مهاجرت به کشور برزیل

شرایط پناهندگی در برزیل

شرایط پناهندگی در برزیل

شرایط پناهندگی در برزیل یکی از عمده روش های مهاجرتی می باشد، زیرا این روش مهاجرتی یکی از خطر پر ریسک ترین روش های مهاجرتی می باشد. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به هیچ عنوان این روش خطرناک مهاجرتی را تایید نمی کنند. در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعات بیشتری در رابطه با موضوع شرایط پناهندگی در برزیل می باشید. این فرصت را دارید تا با مطالعه نمودن مقاله پناهندگی در برزیل به اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با این موضوع به دست آورید.

بررسی وضعیت حقوقی متقاضی پناهندگی در برزیل

قانون اعطاء پناهندگی، به عنوان یک اصل شناخته شده در قانون اساسی این کشور شناخته شده است. براساس ماده 4 قانون اساسی این کشور که بیان کننده وجود روابطی از نوع بین المللی این کشورمی باشد. بر اساس ترویج و توسعه حقوق بشر می باشد. وضعیت حقوقی اشخاص متقاضی پناهندگی در این کشور به این صورت می باشد که برای به اعتبار دادن و همچنین به رسمیت شناختن حقوق اشخاص متقاضی پناهندگی در برزیل بر اساس قانون شماره 9474، از جمله اسنادی با اعتبار بین المللی می باشد.

بررسی فرآیند و شرایط پناهندگی در برزیل

 درراستای درخواست برخورداری از کلیه حقوق خود به عنوان یک شخص پناهنده، حق طبعی است. از این رو بایستی بتوانند خود را نزد یک مقام دارای صلاحیت حاضر کنند. همچنین میزان تمایل و وابستگی خود را در راستای به رسمیت شناخته شدن نشان دهند. بدین ترتیب اعتبارداشتن حق خود به عنوان یک شخص پناهنده را اثبات نمایند. همچنین مقاماتی که دارای صلاحیت می باشند ملزم به ارائه یک نوع بیانیه خواهند بود. این بیانیه بیانگر زمان شروع نمودن فرآیند پناهندگی در این کشور می باشد. مقاماتی که دارای صلاحیت می باشند ملزم به مطلع نمودن ماموری که در سازمان ملل متحد صاحب منصب باشد را آگاه و مطلع نمایند. جهت کسب اطلاعات در باب مهاجرت به برزیل مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

بررسی فرآیند و شرایط پناهندگی در برزیل

الزامات پناهندگان در کشور برزیل

جهت پذیرش شرایط پناهندگی در این کشور موارد زیر الزامی می باشد:

  • ارائه تاییده پزشکی در خصوص سلامت جسمی و روحی متقاضی
  • ملزم به ارائه مدرکی بیانگر تخصص در یک حرفه خاص
  • ارائه مدارک لازم دال بر مسلط بودن به زبان برزیلی
  • ارائه مدارک کافی نشانگر موقعیت اجتماعی متقاضی
  • ارائه مدارک کافی جهت تایید عدم سوء پیشینه

نحوه اخذ تابعیت اشخاص متقاضی پناهندگی در برزیل

شخص دارای تابعیت خارجی که در سن 5 سالگی حق اقامت این کشور را قبول نماید و موفق به زندگی دائم می شود. این امکان وجود دارد که در ظرف 2 سال بعد از رسیدن به سنی قانونی جهت اخذ تابعیت این کشور اقدام نماید.

همچنین در صورت که شخص بتواند که به صورت دائم و پیوسته در این کشور زندگی کند. در صورتی که شخص به سن بلوغ نرسیده باشد. همچنین می تواند به وسیله نماینده قانونی خود برای دریافت گواهی موقت حق تابعیت خود را کسب نماید. چنانچه متقاضی شرایط خاصی را به دست آورند، می تواند جهت اخذ حق اقامت دائم و تابعیت اقدام نمایند. حق اقامت 4 سال این کشورضمن ارائه مدارک کافی تا 3 سال نیز کاهش یابد. جهت اطلاع از سایر روش های مهاجرتی به برزیل با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

3 دیدگاه برای “شرایط پناهندگی در برزیل

  1. امنه حسنی گفت:

    سلام امنه حسنی هستم ازافغانستان تا ۱۲درس خواندم الانم ایران هستم از شوهرم جداشدم یه بچه کوچک دارم کارگر سرپرست ندارم

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما در موسسه ما خدماتی در باب پناهندگی ارائه نمی گردد.

  2. سلام من نصرالله از افغانستان استم بخاطر وضعیت خرب افغانستان به ایران آمدم من در افغانستان کارمند شرکت خیاطی بودم که توسط دولت بود فعلان ده ایران استم صنف ۱۲ ار تمام کرادم بخاطر که در دولت جمهوری کار مکرادم به افغانستان رفتی نمتونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *