مهاجرت تحصیلی چین

رشته شهرسازی در چین

رشته شهرسازی در چین

مهاجرت در چین به عنوان کشوری پر از موقعیت شغلی و انتخاب رشته شهرسازی در چین فرصتی بی نظیر برای مهاجرتحصیلی به این کشور است. چین به عنوان کشوری شناخته می شود که دارای پروژه های مهندسی فوق العاده بزرگ در مهندسی عمران با فناوری پیشرفته است و پروژه های مهندسی مگا چین، ابر مهندسی چین و مناظر آینده از عمده پروژه های فعال در چین هستند. به این ترتیب، تحصیل در رشته شهرسازی مطمئناً فرصت یادگیری و قرار گرفتن در معرض پیشرفت ‌های زیرساختی خود را در اختیار متقاضیان قرار می ‌دهد، زیرا چین با بسیاری از پروژه ‌های زیربنایی و سیاست‌ های خارجی‌اش قصد دارد جهان را با طوفان تغییر دهد. متقاضیان علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به چین می توانند از راهنمایی مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت انتخابی درست استفاده نمایند.

اطلاعاتی پیرامون تحصیل رشته شهرسازی در چین

برنامه شهرسازی در چین به عنوان یک برنامه پیشرو ملی است که توسعه اقتصادی جنوب چین، هنگ کنگ، ماکائو و آسیای جنوب شرقی را تامین می کند و برای مکانیسم عملیاتی صنعت بین المللی مهندسی عمران تنظیم شده است. از سوی دیگر گروه مهندسی شهرسازی و عمران در مقطع لیسانس، مدارکی در زمینه مهندسی ساخت و ساز، مهندسی عمران ترافیک و مدیریت مهندسی ارائه می دهد. همه این برنامه ها دانش حرفه ای قوی در مهندسی عمران و مدیریت مهندسی برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و پیگیری تحقیقات را دارند، فراهم می کندو علاوه بر این تلاش می شود تا دانشجویان با پایه های فنی محکم و در عین حال پرورش پتانسیل تصمیم گیری و رهبری آماده شوند. اما بطور کلی مهندسی عمران شامل دو گرایش مهندسی ساختمان و مهندسی عمران ترافیک می باشد.

هدف این دو رشته، پرورش روشنفکران فنی پیشرفته ای است که دارای ساختار دانش متعادل، پیشینه ای قوی در فناوری مهندسی ساخت و ساز و تمایل با انگیزه برای نوآوری هستند. دروس اصلی این دو گرایش شامل مکانیک مهندسی، مکانیک سازه، مکانیک سیالات، زمین شناسی و مکانیک خاک، مکانیک سنگ و خاک، مصالح ساختمانی، نقشه برداری، اصول طراحی سازه های مهندسی، سازه بتنی، سازه فولادی، سازه ساختمان، تشخیص سازه و فن آوری تقویتی، تکنیک و مدیریت ساخت، مدیریت و ارزیابی پروژه، آموزش کارآموزی و آزمون ساختار هستند.

اطلاعاتی پیرامون تحصیل رشته شهرسازی در چین

دلایل جذابیت تحصیل در چین

چه فقط روی آسیا تمرکز کنیم و چه از منظر جهانی به آن نگاه کنیم، دانشگاه های چین جزو برترین ارائه دهندگان آموزش عالی هستند. بیش از 100 دانشگاه در چین جایگاه خود را در رتبه بندی های معتبر جهانی کسب می کنند که هر سال به روز می شوند. از سوی دیگر دولت تعداد زیادی بورسیه ارائه می دهد این ضرب المثل معروف است که “عمل ها بلندتر از کلمات صحبت می کنند” و دولت چین حداقل از نظر جذب دانشجویان بین المللی نمونه مثبت کاملی است. مقامات محلی نه تنها در مورد آن صحبت کرده اند، بلکه سرمایه گذاری زیادی نیز برای ایجاد محیطی دعوت کننده برای افراد غیر محلی انجام داده اند. کافی است به تعداد بسیار زیاد بورسیه ها و حمایت های مالی موجود توجه کنید تا متوجه شوید که دولت برای جذب استعدادهای بین المللی اهمیت قائل است.

علاوه بر این یادگیری زبان چینی که نه تنها پرگویش ترین زبان در سراسر جهان است، بلکه یک زبان پرتقاضا نیز هست، می تواند به شما کمک کند تا در شرکت هاب چینی سرتاسر جهان شغل های پردرآمد پیدا کنید. مطمئنا، یادگیری چینی دقیقاً آسان نیست. همچنین دانشگاه‌ های چین بسیار مورد احترام هستند و هر متخصص منابع انسانی می‌داند که هیچ کس جرات یا منابع شخصی برای موفقیت به عنوان دانشجو در پرجمعیت ‌ترین کشور جهان را ندارد. علاوه بر این چین دارای فرهنگ منحصر به فردی است، با ترکیبی جالب از تأثیرات، ارزش ها و سنت ها. از باورهای کنفوسیوس تا غرور ملی، از تاکید بر خانواده تا پینگ پنگ، از جشنواره های سنتی تا اشتیاق به چای. در نهایت باید گفت چین دارای 44 دانشگاه رتبه بندی شده در بین 500 دانشگاه برتر است.

در شکل زیر برخی از دانشگاه های برتر برای تحصیل در رشته شهرسازی در چین اشاره شده است:

دانشگاه های برتر چین

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در چین

فردی که به عنوان مهندس عمران در چین کار می کند معمولاً حدود 27100元 (یوان) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از حقوق مهندسان عمران در چین از 13600元 (یوان) در ماه تا 42000元 (یوان) در ماه متغیر است. اما حقوق متوسط ​​27100元 (یوان) در ماه است، به این معنی که نیمی از مهندسان شهرساز کمتر از 27100元 (یوان) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 27100元 (یوان) درآمد دارند. علاوه بر این 25% از مهندسان عمران کمتر از 18300元 (یوان) درآمد دارند در حالی که 75٪ آنها بیش از 18300元 (یوان) درآمد دارند. نکته مهم در تعیین سطوح حقوقی تجربه کاری مهندسین است، چنانکه مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 16300元 (یوان) در ماه درآمد دارد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 21500元 (یوان) در ماه درآمد کسب کند که 32 % بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 28800元 (یوان) در ماه به دست می آورد. علاوه بر تجربه کاری، نوع مدرک نیز مهم است، وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 23200元 (یوان) در ماه است. در حالی که فردی با مدرک کارشناسی ارشد 36600元 (یوان) در ماه حقوق دریافت می کند.

در نمودار زیر سطوح حقوق دریافتی بر اساس تجربه کاری بالای 10 سال در چین اشاره شده است:

سطح حقوق برحسب سال های کاری بر حسب یوان چینحال باتوجه به مطالب اشاره شده، متقاضیان علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به چین و متمایل به تحصیل در رشته شهرسازی در چین ، می توانند برای دانستن درباره اقامت چین با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *