مهاجرت سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا از سایر برنامه های پراستقبال این کشور در خصوص اخذ اقامت و تابعیت محسوب می گردد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب خرید املاک در این کشور این مقاله را تنظیم کرده است که آگاهی و اطلاعات لازم را به شما بدهند. بابت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ارشد ما به صورت تلفنی و حضوری مشاوره شوید.

به دلیل ثبات قیمت بازار املاک و مستغلات در استرالیا، افراد زیادی به فکر خرید ملک در این کشور هستند. دلایل زیادی برای این ثبات قیمت وجود دارد. تقریبا 70% از خانواده های استرالیایی صاحب خانه هستند. این کشور با دادن ویزای سرمایه گذاری و مدیریت اقتصادی اداره امور خود را تنظیم می کند. قیمت ها در طول سال بیشتر از 20% کم نشده است. در مدت بحران مالی در سال 2007–2009 قیمت خرید ملک در کشور های انگلستان و آمریکا به شدت کم شد، اما در این کشور قیمت خرید ملک به شدت افزایش یافت.

بررسی سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا

در بیشتر کشور ها قوانین سرمایه گذاری خارجی و مقررات بانکی کاری سخت و دشوار است، اما در این کشور اصلا اینطور نیست. دلایل زیادی بابت این موضوع وجود دارد. مانند این که احتیاجی به مشارکت با یک شهروند استرالیایی بابت خریدن مسکن نمی باشد. در سال 2009 قوانین جدید مبتی بر حمایت از مصرف کنندگان تنظیم شد. این قانون به کارگزاران وام ویژه مسکن و به سرمایه گذاران کمک می کند. سیستم حقوقی این کشور مانند سیستم حقوقی کشور انگلستان است و برای سرمایه گذاران به عنوان بهترین کشور شناخته شده است. در این کشور بی ثباتی امنیتی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خیلی پایین است.

جهت آگاهی از شرایط سرمایه گذاری در این کشور می توانید نمودار زیر که درباره نرخ تورم در استرالیا است را بررسی بفرمائید:

نرخ تورم در استرالیا

خرید املاک در استرالیا برای خارجیان

در شهرهای بزرگ مانند سیدنی، ملبورن، پرت و بریزن بیشترین خرید ملک ها در این شهرها صورت می گیرد. اگر فرد سرمایه گذار، شهروند این کشور نباشد و یا اقامت دائم این کشور را نداشته باشد، بابت خرید ملک در این کشور باید از سازمان سرمایه گذاری خارجی FIRB اجازه بگیرد. از زمان ارائه درخواست به این سازمان مدت 40 روز طول می کشد که پاسخ داده شود.

اگر شخصی یک ملک نوساز و یا یک خانه روستایی خریداری کند، احتیاجی به اجازه FIRB ندارد. وکیل در شناسایی املاکی که بابت خرید به این مجوز نیاز ندارند فرد را کمک می کند. وقتی که متقاضی یک پیشنهاد بابت خرید ملک را دریافت کرد، اغلب به مدت 5 تا 10 روز فرصت دارد قرارداد مبادله ملک را امضاء کند. قرارداد شرایط خاصی مانند تاییدیه وام مسکن و دریافت مجوز بستگی دارد. در قرارداد اولیه باید 10% قیمت خانه، ابتدا پرداخت شود. اگر ملک در زمان حراجی خریده شده باشد، کل مبلغ باید پرداخت شود. ثبت ملک به نام فرد، 6 هفته بعد از توافق ابتدایی اتفاق می افتد.

سرمایه گذاری از طریق خرید املاک پر هزینه است. به صورت میانگین سرمایه گذار باید حدود 5% قیمت ملک را به منظور مالیات پرداخت کند. مبلغ هزینه های ثبت نام و منتقل شدن ملک به سایر هزینه ها اضافه می شود. هزینه های حقوقی اغلب بین 500$A الی 1200$A (دلار استرالیا) می باشد. سرمایه گذاری در استرلیا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

شرایط سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا

شرایط سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا

شرایط اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری مهیا است. در سال 2000 شاهد افزایش 50% قیمت خانه بودیم. انتظار می رود حدودا 3% در سال سود بابت خرید ملک در این کشور برای سرمایه گذاران ایجاد شود. قیمت بالای ملک در این کشور اغلب به خاطر اقامت این کشور می باشد. در سال های ابتدایی اقامت در این کشور خانه مورد نظر خود را به صورت اجاره در اختیار قرار می دهند. در رابطه با اجاره منزل، بحث هزینه اجاره ملک قابل توجه می باشد. در شهر سیدنی فرد باید سرمایه زیادی را داشته باشد.

ویزای سرمایه گذاری کشور استرالیا

لازم به ذکر است که خرید ملک در این کشور به اقامت فرد کمکی نمی کند. متقاضی باید بابت مهاجرت ویزا دریافت کند. اقامت دائم، اقامت موقت، ویزای مهاجرتی و بازدید کننده، 4 دسته ویزا هستند. ویزای مسافرتی به فرد اجازه 3 ماه اقامت در این کشور را می دهد. اگر چه شخص، شرایط ویژه ای داشته باشد می تواند تا مدت 1 سال ویزای خود را تمدید کند. کسانی که تمایل به دریافت اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری دارند، می توانند در خصوص ویزای کارآفرینی اقدامات لازم را انجام دهند.

تعداد زیادی اقامت استرالیا با خرید ملک توسط این اشخاص انجام می شود. با وجود این که دریافت اقامت با خرید مسکن امکان پذیر نمی باشد، اما به دلیل قیمت بالای اجاره ملک سرمایه گذاران این امکان را دارد با مجوز ملک خود در این کشور قابل سود دهی می باشد. ما این راه مهاجرتی را به افرادی که از توانایی مالی بالایی برخوردار هستند پیشنهاد می کنیم. کارشناسان ارشد و حرفه ای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه سرمایه گذاری از طریق خرید املاک در این کشور به شما به صورت رایگان مشاوره می دهند. اطلاعات صحیح و کامل و جامع درباره سرمایه گذاری از طریق خرید املاک در این کشور شما را در مورد دریافت تصمیم قطعی بابت مهاجرت به استرالیا راهنمایی می کنند و مسیر پیشرفت را برای شما سروران هموار می کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *