مشاهده نمودار زیر می توانند به درصد تعداد کارمندان در صنایع مختلف استرالیا در سال 2022 میلادی پی ببرید:

تعداد کارمندان در صنایع استرالیا

ویزای کاری استرالیا (Sub Class 494)

این ویزای جدید است که در ماه نوامبر سال 2019 معرفی شده است. این ویزا به منظور به روزرسانی ویزا 187 (طرح حمایت از مهاجرت منطقه ای) طراحی شده است. ظرفیت سالانه این ویزا 10000 نفر می باشد و برای متقاضیان دارای مهارت هایی است که در مناطق خاصی از مورد تقاضا هستند. ویزای (موقت) حمایتی کارفرمایان منطقه ای (Sub Class 4949) به متقاضیان اجازه می دهد در استرالیا زندگی و کار کنند و به مدت 5 سال از کشور استرالیا خارج شوند و وارد این کشور شوند. لازم به ذکر است ویزای (موقت) حمایتی کارفرمایان منطقه ای (Sub Class 494) راهی برای کسب اقامت دائم استرالیا است. در صورت واجد شرایط بودن، پس از 3 سال از زمان دریافت ویزای خود، متقاضیان می توانند برای کسب اقامت دائم اقدام کنند.

انواع ویزای حمایتی کارفرمایان استرالیا

انواع اصلی ویزای (موقت) حمایتی کارفرمایان منطقه ای (Sub Class 4949) عبارتند از:

  • برنامه حمایت کارفرمایان: این برنامه به کارفرمایان منطقه ای امکان می دهد با حمایت مالی از کارگران ماهر، کمبود نیروی کار منطقه را برطرف کنند، جایی که کارفرمایان نمی توانند کارگر ماهر و مناسب استرالیایی استخدام کنند.
  • برنامه توافق نامه کاری: این برنامه برای کارگران ماهر معرفی شده توسط کارفرمایانی که موافقتنامه کار دارند مناسب می باشد. موافقت نامه های کار بین دولت استرالیا (با نمایندگی وزارت) و کارفرمایان تهیه شده است. در این برنامه، کارفرمای متقاضی مجبور است در واقع توافقنامه کار با دولت استرالیا داشته باشد.

علاوه بر این، نوع دیگر ویزای ویزای (موقت) حمایتی کارفرمایان منطقه ای (Sub Class 4949) ویزای SE می باشد و برای اعضای خانواده متقاضیانی مناسب است که موفق به کسب ویزای (موقت) حمایتی کارفرمایان منطقه ای (Sub Class 4949) شده اند.

ویزای کاری استرالیا (Sub Class 187)

ویزای طرح مهاجرت حمایت مالی منطقه ای (Sub Class 187) به کارگران ماهر اجازه می دهد که توسط کارفرمای خود در منطقه استرالیا معرفی شده اند، به طور دائم در استرالیا زندگی و کار کنند. ویزای طرح مهاجرت حمایت مالی منطقه ای (Sub Class 187) یک ویزای اقامت دائم است و متقاضیان و اعضای خانواده آن ها که این ویزا را کسب کرده اند می توانند:

  • به طور نامحدود در استرالیا بمانند.
  • در استرالیا مشغول به کار و تحصیل شوند.
  • در طرح مراقبت و کمک هزینه های مرتبط با بهداشت استرالیا شرکت کنند.
  • تابعیت استرالیا را در صورت واجد شرایط بودن کسب کنند.
  • حامی اقوام واجد شرایط برای اقامت دائم شوند.
  • به مدت 5 سال از تاریخ صدور ویزا از استرالیا خارج شوند و دوباره وارد خاک این کشور شوند (پس از این مدت برای بازگشت به استرالیا متقاضیان به ویزای بازگشت اقامت یا ویزای دیگر نیاز خواهند داشت.)

به طور کلی، این ویزا به متقاضیان اجازه می دهد تحت یکی از 3 برنامه انتقال اقامت موقت، ورودی مستقیم و توافق نامه در کشور استرالیا کار کنند. همچنین الزامات عمومی کسب ویزای طرح مهاجرت حمایت مالی منطقه ای (Sub Class 187) عبارتند از:

  • متقاضی برای کار در منطقه استرالیا توسط یک کارفرمای معتبر استرالیایی معرفی شده باشد.
  • متقاضی کمتر از 50 سال سن داشته باشد.
  • دارای مدارک تحصیلی و مدارک زبان مورد نیاز باشد.

درباره ویزای کاری استرالیا (Sub Class 189)

با این ویزای کار متقاضیان و کارگران ماهر خارجی می توانند اقامت دائم در استرالیا را کسب کنند و در این کشور مشغول به کار و زندگی شوند. برخی از کارگران ماهر خارجی که مهارت های لازم برای کار در یکی از مشاغل لیست مشاغل ماهر استرالیا را دارند، ممکن است واجد شرایط ویزای مستقل ماهر (Sub Class 189) باشند. متقاضیان برای کسب این ویزا بایستی در آزمون مهارت و توانایی شرکت کنند و توسط یک کارفرما معتبر یا یکی از اعضای خانواده و یا توسط دولت ایالتی یا سرزمینی در استرالیا حمایت شود. با اخذ این ویزا متقاضی قادر به اشتغال در مشاغلی می باشد که به تخصص خاص نیاز دارند. لذا بایستی برای اخذ این نوع ویزا به یک نیروی کاملا متخصص تبدیل شوید. توصیه می شود تخصص متقاضی در سطوح بالایی باشد، چرا که مبنای پذیرش و اخذ این ویزا تخصص می باشد.

شرایط ویزای 189 استرالیا

این ویزا برای افراد 18 تا 50 ساله مناسب می باشد که دارای شرایط زیر باشند:

  • تجربه کاری مورد نیاز را داشته باشند.
  • الزامات اساسی عمومی برنامه مهاجرت ماهر استرالیا از جمله توانایی های زبان، بهداشت و ویژگی های شخصیتی را رعایت کنند.
  • در آزمون امتیاز بندی حداقل 60 امتیاز کسب کنند.
  • هیچ گونه بدهی بدهی به دولت استرالیا نداشته باشند.

این ویزا به متقاضیان و اعضای خانواده همراه آن ها اجازه می دهد:

  • به طور دائم در استرالیا زندگی و کار کنند.
  • وارد مدارس و دانشگاه های استرالیا شوند.
  • در طرح مراقبت و کمک هزینه های مرتبط با بهداشت استرالیا شرکت کنند.
  • به برخی از پرداخت های تأمین اجتماعی دسترسی داشته باشند.
  • تابعیت استرالیا را در صورت واجد شرایط بودن کسب کنند.
  • حامی اقوام واجد شرایط برای اقامت دائم شوند.

متقاضیان می توانند شریک زندگی خود و فرزندان خود یا فرزند شریک زندگی خود را تحت این برنامه با خود به کشور استرالیا ببرند.

ویزای کاری استرالیا (Sub Class 190)

ویزای زیر مجموعه 19 براساس سیستم امتیاز بندی و مهارت کارگران ماهر خارجی به متقاضیان اعطا می شود و به کارگران ماهر اجازه می دهد که توسط دولت ایالتی یا شهری که در استرالیا معرفی شده اند به عنوان مقیم دائم در استرالیا زندگی و کار کنند. هر ایالت در کشور استرالیا دارای لیست مشاغل مورد نیاز خود می باشد و ممکن است نیازهای خاصی در رابطه با تجربه کاری متقاضیان، توانایی های زبان انگلیسی یا مهارت های تخصصی وجود داشته باشد. بنابراین متقاضیان باید قبل از مهاجرت به استرالیا، درباره لیست مشاغل مورد نیاز منطقه ای که قصد دارند در آن مشغول به کار، تحصیل و زندگی شوند اطلاعات کافی کسب کنند.

در جدول زیر به شرایط مورد نیاز برای کسب ویزای کاری کشور استرالیا (Sub Class 190) و همچنین مزایای کسب این ویزا اشاره شده است:

شرایط کسب ویزای Sub Class 190مزایای کسب ویزای Sub Class 190
شغل آنها در لیست مشاغل باشد.امکان کار در کشور استرالیا
در ارزیابی مهارت شغلی شرکت کنند.امکان تحصیل در کشور استرالیا
دعوتنامه کاری برای کسب این ویزا داشته باشند.حمایت اقوام برای کسب اقامت دائم
در آزمون امتیازبندی امتیاز کافی کسب کنند.تبدیل شدن به شهروند استرالیا

هنگام برآورده کردن نیازها و شرایط مهاجرت به استرالیا، متقاضیان باید اطمینان حاصل کنند که توان مالی کافی برای پرداخت هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده خود را دارا می باشند.

ویزای کارگران ماهر استرالیا ویژه فارغ‌ التحصیلان (Sub Class 476)

هیچ چیز نمی تواند برای فارغ التحصیلان رشته مهندسی جذاب تر از یافت شغلی مناسب در کشوری باشد که به بهترین فرهنگ، بهترین دستمزدها و سطح بالای زندگی مشهور است. این ویزا اجازه می دهد تا فارغ التحصیلان رشته مهندسی تا 18 ماه در استرالیا زندگی کنند، کار کنند یا مشغول به تحصیل شوند. متقاضیان برای کسب ویزای کارگران ماهر استرالیا ویژه فارغ‌التحصیلان (Sub Class 476) باید طی 2 سال گذشته مدرک تحصیلی خود را در رشته مهندسی کسب کرده باشند و کمتر از 31 سال سن داشته باشند.

به یاد داشته باشید که کسب ویزای کارگران ماهر یا اسکیل ورکر استرالیا ویژه فارغ ‌التحصیلان (Sub Class 476) در صورتی امکان پذیر خواهد بود که متقاضیان قبلا این ویزا یا ویزای زیر مجموعه 485 استرالیا را کسب نکرده باشند. ویژگی های این ویزا عبارتند از:

ویژگی های ویزا ۴۷۶ استرالیا

هزینه دریافت این ویزا 405$.A (دلار استرالیا) می باشد و متقاضیان نمی توانند با تمدید این ویزا برای مدت طولانی در استرالیا بمانند، زیرا نمی توانند ویزای تحصیلات تکمیلی دیگری را دریافت کنند. برای اقامت بیشتر در کشور استرالیا، متقاضیان باید ویزای دیگری کسب کنند. شایان ذکر است که متقاضیان به همراه اعضای خانواده آن ها می توانند توسط ویزای کارگران ماهر استرالیا ویژه فارغ‌التحصیلان (Sub Class 476) به استرالیا مهاجرت کنند؛ اما باید تمامی شرایط مورد نیاز مانند الزامات پزشکی، تحصیلی، سن، توانایی های زبان انگلیسی و توان مالی را رعایت کنند.

ویزای کارگران ماهر (موقت) استرالیا (Sub Class 489)

ویزای کارگران ماهر (موقت) استرالیا (Sub Class 476) برای کارگران ماهر که می خواهند به تنهایی یا به همراه اعضای خانواده خود در استرالیا زندگی و کار کنند مناسب می باشد. تقریبا 75% درخواست های ویزای کارگران ماهر (موقت) استرالیا (Sub Class 476) در 8 ماه و 90% درخواست های ویزای کارگران ماهر (موقت) استرالیا (Sub Class 476) طی 10 ماه پردازش می شوند. کسب این نوع ویزای کاری کشور استرالیا نیز در صورتی امکان پذیر خواهد بود که متقاضیان مدرک زبان انگلیسی معتبر، مدارک تحصیلی مورد نیاز، بیمه درمانی و سایر شرایط مشابه با دیگر ویزای های کاری را داشته باشند. ویزای کارگران ماهر (موقت) استرالیا (Sub Class 476) به متقاضیان اجازه می دهد 4 سال در کشور استرالیا اقامت داشته باشند و در صورت داشتن شرایط مورد نیاز، اقدام به کسب اقامت این کشور کنند.

ویزای کاری استرالیا (Sub Class 887)

ویزای کاری استرالیا (Sub Class 887)

ویزای کارگران ماهر منطقه ای یک ویزای دائمی است که متقاضیان برای کسب آن نیاز به شرکت در آزمون امتیازبندی برنامه مهاجرت ماهر استرالیا ندارند. ویزای زیرمجموعه 887 اقامت دائم قانونی کامل را به دارندگان خود اعطا می کند. برای به دست آوردن این ویزا، متقاضی باید در زمان ارائه درخواست، شرایط خاصی را داشته باشد. متقاضی باید یکی از ویزاهای زیر را که به عنوان متقاضی اصلی یا به عنوان همسر یا شریک وابسته متقاضی اصلی متقاضی اعطا شده است، داشته باشد:

  • Sub Class 495
  • Sub Class 496

متقاضیان و وابستگان باید شرایط ویزای موقت فعلی خود را رعایت کرده باشند و متقاضی حداقل باید 2 سال در استرالیا زندگی کرده و به صورت تمام وقت (1 سال) در یک منطقه ویژه طبق جدول زیر کار کرده باشد:

  • استرالیای جنوبی
  • تاسمانیا
  • سرزمین شمالی
  • کوئینزلند
  • ویکتوریا
  • استرالیای غربی

ویزای تخصصی با اسپانسر مناطق کم‌ جمعیت استرالیا

ویزای تخصصی با اسپانسر مناطق کم‌ جمعیت و اسپانسر فامیلی کارگران ماهر واجد شرایط و خانواده های آنها را قادر می سازد به مدت 5 سال در مناطق تعیین شده منطقه استرالیا زندگی، کار و تحصیل کنند. دارندگان این ویزا پس از 3 سال واجد شرایط درخواست ویزای اقامت دائم هستند. متقاضیان این ویزا باید توسط یکی از موارد زیر برای مهاجرت به استرالیا دعوت شوند:

  • دولت یک ایالت استرالیایی
  • توسط یکی از اعضای خانواده واجد شرایط که در منطقه ای مشخص شده ساکن هستند.

برای مهاجرت کاری از طریق ویزای تخصصی با اسپانسر مناطق کم‌ جمعیت و اسپانسر فامیلی، شغل متقاضی باید در لیست مشاغل ماهر مورد نیاز قرار گرفته باشد. لیست های مشاغل ماهر منعکس کننده نیازهای واقعی مهارت ها در مناطقه مختلف استرالیا است و در صورت عدم دسترسی به کارگران ماهر استرالیا، کارفرمایان می توانند اقدام به جذب نیروی کار ماهر خارجی کنند.

امیتاز بندی ویزای کاری استرالیا در سال 2023

برای این که بتوانید ویزای کار استرالیا را به دست آورید، حداقل 65 امتیاز نیاز دارید. این امتیازبندی ها به شرح زیر است:

مدرک تحصیلی
دیپلم10 امتیاز
فوق دیپلم10 امتیاز
کارشناسی و کارشناسی ارشد15 امتیاز
تحصیل در دانشگاه های استرالیا5 امتیاز
سابقه کاری در استرالیا
1 سال5 امتیاز
3 سال10 امتیاز
5 سال15 امتیاز
8 سال20 امتیاز
سابقه کاری خارج از استرالیا
3 سال5 امتیاز
5 سال10 امتیاز
8 سال15 امتیاز
زبان انگلیسی
سطح خوب10 امتیاز
سطح عالی20 امتیاز
شرایط سنی
18 الی 2425 امتیاز
25 الی 3230 امتیاز
33 الی 3925 امتیاز
40 الی 4415 امتیاز
45 الی 490
وضعیت تاهل
مجرد0
متاهل5 امتیاز

به طور کلی، برای مهاجرت به استرالیا بایستی از شرایط مهاجرت به استرالیا و شرایط ویزای استرالیا اطلاعات کافی داشته باشید. برای مطلع شدن از این شرایط، می توانید با سایر مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

سوالات پرتکرار در باب ویزای کاری استرالیا

  • ویزای کاری استرالیا برای چه افرادی صادر می شود؟ ویزای کاری استرالیا راحت به دست نمی آید. پروسه زمان بر و پیچیده ایی را پیش رو دارد. این ویزا به کارمندان و کارگران ماهر، سرمایه گذاران، کارآفرینان و فارغ التحصیلان تعلق می گیرد که توانسته باشند امتیازات تعریف شده در ساب کلاس های خاص آن ها را به دست آورده باشند.
  • انواع ویزای کاری استرالیا کدامند؟ 8 نوع ساب کلاس در ویزای کار تعریف شده که با کدهای 494، 189، 190، 491، 476، 489 و 887 قابل شناسایی است. این ویزاها به کارگران ماهر موقت، منطقه ایی، حمایتی کارفرمایان منطقه ایی تعلق می گیرد. از میان این موارد سه نوع 189، 190 و 491 که ویزاهای مهارتی همراه با اسپانسرهای ایالتی هستند.
  • شرایط اخذ ویزای کار استرالیا با ساب کلاس 189 چیست؟ این نوع ویزا که برای کار در ایالات اصلی استرالیا صادر می گردد. در صورتی به نیروی کار ماهر تعلق می گیرد که فرد بتواند حداقل 65 امتیاز از سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار و سطح زبان خود به دست آورد.
  • شرایط اخذ ویزای کاری 190 استرالیا چیست؟ این نوع ویزا مربوط به ایالات فرعی استرالیا است که حدودا 5 امتیاز حمایتی نیز به فرد برای رسیدن به امتیاز مطلوب تعلق می گیرد. شغل افراد باید در لیست مشاغل مورد نیاز آن ایالت قرار داشته باشد تا بتوانند در ارزیابی مهارت شغلی شرکت کنند و دعوتنامه کاری دست آورند. علاوه بر اینها امتیازات آنان نیز طبق جدول امتیازبندی مربوطه بررسی خواهد شد.
5/5 - (17 امتیاز)

12 دیدگاه برای “ویزای کاری استرالیا

  1. آراد گفت:

    آیا این شرایط فقط برای فارغ التحصیلان فنی است؟

  2. ارسلان گفت:

    مدت زمان بررسی مدارک چقدر طول میکشه؟
    شانس ویزا چقدر است؟

  3. amir abbas گفت:

    با تشکر از مطلب خوبتون می خواستم بدونم این شرایط فقط مختص به سال 2019 میباشد یا سال به سال متغیر میباشد

  4. hamed گفت:

    عرض ادب و احترام دارم به یکایک شما عزیزان
    ممنون از تمام اطلاعات خوبتون
    روز خوبی رو براتون آرزو میکنم

  5. sohrab گفت:

    ویزای تحصیلی اگر هزینه های تحصیل را داشته باشیم خیلی بهتره

  6. سعید گفت:

    ممنون بسیار مفید بود

  7. Arezoo گفت:

    سلام
    ممنون از اطلاعات کاربردی که ارائه می کنید.

  8. صبا صابری گفت:

    سلام

    ممنون از مطالب به روزتون
    خیلی کمکم کردید

  9. فهیمه راد گفت:

    سلام خدمت شما آیا هر رشته امتیاز خاصی برای مهاجرت کاری به استرالیا دارد؟ و اینکه همراه کسی که از طریق ویزای کار به استرالیا می رود اگر نخواد امتیازی روی پرونده داشته باشد پایین ترین نمره آیلتسی که میتواند بگیرد چند است؟

  10. قادر سلمانی گفت:

    خیلی شرایطش سخته

  11. asal گفت:

    سپاس از اطلاعات مفیدتون .

  12. hiva گفت:

    با تشکر از سایت خوبتون، درخواست وقت سفارت استرالیا من رد شده است چکار می توانم بکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *